.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کی‌روش مقابل شاگردش قرار می‌گیرد +عکس
مصاف تیم ملی فوتبال کشورمان برابر پرتغال مصافی است که مربی را مقابل شاگردش قرار می‌دهد.(ادامه)
آیت الله طبرسی:نخبگان پاسخ شبه روشنفکران برای مذاکره با آمریکا را بدهند
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نامه ۱۰۰ نفر از شبه روشنفکران برای مذاکره با آمریکا گفت: فرهیختگان و نخبگان پاسخ این شبه روشنفکران را بدهند.(ادامه)
شهردار جدید کیاسر معارفه شد
مراسم معارفه دکتر محمدنژاد شهردار کیاسر برگزار شد.(ادامه)
روشن شدن مشعل گاز در دودانگه/خط تغذیه سوادکوه تا دودانگه گازدار شد
بخشدار منطقه دودانگه ساری گفت: خط تغذیه 16 اینچ سوادکوه تا روستای سرگام دودانگه گازدار شد.(ادامه)
تردد ۱.۸ میلیون خودرو در جاده‌های مازندران
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران از تردد بیش از یک میلیون و ۸۳۳ هزار تردد در سطح محورهای استان در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.(ادامه)
تکذیب فوت 2 نفر براثر بیماری تب کریمه کنگو در مازندران / وجود داشتن احتمال ابتلا
مدیر گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت مازندران گفت: هیچ موردی از فوت بر اثر بیماری تب کریمه کنگو در مازندران گزارش نشد.(ادامه)
رقابت بیش از 43 هزار کنکوری در مازندران/ کنکوری‌ها یک روز قبل ازآزمون کتاب‌ها را ببندند
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: 43 هزار و 200 نفر از مازندران امسال در کنکور شرکت می‌کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های مازندران شنبه ۲ تیر ماه
(ادامه)
استاندار:زنده نگه داشتن باورهای دینی و روشنگری امری مهم است
استاندار مازندران، مهم‌ترین کار سازمان تبلیغات اسلامی را زنده نگه‌داشتن باورهای دینی و اسلامی و روشنگری از طریق ابزارها و مسائل روز در جامعه بیان کرد.(ادامه)
عکس/ استخدام پلیس زن در عربستان
در زیر تصویری از استخدام پلیس زن در عربستان را مشاهده می کنید.(ادامه)
رهبر انقلاب درگذشت حجت‌الاسلام حسینی موسوی را تسلیت گفتند
حضرت آیت الله خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و معلم اخلاق حجةت الاسلام حاج سید علی‌اکبر حسینی موسوی را تسلیت گفتند.(ادامه)
نصرتی:پرتغال خوب است، اما نه به اندازه اسپانیا
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با کار تیمی بازیکنان ماورای زمینی هم مهار می‌شوند چه برسد به رونالدو اما در شرایط فرد به فرد رونالدو قابل مهار نیست.(ادامه)
صدرنشین در برابر قعرنشین لیگ در ساری به زانو آمد/ برد شهریار پس از 7 هفته
تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در ساری مقابل تیم قعرنشین به زانو آمد.(ادامه)
استاندار:میز خدمت در دستگاه های اجرایی مازندران مستقر می شود
استاندار مازندران گفت: میز خدمت و الکترونیکی شدن خدمات از دستورات و تأکیدات رئیس‌جمهور است و باید در کلیه دستگاه‌های اجرایی استقرار یابد. ‌(ادامه)
اتهامات این مرد ارتکاب ۸ فقره قتل، جنایت بر میت به همراه سرقت طلا و همچنین مثله کردن مقتولان و رها‌سازی اجساد در رودخانه و کنار جاده‌هاست. همچنین اتهامات همسر وی نیز همدستی و معاونت ... اعترافات وحشتناک زن و شوهر مخوف گیلانی که ۸ زن را سلاخی کردند + جزییات
اتهامات این مرد ارتکاب ۸ فقره قتل، جنایت بر میت به همراه سرقت طلا و همچنین مثله کردن مقتولان و رها‌سازی اجساد در رودخانه و کنار جاده‌هاست. همچنین اتهامات همسر وی نیز همدستی و معاونت ...(ادامه)
اتفاقی که کی‌روش از آن می‌ترسد
تیم ملی فوتبال ایران که با کسب یک پیروزی و یک شکست امیدها برای صعود به مرحله بعدی بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام جهانی را افزایش داده است، باید از تکرار یک اتفاق بترسد.(ادامه)
گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ +اسامی
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان برای سال سوم مجلس دهم را اعلام کرد.(ادامه)
قیمت دلار و نرخ ارز امروز شنبه ۲ تیر + جدول
قیمت دلار، یورو، پوند و ارز صبح امروز را از اقتصادنیوز دنبال کنید(ادامه)
با ۵ میلیون چه ماشینی بخریم؟
گزارش میدانی ما نشان می‌دهد که پراید صندوق‌دار مدل ۱۳۸۱ با قیمتی در حدود ۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت:  مسئولان چون فشاری بر آنها وارد نمی شود و هیچ مشکلی ندارند، درکی از موضوع ندارند. اگر تحریم باشد، آقازاده ها خودرو و خانه خود را دارد و پاسدار و محافظش به راه است. خوب اینها زمانی که فشار را لمس نکنند، درکی از موضوع نخواهند داشت..... آقازاده‌هایی که خودرو،خانه و محافظشان به راه است،درکی از تحریم ندارند!
