.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
«علیرضا بیرانوند» و رفقا در بلندترین شب سال +عکس
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولس با انتشار تصویری به مناسبت شب یلدا نوشت: بر خاطر ما گرد ملالی ننشیند آیینه صبحیم و غباری نپذیریم(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران: سهم مازندران از آزادراه و بزرگراه ناچیز است
نماینده ولی فقیه در مازندران سهم استان را از ایجاد آزادراه و بزرگراه ناچیز دانست و گفت: سهم بری استان در این بخش باید بیشتر و عقب ماندگی جبران شود.(ادامه)
چهاردانگه ساری سفید پوش شد
بارش برف در منطقه چهاردانگه ساری ۲۵ روستا را سفیدپوش کرد.(ادامه)
شیوع بالای کمبود ویتامین D در ایران
کمبود ویتامین D یکی از مشکلات جدی در کشور محسوب می‌شود و کمبود آن شیوع بالایی دارد.(ادامه)
قیمت سکه و طلا در بازار امروز ۱ دی ۹۷
قیمت سکه امروز ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
عکس/ ییلاقات بکر ماسال در آستانه زمستان
ماسال شهری در استان گیلان است که در کنار کوه‌های تالش واقع شده و یکی از زیباترین و بکرترین مناطق ایران محسوب می‌شود؛ منطقه‌ای کوهپایه‌ای که آب و هوای منحصر به فرد و طبیعتی سحر انگیزدارد.(ادامه)
برنامه تمرینات استقلال در غیاب شفر
برنامه تمرینات بازیکنان تیم فوتبال استقلال در غیاب شفر، سرمربی این تیم مشخص شد.(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از چابکسر
نمایی زیبا از امامزاده ابیض در روستای میانده، چابکسر استان گیلان(ادامه)
چراغ سبز الغرافه به پرسپولیس
مدیر تیم فوتبال الغرافه با تمجید از کیفیت فنی مهدی طارمی مدعی شد در صورت که این بازیکن خواهان جدایی باشد با تیم‌های پیشنهاد دهنده مذاکره خواهند کرد.(ادامه)
نوبخت: اصلاحات لایحه بودجه ۹۸ انجام شد
رییس سازمان برنامه و بودجه از انجام اصلاحات بودجه ۹۸ خبر داد و گفت: اصلاحات مدنظر در بودجه برای افزایش مقاومت در فضای تحریم آماده شد.(ادامه)
عکس/ جهانگیری در کنار همسر و فرزندان
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در صفحه شخصی خود دراینستاگرام تصویری از خود و خانواده اش را به مناسبت شب یلدا به اشتراک گذاشت.(ادامه)
خط ریلی رشت - مازندران اجرا می شود
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان اینکه خط ریلی رشت به مازندران اجرا می‌شود اظهار کرد: هدف مشترک مجلس و دولت عملیاتی کردن پروژه‌های نیمه کاره است.(ادامه)
به نظر اینجانب استیضاح را باید آن نماینده مجلسی بشود که پس از نزدیک به سه سال حضورش در مجلس این همه مشکل و گرفتاری گرانی و بیکاری درد و رنج کارگر و کارمند  و اقشار مختلف جامعه را می بیند اما دم بر نمی آورد؟... نمایندگان مجلس ارباب مردم نیستند بلکه خادم آنها هستند
به نظر اینجانب استیضاح را باید آن نماینده مجلسی بشود که پس از نزدیک به سه سال حضورش در مجلس این همه مشکل و گرفتاری گرانی و بیکاری درد و رنج کارگر و کارمند و اقشار مختلف جامعه را می بیند اما دم بر نمی آورد؟...(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران: منطقه آزاد در مازندران با اختلافات به نتیجه نمی رسد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای ایجاد منطقه آزاد در استان شاهد اختلاف و تفرقه هستیم و بااین مسائل به نتیجه نمی رسیم.(ادامه)
تعامل با کشورهای حاشیه خزر منجر به توسعه تجارت می شود
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران گفت: تعامل با کشورهای حاشیه خزر و عضو اکو به توسعه مناسبات و تجارت منجر خواهد شد.(ادامه)
واکنش محمد انصاری به بازگشت طارمی به پرسپولیس
مدافع پرسپولیس از بازگشت مهدی طارمی به تیم حمایت می‌کند.(ادامه)
