.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصویری دیده نشده از سردار شهید سلیمانی
تصویری از حضور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در جوار شش گوشه؛ ضریح قدیمی سرداب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام منتشر شده است.(ادامه)
جمله‌ رهبر انقلاب درباره ترامپ که تیتر لس‌آنجلس تایمز شد +عکس
رهبر معظم ایران گفت ترامپ «دلقکی» است که به ایرانیان خیانت خواهد کرد. این جمله تیتر پایگاه اینترنتی لس آنجلس تایمز شده است.(ادامه)
غایب نمازجمعه تهران به امامت رهبر انقلاب +عکس
یک کاربر فضای مجازی در صفحه توییتر خود با انتشار تصویری، جای خالی حضور حاج قاسم در نماز جمعه تهران را یاد کرد.(ادامه)

شمال نیوز: آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: آن روزی که ده‌ها میلیون در ایران و صدها هزار نفر در بعضی کشورها به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند از ایام الله است. پاسخ قدرتمندانه موشکی ایران، ضربه به هیبت ابرقدرتی آمریکا بود / تشییع سردار سلیمانی و کوبیدن پایگاه‌های آمریکا از سوی سپاه «ایام الله» است/ جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند(خبر)
شمال نیوز: آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: آن روزی که ده‌ها میلیون در ایران و صدها هزار نفر در بعضی کشورها به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند از ایام الله است.(ادامه)
دستیار فرهاد مجیدی وارد ایران شد
دستیار صربستانی فرهاد مجیدی وارد ایران شد.(ادامه)
پیکر شهیده سانحه هوایی در ساری تشییع شد
پیکر شهیده روجا آزادیان از شهدای حادثه هوایی با حضور مردم شهیدپرور مازندران در ساری تشییع شد.(ادامه)
کسب رتبه برتر طرح همیاران پلیس در سازمان جهانی یونسکو
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: طرح همیاران پلیس که توسط ایران اجرا شده، چند سال متوالی در یونسکو به عنوان طرح برگزیده و برتر مورد تقدیر قرار گرفته است.(ادامه)
قیمت طلا، دلار،سکه و انواع ارز امروز ۹۸/۱۰/۲۶/طلا رشد کرد
قیمت طلای ۱۸عیار در بازار تهران امروز به ۴۹۵ هزار و ۲۰۰ تومان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۶۰ هزار و ۳۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز ۴ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان معامله شد.(ادامه)
راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از اقتدار
راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران دربرابر استکبار، فردا پس از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.(ادامه)
عکس: سیدحسن خمینی و جهانگیری در مراسم سالگرد آیت‌الله هاشمی
مراسم بزرگداشت سومین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور مسئولان کشوری و شخصیت‌های سیاسی آغاز شد.(ادامه)
جدول/ نرخ انواع ارز در بازار بین بانکی
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ ۲۴ ارز امروز ۲۶ دی ۹۸ با روند صعودی همراه بوده است.(ادامه)
پایان وقت اداری امروز، آخرین مهلت برای اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده
داوطلبانی که به هر دلیل رد صلاحیت شدند یا برای آن‌ها عدم احراز صلاحیت صادر شد، تا پایان وقت اداری امروز فرصت اعتراض دارند.(ادامه)
۸۰۹ طرح پاکسازی مناطق آلوده در مازندران اجرا شده است
فرمانده انتظامی مازندران از اجرای ۸۰۹ طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان خبر داد و گفت: امسال بیش از پنج هزار معتاد در استان جمع آوری شده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
صبحانه کاری ظریف با وزیر خارجه هند +عکس
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هند صبح امروز در یک صبحانه کاری آخرین تحولات روابط دو جانبه بویژه در زمینه اقتصادی و شرایط منطقه‌ای را بررسی کردند. (ادامه)
تست سریع تشخیص سلامت قلب
برای تشخیص سلامت قلب خود می‌توانید از یک روش ساده و کاربردی استفاده کنید.(ادامه)
عکس: لباس عجیب و غریب مهناز افشار در خارج از کشور!
