.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جزئیات برگزاری مراسم تحلیف حسن روحانی
(ادامه)
حمله به حرم حضرت زینب و اجتماع بزرگ کفن پوشان قائمشهری
در پی حمله خمپاره ای اخیر به حرم حضرت زینب کبری(س)، اجتماع بزرگ کفن پوشان حرم با یاد ده هزار شهید مازندران در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در قائمشهر برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی گیلان گفت: هیئت عالی نظارت بر انتخابات کشور در تهران نتیجه تغییرات انتخابات شوراهای گیلان به ویژه شهر رشت را پذیرفت و تأیید کرد.
تهران انتخابات شورای شهر رشت را با تغییر در ترکیب اصلی تایید کرد + اسامی نهایی
شمال نیوز: رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی گیلان گفت: هیئت عالی نظارت بر انتخابات کشور در تهران نتیجه تغییرات انتخابات شوراهای گیلان به ویژه شهر رشت را پذیرفت و تأیید کرد. (ادامه)
مرد مازندرانی «رئیس جمهور ساز» ایران کیست؟
(ادامه)
شمال نیوز: اعضای خانواده این پیر مرد شامل فرزندان ، نوه ، نتیجه و نبیره بیش از 100 نفرند که نخستین فرزند وی هم 80 سال سن دارد. پیرمرد 108 ساله مازندرانی صاحب فرزند یازدهم شد!
شمال نیوز: اعضای خانواده این پیر مرد شامل فرزندان ، نوه ، نتیجه و نبیره بیش از 100 نفرند که نخستین فرزند وی هم 80 سال سن دارد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
راهکارهای کاهش وزن در ماه رمضان
از ماه رمضان یک هفته ای می گذرد و بسیاری روزه دار هستند و در این گرما پشت به اعتقادات خود نکرده اند. ماه رمضان همیشه با مسائل ویژه ای همراه بوده است و یکی از آن ها مسائل لاغری و کاهش وزن است.(ادامه)
برتری تیم 2014 در پایان نیمه نخست
تیم ملی فوتبال 2014 در پایان نیمه نخست دیدار نمادین خود برابر منتخب جام جهانی 98 به برتری 5 بر صفر دست یافت. (ادامه)
بهتر است از مصرف زیاد چای و آب در سحر خودداری کرده و صیفی‌جاتی که دارای آب فراوان در ترکیب خود هستند همچون هندوانه، طالبی، گرمک و خربزه را جایگزین این مایعات کرد. دو میوه آبدار جایگزین عالی برای چای
بهتر است از مصرف زیاد چای و آب در سحر خودداری کرده و صیفی‌جاتی که دارای آب فراوان در ترکیب خود هستند همچون هندوانه، طالبی، گرمک و خربزه را جایگزین این مایعات کرد.(ادامه)
رئیس جمهور در دیدار نمادین حاضر نشد
محمود احمدی‌نژاد در دیدار نمادین منتخب ۹۸ و تیم ملی ایران حاضر نشد. (ادامه)
دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
امشب‌ چه‌کسانی‌ همبازی‌احمدی‌نژاد‌ نمی‌شوند؟
تیم فوتبال منتخب 98، امشب با حضور محمود احمدی نژاد در استادیوم آزادی رقابتی نمادین با تیم فوتبال 2014 خواهد داشت. بازی نمادینی که البته غایبانی بزرگ هم خواهد داشت. (ادامه)
وزير كشور با بیان اینکه مازنیها در صدر جدول رای دهندگان کشور در انتخابات 92 قرار گرفتند، این حضور 93 درصدی مردم علوی تبار استان سبب شد تا مسئولیت مسئولان در قبال خدمت رسانی به مردم دوچندان شود. حماسه مازنی‌ها مثال زدنی است
وزير كشور با بیان اینکه مازنیها در صدر جدول رای دهندگان کشور در انتخابات 92 قرار گرفتند، این حضور 93 درصدی مردم علوی تبار استان سبب شد تا مسئولیت مسئولان در قبال خدمت رسانی به مردم دوچندان شود.(ادامه)
عکسی از احمدی‌نژاد که تاکنون ندیده‌اید
عکس زیر تصویری از محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان است که در دوران استانداری اردبیل در جمع دوستان در تفرجگاه «مشه‌سویی» گرفته شده است.(ادامه)
پیش به سوی دلار 3 هزار تومانی
پیش‌بینی می‌شود تا زمان برگزاری مراسم تحلیف حسن روحانی قیمت ارز به مرور روند کاهشی را ثبت کند. بازارهای جهانی طلا نیز حتی با وجود تاکید دوباره بر تداوم اوراق قرضه در آمریکا نتوانست از 1300 بالاتر برود. (ادامه)
تکذیب خبر انتخاب رییس دفتر رییس جمهور منتخب
(ادامه)
مرتضوی: حتی یک فرماندار عزل نشد
(ادامه)
مشایی: بعد از دولت بازداشت می شوم
اسفندیار رحیم مشایی رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از اعضا و خبرنگاران خبرگزاری جنبش عدم تعهد (نمنا) به صورت ویژه و با لوح تقدیری به امضای خودش تقدیر کرده است. (ادامه)
آخرین خبرها از کابینه روحانی
(ادامه)
ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد آغاز شد
(ادامه)
ناپدید شدن‌3‌ کوهنورد ایرانی در هیمالیا
(ادامه)
طرح ساحل سالم با محوریت سردار طوسی درسواحل نکا
(ادامه)
افزایش 10 درجه ای دما تا آخر هفته
(ادامه)
دیدار همسران روسای‌ جمهور ایران +عکس
قرار است همسران روسای جمهور پیشین ایران به زودی در جلسه ای دور هم جمع شوند تا برای رفع موانع سیاسی زنان در کشور تصمیم بگیرند. (ادامه)
توضیح دفتر روحانی درباره دعوت از جک استراو
یک منبع آگاه مستقر در دفتر رئیس‌جمهور منتخب خبر دعوت از جک استراو برای حضور در تهران در مراسم تحلیف حسن روحانی از سوی دفتر وی را تکذیب کرد.(ادامه)
نمایندگان‌مجلس‌فردابه دیدار رهبرانقلاب‌میروند
عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب خبر داد گفت: انشاء‌الله فردا نماز مغرب و عشاء را در حسینیه امام خمینی(ره) در خدمت رهبر انقلاب خواهیم بود و قبل از آن نیز از فرمایشات ایشان استفاده خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نيوز: مصطفی محمد نجار، وزیر کشور عصر امروز جهت افتتاح پروژه فرهنگی تربیتی مازندران به ساری سفر می کند. وزیر کشور به ساری سفر می کند
شمال نيوز: مصطفی محمد نجار، وزیر کشور عصر امروز جهت افتتاح پروژه فرهنگی تربیتی مازندران به ساری سفر می کند.(ادامه)
میهمانان ویژه مراسم تحلیف چه کسانی هستند؟
سال بعد از آن مراسم معروفی که علی لاریجانی در صحن علنی برگزار کرد و روسای ادوار مجلس و روسای جمهور کشور را گردهم آورد، حالا فرصتی پیش آمده که برنامه مشابهی در صحن علنی مجلس برگزار شود.(ادامه)
علت بوی بد دهان روزه‌دار چیست؟
(ادامه)
کاهش قیمت دلار و سکه در بازار
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.753 seconds.