.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
تعطیلی قریب‌الوقوع یک دستگاه دولتی
(ادامه)
دولت احمدی‌نژاد نوکیسه پرور بود
(ادامه)
شمال نیوز: 12 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای سرگشاده به حجت‌الاسلام حسن روحانی، علی لاریجانی و آیت‌الله صادق لاریجانی رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه خواستار برخورد قاطع با فساد اقتصادی و پیگیری قاطعانه پرونده بابک زنجانی شدند. دلایل کافی برای تعقیب در دست است/ زنجانی: من جرثومه فساد نیستم، قهرمانم
شمال نیوز: 12 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای سرگشاده به حجت‌الاسلام حسن روحانی، علی لاریجانی و آیت‌الله صادق لاریجانی رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه خواستار برخورد قاطع با فساد اقتصادی و پیگیری قاطعانه پرونده بابک زنجانی شدند. (ادامه)
چگونه کبد چربتان را تمیز کنید؟
(ادامه)

هنوز نمی داند راننده متواری را می بخشد یا نه و تصمیم دارد با او صحبت کند تا ببیند دلیل رانندگی اش با آن سرعت غیر معمول چه بوده است؟ قاتل همسر بنیامین بهادری دستگیر شد
هنوز نمی داند راننده متواری را می بخشد یا نه و تصمیم دارد با او صحبت کند تا ببیند دلیل رانندگی اش با آن سرعت غیر معمول چه بوده است؟(ادامه)
شمال نیوز: اشتباه وزارت کشور مثل غلط مشهود در دیکته مدیریت است و باید با لاک غلط گیر مدیران ارشد این وزارتخانه پاک شود و مثل اقبال گسترده از بازنشسته ها نباشد که همچنان بر استمرار آن اصرار ورزیده شد. وزارت کشور شجاعانه اشتباهش را بپذیرد!
شمال نیوز: اشتباه وزارت کشور مثل غلط مشهود در دیکته مدیریت است و باید با لاک غلط گیر مدیران ارشد این وزارتخانه پاک شود و مثل اقبال گسترده از بازنشسته ها نباشد که همچنان بر استمرار آن اصرار ورزیده شد.(ادامه)
پيش از انقلاب، "محمدجواد ظريف" براي تحصيل به آمريکا رفت و مشغول به تحصيل در رشته کامپيوتر شد و پس از انقلاب نيز همين رشته تحصيلي را ادامه داد اما با توصيه يک نفر، تصميم به تغيير رشته و ورود به دنياي سياست گرفت. ظریف به توصيه چه کسي ديپلمات شد؟ +عکس
پيش از انقلاب، "محمدجواد ظريف" براي تحصيل به آمريکا رفت و مشغول به تحصيل در رشته کامپيوتر شد و پس از انقلاب نيز همين رشته تحصيلي را ادامه داد اما با توصيه يک نفر، تصميم به تغيير رشته و ورود به دنياي سياست گرفت.(ادامه)
کدام شهر پایتخت جدید کشور است؟
(ادامه)
اعزام نیرو به ایران برای ترور سردار سلیمانی
(ادامه)
دو شاعر جوان بازداشت شدند
(ادامه)
سالمندان گیلان کارت منزلت می‌گیرند
(ادامه)
درگیری خبرنگاران در ورزشگاه!
(ادامه)
تایید و تکذیب طرح الزام غنی سازی60 درصدی
(ادامه)
ارزش سبد ویژه کالایی دولت اعلام شد
(ادامه)
امضای ۶۰ نماینده پای استیضاح نعمت زاده
(ادامه)
سفر جک استراو به ایران در ماه جاری
(ادامه)
مهمترین روشهای کلاهبرداری در کشور
(ادامه)
رئیس کمیسیون تلفیق مشخص شد
(ادامه)
تکذیب دیدار روحانی با شجریان
(ادامه)
تصاویر/ حاشیه‌های جلسه امروز مجلس
(ادامه)
مازندران میزبان بزرگترین رویداد بانکی کشور
(ادامه)
ضرورت توجه شاعران به حوزه کودک ونوجوان
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رئیس جمهور به منزل استاد شجریان می رود و می‌خواهد ترمیم و احیای سرمایه انسانی کند، افزود ... آقای روحانی برای احیای سرمایه انسانی چه می کنید؟
شمال نیوز: نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رئیس جمهور به منزل استاد شجریان می رود و می‌خواهد ترمیم و احیای سرمایه انسانی کند، افزود ...(ادامه)
قطر عقب‌ماندگی گازی ایران را جبران می‌کند
(ادامه)
شیوع سرسام آور ایدز بین کودکان کار
(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار سه‌شنبه/جدول
(ادامه)
انتخابات شوراياران محلات بابل آغازشد
(ادامه)
جایگزین یک نماینده مجلس برای وي‌چت
نماينده مجلس شورای اسلامی گفت: وي چت فيلتر شد، اما نرم افزارهاي ديگري چون وايبر، واتس آپ و تانگو نيز كاركردي مانند وي چت دارند. از زماني هم كه وي چت فيلتر شد نرم‌افزار كوكو« coco» جايگزين آن شده و مردم اين نرم‌افزار را دانلود كرده‌اند. من خودم همين امروز كو كو را دانلود كردم.(ادامه)
برگزاری تجمع برای محاکمه مرتضوی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.