.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حالی که حسن یزدانی قهرمان المپیک دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می‌کند، در ایران بحث بر سر اینکه چه کسی دوبنده ایران را در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک به تن کند آغاز شده است. معمای حسن یزدانی از نگاه سایت روسی
در حالی که حسن یزدانی قهرمان المپیک دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می‌کند، در ایران بحث بر سر اینکه چه کسی دوبنده ایران را در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک به تن کند آغاز شده است.(ادامه)
ابراهیم رئیسی با انتشار عکسی از موشک‌های بالستیک، خبر از انتقام قطعی از اسرائیل داد. عکس معنادار رئیسی در کنار موشک‌های بالستیک
ابراهیم رئیسی با انتشار عکسی از موشک‌های بالستیک، خبر از انتقام قطعی از اسرائیل داد.(ادامه)
تصاویر هوایی از حضور پرشور مردم تهران در نماز عید فطر ۱۴۰۳+ فیلم
مردم ولایتمدار تهران با جمعیتی انبوه نماز عید سعید فطر را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه کردند.(ادامه)
عکس / سلاح جنگی در دست رهبر انقلاب هنگام ایراد خطبه‌های نماز عید فطر
نماز پرشکوه عید سعید فطر با حضور مردم خداجوی در مصلی امام خمینی(ره) به امامت مقام معظم رهبری برگزارگردید. تصویری از امام خامنه ای(مدظله‌العالی) هنگام ایراد خطبه‌های نماز عید فطر را ببینید. منبع: کانال سپاه پاسداران(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد. نماز عید سعید فطر به امامت رهبر انقلاب اقامه شد
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد.(ادامه)
عکس/ وداع رهبر انقلاب با شهید صیاد شیرازی
امروز ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است. به همین مناسبت تصویری از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در کنار پیکر شهید صیاد شیرازی منتشر شده است.(ادامه)
عکس/ ادای احترام رهبر انقلاب بر پیکر شهید صیاد شیرازی
امروز ۲۱ فروردین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود با تشریح تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز و جنایتکار اسرائیل قطعی است ....(خبر)
(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
فیلم/وضعیت سلامتی رهبرانقلاب چطور است؟‌
توضیحات دکتر علیرضا مرندی (سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب) را در ادامه مشاهده کنید.(ادامه)
در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد با بیان اینکه ما به دلایل کرونا و ترامپ و داعش شرایط سختی داشتیم ولی ببینید در هر پنجشنبه چقدر پروژه افتتاح می‌کردیم، گفت: چه شد این افتتاح‌های پنج‌شنبه‌ها؟ کجا رفت؟ رهبری به من گفتند که من بسیار خوشحالم از افتتاح‌های پنجشنبه که انجام می‌دهید، شما دارید کار بزرگی می‌کنید. نقل قول روحانی از رهبر انقلاب: به من گفتند شما دارید کار بزرگی می‌کنید
در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد با بیان اینکه ما به دلایل کرونا و ترامپ و داعش شرایط سختی داشتیم ولی ببینید در هر پنجشنبه چقدر پروژه افتتاح می‌کردیم، گفت: چه شد این افتتاح‌های پنج‌شنبه‌ها؟ کجا رفت؟ رهبری به من گفتند که من بسیار خوشحالم از افتتاح‌های پنجشنبه که انجام می‌دهید، شما دارید کار بزرگی می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد. سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۰ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از جنوب غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات ۲هزار نفر از محکومان محاکم
رهبر انقلاب با درخواست رئیس قوه قضاییه برای عفو، تخفیف و تبدیل مجازات بیش از دو هزار نفر از محکومان محاکم موافقت کردند.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت. مطالبه ملی مجازات پشیمان کننده صهیونیستها تحقق خواهد یافت + متن پیام
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد. ترامپ: قبل از مناظره، بایدن باید تست مواد مخدر بدهد
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد.(ادامه)
جمعی از دانشجویان و فعالان دانشجویی فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. دانشجویان فردا به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
جمعی از دانشجویان و فعالان دانشجویی فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد. جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.(ادامه)
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است. تعطیلی ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی از ترس ایران
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است.(ادامه)
تصاویری از ۲ فرزند رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران
به گزارش شمال نیوز ؛ نماز عبادی-سیاسی جمعه تهران امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در دانشگاه تهران برگزار شد. (ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شرط حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آن است که فرد یا در مرحله اول رای نداده باشد یا صرفا در همان حوزه راه یافته به مرحله دوم، شرکت کند. شرایط رأی دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شرط حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آن است که فرد یا در مرحله اول رای نداده باشد یا صرفا در همان حوزه راه یافته به مرحله دوم، شرکت کند.(ادامه)
رهبر انقلاب: من «مشارکت مردم» را در شعار سال قرار دادم تا مردم در مسائل اقتصاد به معنای واقعی کلمه وارد عرصۀ اقتصاد شوند. چرا رهبر انقلاب «مشارکت مردم» را در شعار سال قرار دادند؟.
رهبر انقلاب: من «مشارکت مردم» را در شعار سال قرار دادم تا مردم در مسائل اقتصاد به معنای واقعی کلمه وارد عرصۀ اقتصاد شوند.(ادامه)
علی لاریجانی در پیامی شهادت سردار زاهدی و همراهان وی در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت. پیام تسلیت علی لاریجانی در پی شهادت سردار زاهدی
علی لاریجانی در پیامی شهادت سردار زاهدی و همراهان وی در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت.(ادامه)
به گفته منابع مطلع، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به‌تازگی با بن سلمان، ولیعهد سعودی گفت‌وگو کرده و این اولین مکالمه افشا شده آنها از زمان خروج ترامپ از کاخ سفید در ژانویه ۲۰۲۱ است. افشاگری نیویورک‌تایمز از گفت‌وگوی ترامپ و بن‌سلمان
به گفته منابع مطلع، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به‌تازگی با بن سلمان، ولیعهد سعودی گفت‌وگو کرده و این اولین مکالمه افشا شده آنها از زمان خروج ترامپ از کاخ سفید در ژانویه ۲۰۲۱ است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.702 seconds.