.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مقايسه رد صلاحیتهاي مجلس‌‌هفتم‌‌ و ‌هشتم
(ادامه)
گذري بر زبان و گويش مازندراني
اينكه از چه هنگامي انسان قادر به تكلم شد برهيچ كس آشكار نيست و بي‌شك در يك زمان موفق به دريافت مفاهيم زباني نشده بلكه هزاران سال به طول انجاميد تا زبان از شكل اوليه و ابتدايي خود به گونه فعلي درآيد.(ادامه)
برخي اظهار و نظر درباره بررسي صلاحيتها به نفع نظام نيست
(ادامه)
1440‬ آموزشگاه مازندران به سيستم فناوري اطلاعات مجهز مي‌شوند
(ادامه)
راه اندازي اولين پژوهشکده حوزه آبي خزر
(ادامه)
بارسانه‌هاي متخلف درامر انتخابات برخورد مي‌شود
(ادامه)
توزيع يك ميليون اصله نهال رايگان در مازندران
(ادامه)
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت : مدرسه باتوق سياسي اين و آن نيست و ما پياده نظام كسي نيستيم و مديران مدارس نبايد از امكانات دولتي در انتخابات به نفع كسي استفاده كنند. مدرسه باتوق سياسي اين و آن نيست
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت : مدرسه باتوق سياسي اين و آن نيست و ما پياده نظام كسي نيستيم و مديران مدارس نبايد از امكانات دولتي در انتخابات به نفع كسي استفاده كنند. (ادامه)
کاهش بسیار بالای حجم گاز ورودی به استان ،از غروب دوشنبه با قطعی گاز در سطح وسیعی از مشترکین مصارف خانگی در پنج شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکاء، ساری و قائمشهر، شرایط ... قطع مجدد گاز در مازندران در آستانه بحران قرار گرفت
کاهش بسیار بالای حجم گاز ورودی به استان ،از غروب دوشنبه با قطعی گاز در سطح وسیعی از مشترکین مصارف خانگی در پنج شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکاء، ساری و قائمشهر، شرایط ...(ادامه)
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند  و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ... اسامی کامل نامزدهای رد و تایید صلاحیت شده به تفکیک شهرهای گیلان
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ...(ادامه)
صدوراولين مجوز پرورش تمساح در گلستان
(ادامه)
تعداد واجدان شرایط رای دادن گیلان
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای گیلان در 24 ساعت آینده
(ادامه)
80 درصد از مدیران سوادکوه در این شهر ساکن نیستند
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای مازندران در 48 ساعت آینده
(ادامه)
جرایم انتخاباتی از نگاه قوانین ایران(ديدگاه)
(ادامه)
متن کامل نامه زنان اصولگرا به مقام معظم رهبری
(ادامه)
پاداش 500 هزار توماني به بازيكنان پگاه گيلان
(ادامه)
اين روزها نامه‌اي با امضاي برخي نمايندگان منطقه در مجلس هفتم در قهوه خانه ها توزيع شده است كه در آن با گوشزد كردن آمار بيكاري ناشي از جمع آوري قليان ها به رئيس جمهور از احمدي نژاد خواسته اند قليان ها را به قهوه خانه ها برگرداند نقش قليان در تبليغات انتخاباتي نامزدها !
اين روزها نامه‌اي با امضاي برخي نمايندگان منطقه در مجلس هفتم در قهوه خانه ها توزيع شده است كه در آن با گوشزد كردن آمار بيكاري ناشي از جمع آوري قليان ها به رئيس جمهور از احمدي نژاد خواسته اند قليان ها را به قهوه خانه ها برگرداند(ادامه)
كشف هزاران فيلم غير اخلاقي در مازندران
(ادامه)
هدف نمایندگان از ارائه ایده های جدید بنزینی چیست؟
(ادامه)
مصرف يك پنجم سم کشاورزي كشور در مازندران
(ادامه)
10درصدگاز مناطق شرقي و مركزي مازندران قطع شد
(ادامه)
عرضه پرتقال تلخ در میادین ممنوع شد
(ادامه)
سپهر نيوز فيلتر شد
(ادامه)
اسامی5 نامزد رياست هيات كشتي مازندران
(ادامه)
با حضور استاندار،مجتمع فرهنگي غدير سوادكوه افتتاح شد
(ادامه)
فهرست نامزدهای اصلاح طلب ردصلاحیت شده
(ادامه)
اقدام ارزشی یک از کاندیدای فرهنگی شهر ساری
(ادامه)
با حضور رئيس سازمان، معاونت بهداشت درمان و هشت تن از پزشكان منتخب استان كه خوشبختانه همگي از قشر ايثارگر و رزمنده مي باشند  با ابلاغ مسئوليت ها و آئين نامه ها و كسب مجوز از مركز، اولين كميسيون پزشكي تعيين درصد جانباز استان مازندران با حضور پزشكان استان در تاريخ 18 و 19 بهمن در ساري برگزار مي گردد.
تعیین درصد جانبازان با حضور پزشکان مازندرانی
با حضور رئيس سازمان، معاونت بهداشت درمان و هشت تن از پزشكان منتخب استان كه خوشبختانه همگي از قشر ايثارگر و رزمنده مي باشند با ابلاغ مسئوليت ها و آئين نامه ها و كسب مجوز از مركز، اولين كميسيون پزشكي تعيين درصد جانباز استان مازندران با حضور پزشكان استان در تاريخ 18 و 19 بهمن در ساري برگزار مي گردد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.754 seconds.