.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مرتضی احمدی به آرزویش رسید
مرتضی احمدی، هنرمند پیشکسوتی که روز یکشنبه 30 آذر دار فانی را وداع گفت، از فوتبال‌دوستان حرفه‌ای و طرفدار دوآتشه تیم فوتبال پرسپولیس بود.(ادامه)
کاهش دما از امشب در مازندران
(ادامه)
ایست قلبی رئیس سابق آموزش و پرورش گلوگاه در مقابل دانش آموزان
(ادامه)
اخطار ایران به هواپیماهای شناسایی خارجی
(ادامه)
جدید‌ترین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز
(ادامه)
احتمال سقوط پرسپولیس به لیگ یک
وکیل والیبالیست‌ها پیشین پرسپولیس اعلام کرد مطالبات آنها 4 برابر و میلیاردی شده است. وی همچنین از بدهی 108 هزار یورویی پرسپولیس به شرکتی خارجی و احتمال کسر امتیاز و سقوط این تیم به دسته اول خبر داد.(ادامه)
منشور جدید نرخ سود بانکی
بانک مرکزی مفاد دومین توافق‌نامه بانک‌ها بر سر نرخ‌های سود را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر اساس گزارشی که سایت رسمی بانک مرکزی منتشر کرده، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز کشور بر سر نرخ‌های سود سپرده‎های مدت‌دار به توافق رسیدند و مکانیزم‌هایی را برای اجرای این نرخ‌ها، تصویب کردند. (ادامه)
53 درصد کشته‌های تصادفات مازندران زیر 30 سال
(ادامه)
ماشین برف روب جالب /عکس
ماشین برف روبی جالب در بزرگراه های کانادا در حال بازکردن جاده از بارش برف سنگین است.(ادامه)
نخستین موزه موقوفات کشور در ساری افتتاح می‌شود
(ادامه)
طرح دوفوریتی که در خبرگان فقط 5 رای آورد
(ادامه)
یک بدهی دیگر پرسپولیس میلیاردی شد
وکیل والیبالیست‌ها پیشین پرسپولیس از بدهی 108 هزار یورویی پرسپولیس به شرکتی خارجی و احتمال کسر امتیاز و سقوط این تیم به دسته اول خبر داد.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
تالاب میانگاله اولین تالاب بین المللی در فهرست تالاب های کنواسیون رامسر است و به عنوان یکی از ذخایر زیست محیطی کره ی زمین از سوی یونسکو به ثبت رسیده است.تالاب میانکاله با وسعت ۶۸۸۰۰ هکتار از شمال به دریای خزر، از شرق به آشوراده (در فاصله‌ی کم و در روبه‌روی بندر ترکمن)، از جنوب به خلیج گرگان و از غرب به بندر جدید امیر آباد متنهی می شود. پناهگاه میانکاله از تالاب میانکاله، خلیج گرگان و شبه جزیره میانکاله تشکیل شده است که یکی از زیستگاههای مهم و با ارزش پرندگان آبزی و خشکزی به شمار می آید.تاکنون حدود 126 گونه پرنده آبزی در تالاب میانکاله شناخته شده است.
میانکاله؛ زیباترین شبه جزیره توریستی خزر(خبر)
تالاب میانگاله اولین تالاب بین المللی در فهرست تالاب های کنواسیون رامسر است و به عنوان یکی از ذخایر زیست محیطی کره ی زمین از سوی یونسکو به ثبت رسیده است.تالاب میانکاله با وسعت ۶۸۸۰۰ هکتار از شمال به دریای خزر، از شرق به آشوراده (در فاصله‌ی کم و در روبه‌روی بندر ترکمن)، از جنوب به خلیج گرگان و از غرب به بندر جدید امیر آباد متنهی می شود. پناهگاه میانکاله از تالاب میانکاله، خلیج گرگان و شبه جزیره میانکاله تشکیل شده است که یکی از زیستگاههای مهم و با ارزش پرندگان آبزی و خشکزی به شمار می آید.تاکنون حدود 126 گونه پرنده آبزی در تالاب میانکاله شناخته شده است. (ادامه)
همایش 500 نفری خادمان بقاع متبرکه مازندران در بابل
(ادامه)
پیامی که اوباما به ایران داد
(ادامه)
پخش آدامس جویدن دیپلمات ایرانی از تلویزیون
جویدن آدامس در جلسات رسمی و حتی بین‌المللی توسط بعضی اعضاء هیات‌های ایرانی همچنان ادامه دارد!(ادامه)
زنگ گرانی اینترنت موبایل به صدا درآمد
در حالی که قرار بود از اول دی ماه تعرفه استفاده آزاد از اینترنت موبایل به نیم ریال برای سیم‌کارت‌های دائمی و 0.75 ریال برای سیم‌کارت‌های اعتباری کاهش یابد، همزمان با اعمال این کاهش تعرفه،‌ اپراتور دوم تلفن همراه تعرفه بسته‌های اینترنت خود را افزایش داد.(ادامه)
کمپ تیم ملی ایران در جام ملت‌ها/تصاویر
مدیر اجرایی کمیته سازماندهی محلی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ معتقد است تیم ملی ایران یکی از بهترین مناطق سیدنی و استرالیا را برای تکمیل مرحله آماده‌سازی‌اش انتخاب کرده‌ است. (ادامه)
تاثیر «ايبووپروفن» بر عمر افراد
نتایج جدیدترین تحقیقات نشان می دهد داروی ضد التهاب ایبوپروفن می تواند علاوه بر خاصیت اصلی اش، طول عمر را افزایش دهد.(ادامه)
فرزندتان را بدهید، وای‌فای رایگان بگیرید!