عکس/ علی انصاریان در کنار قلعه‌نویی در سال 83
امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان، سابقه کار کردن با اکثر بازیکنان لیگ برتری را دارد و چه در قالب تیم ملی و چه در قالب باشگاهی با بیشتر این بازیکنان کار کرده است. زمانی که قلعه‌نویی سرمربی استقلال بود و این تیم با سایپا بازی داشت. آن زمان علی انصاریان و مهدی امیرآبادی در سایپا توپ می‌زدند. امیرآبادی پس از آن سال راهی استقلال شد، اما انصاریان دوباره به پرسپولیس رفت و بعدها استقلالی شد. این سه کنار هم عکسی به یادگار انداخته‌اند. این عکس مربوط به سال ۸۳ است.(ادامه)
تصویری کمتر دیده شده از عادل فردوسی‌پور در صداوسیما
عادل فردوسی‌پور در ۲۰ سالگی برای تست گزارشگری به صدا و سیما رفت.(ادامه)
قیمت دلار قیمت ارز امروز ۹۷/۱۰/۰۱
قیمت دلار در بازار آزاد امروز اول دی به ۱۰ هزار ۴۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
جدول/ آخرین قیمت تلفن همراه در بازار
قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ ۱ دی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
ارتفاعات کیاسر و گدوک برفی است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران، وضعیت جوی ارتفاعات محور کیاسر و گدوک را همراه با بارش خفیف برف اعلام کرد.(ادامه)
زمان تقدیم بودجه ۹۸ به مجلس مشخص شد
تقدیم لایحه بودجه سال ۹۸ از سوی روحانی و اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار هفته آینده نمایندگان قرار دارد.(ادامه)
5 زبان عشق که هر زن و شوهری باید بداند!
بعضی از محققان می‌گویند که هر فردی دارای یک زبان اصلی و یک زبان ثانویه برای بیان عشق است. به‌علاوه، انسان‌ها تمایل دارند به شیوه‌ای ابراز عشق کنند که همان شیوه را برای دریافت عشق از سوی دیگران ترجیح می‌دهند.(ادامه)
عکس شب یلدایی برانکو در کنار علی پروین
(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده  مجلس در یک سخنرانی علنی گفت : کسانی که رأی نداده‌اند، حق ندارند شکایت کنند و اگر صدایشان در بیاید خودم آنها را خفه خواهم کرد..... یک نماینده مجلس : کسانی را که به من رای نداده‌اند را خودم خفه می‌کنم!
شمال نیوز : این نماینده مجلس در یک سخنرانی علنی گفت : کسانی که رأی نداده‌اند، حق ندارند شکایت کنند و اگر صدایشان در بیاید خودم آنها را خفه خواهم کرد.....(ادامه)
شمال نیوز : اما جمعه بابل گفت : ریاست مجلس شجاعت به‌خرج دهد و گروهی برای تحقیق‌و تفحص رفتار نمایندگان با رای نمایندگان تشکیل شود تا وضعیت نمایندگان با معیارهای تعیین شده امام راحل برای مجلس تطبیق داده شود، البته نمایندگان خدوم هم وجود دارند..... روحانی : خیانت‌ها‌و زیاده‌طلبی‌های برخی نمایندگان مجلس خجالت‌آور است
شمال نیوز : اما جمعه بابل گفت : ریاست مجلس شجاعت به‌خرج دهد و گروهی برای تحقیق‌و تفحص رفتار نمایندگان با رای نمایندگان تشکیل شود تا وضعیت نمایندگان با معیارهای تعیین شده امام راحل برای مجلس تطبیق داده شود، البته نمایندگان خدوم هم وجود دارند.....(ادامه)
بارش شدید برف در محور کیاسر/ تردد تنها با زنجیرچرخ
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بارش برف شدید در نخستین روز از زمستان در محور کیاسر هستیم به‌طوری‌که امکان تردد بدون زنجیرچرخ برای رانندگان وجود ندارد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
باشگاه استقلال: با بازیکن جدیدی قرارداد نبسته‌ایم
باشگاه استقلال اعلام کرد که با بازیکن جدیدی قرارداد امضا نکرده است.(ادامه)
آغاز هفته بارانی، پایان هفته صاف
آسمان مازندران امروز بارانی و از فردا دوم دی ماه صاف و نیمه ابری خواهد بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.83 seconds.