.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اشک‌های آیت‌الله در سوگ مادر
مراسم تشییع مادر آیت‌الله هاشمی شاهرودی از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.(ادامه)
۳ ورزشکار در اینچئون ناپدید شدند
(ادامه)
قیمت انواع‌ ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم
قیمت انواع خودروهای سواری شاسی بلند دست دوم اعلام شد.(ادامه)
چمران، احمدی‌نژاد را شهردار و رئیس‌جمهور کرد
در چین شهردار شانگهای کسی است که بعدا حتما رئیس‌جمهور خواهد شد این مشخص است یعنی طبق طی سلسله روال حزبی آنجا شهردار چین بعدا این سمت را پیدا می‌کند. در ایران به هر حال در این چند دوره باب شده کسی که شهرداری تهران را اداره می‌کند دوست دارد به این سمت هم گام بردارد(ادامه)
تسلیت احمدی نژاد با امضای خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد در پیامی به آیت الله هاشمی شاهرودی درگذشت مادر وی را تسلیت گفت.(ادامه)
امارات:ایران پرچم خود را از ابوموسی بردارد
(ادامه)
شمال نیوز: این در حالی است که حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در همین روزها به همراه مدیر راهداری این اداره کل از اجرای عملیات تعریض و ارتقای محور قائم شهر - فیروزکوه بازدید کرد و بازهم شعارهای تکراری را سر داده است . از شعارهای قشنگ مدیر کل راه تا انسداد دردناک جاده سوادکوه توسط مردم !
شمال نیوز: این در حالی است که حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در همین روزها به همراه مدیر راهداری این اداره کل از اجرای عملیات تعریض و ارتقای محور قائم شهر - فیروزکوه بازدید کرد و بازهم شعارهای تکراری را سر داده است .(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
تصاویر/ زندگی روزمره در پایتخت داعش
بر اساس قوانین داعش در الرقه زنان و دختران باید نقاب سیاه رنگ ضخیم بر صورت خود بیندازند و در صورتی که این نقاب، ضخیم نباشد، فرد بازداشت می شود. ممنوعیت پوشیدن شلوار جین، نمایش لباس‌های زنانه در ویترین و کار کردن مردان در فروشگاه لباس زنانه، تبلیغ آرایشگاه‌های زنانه، مراجعه زنان به پزشک مرد، شانه کردن موی سر و صورت (برای مردان)، کشیدن سیگار و قلیان و نشستن زنان بر صندلی از دیگر قوانینی است که داعش وضع کرده است.(ادامه)
اشک‌های آیت‌الله در سوگ مادر
مراسم تشییع مادر آیت‌الله هاشمی شاهرودی از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: آخرین نمونه این رفتار اصول گرایان در انتخابات ریاست جمهوری 92 خود را نشان داد و نامزدهای مکلای این جریان بدون توجه به توصیه بزرگان در انتخابات شرکت کردند تا ولایتی، قالیباف، محسن رضایی، سعید جلیلی و حداد عادل با پرچم اصولگرایی وارد انتخابات شوند و نتیجه‌ای جز سمفونی وحدت اصولگرایان در انتظار یک «رهبر» جدید
شمال نیوز: آخرین نمونه این رفتار اصول گرایان در انتخابات ریاست جمهوری 92 خود را نشان داد و نامزدهای مکلای این جریان بدون توجه به توصیه بزرگان در انتخابات شرکت کردند تا ولایتی، قالیباف، محسن رضایی، سعید جلیلی و حداد عادل با پرچم اصولگرایی وارد انتخابات شوند و نتیجه‌ای جز (ادامه)
عکس/ مچ اندازی با حسن روحانی!
