.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پرداخت وام ۶۶ میلیاردی بسته رونق تولید در مازندران
۹۲ فقره به مبلغ حدود ۶۶ میلیارد تومان وام بسته رونق تولید در مازندران پرداخت شده است.(ادامه)
عکس/ احترام ویژه طلافروشان مشهدی به حضرت رقیه (س)
کاسبان یک پاساژ طلافروشی در مشهد همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) از فروختن گوشواره در این روز خودداری کردند.(ادامه)
ثبت سفارشات ۲۹ میلیاردی در مازندران
سفارش کالا به ارزش ۲۹ میلیارد و ۳۸۱ میلیون و ۲۴۶ هزار دلاری مهرماه امسال در سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران ثبت شد.(ادامه)
قدردانی نمایندگان ساری از ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی
نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی حکمت ساری از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان قدردانی کردند.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی 3 تا 6 آبان ماه امسال در محورهای مازندران
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ساعت 12 ظهر امروز در محورهای استان اعمال می‌شود.(ادامه)
انتخاب اولین شهردار زن در استان گلستان
رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه اعلام کرد: برای نخستین بار یک زن در استان گلستان به عنوان شهردار انتخاب و مسئولیت اداره شهر مراوه تپه در شرق استان گلستان به وی سپرده شد. (ادامه)
بیش از ۷۵ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان مختومه شد
سرپرست شوراهای حل اختلاف استان گفت: طی 6ماهه نخست امسال، 75 هزارو 484 فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف مازندران مختومه شده است.(ادامه)
کاهش 180 میلیون تومانی در‌آمد ارزش‌افزوده شهرداری شیر‌گاه
سرپرست شهرداری شیر‌گاه از کاهش 180 میلیون تومانی در‌آمد شهرداری شیر‌گاه بر طبق قانون ارزش‌افزوده خبر داد.(ادامه)
دلخوش كه گويا از لحن صحبت لاريجاني دلخور شده بود. ادامه داد: آقاي دكتر ما كه به شما احترام ميگذاريم اما شما اول صبح اينجوري مي فرماييد؟ اين نحوه برخورد نيست! من سه دوره نماينده مجلس هستم. لااقل اشكال ندارد به من بگو ...

دلخوش: اشکال ندارد به من بگویید خفه شو حرف نزن/ لاریجانی: احساسی حرف نزنید
دلخوش كه گويا از لحن صحبت لاريجاني دلخور شده بود. ادامه داد: آقاي دكتر ما كه به شما احترام ميگذاريم اما شما اول صبح اينجوري مي فرماييد؟ اين نحوه برخورد نيست! من سه دوره نماينده مجلس هستم. لااقل اشكال ندارد به من بگو ... (ادامه)
افزایش آزار مرد‌ها توسط همسر در مازندران
آمار آزار و اذیت مردان توسط همسرشان در استان مازندران رو به افزایش است.(ادامه)
ساخت‌و‌ساز بی‌رویه در اراضی کلاردشت
افزایش بی سابقه قیمت املاک در منطقه کلاردشت استان مازندران باعث تخریب باغ ها و اراضی کشاورزی و تبدیل آنها به ویلاها و ساختمان های مسکونی شده است. (ادامه)
کشف جسد زن ۶۵ ساله در بابل
جسد زنی ۶۵ ساله ساعتی پیش در رودخانه بابل‌رود در زیر پل محمدحسن‌خان بابل کشف شد.(ادامه)
عکس/ شاگرد اولی های کلاس شفر
شفر در پایان تمرین استقلال حدود 20 دقیقه جداگانه با ابراهیمی، رحمتی و حیدری صحبت کرد.(ادامه)
نشان ملی نیما یوشیج در مازندران اهداء می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره سراسری شعر مازندران به همراه نشان ملی نیما یوشیج در استان برگزار می شود.(ادامه)
ضعف های طرح پزشک خانواده شناسایی شود
استاندار مازندران خواستار شناسایی ضعف های طرح پزشک خانواده شد و گفت: این طرح باید الگوی مناسب برای اجرا در کشور باشد.(ادامه)
۲۰۰ تخت ویژه درمانی در مازندران اضافه شده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساختهای درمانی استان هزینه شده است گفت: ۲۰۰ تخت ویژه طی چهار سال در استان افزوده شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران چهارشنبه ۳ آبان
(ادامه)
توصیه‌هایی برای خرید چای ایرانی+قیمت‌ها
رئیس سازمان چای از خرید تضمینی بیش از ۱۰۷ هزار تن برگ سبز چای خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم چای ایرانی با کیفیت از حدود ۱۵ تا بیش از ۴۰ هزار تومان است و حتی تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان هم معامله می‌شود که به مردم توصیه می‌کنیم که چای ایرانی کیفی را از برندهای مطرح خریداری کنند. (ادامه)
جزئیات قتل یک روحانی در تهران/ مقتول دانشجوی دکترای الهیات بود
روحانی‌ای که بعدازظهر امروز توسط یک متهم سابقه‌دار در مقابل متروی امام خمینی(ره) مورد ضربات چاقو قرار گرفت و به قتل رسید، دانشجوی دکترای الهیات بود. (ادامه)
عیادت استاندار گیلان با حاجی جوشن شیر مرد دوران دفاع مقدس
استاندار گیلان روز گذشته با حضور در منزل حاج حسن جوشن با این پیر بسیجی دیدار کرد. (ادامه)
اخاذی از زن جوان توسط مردی که مدتی با او رابطه داشت/تهدید به انتشار عکسهای دوران رابطه
(ادامه)
با خوردن این مواد غذایی چربی‌هایتان آب می‌شود!
