.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
با خواص زنجبیل برای سلامتی آشنا شوید
زنجبیل را میتوان به صورت های خشک شده، یا پودر، تازه ، روغن یا در آبمیوه استفاده کرد. زنجبیل در گروه پر خواص ترین و پرکاربرد ترین ادویه جات قرار داشته و سرشار از مواد مغذی و ترکیبات زیست فعالی است که برای بدن انسان مزایای فراوانی دارند.(ادامه)
مسجد النبی و قبرستان بقیع در دهه 40 و 50 (عکس)
(ادامه)
تصویری زیبا از حرم امام حسین(ع)
(ادامه)
وضعیت مسکن مهر کرمانشاه (عکس)
زلزله ۷.۳ ریشتری در غرب کشور تاکنون ۴۷۴ کشته و ۹۳۸۸ مصدوم برجا گذاشته است. در تصاویر زیر وضعیت مسکن مهر کرمانشاه پس از زلزله را می‌بینید.(ادامه)
اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای بنگاه های کوچک در کشور
نماینده مردم گلوگاه بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی از اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای بنگاه های کوچک در کشور خبرداد.(ادامه)
پدر سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت
پدر سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت(ادامه)
تخریب دام‌ های هوایی در بابلسر، جویبار و گلوگاه + تصاویر
ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهر‌های بابلسر، جویبار و گلوگاه موفق شدند، رشته دام هوایی و کومه صیادی را جمع آوری و تخریب کنند.(ادامه)
وصیت‌نامه مفقود شده آیت‌الله هاشمی کجاست؟
این سند مهم ‌اکنون معلوم نیست کجا و در دست چه کسی است. خانواده هاشمی از فاطمه که بی‌پروا سخن می‌گوید گرفته تا محسن که به گفته علیزاده‌ طباطبایی صلاح نمی‌داند هر حرفی بزند، هر یک به نحوی تایید می‌کنند که وصیتنامه‌ای در کار است.(ادامه)
عکس/ راننده تاکسی با معرفت
کار خوب و خداپسنده یک راننده تاکسی در کرمانشاه ...(ادامه)
چرا امام هشتم (ع) را با نام «رضا» می‌شناسند؟
کارشناس علوم قرآنی گفت: بسیاری از عاشقان اهل بیت نام فرزندانشان را رضا می گذارند و به همین دلیل همواره توصیه شده که در امور مربوط به اخلاق و رفتار نیز همواره ایشان را الگوی خود قرار بدهند و از ایشان پیروی کنند.(ادامه)
افزایش 34 درصدی صید ماهی‌های استخوانی در دریای مازندران
مدیرکل شیلات مازندران گفت: شاهد افزایش 34 درصد صید از ابتدای فصل صید ماهی‌های استخوانی سبد جامعه صیادی در دریای مازندران بودیم.(ادامه)
ترددی عادی و وروان خودروها در محورهای مازندران
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است و همچنین از نظر جوی نیز مشکل خاصی وجود ندارد.(ادامه)
۱۱۰ پایگاه جمع آوری کمک به زلزله زدگان در مازندران برپا شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تقدیر از شکوه مهربانی مردم استان برای یاری به زلزله زدگان از استقرار ۱۱۰ پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی در استان خبر داد.(ادامه)
سعد حریری از عربستان خارج شد
نخست‌وزیر مستعفی لبنان، بامداد امروز اعلام کرد که در حال حرکت به سمت فرودگاه برای ترک عربستان است. (ادامه)
انتقاد تند روزنامه جمهوری اسلامی از احمدی نژاد: نمی‌توانست در جلسه مجمع تشخیص حرفش را بزند؟
ایران کشور امام رضا(ع) است، امام اخلاق و گفتگو، اما نسبت ما با این امام همام که خود را سفره نشین کرمش هم می‌دانیم چیست؟ (ادامه)
دلیل بوی بد دهان پس از بیدار شدن از خواب
در بیشتر موارد، بوی بد دهان صبحگاهی مساله نگران کننده ای نیست. اما در برخی موارد ممکن است بوی بد غیر عادی نشان دهنده یک مشکل سلامت زمینه ای باشد.(ادامه)