در حاشیه ورود رییس جمهور به سازمان ملل جهت ایراد سخنرانی در مجمع عمومی این سازمان(ادامه)
پاسخ محسن رضایی به کسانی که می‌گفتند چرا از فتنه‌گران در برنامه تلویزیونی نام می‌بری
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دومین شب حضور در برنامه «سطرهای ناخوانده» که با محوریت بیان ناگفته‌های دوران دفاع مقدس برقرار بود، بسیاری از ناگفته‌ها و پشت پرده‌های جنگ را بیان ‌و حقیقت نامه تاریخی‌اش به هاشمی در سال پایانی جنگ را تشریح کرد. (ادامه)
تصویر کاترین اشتون در 26 سالگی
(ادامه)
این نماینده استان مازندران گفت : ما انتظار داشتیم دولت تدبیر و امید این مسائل را جدی تر بگیرد اما متاسفانه امروز این توفیقات را نمی بینم. البته مقصود ما این نیست که کاری انجام نشده اما شتاب فعلی قابل قبول نیست. شتاب فعلی برای حل مشکلات مازندران قابل قبول نیست
این نماینده استان مازندران گفت : ما انتظار داشتیم دولت تدبیر و امید این مسائل را جدی تر بگیرد اما متاسفانه امروز این توفیقات را نمی بینم. البته مقصود ما این نیست که کاری انجام نشده اما شتاب فعلی قابل قبول نیست.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران با اشاره به تقویت زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان، گفت: سند راهبردی توسعه دولت الکترونیک مازندران تدوین شد. سند راهبردی توسعه دولت الکترونیک مازندران تدوین شد
شمال نیوز: استاندار مازندران با اشاره به تقویت زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان، گفت: سند راهبردی توسعه دولت الکترونیک مازندران تدوین شد.(ادامه)
توپ جمع‌ کن جنجالی +عکس
(ادامه)
والیبال ایران محبوب دختران و پسران کره ای/عکس
دختران و پسران کره ای با هیچان بیشتری به دنبال حضور در کمار زمین برای بازی ایران هستند (ادامه)
حجابی خاص در برنامه شبکه دو سیما +تصاویر
پخش زنده مصاحبه با دو زن یک خانواده که به خاطر حجاب خاص آنها که حتی چشم‌هایشان به خاطر حجاب دیده نمی‌شد، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی جلب توجه کرد.(ادامه)
قیمت سکه، طلا و ارز در بازار
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز شنبه منتشر شد.(ادامه)
عجایبی که فقط در ایران می توان دید
(ادامه)
چرا آزاده نامداری و فرزاد حسنی جدا شدند؟
هنوز آزاده نامداری و فرزاد حسنی شمع یک سالگی ازدواج‌شان را فوت نکرده بودند که خبر طلاق‌شان در محافل پیچید. (ادامه)
توضیح درباره فیلترینگ «وایبر» و «واتس‌ آپ»
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به این‌که بحث فیلترینگ فضاهایی مانند وایبر و واتس آپ به کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مربوط می شود، گفت: شورای عالی فضای مجازی در این زمینه تنها بحث سیاست‌گذاریهای کلان را انجام می‌دهد و اجرای فیلترینگ بر عهده کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است.(ادامه)
کارت شناسایی های آینده /تصاویر
گروهی از طراحان کره ای کارت های شناسایی خاصی را طراحی کرده اند که قرار است ایمن ترین کارت باشد. مکانیزم اصلی که امنیت این کارت هویت را تضمین می کند استفاده از اثر انگشت هر فرد است.(ادامه)
عکس/خانه‎علی (ع)وفاطمه(س) در مدینه
تصویری نادر از منزل حضرت علی(ع) و فاطمه(س) در مدینه که در سال۱۹۸۲ میلادی گرفته شده(ادامه)
اظهارنظر جدید نعمت‌زاده درباره قیمت‌خودرو
(ادامه)
نوزدهمین شهردار نکا انتخاب شد
(ادامه)
کاهش 10 درجه ای دما در شمال کشور
(ادامه)
انشاي یک دختر درمورد شهدای خانواده‌اش
(ادامه)
مهران مدیری در اتاق عمل /عکس
تصویر زیر، صفحه اینستاگرام منتسب به مهران مدیری را نشان می‌دهد که در آن از ساخت سریال «اتاق عمل» برای شبکه پنج سیما نوشته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.