.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
30درصد مرکبات مازندران، زباله شد
رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران گفت: با توجه به بحران منابع آبی نباید اصراری به خودکفایی در کشاورزی داشته باشیم.(ادامه)
قیمت روز خودروهای وارداتی
(ادامه)
چرا آیت‌الله خزعلی در عروسی نوه‌اش نبود؟
رحمت‌الله بیگدلی، روحانی و روزنامه‌نگار با اشاره به برگزاری مراسم عروسی فرزند مهدی خزعلی، به روایت شرط آیت‌الله خزعلی جهت حضور در مراسم عروسی نوه‌اش پرداخت.(ادامه)
پشت پرده بازگشت خواننده قدیمی به ایران
(ادامه)
بهترین سن خرید موبایل برای فرزندان
بهترین سن خرید گوشی برای فرزندان، دوره دبیرستان است. دختر و پسر در این سن دیگر کودک نیستند و می‌توانند تا حدی خوب را از بد تشخیص دهند.(ادامه)
زیباترین شهر جهان + تصاویر
هر ساله در حدود 4/7 میلیون نفر گردشگر از درسدن یکی از زیباترین شهرهای آلمان و حتی دنیا دیدن می کنند.(ادامه)
یک‌سوم بدهی‌های بانکی مربوط به ۵۷۵ نفر
(ادامه)
پرونده م .ر قطور و سنگین است
(ادامه)
تصاویر/ جشنواره تئاتر خياباني شهروند لاهيجان
پنجمین جشنواره تئاتر خياباني شهروند لاهيجان با 32 اجرا در 10 نقطه شهر برگزار گرديد. (ادامه)
اگر کارت سوختتان باطل شده بخوانید
(ادامه)
عبدالرئوف ریگی به هلاکت رسید
(ادامه)
قیمت روز خودروهای وارداتی+جدول
(ادامه)
مرکل روسیه را تهدید کرد
(ادامه)
سامانه پیامکی برای ثبت‌تخلف رانندگان برون‌شهری
(ادامه)
عالی ترین نوشیدنی ضد سرطان
ثابت شده است که تغدیه می تواند تاثیر بالایی در پیشگیری از سرطان داشته باشد. در میان انواع خوراکی ها چای سبز را باید نوامروزه شیدنی بی نظیر ضدسرطان دانست که این خواص به مقدار بالای ترکیبات آنتی اکسیدانی مربوط می شود.(ادامه)
جانشین بلا شک اشتون+عکس
(ادامه)
حادثه وحشتناک برای 30 زن گیلانی در جشن عروسی
(ادامه)
پروژه‌های عمراني بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مازندران به بهره برداری رسید
(ادامه)
شمال نیوز: استیضاح شهردار با 13 امضا در حالی در دستور کار شورای شهر قرار گرفت که حالا افکار عمومی منتظر است تا زمان بگذرد و پاسخ به یک سوال برای همیشه در کارنامه این دوره اعضای شورای شهر ثبت شود. بر سر منافع مردم مرکز استان معامله نکنید!
شمال نیوز: استیضاح شهردار با 13 امضا در حالی در دستور کار شورای شهر قرار گرفت که حالا افکار عمومی منتظر است تا زمان بگذرد و پاسخ به یک سوال برای همیشه در کارنامه این دوره اعضای شورای شهر ثبت شود.(ادامه)
تنها شهیدی که امام در تشییع او حاضر بود
محمد مهدی ابراهیمی عراقی در سال 1358 و در سن 49 سالگی توسط گروه «فرقان» ترور شده و به شهادت رسید. وی تنها شهیدی است که حضرت امام خمینی(ره) در مراسم تشیع پیکرش حضور یافتند.(ادامه)
نجفی:روحانی فرد دیگری را معرفی کند
سرپرست وزارت علوم با بیان اینکه اگر لازم باشد تغییراتی را در وزارتخانه ایجاد می‌کنم، گفت: هم‌زمان با سرپرستی‌ام در وزارت علوم، نمی‌توانم به ستاد هماهنگی اقتصادی برسم و رئیس‌جمهور باید فرد دیگری را معرفی کند.(ادامه)
فتواهای عجیب و درگیری خونین داعشی‌‎ ها
شماري از سركرده‌هاي گروه تروريستي تكفيري داعش به خاطر اختلاف نظر در مورد برخي فتواهاي مفتي‌هاي خود، با هم درگير شده و در جريان اين درگيري‌ها تعدادي از آنان زخمي شده‌اند.(ادامه)
دلیل بازداشت خواننده مشهور در مشهد
يکي از خوانندگان مشهور که داراي آلبوم هاي معروفي در فضاهاي مجازي است، پس از راه اندازي شبکه زيرزميني توليد شوهاي مبتذل براي تلويزيون هاي ماهواره اي، با هوشياري مقام قضايي و پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان رضوي به دام افتاد.(ادامه)
شمال نیوز: در ادامه درگیری‌ها میان دو گروهک جیش العدل و جیش النصر، عبدالرئوف ریگی سرکرده گروهک تروریستی جیش العدل به هلاکت رسید. عبدالرئوف ریگی سرکرده گروهک تروریستی جیش العدل به هلاکت رسید(خبر)
شمال نیوز: در ادامه درگیری‌ها میان دو گروهک جیش العدل و جیش النصر، عبدالرئوف ریگی سرکرده گروهک تروریستی جیش العدل به هلاکت رسید.(ادامه)
تهدید وزیر ارتباطات به استیضاح
(ادامه)
نوبخت: مقیدیم به همه یکسان یارانه ندهیم
(ادامه)
کرج – چالوس فردا یکطرفه است
(ادامه)
 شمال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تولید ۷ میلیون تن گندم در کشور گفت: در صورت ادامه این روند کشور سال آینده از واردات گندم بی‌نیاز می‌شود. ممنوعیت واردات برنج توسط نهادهای دولتی
شمال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تولید ۷ میلیون تن گندم در کشور گفت: در صورت ادامه این روند کشور سال آینده از واردات گندم بی‌نیاز می‌شود.(ادامه)
آقایان نماینده حالتان خوب است؟!
در حالی که قریب به اتفاق کاربران اینترنت که بالغ بر ده ها میلیون نفر می شوند از کندی اینترنت رنج می برند و خواستار افزایش سرعت و پهنای باند هستند، نماینده ای از جایش بلند می شود و می گوید که اگر سرعت اینترنت بیشتر شود و پهنای باند افزایش یابد، وزیر ارتباطات را استیضاح می کنیم! تردید نباید داشت که چنین نمایندگانی، حتی اگر با رأی مردم هم به مجلس رفته باشند، امانت دار رأی مردم نیستند و الّا مگر می شود وکیل، بر خلاف خواسته های موکل عمل کند؟!(ادامه)
عکس های پخش نشده از پشت صحنه مجموعه قهوه تلخ
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.