کاربران باید در ازای استفاده از وای فای یک شرکت انگلیسی اولین فرزند خود و یا مورد علاقه ترین حیوان خانگی خود را به این شرکت بدهند.(ادامه)
شمال نیوز: تنها مشکلی که این وسط وجود داشت، نبودن باشگاه کونگ فو در نزدیکی های مدرسه آقا حمید بود، برای همین بود که طلبه جوان تصمیم گفت تا کاراته را به عنوان یک ورزش حرفه ای در کنار تحصیل در حوزه یاد بگیرد. .. پرشین کیک بوکس و روحانی مازندرانی + تصاویر
شمال نیوز: تنها مشکلی که این وسط وجود داشت، نبودن باشگاه کونگ فو در نزدیکی های مدرسه آقا حمید بود، برای همین بود که طلبه جوان تصمیم گفت تا کاراته را به عنوان یک ورزش حرفه ای در کنار تحصیل در حوزه یاد بگیرد. ..(ادامه)
آخرین آرزوی مرتضی احمدی قبل از مرگ
(ادامه)
نظر یک مرجع تقلید درباره خرافات آخر ماه صفر
آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در پاسخ به یک استفتا اقدام برخی افراد در پایان ماه صفر که درمساجد را می زنند تا با این کار به پیامبر گرامی اسلام تبریک بگویند را از خرافات دانست.(ادامه)
عیادت مداح مشهور کشور از اکبرعبدی/ عکس
حاج سیدمجید بنی‌فاطمه، مداح اهل بیت (ع) با حضور در بیمارستان محل بستری اکبر عبدی، از این بازیگر پیشکسوت عیادت کرد.(ادامه)
ائتلاف قطعی اصولگرایان برای انتخابات مجلس
عضو جامعه روحانیت مبارز می گوید: با شرایطی که در حال حاضر برای انتخابات آینده مجلس وجود دارد، اصولگرایان به وحدت می رسند و اگر به وحدت نرسند به ائتلاف خواهند رسید.(ادامه)
آقای استاندار شما نماینده دولت تدبیر و امید هستید آیا اهالی دودانگه و چهاردانگه امیدی برای تدبیر شما جهت حل بحران دفن زباله در این منطقه می توانند داشته باشند ؟ اجازه بدهید به نمایندگان مجلس به ... صد سفر خارجی مدیران استان و یک سئوال بی جواب !
آقای استاندار شما نماینده دولت تدبیر و امید هستید آیا اهالی دودانگه و چهاردانگه امیدی برای تدبیر شما جهت حل بحران دفن زباله در این منطقه می توانند داشته باشند ؟ اجازه بدهید به نمایندگان مجلس به ...(ادامه)
مقایسه توانایی زن و مرد در انجام بازی رایانه
زنان به دلیل نوع خاص ارتباط بین بخش‌های مختلف مغزشان از توانایی بهتری برای انجام استدلال‌های کامپیوتری برخوردار هستند.(ادامه)
فتوای جنجالی ازدواج با دختران زیر 15 سال
مفتی دربار آل‌سعود در تازه‌ترین فتوای خود در باره ازدواج با دختران زیر 15 سال که به سن قانونی نرسیده اند، تاکید کرد که ازدواج با آنان جایز است و مانعی ندارد.(ادامه)
جزئیات برگزاری کنسرت‌های بنیامین در ایران و اروپا
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.