.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سلفی فرزندان شهیدهمت با مادرشان/عکس
مصطفی و مهدی همت، فرزندان شهید همت، در کنار مادرشان ژیلا بدیهیان، عکس سلفی گرفتند. (ادامه)
جلسه استیضاح‌کنندگان طیب‌نیا برگزارمی‌شود
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مقرر شده تا هفته آینده جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی و استیضاح کنندگان طیب‌نیا برگزار شود.(ادامه)
حضور گردشگران و مسافران در منطقه لفور سوادکوه مازندران مسافران در منطقه لفور سوادکوه مازندران(خبر)
حضور گردشگران و مسافران در منطقه لفور سوادکوه مازندران(ادامه)
خودرو سمند با 20کیلو تریاک در بابل
(ادامه)
شمال نیوز : این در شرایطی است که بسیاری از شهرستان های استان از تخت بیمارستانی کافی برخوردارد نیستند و در سفر اخیر وزیر بهداشت نیز فقدان اعتبار برای ایجاد ، تجهیز و تکمیل بیمارستان های استان تاکید شده است ..... آمادگی مازندران برای پذیرش بیماران خارجی !
شمال نیوز : این در شرایطی است که بسیاری از شهرستان های استان از تخت بیمارستانی کافی برخوردارد نیستند و در سفر اخیر وزیر بهداشت نیز فقدان اعتبار برای ایجاد ، تجهیز و تکمیل بیمارستان های استان تاکید شده است .....(ادامه)
اعلام نتایج آزمون دکتری؛ ساعت 20 امروز
(ادامه)
خودرو 9 میلیون تومانی در راه است
(ادامه)
لاریجانی:هشدار اخیر رهبرانقلاب به موقع بود
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح روش‎های نفوذ آمریکا در بین اقشار مختلف در کودتای ۲۸ مرداد، هشدار امروز رهبری در مورد نفوذ آمریکا را هشداری واقع‎بینانه، دقیق و به موقع خواند.(ادامه)
شمال نیوز : مهرداد ابراهیمی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در تنویر و آگاهی بخشی به جامعه، دروازه بانی خبر را از جمله وظایف اصلی برشمرد تا جریان خبر به دست افراد دارای زر و زور نیفتد. .... برگزاری جشنواره خوشه های زرین در فریدونکنار
شمال نیوز : مهرداد ابراهیمی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در تنویر و آگاهی بخشی به جامعه، دروازه بانی خبر را از جمله وظایف اصلی برشمرد تا جریان خبر به دست افراد دارای زر و زور نیفتد. ....(ادامه)
افتتاح 4پروژه گردشگری مازندران درهفته دولت
مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از افتتاح چهار پروژه گردشگری در هفته دولت خبر داد.(ادامه)
شرط اژه‌ای برای صدور اجازه دیدار با زنجانی
رئیس کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس گفت: لزومی نمی‌بینیم در جلسه با آقای محسنی اژه‌ای شرکت کنیم و یک نه محترمانه و بزرگ دیگر بشنویم. چراکه این اتفاق در شان نمایندگان مجلس نیست.(ادامه)
تصاویر/ پوشش بانوان بسکتبالیست تیم‌ملی
(ادامه)
کیهان: اصلاح طلبان حاضر به عذرخواهی از هاشمی نیستند
واکنش برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب به جوابیه محسن هاشمی و پاسخ کیهان صحت اخبار کیهان درباره رفتار آنها با هاشمی را تایید کرد.(ادامه)
نمایندگان مازندران در مجلس هم به کمپین “#ما هم_ اجازه_ نمی دهیم” پیوستند/ تصاویر
جمعی از نمایندگان مجلس ضمن لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب به کمپین ما اجازه نمیدهیم پیوستند.(ادامه)
تأیید توئیتری حضورخبرنگار BBC درتهران