لباس عجیب و غریب مهناز افشار در خارج از کشور!(ادامه)
عکس/روزنامه های ورزشی پنجشنبه ۲۶ دی
(ادامه)
انحراف مینی بوس در بابل حادثه آفرید
روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: انحراف مینی بوس در مرزون آباد بابل ۷ خانم را راهی بیمارستان کرد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جنجال برای تایید افراد فاقد صلاحیت تازگی ندارد، اما پیشگامی رییس جمهور در این پروژه ضدملی تاسف بار است. سخنگوی شورای نگهبان: پیشگامیِ رئیس‌جمهور در پروژه جنجال برای تأیید فاقد صلاحیت‌ها تأسف‌بار است
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جنجال برای تایید افراد فاقد صلاحیت تازگی ندارد، اما پیشگامی رییس جمهور در این پروژه ضدملی تاسف بار است. (ادامه)
شمال نیوز : بابک دین پرست  با بیان اینکه ظرف دو ماه دیگر متراژ تصرفات دستگاه ها را به تفکیک اعلام می کنم، اظهار کرد : طی شش ماه نیز برای تخلیه  تصرفات غیر قانونی مهلت تعیین و به  بخش های مربوطه اعلام شده است..... ۱۸۰ کیلومتر نوار ساحلی خزر در تصرف است
شمال نیوز : بابک دین پرست با بیان اینکه ظرف دو ماه دیگر متراژ تصرفات دستگاه ها را به تفکیک اعلام می کنم، اظهار کرد : طی شش ماه نیز برای تخلیه تصرفات غیر قانونی مهلت تعیین و به بخش های مربوطه اعلام شده است.....(ادامه)
سوء قصد به جان رئیس شورای اسلامی شهر بومهن+ عکس
رئیس شورای اسلامی شهر بومهمن توسط راکبان یک دستگاه موتور سیکلت مورد سوء قصد قرار گرفت. (ادامه)
مشکلات بینایی را با زعفران برطرف کنید
زعفران به دلیل وجود ترکیبات کروسین و کروستین سبب بهبود کیفیت بینایی می‌شود.(ادامه)
توییت کالدرون درباره پرسپولیس +عکس
گابریل کالدرون سرمربی اسبق پرسپولیس در توئیتی از باشگاه پرسپولیس و هوادارانش تشکر کرد. او در توئیتر نوشت: مربیگری در باشگاه پرسپولیس یک افتخار بزرگ برایم بود. از تمام بازیکنان، اعضای باشگاه و هواداران فوق العاده مان تشکر می‌کنم. امیدوارم در آینده شما را ببینم. حالا برای چالش جدید آماده‌ام.توییت کالدرون درحالی است که روزگذشته به نقل از او مصاحبه ای منتشر شد و در آن به نقل از او گفته شد که حضورش در ایران بزرگترین اشتباه زندگی اش بوده است!(ادامه)
مصرف ۴۰ روزه شلغم انسان را از بیماری‌ها دور می‌کند
کارشناسان طب سنتی عقیده دارند اگر 40 روز متوالی شلغم مصرف کنیم، بیماری‌ها و امراض به طور کامل از بدن خارج می‌شود و کاملا سالم و سلامت خواهیم شد. (ادامه)
شمال نیوز : عضویت در کمیسیون تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش، معاونت وزیر آموزش و پرورش در دولت هفتم و هشتم، ریاست پژوهشگاه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش و معاونت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از سوابق این استاد برجسته به شمار می رود .... استاد برجسته دانشگاه پیام نور مازندران دارفانی را وداع گفت
شمال نیوز : عضویت در کمیسیون تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش، معاونت وزیر آموزش و پرورش در دولت هفتم و هشتم، ریاست پژوهشگاه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش و معاونت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از سوابق این استاد برجسته به شمار می رود ....(ادامه)
تصویری دیدنی از دماوند که عکاسش برای ثبت آن سه سال صبر کرد
تصویری دیدنی از مقارنه دماوند و ماه را مشاهده می‌کنید که عکاس این عکس برای ثبت آن سه سال صبر کرد.(ادامه)
ساینا به قیمت ۶۹ میلیون تومان رسید
(ادامه)
پسر حاج قاسم در کنار داماد ابومهدی +عکس
حضور فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار داماد شهید ابومهدی المهندس در مراسم گرامیداشت ابومهدی المهندس.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.