.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دوشنبه معارفه مديركل جديد تربيت بدني مازندران
(ادامه)
به بهانه گراميداشت سالروز شهادت آيت الله رباني املشي(بخوانيد)
(ادامه)
كاهش‪ ۱۴‬درصدی مصرف بنزين در مازندران
(ادامه)
همايش رهروان شهداي كردستان در انزلی
(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
وزير كار در جمع صنعتگران مازندران
(ادامه)
نشست انتخاباتی طاهری در جمع بانوان آق قلا
(ادامه)
 گفته می شود که طیف نزديك به  نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ... اصولگرايان گلستاني و سردرگمي انتخاباتي
گفته می شود که طیف نزديك به نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ...(ادامه)
انتصاب معاون برنامه‌ريزي استانداري گلستان
(ادامه)
فشار برخي رقباي سياسي دولت بي‌سابقه است
(ادامه)
اعتراض هواداران پگاه گیلان به فروش این تیم
(ادامه)
توضیح مدیرعاملISP شهرزیرآب درخصوص یک خبر
(ادامه)
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است  ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... بازار داغ انتصابات در استان مازندران
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... (ادامه)
تحرکات زودهنگام انتخابات مجلس هشتم درگیلان
(ادامه)
محمود ربيعي رسماً استعفاي خويش را از رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گلستان اعلام كرد تا بدين ترتيب وي نخستين مسئولي باشد كه نامزدي خويش در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي استعفاء اولين مدیر گلستاني براي نامزدي انتخابات
محمود ربيعي رسماً استعفاي خويش را از رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گلستان اعلام كرد تا بدين ترتيب وي نخستين مسئولي باشد كه نامزدي خويش در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي (ادامه)
راه اندازى دومين کارخانه توليد MDF مازندران
(ادامه)
بازگشت بهرام حمیدی به مازندران
(ادامه)
مرگ‪ ۱۳۳‬نفر در تصادفات جاده‌اي استان گلستان
(ادامه)
كشف يك محموله چوب قاچاق در آستارا
(ادامه)
اعترافات عجيب یک زن پس از تغيير جنسيت
زنى که تغيير جنسيت داده بود، با در دست داشتن مدارک شناسايى جعلي، حين استخدام در يک شرکت خصوصى براى کار در منزل شناسايى و دستگير شد.‌ (ادامه)
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ... انشقاق در اردوگاه اصلاح طلبان مازندران
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ...(ادامه)
جلسه ديدار رياست قوه قضائيه با شوراي قضايي استان مازندران از طريق ويدئو كنفرانس فردا صورت مي گيرد ... ديدار مجازی با مسئولان قضايي استان مازندران
جلسه ديدار رياست قوه قضائيه با شوراي قضايي استان مازندران از طريق ويدئو كنفرانس فردا صورت مي گيرد ...(ادامه)
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان .... شعارهای یک رئیس جمهور
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان ....(ادامه)
آمل میزبان مسابقات هندبال نوجوانان کشور
(ادامه)
وام خود اشتغالی 8 میلیاردی و اخراج 210کارگر
(ادامه)
تمشك ميوه خودرو و فصلي طبيعت شمال(گزارش)
(ادامه)
كشتي گيله‌مردي قهرماني گيلان و مازندران
(ادامه)
در حالیکه مدیریت ورزش استان برای حفظ مقام خود متوسل به استفاده از ابزار های خارج از چارچوب می شود باید هم انتظار داشت تا ورزش مازندران اسیر پدیده های شوم چون  دوپینگ شود که هیچگاه ... از چاله ای به چاه با تمام سرعت !!
در حالیکه مدیریت ورزش استان برای حفظ مقام خود متوسل به استفاده از ابزار های خارج از چارچوب می شود باید هم انتظار داشت تا ورزش مازندران اسیر پدیده های شوم چون دوپینگ شود که هیچگاه ...(ادامه)
وی در اقدامي ارزشمند و مردمي برنامه ملاقات عمومي خود را در فرمانداري برگزار كرده است.در اين ديدار مراجعه کنندگان درخواست‌های خود را به طور مستقیم مطرح و دستورات لازم از استاندار... ملاقات عمومي استاندار در ساختمان فرمانداري
وی در اقدامي ارزشمند و مردمي برنامه ملاقات عمومي خود را در فرمانداري برگزار كرده است.در اين ديدار مراجعه کنندگان درخواست‌های خود را به طور مستقیم مطرح و دستورات لازم از استاندار...(ادامه)
استمهال بدهي شركت نساجي مازندران به بانكها
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.