.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آقای احمدی نژاد شب عملیات کربلای۵ کجا بودی؟
خیلی مایلم بدانم شب های عملیات کربلای ۵ که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، "شب قدر انقلاب اسلامی" بود و همه عشاق در شلمچه گرد هم آمده بودند، شما کجا بودید!شما که سابقه جبهه ندارید که بخواهید تجدید خاطره کنید و شما که از کار انتخاباتی منع شده اید؛ لااقل بدون آقای بقایی می آمدید تا باور کنیم برای زیارت شهیدان آمده اید!(ادامه)
تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری مقابل قطر جایگاه خود را در صدر جدول گروه A مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در قاره آسیا استحکام بخشید.
قطر صفر - ایران یک / سلام ایران به جام‌جهانی از دوحه +جدول(خبر)
تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری مقابل قطر جایگاه خود را در صدر جدول گروه A مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در قاره آسیا استحکام بخشید. (ادامه)
هنرنمایی جدید جواد خیابانی روی آنتن
جواد خیابانی بعد از بردن قطر در دوحه سلام به روسیه گفت درحالی که هنوز تیم ملی برای صعود 6 امتیاز نیاز دارد تا خیال مان راحت شود.(ادامه)
شمال نيوز: وی تصریح کرد: از تمامی داوطلبان ثبت نام شده 864 کاندیدا برای انتخابات شورای شهر و 4 هزار و 247 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند. تعداد داوطلبان انتخابات شوراها در مازندران به ۵۱۱۱ نفر رسید
شمال نيوز: وی تصریح کرد: از تمامی داوطلبان ثبت نام شده 864 کاندیدا برای انتخابات شورای شهر و 4 هزار و 247 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: از میان داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در مازندران 163 نفر معادل 5.2 درصد زن و 2 هزار و 964 نفر معادل 94.8 مرد هستند. ثبت نام 3 هزار و 127 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: از میان داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در مازندران 163 نفر معادل 5.2 درصد زن و 2 هزار و 964 نفر معادل 94.8 مرد هستند.(ادامه)
عکس: دیدار نوروزی سردار سلیمانی از خانواده شهید جهانگیری
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به دیدار مادر شهیدان جهانگیری رفت.(ادامه)
اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی از فردا در جاده های شمال
اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی در جاده های ارتباطی مازندران از فردا آغاز می شود.(ادامه)
تشییع پیکر مادر شهید حسین قاسمی درآمل
پیکر مادر ، امیر سرتیپ خلبان شهید حسین قاسمی در آمل تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در 3 جاده ارتباطی مازندران
ترافیک در جاده های هراز ، سوادکوه و چالوس هم اکنون نیمه سنگین و پرحجم است.(ادامه)
معرفی مسن ترین داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر در کشور
مسن ترین داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر در کشور معرفی شد.(ادامه)
12 توصیه عیدانه پلیس برای سفری ایمن و بی خطر
برای داشتن سفر ایمن و بی خطر 12 توصیه نوروزی پلیس را جدی بگیرید. (ادامه)
فرماندار نکا گفت: توسعه بوم‌گردی، توسعه اقتصاد مقاومتی در روستاها را به همراه داشت.

افزایش درآمد روستاییان با توسعه بوم‌گردی
فرماندار نکا گفت: توسعه بوم‌گردی، توسعه اقتصاد مقاومتی در روستاها را به همراه داشت. (ادامه)
شمال نیوز: بر اثر واژگونی خودرو سواری پژو و برخورد با دیواره حاشیه جاده درمنطقه سرخ آباد یک کشته و سه نفر مصدوم شدند. تصادف مرگبار در محور سوادکوه +تصاویر
شمال نیوز: بر اثر واژگونی خودرو سواری پژو و برخورد با دیواره حاشیه جاده درمنطقه سرخ آباد یک کشته و سه نفر مصدوم شدند.(ادامه)
ثبت‌نام 2199 داوطلب انتخابات شوراها در مازندران نهایی شد
95 درصد داوطلبان به تعداد یک‌هزار و 744 نفر مرد و 107 نفر معادل پنج درصد را زنان تشکیل می‌دهند و از نظر وضعیت تحصیلات، 786 نفر سواد خواندن نوشتن، 508 نفر دیپلم، 172 نفر فوق دیپلم، 532 نفر لیسانس، 182 نفر کارشناسی ارشد، 10 نفر تحصیلات حوزی و 9 نفر دارای مدرک دکتری هستند. دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری مازندران گفت: ثبت‌نام 2 هزار و 199 داوطلب از مجموع 3 هزار و 400 داوطلب انتخابات شوراها در سامانه جامع انتخابات وزارت کشور نهایی شد. (ادامه)
شمال نیوز : حضور در طبیعت حتی برای لحظه‌ای موجب طروات روح می‌بخشد و آرامش خاصی به انسان هدیه می‌کند اما تصور اینکه انسان به جای استفاده از این فضای سرسبز و زیبا با رهاسازی زباله چهره آن را مخدوش کند حتی به ذهن واقعاً تأسف‌بار است..... جنگل‌های سرسبز شمالی یا سیاه‌چاله های زشت زباله ؟!
