.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خلع ید نساجی مازندران از سرمایه گذار ترک
(ادامه)
اژه‌ای: موسوی و کروبی باید ‌توبه کنند‌
(ادامه)
هشدار سایپا نسبت به یک کلاهبرداری!
(ادامه)
2 حربه‌‌ دشمن برای انتخابات‌ از دید لنکرانی
(ادامه)
دومین اجلاس ملی دریای خزر آغاز شد
(ادامه)
مهمترین اخبار جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
جدول/ قيمت خودروهای داخلي
(ادامه)
قیمت نفت ایران به 107 دلار رسید
(ادامه)
منتجب نیا: احمدي‌نژاد در قدرت باقي مي‌ماند
(ادامه)
مدیر جدید پایگاه انتقال خون مازندران معرفی شد
(ادامه)
واردات‌بی رویه میوه،کابوس باغداران
(ادامه)
آمار رسمی پناهندگان افغانی در ایران
(ادامه)
صف ۸۰ هزار ایرانی‌برای‌جراحی‌بینی!
(ادامه)
بدهی 180میلیاردی دولت به امامزاده ها
(ادامه)
طاهایی، رییس شورای ورزش همگانی استان شد
(ادامه)
کشف ۱۵۰ قطعه سکه‌ساسانی در رودبار
(ادامه)
از سال 2008 بود که با راه انداختن یک سایت کاریابی به نام (این جی آر) تونستم با شرکت‌های مهم اروپایی قراردادهایی را ببندم و نیروهای متخصص را هم متقابلا برای آنها معرفی کنم،در دسامبر 2009 شخصی که خودش رو "استیون لوگانو" معرفی کرد از طریق ایمیل رسمی کمپانی (پریزما) با من ارتباط برقرار کرد و گفت که قصد همکاری دارد،در دیدارهای اول من با او، متوجه شدم که اسم واقعی او "استیو لوگانو" نیست و اون یک افسر ارشد اطلاعاتی CIA است . جاسوس سیا چگونه در دام وزارت اطلاعات گرفتار شد؟ + تصاوير (خبر)
از سال 2008 بود که با راه انداختن یک سایت کاریابی به نام (این جی آر) تونستم با شرکت‌های مهم اروپایی قراردادهایی را ببندم و نیروهای متخصص را هم متقابلا برای آنها معرفی کنم،در دسامبر 2009 شخصی که خودش رو "استیون لوگانو" معرفی کرد از طریق ایمیل رسمی کمپانی (پریزما) با من ارتباط برقرار کرد و گفت که قصد همکاری دارد،در دیدارهای اول من با او، متوجه شدم که اسم واقعی او "استیو لوگانو" نیست و اون یک افسر ارشد اطلاعاتی CIA است .(ادامه)
 نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ۲۰۰ روز تا پایان دولت نماینده بنابراین از آقای احمدی نژاد استدعا می‌کنم به سراغ طرح‌های بزرگ نرود چرا که فقط ۲۰۰ روز زمان می‌خواهد تا تفاهم در مورد آن طرح حاصل شود. به هاشمی گفتم به احمدی‌نژاد هم می‌گویم، وضع خوب نیست(خبر)
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ۲۰۰ روز تا پایان دولت نماینده بنابراین از آقای احمدی نژاد استدعا می‌کنم به سراغ طرح‌های بزرگ نرود چرا که فقط ۲۰۰ روز زمان می‌خواهد تا تفاهم در مورد آن طرح حاصل شود.(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي پنجشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: عکاسان خبرگزاری فارس، مهر، جام‌جم آنلاین و ایرنا در جریان عکاسی از تالاب سرخ‌رود مازندران مورد ضرب و جرح محیط‌بان و برخی مردم محلی قرار گرفتند. ضرب‌وجرح عکاسان خبری در مازندران+‌(تصویر)
شمال نیوز: عکاسان خبرگزاری فارس، مهر، جام‌جم آنلاین و ایرنا در جریان عکاسی از تالاب سرخ‌رود مازندران مورد ضرب و جرح محیط‌بان و برخی مردم محلی قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نيوز: در پانزدهمين همايش واحدهاي صنعت سبز كه با حضور رئيس سازمان حفاظت محيط زيست كشور برگزار شد مدیر عامل شرکت سيمان مازندران تنديس برگزيده واحد صنعتي سبز كشور را از معاون رئيس جمهور ... تنديس صنعت سبز به سيمان مازندران رسيد
شمال نيوز: در پانزدهمين همايش واحدهاي صنعت سبز كه با حضور رئيس سازمان حفاظت محيط زيست كشور برگزار شد مدیر عامل شرکت سيمان مازندران تنديس برگزيده واحد صنعتي سبز كشور را از معاون رئيس جمهور ...(ادامه)
اعتراض باشگاه پرسپولیس به قرعه‌کشی جام حذفی
(ادامه)
احمدی نژاد از دست رویانیان به ستوه آمده
(ادامه)
ابلاغ لغو حکم مرتضوی به وزیر کار
(ادامه)
محسن رضایی طی نامه ای به محمود احمدی نژاد و علی لاریجانی بر ضرورت فراگیر شدن گفتگو و تحمل پذیری در همه سطوح مدیریتی و سیاسی کشور و همچنین بر توجه جدی به تحول اساسی در ساختار و نظام اداری و مدیریتی کشور تاکید کرد. همچنین در این نامه به گرانی، بی‌کاری و نیز فاجعه زیست محیطی در اکثر مناطق کشور از خشک شدن دریاچه ارومیه تا بی آبی زاینده رود و نمکزایی سد گتوند و آلودگی هوای تهران و ریز گردها در یازده استان کشور و تخریب جنگل های شمال اشاره شده است. واکنش محسن رضایی به سخنان رئیس جمهور و نمایندگان مجلس(خبر)
محسن رضایی طی نامه ای به محمود احمدی نژاد و علی لاریجانی بر ضرورت فراگیر شدن گفتگو و تحمل پذیری در همه سطوح مدیریتی و سیاسی کشور و همچنین بر توجه جدی به تحول اساسی در ساختار و نظام اداری و مدیریتی کشور تاکید کرد. همچنین در این نامه به گرانی، بی‌کاری و نیز فاجعه زیست محیطی در اکثر مناطق کشور از خشک شدن دریاچه ارومیه تا بی آبی زاینده رود و نمکزایی سد گتوند و آلودگی هوای تهران و ریز گردها در یازده استان کشور و تخریب جنگل های شمال اشاره شده است.(ادامه)
عکس/خداحافظی احمدی‌نژاد با لاریجانی
(ادامه)
پیروزی تیم والیبال کاله بر پیشگامان یزد
(ادامه)
قیمت امروز انواع ارز در مرکز مبادلات
(ادامه)
سایپا شمال مغلوب مهمان خود تیم پاس شد
(ادامه)
کاظم جلالی رسماً از دانشگاه آزاد رفت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.