.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : احمدی لاشکی گفت :  بعد از پیگیری‌های فراوان که انجام شد، سرانجام در سه نقطه استان منطقه آزاد تجاری صنعتی به تصویب رسید و در حال حاضر برای تصویب نهایی در شورای نگهبان است..... آرزوی نماینده سابق نوشهر ، چالوس و کلاردشت چیست ؟ / احمدی پس از نمایندگی چه خواهد کرد ؟
شمال نیوز : احمدی لاشکی گفت : بعد از پیگیری‌های فراوان که انجام شد، سرانجام در سه نقطه استان منطقه آزاد تجاری صنعتی به تصویب رسید و در حال حاضر برای تصویب نهایی در شورای نگهبان است.....(ادامه)
سردیس سردار سلیمانی در بابل رونمایی شد
همزمان با روز جهانی قدس میدانی در شهر امیرکلای بابل به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری و از سردیس فرمانده شهید سپاه قدس رونمایی شد.(ادامه)
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی قدس
استاندار مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با انتشار پیامی تاکید کرد : روز قدس، میعادگاه مسلمانان و عدالتخواهان جهان برای برآوردن فریادی به وسعت و عمق تاریخِ بر سر استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است. ‎(ادامه)
دعای روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دستور روحانی به نمکی درباره عید فطر
رئیس‌جمهور از وزیر بهداشت خواست تا با توجه به احتمال افزایش سفرها و رفت وآمد مردم در ایام عید فطر، آمادگی های لازم برای اجرا و رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری‌های مناسب ایجاد شود.(ادامه)
تصویر ۵ شهیدی که رهبر انقلاب به طور ویژه از آنها یاد کردند
رهبر انقلاب در سخنراین روز قدس یاد ۵ شهید قدس را گرامی داشتند.(ادامه)

ناطق نوری معتقد است دلیل شکست در انتخابات ۷۶، حمایت او از هاشمی و البته سخنرانی هاشمی درباره احتمال تقلب در نماز جمعه بوده است. او در کتاب خاطراتش می‌نویسد: « دوستان ما به آقای هاشمی زیاد انتقاد می‌کردند و به ایشان هم می‌گفتند. من از آقای هاشمی و دولت ایشان در مجلس، چه برای لوایح و چه برای کابینه و همچنین از خود آقای هاشمی _ چون مورد حمله و هجمه بود_ مفصل دفاع می‌کردم. روایت ناطق نوری از دوم خرداد: دلیل شکستم هاشمی بود
ناطق نوری معتقد است دلیل شکست در انتخابات ۷۶، حمایت او از هاشمی و البته سخنرانی هاشمی درباره احتمال تقلب در نماز جمعه بوده است. او در کتاب خاطراتش می‌نویسد: « دوستان ما به آقای هاشمی زیاد انتقاد می‌کردند و به ایشان هم می‌گفتند. من از آقای هاشمی و دولت ایشان در مجلس، چه برای لوایح و چه برای کابینه و همچنین از خود آقای هاشمی _ چون مورد حمله و هجمه بود_ مفصل دفاع می‌کردم.(ادامه)
 
سرپرست وزارت صنعت در جلسه امروز کمیته خودرو از فروش 25 هزار دستگاه خودرو هم‌زمان با ایام عید سعید فطر خبر داد و گفت: در این فروش 7 محصول سایپا و 4 محصول ایران خودرو در این فروش عرضه می‌شود. عرضه ۷ محصول سایپا و ۴ محصول ایران خودرو در عید فطر
سرپرست وزارت صنعت در جلسه امروز کمیته خودرو از فروش 25 هزار دستگاه خودرو هم‌زمان با ایام عید سعید فطر خبر داد و گفت: در این فروش 7 محصول سایپا و 4 محصول ایران خودرو در این فروش عرضه می‌شود. (ادامه)
راهپیمایی ماشینی روز قدس در دمشق+ عکس
با توجه به شیوع ویروس کرونا، شهروندان سوری امسال راهپیمایی روز جهانی قدس را خودرویی برگزار کردند. به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، شهروندان سوری امروز جمعه به مناسبت روز جهانی قدس با در دست داشتن پرچم های سوریه و فلسطین با خودروهای خود به خیابان های دمشق آمدند تا مانند سال های گذشته راهپیمایی روز قدس را برگزار کنند. (ادامه)
شمال نیوز : دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد .... آخرین آمار «کرونا» در ایران، ۲ خرداد: مجموع مبتلایان به ۱۳۱۶۵۲ نفر رسید / افزایش جانباختگان به ۷۳۰۰ نفر/ در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده
شمال نیوز : دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد ....(ادامه)
عکس یادگاری با دست‌نوشته «علی لاریجانی رفت»!
اقدام عجیب و قابل‌تامل برخی افراد در شهر قم علیه رئیس مجلس خبرساز شد. (ادامه)
آگهی استخدام منشی زن؛ آراسته و شبانه‌روزی!
باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی به بررسی پدیده آگهی‌های عجیب برای استخدام منشی خانم پرداخته است. (ادامه)
بیانیه رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکسوه شمالی به مناسبت روز قدس
(ادامه)
عکس | تصویری کمتر دیده شده از حاج قاسم در دوران دفاع مقدس
مهر منتشر کرد: عکسی کمتر دیده شده از شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس را ببینید.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پیماید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد ....(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. (ادامه)

