.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۳۶ نفر از آنها بستری شدند.... جان باختن ۲۱۲ نفر دیگر / مجموع فوتی‌ها به مرز ۱۶ هزار نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۳۶ نفر از آنها بستری شدند....(ادامه)
ماسک برای کودکان زیر ۲ سال ممنوع
مردانی عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه هنوز این تصور غلط که کودکان کرونا نمی‌گیرند در جامعه وجود دارد، گفت: والدین کودکان را به مکان‌های عمومی برده و هشدار‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند از آن‌ها می‌خواهیم تا حد امکان کودکان خانه بمانند.(ادامه)
عکس/ وقتی علی کریمی و دشمنش رفیق شدند
علی کریمی همیشه در خاطرات فوتبالی اش از این می‌گوید که در روز‌های اول حضورش در پرسپولیس مهدی هاشمی نسب بدجور او را می‌زد. به شکلی که این دو تبدیل به دشمن هم شده بودند، ولی خیلی زود تبدیل به رفیق شدند و حتی قبل از بازی‌های پرسپولیس اینطور دست در گردن هم می‌انداختند تا عکسی به یادگار بگیرند.(ادامه)
۱۲ میلیارد تومان برای طرح های عمرانی کشاورزی غرب مازندران مصوب شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی کشاورزی غرب استان مصوب شده است.(ادامه)
عکس/ رونمایی از برج کنترل و مراقبت سیار فرودگاهی
با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزیر راه و شهرسازی وامیر سرتیپ شاهرخ شهرام مدیر عامل صنایع الکترونیک وزارت دفاع ، سامانه پیشرفته برج کنترل و مراقبت پرواز سیار فرودگاهی ساخت متخصصین وزارت دفاع رونمایی(ادامه)
شمال نیوز:مصطفی سعیدی مدیرعامل جدید کارخانه کاغذ مازندران می‌گوید: تغییرات زیادی در کارخانه و به تبع آن در حوزه تولید کاغذ در کشور در راه است، تغییراتی که کارخانه را تکان خواهد داد.... سعیدی : می‌توانیم کل کاغذ روزنامه کشور را تأمین کنیم
شمال نیوز:مصطفی سعیدی مدیرعامل جدید کارخانه کاغذ مازندران می‌گوید: تغییرات زیادی در کارخانه و به تبع آن در حوزه تولید کاغذ در کشور در راه است، تغییراتی که کارخانه را تکان خواهد داد....(ادامه)
پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت شاعر مازندرانی
استاندار مازندران در پیامی درگذشت شاعر نام آشنا، رحمت الله حسن پور سوادکوهی را تسلیت گفت.(ادامه)
چه کسانی مشمول تسهیلات کرونایی شدند؟
طبق آخرین اعلام، مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا روز گذشته ۵مرداد به پایان رسید. اما احتمال تمدید مهلت ثبت نام در جلسه امروزهیأت دولت وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز: با توجه به گسترش سطح فناوری اطلاعات و سواد الکترونیکی مردم و نگاهی به فعالیت‌های مشابه مجازی در حوزه پرداخت‌های آنلاین باید دست به نوآوری بزنیم تا بتوانیم شهروندان محترم را در استفاده بیشتر از ساری‌کارت ترغیب کنیم. اباذری: گام دوم ساری‌کارت باید پنجره‌ای نو به روی شهروندان بگشاید
شمال نیوز: با توجه به گسترش سطح فناوری اطلاعات و سواد الکترونیکی مردم و نگاهی به فعالیت‌های مشابه مجازی در حوزه پرداخت‌های آنلاین باید دست به نوآوری بزنیم تا بتوانیم شهروندان محترم را در استفاده بیشتر از ساری‌کارت ترغیب کنیم. (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تاخیر در دریافت کارت سوخت هیچ خللی در ذخیره و موجودی سوخت نخواهد داشت و ذخیره 9 ماهه سوخت در کارت‌ها باقی می‌ماند. دلیل تاخیر در صدور کارت‌های سوخت
شمال نیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تاخیر در دریافت کارت سوخت هیچ خللی در ذخیره و موجودی سوخت نخواهد داشت و ذخیره 9 ماهه سوخت در کارت‌ها باقی می‌ماند.(ادامه)
شمال نیوز: قیمت طلا در شروع معاملات صبح امروز، دوشنبه، با تضعیف دلار و تشدید تنش‌های آمریکا و چین، به بالاترین سطح در تاریخ معاملات ... طلا به بالاترین قیمت خود در طول تاریخ رسید
شمال نیوز: قیمت طلا در شروع معاملات صبح امروز، دوشنبه، با تضعیف دلار و تشدید تنش‌های آمریکا و چین، به بالاترین سطح در تاریخ معاملات ...(ادامه)
قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز ۹۹/۰۵/۰۶
افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران را بالا برد.(ادامه)
کرمانشاهی داور بازی تراکتور شد/ حیدری دیدار سخت را قضاوت می کند
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.(ادامه)
شمارش معکوس برای برگزاری آزمون ورودی مدارس سمپاد در مازندران
آزمون ورودی مدارس سمپاد ساعت ۹ صبح روز‌های نهم و دهم مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.(ادامه)
آرامش در دریای خزر حاکم است
وضعیت دریای خزر امروز دوشنبه ۶ مردادماه آرام و مناسب است.(ادامه)
غرق شدن مرد ۷۰ ساله ساروی در کانال آب
مسئول تیم غواصی سازمان آتش نشانی ساری از غرق شدن مرد ۷۰ ساله ساروی در کانال آب خبر داد.(ادامه)
عکس/ مهدی رحمتی سال‌ها سال قبل
مهدی رحمتی یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان لیگ برتر است. او از سال ۱۳۷۹ با فجرسپاسی به لیگ برتر آمد و به سپاهان و از آنجا به استقلال آمد. مهدی در این سال‌ها در ۴ باشگاه دیگر هم بازی کرد، ولی عمده دوران فعالیتش در فوتبال، در باشگاه استقلال سپری شد. این هم تصویری قدیمی از مهدی رحمتی در لیگ برتر.(ادامه)
۸۰ درصد مصرف روزانه برق مازندران مربوط به وسایل سرمایشی است
سرپرست شرکت توزیع برق مازندران، مدیریت و صرفه جویی در مصرف برق را ضروری دانست و گفت: ۸۰ درصد مصرف برق استان را لوازم سرمایشی تشکیل می دهند.(ادامه)
قیمت طلا رکورد تاریخی سپتامبر ۲۰۱۱ را شکست
قیمت طلا در شروع معاملات صبح امروز، دوشنبه، با تضعیف دلار و تشدید تنش‌های آمریکا و چین، به بالاترین سطح در تاریخ معاملات خود رسید.(ادامه)
ممنوع بودن واردات برنج از مرداد تا آبان‌ماه
دبیر انجمن برنج ایران با تأکید بر ممنوعیت برنج در فصل برداشت گفت: با تعیین دقیق تولید و میزان مصرف برنج می‌توان میزان کسری را محاسبه کرد و در این صورت باید واردات داشته باشیم و در غیر این صورت اصلا نباید چنین اقدامی انجام شود.(ادامه)
ضرورت نقش‌آفرینی جبهه فعالان فرهنگی انقلاب در برگزاری مراسم محرم
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: با توجه به برگزاری مراسم محرم امسال و شیوع این ویروس در جامعه، جبهه فعالان فرهنگی انقلاب برای بهتر برگزار شدن این مراسم‌ها در شرایط شیوع این ویروس نقش‌آفرینی و برنامه‌ریزی کنند. (ادامه)
انسداد راه‌های ورودی محمودآباد نیازمند مصوبه ستاد ملی کرونا
فرماندار محمودآباد گفت:انسداد راه‌های ورودی شهرستان محمودآباد نیازمند مصوبه ستاد ملی کرونا است.(ادامه)
قرارداد بیرانوند با آنتورپ امضا شد
قرارداد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال آنتورپ با این باشگاه امضا شد.(ادامه)
بسته تسهیلات به خبرنگاران مازندران پرداخت می شود
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران از پرداخت بسته تسهیلات فوری به خبرنگاران و مدیران مسئول مازندران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این مسؤول تصریح کرد: با رعایت فاصله اجتماعی، شستن مداوم دست‌ها و استفاده همیشگی و درست از ماسک در محل‌های عمومی از ابتلا به کرونا‌ویروس جلوگیری کنید..... توصیه های رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای پیشگیری از کرونا
شمال نیوز : این مسؤول تصریح کرد: با رعایت فاصله اجتماعی، شستن مداوم دست‌ها و استفاده همیشگی و درست از ماسک در محل‌های عمومی از ابتلا به کرونا‌ویروس جلوگیری کنید.....(ادامه)
عمران اکبرنژاد « تنهایی سوادکوه»(يادداشت)
عمران اکبرنژاد(ادامه)
اقدام عجیب سرپرست پرسپولیس؛ اختلاف ۷ بازیکن با رسول‌پناه بالا گرفت
به دلیل شرط عجیب رسول‌پناه، اختلاف ۷ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با سرپرست این باشگاه شدیدتر شد.(ادامه)
سوزن سوزن شدن دست‌ها؛ ۷ تهدید مهم برای سلامت
۷ اخطار در مورد سلامتی کلی شما وجود دارد که سوزن سوزن شدن دست‌تان گویای آن است.(ادامه)
چرا کرونا دوباره اوج گرفت؟
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، «عادی پنداری» کرونا و تصور غلط از کنترل و مهار بیماری، باعث شده تا دوباره شاهد اوج گیری این ویروس در کشور باشیم.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.