عکس/ جانشین فرمانده ارتش در سرپل ذهاب
امیر دادرس به منظور سرکشی از مانطق زلزله‌زده کرمانشاه وارد سرپل ذهاب شد.(ادامه)
زائران پیاده حرم امام رضا (ع) (عکس)
(ادامه)
عکس/ پذیرایی از زائران پیاده امام رضا(ع) در روستای جمالده
زائران امام رضا (ع) در قالب کاروان های پیاده به منظور شرکت در مراسم شهادت امام هشتم (ع) به سوی مشهد در حرکتند.(ادامه)
شمال نیوز : حسن روحانی و افراد نزدیک به او در کدام جناح سیاسی می گنجند؟ این سوال مهمی است که البته هر کدام از تحلیلگران سیاسی با بر شمردن دلایلی پاسخ متفاوت خود را برای آن دارند . برخی با تاکید بر رفتارهای این روزهای حسن روحانی و همنشینی و هم سخنی اش با افرادی از جناح راست .... آیا روحانی ، لاریجانی و ناطق نوری جریان سوم سیاست ایران را پدید خواهند آورد ؟
شمال نیوز : حسن روحانی و افراد نزدیک به او در کدام جناح سیاسی می گنجند؟ این سوال مهمی است که البته هر کدام از تحلیلگران سیاسی با بر شمردن دلایلی پاسخ متفاوت خود را برای آن دارند . برخی با تاکید بر رفتارهای این روزهای حسن روحانی و همنشینی و هم سخنی اش با افرادی از جناح راست ....(ادامه)
امام حسین (ع) شهید تهاجم فرهنگی
(ادامه)
عکس/ نماز اول وقت امدادگران
اقامه نماز اول وقت دو امدادگر در شهر زلزله زده سرپل ذهاب کرمانشاه.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های مازندران شنبه ۲۷ آبان
(ادامه)
اعمال محدودیت ترافیکی یک روزه در جاده‌ های مازندران
محدودیت ترافیکی ۲۸ آبان مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) در جاده‌ های مازندران اعمال می شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)


قرار است 22 نوامبر (یکم آذر) رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه در شهر سوچی روسیه پیرامون بحران سوریه گرد هم آیند و گفت وگو کنند. نشستی که برای اولین بار در سطح سران سه کشور برای مذاکره در مورد سوریه برگزار خواهد شد و به نظر می رسد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. اهداف احتمالی نشست سرنوشت ساز روحانی، اردوغان و پوتین در مورد سوریه!(خبر)
قرار است 22 نوامبر (یکم آذر) رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه در شهر سوچی روسیه پیرامون بحران سوریه گرد هم آیند و گفت وگو کنند. نشستی که برای اولین بار در سطح سران سه کشور برای مذاکره در مورد سوریه برگزار خواهد شد و به نظر می رسد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. (ادامه)
يادواره 25 شهيد مسجد امام رضا(ع) نكا برگزار مي‌شود
همزمان با دهه آخر ماه صفر و شب شهادت امام رضا(ع)، يادواره 25 شهيد مسجد امام رضا(ع) نكا با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد موحد مسؤول نمایندگی ولی فقیه در حفاظت و امنیت سپاه کشور برگزار مي‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد بازگشت ناطق به سیاست به نفع جریان اصولگراست. آیا ناطق نوری تن به لیدری جریان اصولگرا خواهد داد؟
شمال نیوز: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد بازگشت ناطق به سیاست به نفع جریان اصولگراست.(ادامه)
مصدومیت 2 زن و 5 مرد در تصادف پژو با پراید محور سوادکوه+تصاویر
معاون جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از مصدوم‌شدن 7 نفر در تصادف محور سوادکوه خبر‌ داد و گفت: 2 زن و 5 مرد از مصدومان تصادف پژو با پراید بودند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.