شمال نیوز : حضور در طبیعت حتی برای لحظه‌ای موجب طروات روح می‌بخشد و آرامش خاصی به انسان هدیه می‌کند اما تصور اینکه انسان به جای استفاده از این فضای سرسبز و زیبا با رهاسازی زباله چهره آن را مخدوش کند حتی به ذهن واقعاً تأسف‌بار است.....(ادامه)
شمال نیوز : چند سالی است که در همین ایام آغازین سال ، اخباری را از پزشک بدون مرز مازنی ، دکتر سید ناصر عمادی ، در شمال نیوز منتشر می کنیم که در قاره سیاه آفریقا حضور دارد و لحظه تحویل سال را در کنار محرومین آفریقایی سپری می کرد ..... پزشک بدون مرز مازنی ، لحظه تحویل سال کجا بود ؟ + تصاویر
شمال نیوز : چند سالی است که در همین ایام آغازین سال ، اخباری را از پزشک بدون مرز مازنی ، دکتر سید ناصر عمادی ، در شمال نیوز منتشر می کنیم که در قاره سیاه آفریقا حضور دارد و لحظه تحویل سال را در کنار محرومین آفریقایی سپری می کرد .....(ادامه)
شمال نیوز : وی تصریح کرد: تغییر اقلیم به معنای گرم‌تر شدن دمای کره زمین که خود موجب تغییرات آب و هوایی از جمله تغییر در رژیم بارش‌ها، یخ‌بندان و سرما است و همچنین تغییر در شدت و پراکنش بارش‌ها را به دنبال داشته و خشکسالی نیز ناشی از آن است..... آب و خاک مازندران ظرفیت هجوم جمعیت بیشتر در ییلاق‌ها را ندارد
شمال نیوز : وی تصریح کرد: تغییر اقلیم به معنای گرم‌تر شدن دمای کره زمین که خود موجب تغییرات آب و هوایی از جمله تغییر در رژیم بارش‌ها، یخ‌بندان و سرما است و همچنین تغییر در شدت و پراکنش بارش‌ها را به دنبال داشته و خشکسالی نیز ناشی از آن است.....(ادامه)
اگر مدیریت انقلابی باشد(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: در استان گیلان وجود بیش از 900 بقعه، این استان را به قطب گردشگری مذهبی تبدیل کرده است زیرا سرزمین سرسبز گیلان و دیلمان، مأمن و ‏پناهگاه علویان ستمدیده‌ای گردید که به سبب ستم ‏خلفای بغداد، مأوا و مسکن خود را رها ساخته بودند.

گیلان؛ قطب گردشگری مذهبی(يادداشت)
شمال نیوز: در استان گیلان وجود بیش از 900 بقعه، این استان را به قطب گردشگری مذهبی تبدیل کرده است زیرا سرزمین سرسبز گیلان و دیلمان، مأمن و ‏پناهگاه علویان ستمدیده‌ای گردید که به سبب ستم ‏خلفای بغداد، مأوا و مسکن خود را رها ساخته بودند. (ادامه)
مهم ترین فاکتورها در بروز سکته مغزی
(ادامه)
تصادف وحشتناک بازیکن تیم نفت + عکس
امیرارسلان مطهری یکی از شاگردان علی دایی در محور شریف‌آباد به شهرستان پاکدشت دچار سانحه رانندگی شد و با تلاش آتش‌نشانان و عوامل اورژانس راهی بیمارستان شد. (ادامه)
دریای خزر مواج است/ کاهش دما در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به روند کاهشی دما در استان گفت: این سامانه سبب مواج شدن دریای خزر شده است. (ادامه)
عکس: پیام تبریک نوروزی هیتلر به رضا شاه
تصویر زیر پیام تبریک نوروزی هیتلر به رضا شاه را نشان می دهد.(ادامه)
هزار و 350 مورد بازدید نظارتی از واحدهای پذیرایی ، اقامتی و رفاهی مازندران
هزار و 350 مورد بازدید نظارتی هشت روز گذشته از واحدهای پذیرایی ، اقامتی و رفاهی مازندران انجام شد.(ادامه)
با این ده ماده غذایی از شر آلرژی بهاره خلاص شوید
به گفته‌ی متخصصان همزمانبا تغییرات آب و هوایی و آلودگی روزافزون هوا، با تغییر هر فصل و آمدن سال جدید میزان ذرات معلق در هوا بیشترشده و در نتیجه میزارن آلرژی و حساسیت های فصلی بین افراد بیشتر نمود می‌یابد، در این بخش از سلامت با پارسینه برایتان به معرفی مواد غذایی خواهیم پرداخت که از میزان واکنش های آلرژیک شما خواهند کاست. همراه ما باشید.(ادامه)
تصادف مرگبار در محور سوادکوه +تصاویر
واژگونی خودرو سواری پژو در محور سوادکوه یک کشته و سه مصدوم به همراه داشت.(ادامه)
ورود و خروج 11میلیون خودرو در مازندران
550 هزار انواع وسایل نقلیه وارد و 400 هزار خودرو از جاده های مازندران خارج شدند.(ادامه)
ساری شهری با 6 هزار سال قدمت و خاطره تاریخی
ساری مرکز استان مازندران با 6 هزار سال قدمت، قدیمی‌ترین شهر شمال ایران است و پایگاه آغامحمدخان کمی پیش از تاجگذاری قاجار بود.(ادامه)
خاطره رهبرانقلاب از دیدار نوروزی با امام خمينی(ره)
(ادامه)
بیتا سحر خیز تکذیب کرد+عکس
«بیتا سحرخیز» خبر کاندیدا شدن خود را در انتخابات شورای شهر تهران تکذیب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.036 seconds.