هادی نیلی خبرنگار بی بی سی فارسی در صفحه توئیتر خود نوشته است: مصاحبه کیم غطاس با معصومه ابتکار. سفر کیم، طولانی ترین ماموریت یک خبرنگار بی بی سی در ایران پس از اعتراض های 88 بوده.(ادامه)
حضور داوران و ناظرین مازنی در مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی کشور
(ادامه)
پناهندگي ورزشکار ايراني در پرتغال
(ادامه)
معصومه ابتکار به بی بی سی چه گفت؟
(ادامه)
جدایی"محسن رضایی" از یک جبهه
(ادامه)
عکس:لحظه آزادی آخرین اسیر ایرانی در عراق
خلبان حسین لشگری بعد از هجده سال اسارت 1377 شمسی/ تحمل ۱۸ سال اسارت، به عنوان آخرین اسیر ایرانی به کشور بازگشت و در بحبوحه‌ي سال ۸۸، در حالی‌که فقط ۵۷ سال سن داشت بر اثر صدمات وارده در دوران اسارت به شهادت رسید.(ادامه)
واکنش ناطق نوری به سوال خبرنگار غربی
رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری خاطره‌ای از سوال یک خبرنگار غربی را نقل می‌کند. (ادامه)
افسرده‌ايد و اضطراب داريد؟
اگر از همين امروز اراده كنيد، در يك چشم به هم زدن، مي‌توانيد به یک فرد قدرشناس تبديل شويد. محققان با كمك پژوهش‌هايي كه نتايج آن را در اختيارتان قرار داده‌اند، به شما مي‌گويند كه واژه ساده «متشكرم» چقدر مي‌تواند به سلامت جسم و روانتان خير برساند.(ادامه)
جایگزین های پراید/عکس
معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: تا پایان سال ساینا و تیبا جایگزین پراید می شوند و برهمین اساس میزان تولید پراید تا پایان سال کاهش خواهد یافت.(ادامه)
نامه‌ی دختر چینی به رهبر انقلاب/عکس
خانمی از چین که در دیدار علما، صاحب‌نظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام و اجلاس اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با رهبر معظم انقلاب حضور داشت خطاب به ایشان نامه ای نوشت.(ادامه)
اثرات مثبت دوش آب سرد را بدانید
شمال نیوز: مهمترین علت اثرات مثبت دوش آب سرد، ایجاد نوعی شوک ضعیف اما پیوسته و گسترده در بدن است.(ادامه)
فداکار ترین پدر دنیا +تصاویر
پدر هندی برای تامین هزینه درمان فرزندانش قصد فروش یکی از کلیه هایش را دارد(ادامه)
تصمیم آخر مجلس برای استیضاح وزیر اقتصاد
به گفته نائب رییس مجلس، بعد از نشستی که استیضاح کنندگان با وزیر اقتصاد و دارایی داشتند به این نتیجه رسیدند که استیضاح وزیر اقتصاد اعلام وصول نشود.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد در کنار موضوع حضور مجدد احمدی‌نژاد و نزدیکانش در عرصه انتخابات بحث شکایت دولتمردان سابق از ساکنان امروز پاستور به موضوعی داغ در عرصه رسانه‌ها و جامعه تبدیل شده است. نزدیک‌ترین شخص و منبعی که رسانه‌ها .... درخواست احمدی‌نژاد برای مناظره با روحانی!
شمال نیوز : به نظر می‌رسد در کنار موضوع حضور مجدد احمدی‌نژاد و نزدیکانش در عرصه انتخابات بحث شکایت دولتمردان سابق از ساکنان امروز پاستور به موضوعی داغ در عرصه رسانه‌ها و جامعه تبدیل شده است. نزدیک‌ترین شخص و منبعی که رسانه‌ها ....(ادامه)
پور محمدی: اگر «بگم بگم» هم نباشد فرهنگ «بگو بگو» هست
وزیر دادگستری گفت: نپرداختن به مساله فساد به نوعی مشکل و پرداختن به فساد برای حل آن نیز مشکلات و دعواهایی را ایجاد می‌کند؛ لذا برخورد با این موضوع ظرافت‌های خاصی را می‌طلبد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.