دبیر تشخیص مصلحت نظام، در توئیتی به صدور حکم اعدام برای سلطان خودرو واکنش نشان داد. واکنش تند محسن رضایی به حکم اعدام سلطان خودرو + توئیت
دبیر تشخیص مصلحت نظام، در توئیتی به صدور حکم اعدام برای سلطان خودرو واکنش نشان داد.(ادامه)

دختر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب ایران پیروزی‌های بزرگی را برای مقاومت رقم زده است. همسرم نمی‌دانست که من دختر سید حسن نصرالله هستم
دختر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب ایران پیروزی‌های بزرگی را برای مقاومت رقم زده است.(ادامه)
بیانیه شرکت توزیع برق مازندران به مناسبت روز جهانی قدس
(ادامه)
اطلاعیه وزارت صنعت به متقاضیان ثبت‌نام خودرو
بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت با خودروسازان، هر گونه ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو، صرفا از طریق سامانه اینترنتی فروش شرکت‌های خودروساز امکان‌پذیر خواهد بود. (ادامه)

عبدالله ناصری گفت: «من ترکیب سه قوه را بعد از انتخابات 1400 چنین می‌بینم. قالیباف؛ رئیس مجلس. رییسی؛ رئیس قوه قضاییه و سورنا ستاری رییس‌جمهوری». رییس‌جمهور بعدی ایران کیست؟
عبدالله ناصری گفت: «من ترکیب سه قوه را بعد از انتخابات 1400 چنین می‌بینم. قالیباف؛ رئیس مجلس. رییسی؛ رئیس قوه قضاییه و سورنا ستاری رییس‌جمهوری».(ادامه)
مهلت سه ماهه تعویق پرداخت قبض‌های آب و برق برای مشترکانی که در اثر بیماری کرونا دارای مشکل شدند به پایان رسیده است. مهلت کرونایی پرداخت قبض آب و برق پایان یافت
مهلت سه ماهه تعویق پرداخت قبض‌های آب و برق برای مشترکانی که در اثر بیماری کرونا دارای مشکل شدند به پایان رسیده است.(ادامه)
برخی از افراد معلوم الحال اعتقاد دارند؛ این اواخر یکی باید در خانه ملت مارادونا را ول می‌کرد و جلوی غضنفر را می‌گرفت! خدا رو شکر مجلس دهم تمام شد!(يادداشت)
برخی از افراد معلوم الحال اعتقاد دارند؛ این اواخر یکی باید در خانه ملت مارادونا را ول می‌کرد و جلوی غضنفر را می‌گرفت!(ادامه)
تصویری متفاوت از رهبر انقلاب کنار شهید جهان‌آرا در خرمشهر
تصویری متفاوت از آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی کنار شهید محمد جهان‌آرا در خرمشهر ببینید.(ادامه)

عضو ستاد استهلال دفتر رهبرمعظم انقلاب اعلام کرد: از غروب شنبه ۱۰۰ گروه رصدی در استان‌های مختلف با بهره‌گیری از تجهیزات مناسب، برای دیدن هلال ماه شوال فعالیت خواهند کرد. احتمالا یکشنبه عید سعید فطر است
عضو ستاد استهلال دفتر رهبرمعظم انقلاب اعلام کرد: از غروب شنبه ۱۰۰ گروه رصدی در استان‌های مختلف با بهره‌گیری از تجهیزات مناسب، برای دیدن هلال ماه شوال فعالیت خواهند کرد.(ادامه)
دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان گزینه ریاست مجلس یازدهم معرفی شد.

نیکزاد و شمس الدین حسینی به نفع حاجی بابایی کنار رفتند
به گزارش شمال نیوز، حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان گزینه ریاست مجلس یازدهم معرفی شد. (ادامه)
قیمت نان در مازندران افزایش یافت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: مصوبه استانی افزایش قیمت نان از امروز پنجشنبه در مازندران اجرایی شد.(ادامه)
مدافع سلامت فریدونکناری به جمع شهدای کرونا پیوست
محبوبه امینی از اعضای کادر آزمایشگاه شبکه بهداشت فریدونکنار به جمع شهدای سلامت مازندران پیوست. (ادامه)
خواهر تتلو بازداشت شد
یک خبرنگار حوزه موسیقی خبر داد: خواهر ‎امیر تتلو در رشت به جرم خوانندگی در یک مراسم خصوصی بازداشت شد. (ادامه)
شمال نیوز:
نکته قابل توجه تر هم اعلام امادگی حدود 50 نفر دیگر از منتخبان اصولگرای راه یافته به مجلس یازدهم برای نشستن بر 9 کرسی دیگر عضویت در هیات رئیسه است که کار سخت فراکسیون انقلاب اسلامی را در هفته آتی و تا پیش از آغاز بکار رسمی مجلس یازدهم نشان می دهد. 13 منتخب مجلس یازدهم دنبال تصدی کرسی ریاست و نایب رئیسی/ حضور پررنگ احمدی‌نژادی‌ها برای نشستن بر کرسی‌های عالی مجلس(خبر)
شمال نیوز: نکته قابل توجه تر هم اعلام امادگی حدود 50 نفر دیگر از منتخبان اصولگرای راه یافته به مجلس یازدهم برای نشستن بر 9 کرسی دیگر عضویت در هیات رئیسه است که کار سخت فراکسیون انقلاب اسلامی را در هفته آتی و تا پیش از آغاز بکار رسمی مجلس یازدهم نشان می دهد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.