.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سیل جاده چالوس 4 قربانی گرفت
(ادامه)
متن سخنان انصاريان شب 23 رمضان
(ادامه)
وزير ارشاد اظهارات باهنر را تكذيب كرد
(ادامه)
عکس/راهپیمایی روز قدس در مازندران
(ادامه)
اختلاس میلیاردی در استانداری تهران تایید شد
(ادامه)
تصاویر/ اتفاقی‌که برای دومین‌بار درجهان افتاد...
(ادامه)
ایستگاه نقاشی روز قدس روز همبستگی در رشت
(ادامه)
گلایه آیت‌الله‌ مکارم از یک درد پنهان اجتماعی
(ادامه)
۴ وعده مسئولان وزارت تجارت در بن‌بست
(ادامه)
بازنگري تلويزيون در پخش نمازهاي جماعت
(ادامه)
مشکلات اصلی صنایع لبنی در گیلان چیست؟
(ادامه)
تصـاویر/ حـوادث شـب گـذشته تهـران
(ادامه)
خبری که لرزه بر اندام طرفداران ایران انداخته!
(ادامه)
عناوین اخبار مهم جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
شهرنامه علمی فرهنگی گلستان رونمایی شد
(ادامه)
حقوق کارکنان وظیفه افزایش یافت
(ادامه)
دلیل عدم حضور لاريجاني در راهپيمايي
(ادامه)
تصاویر/ حاشیه‌های روز جهانی قدس
(ادامه)
خجالت می کشم وقتیکه پدر و مادری به بنده مراجعه کرده و می گویند سه فرزند تحصیلکرده ما بیکار است/روی سخن من با رئیس محترم جمهور است چون از دیگران مایوس شده ام.چرا که بارها به آنها این موضوعات را یادآور اما... روی سخنم با رئیس جمهور است،از دیگران مایوس شده ام!
خجالت می کشم وقتیکه پدر و مادری به بنده مراجعه کرده و می گویند سه فرزند تحصیلکرده ما بیکار است/روی سخن من با رئیس محترم جمهور است چون از دیگران مایوس شده ام.چرا که بارها به آنها این موضوعات را یادآور اما...(ادامه)
یکی از شگردهای جریان انحرافی همین استفاده از نقش پول بوده است که اگر امکان داشته باشد تلاش دارند در دوره آینده 50 نماینده 2 میلیاردی به مجلس بفرستند. وزیر ارشاد گفت ،زورم نمی‌رسد جلو کارهای جریان انحرافی را بگیرم!
یکی از شگردهای جریان انحرافی همین استفاده از نقش پول بوده است که اگر امکان داشته باشد تلاش دارند در دوره آینده 50 نماینده 2 میلیاردی به مجلس بفرستند.(ادامه)
هاشمی به جمع راهپيمايان تهراني پيوست
(ادامه)
مشروح سخنرانی احمدی نژاد درمراسم روز قدس
(ادامه)
قاعدتا مسئولان و مدیران ، بسیار بهتر از ما از چگونگی زندگی ائمه اطهار(ع) آگاهی دارند و حتما می‌دانند امیرالمومنین(ع)، در ماه مبارک رمضان، به دلیل نگرانی از این که در سیطره خلافتشان مسلمانی توان تهیه مواد غذایی برای افطار را نداشته باشد تا سحر هیچ میل نمی‌فرمودند و در سحر هم... افطارهای رنگین مدیران با بودجه بیت‌المال؛ با چه توجیهی؟!
قاعدتا مسئولان و مدیران ، بسیار بهتر از ما از چگونگی زندگی ائمه اطهار(ع) آگاهی دارند و حتما می‌دانند امیرالمومنین(ع)، در ماه مبارک رمضان، به دلیل نگرانی از این که در سیطره خلافتشان مسلمانی توان تهیه مواد غذایی برای افطار را نداشته باشد تا سحر هیچ میل نمی‌فرمودند و در سحر هم...(ادامه)
برف تابستانی کلاردشت را سفیدپوش کرد
(ادامه)
امام جمعه شهرستان فریدونکنار با تاکید بر اینکه حرکت غیر‌فرهنگی روزنامه ایران در چاپ نشریه ویژه‌نامه خاتون روحیه همه مردم متدین کشور را جریحه‌دار کرده است، گفت: برخی اوقات رسانه‌ها در راستای اشاعه فرهنگ فساد گام برمی‌دارند که در همین دليل حرکت بسیج و صدا و سیما برای رفع مشکلات موثر خواهد بود. ویژه‌نامه خاتون روحیه متدین کشور را جریحه‌دار کرد
امام جمعه شهرستان فریدونکنار با تاکید بر اینکه حرکت غیر‌فرهنگی روزنامه ایران در چاپ نشریه ویژه‌نامه خاتون روحیه همه مردم متدین کشور را جریحه‌دار کرده است، گفت: برخی اوقات رسانه‌ها در راستای اشاعه فرهنگ فساد گام برمی‌دارند که در همین دليل حرکت بسیج و صدا و سیما برای رفع مشکلات موثر خواهد بود.(ادامه)
قذافی پیدا شد
(ادامه)
در مذاکرات احمدی​نژاد و امیر قطر چه گذشت؟
(ادامه)
جمعی از مردم معترض به عملکرد شرکت تعاونی اعتباری کارکنان فرمانداری بابلسر،روز پنج شنبه محل عبور خوردروها را بستند که با دخالت نیروهای امنیتی مواجه شد/ماموران،دوربين خبرنگاران خانم حاضر در تجمع را ضبط کردند/به گفته تجمع کنندگان فرماندار بابلسر برخورد مناسبي با سپرده گذاران نداشته است... تجمع اعتراض آمیز مردم در فرمانداری بابلسر
جمعی از مردم معترض به عملکرد شرکت تعاونی اعتباری کارکنان فرمانداری بابلسر،روز پنج شنبه محل عبور خوردروها را بستند که با دخالت نیروهای امنیتی مواجه شد/ماموران،دوربين خبرنگاران خانم حاضر در تجمع را ضبط کردند/به گفته تجمع کنندگان فرماندار بابلسر برخورد مناسبي با سپرده گذاران نداشته است...(ادامه)
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران گفت: استانداری مازندران در مهلت به همه درخواست ها در خصوص گزینه شوراهای اسلامی شهرها برای صدور حکم شهردار پیشنهادی پاسخ داده است و این مسئله در استانداری مازندران سابقه نداشته است... پاسخ استانداری به گزینه پیشنهادی شهردار رامسر
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران گفت: استانداری مازندران در مهلت به همه درخواست ها در خصوص گزینه شوراهای اسلامی شهرها برای صدور حکم شهردار پیشنهادی پاسخ داده است و این مسئله در استانداری مازندران سابقه نداشته است...(ادامه)
عکس: تنها شهیدی که امام خمینی(ره)به تشییع جنازه اش رفت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.