بیشتر رژیم ها درباره غذاهایی که نمی توانید بخورید، صحبت می کنند تا جایی که خیلی ها رژیم غذایی را با پرهیز کردن اشتباه می گیرند؛ اما یک برنامه غذایی تنها درباره چیزهایی که نمی توانید بخورید، نیست و خیلی وقت ها می توانید با افزودن برخی گروه های غذایی به رژیم خود شاهد نتایج بهتری باشید.(ادامه)
کمک ۳۰۰ میلیونی مردم مازندران به مسلمان میانمار
مردم مازندران در راستای تو سعه و خدمات داوطلبانه کمک به مردم محروم میانمار ۳۰۰ میلیون ریال تاکنون کمک کردند.(ادامه)
تصاویر: صفحه اول روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
پاکسازی آلودگی‌های نفتی دریای خزر با طراحی و ساخت یک فروند بارج
یک فروند شناور بزرگ برای پاکسازی آلودگی‌های نفتی (بارج) در مازندران طراحی و ساخته شد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو مجمع نمایندگان استان مازندران توضیحاتی پیرامون انتخاب استاندار این استان در دولت دوازدهم و رایزنی نمایندگان برای معرفی گزینه به وزارت کشور ارائه داد...... مجمع نمایندگان مازندران پس از« شهردار » به « سردار » رسید!
شمال نیوز : عضو مجمع نمایندگان استان مازندران توضیحاتی پیرامون انتخاب استاندار این استان در دولت دوازدهم و رایزنی نمایندگان برای معرفی گزینه به وزارت کشور ارائه داد......(ادامه)

هر کدام از زوایای اجرا شدن یا نشدن رجیستری گوشی‌های همراه مشکلاتی را به همراه دارد؛ در حالی که مسوولان از زیان‌های واردشده به دولت به دلیل حجم اعظم گوشی‌های قاچاق می‌گویند و راه چاره را رجیستری می‌دانند، اجرای این طرح که در ابتدا با افزایش قیمت هرچند حبابی گوشی همراه بود، با خرید گوشی‌های بازشده و رجیسترشده‌ی با قیمت آک‌بند، تضییع حقوق مصرف‌کننده را نیز به همراه دارد. ابعاد جدید از رجیستری موبایل
هر کدام از زوایای اجرا شدن یا نشدن رجیستری گوشی‌های همراه مشکلاتی را به همراه دارد؛ در حالی که مسوولان از زیان‌های واردشده به دولت به دلیل حجم اعظم گوشی‌های قاچاق می‌گویند و راه چاره را رجیستری می‌دانند، اجرای این طرح که در ابتدا با افزایش قیمت هرچند حبابی گوشی همراه بود، با خرید گوشی‌های بازشده و رجیسترشده‌ی با قیمت آک‌بند، تضییع حقوق مصرف‌کننده را نیز به همراه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران نیز به دلیل تخلف تماشاگران که منطبق با بند ۳ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی است به پرداخت مبلغ ۸۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد..... محرومیت سرمربی و جریمه 80 میلیونی باشگاه نساجی
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران نیز به دلیل تخلف تماشاگران که منطبق با بند ۳ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی است به پرداخت مبلغ ۸۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.....(ادامه)
حمله رستوران ها به رستورانی که پرسپولیسی ها در آن قلیان کشیدند (+عکس)
بررسی اخبار منتشره در رسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی به خصوص در حوزه مواد غذایی، کافه و قلیان، از تلاش رقیبان این رستوران برای حاشیه سازی برای همکار خود حکایت دارد. (ادامه)
مرگ عابر پیاده در کمربندی نوشهر
بازهم کمربندی نوشهر قربانی گرفت و این بار عابر پیاده بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با وی جان سپرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.