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: مسئولان چون فشاری بر آنها وارد نمی شود و هیچ مشکلی ندارند، درکی از موضوع ندارند. اگر تحریم باشد، آقازاده ها خودرو و خانه خود را دارد و پاسدار و محافظش به راه است. خوب اینها زمانی که فشار را لمس نکنند، درکی از موضوع نخواهند داشت.....(ادامه)
تداوم هوایی گرم در مازندران
آسمان مازندران امروز شنبه ۲ تیر ماه صاف تا نیمه ابری با افزایش دما و وزش باد و در بعدازظهر با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
عکس/ قدردانی از سردار آزمون در سالن والیبال
حمایت از سردار آزمون در حاشیه مسابقه شب گذشته تیم ملی ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی.(ادامه)
با ۱۰ خاصیت درمانگر سرکه بالزامیک آشنا شوید!
برخی از تحقیقات نشان می‌دهد که سرکه بالزامیک علاوه بر طعم دلپذیر خود، فواید بسیاری برای سلامت بدن، از بهتر کردن رنگ و روی صورت تا کم کردن چربی خون، دارد.(ادامه)
شمال نیوز : قلی پور در ادامه با بیان اینکه این اتفاقات و گرانی‌های لحظه به لحظه، تأثیر تحریم‌ها نیست، یادآور شد: اوضاع نابه‌سامان اقتصادی محصول بی‌عرضگی مسؤولان و نمایندگان مجلس است، آنها به فکر منافع خود و اطرافیان‌شان هستند و مسؤولیت را تنها به‌عنوان یک طعمه می‌بینند..... گرانی‌ها محصول بی‌عرضگی برخی مسؤولان و نمایندگان مجلس است نه تحریم‌ها
شمال نیوز : قلی پور در ادامه با بیان اینکه این اتفاقات و گرانی‌های لحظه به لحظه، تأثیر تحریم‌ها نیست، یادآور شد: اوضاع نابه‌سامان اقتصادی محصول بی‌عرضگی مسؤولان و نمایندگان مجلس است، آنها به فکر منافع خود و اطرافیان‌شان هستند و مسؤولیت را تنها به‌عنوان یک طعمه می‌بینند.....(ادامه)
زمان توزیع کارت کنکور سراسری اعلام شد
حسین توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۷ از روز یکشنبه، سوم تیرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ششم تیرماه ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.(ادامه)
نام ۲ نفری که ۵۹ هزار سکه خریدند چیست؟
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از خرید ۵۹ هزار سکه طی ماه های اخیر توسط دو نفر خبر داد.(ادامه)
کدام بازیکن ایران مامور مهار کریس رونالدو خواهد بود؟
مهار فوق ستاره فوتبال پرتغال در بازی با ایران مهم ترین دغدغه ذهنی کادرفنی تیم ملی خواهد بود.(ادامه)
خیانت داماد در شب عروسی فاش شد
ایران نوشت: دختر جوان که پس از یک ارتباط عاشقانه تصمیم به ازدواج گرفته بود هنگامی که شب عروسی با خوشحالی کنار داماد افریقایی ایستاده بود با دیدن زن جوان دیگری در لباس عروس شوکه شد.(ادامه)
احتمال خروج ایران از برجام
پس از آنکه آمریکا به‌طور یکجانبه از برجام خارج شد به‌رغم تاکید دیگر طرف‌های این معاهده بر حفظ و اجرای مفاد ذکر شده در برجام، شرایط برای بقای آن روزبه‌روز سخت‌تر شد.(ادامه)
با تماشای این تصویر سیگار و قلیان را ترک می کنید!
از لحظه‌ای که سیگار و قلیان را وارد دهانتان می‌کنید، شروع به کشتن خودتان می‌کنید. هرچند سرفه و سایر علائم هشدار دهنده خفیف‌تر از آن هستند که شما را از این عادت بد بر حذر دارند، اما شاید با دیدن این تصویر سیگار و قلیان را ترک کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.801 seconds.