.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بر اساس اعلام انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد. صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد + اسامی ۱۳ ننامزد تایید صلاحیت شده
بر اساس اعلام انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد.(ادامه)
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی استانداران کشور حضور یافت. حضور معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی استانداران
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی استانداران کشور حضور یافت.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار راشاتودی در خصوص احتمال ورود آمریکا به موضوع یمن گفت: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند و این حماقت آمریکا خواهد بود که بخواهد واکنشی به حملات یمن نشان دهد. رضایی: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار راشاتودی در خصوص احتمال ورود آمریکا به موضوع یمن گفت: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند و این حماقت آمریکا خواهد بود که بخواهد واکنشی به حملات یمن نشان دهد.(ادامه)
دبیر کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر ۱۸ درصد افزایش می‌یابد. اعلام جزئیات نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال آینده
دبیر کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.(ادامه)
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: مافیای کنکور برای عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی میلیاردی هزینه کرد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: دست مافیای کنکور را قطع کرديم
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: مافیای کنکور برای عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی میلیاردی هزینه کرد.(ادامه)
اتاق بازرگانی ایران در بیانیه‌ای علیه وزارت صمت ادعا کرد، با توجه به استنکاف وزارت صمت از معرفی نماینده در انجمن نظارت، به نظر نمی‌رسد امکان برگزاری انتخابات در بهمن‌ماه وجود داشته باشد. بیانیه اتاق ایران علیه وزارت صمت
اتاق بازرگانی ایران در بیانیه‌ای علیه وزارت صمت ادعا کرد، با توجه به استنکاف وزارت صمت از معرفی نماینده در انجمن نظارت، به نظر نمی‌رسد امکان برگزاری انتخابات در بهمن‌ماه وجود داشته باشد.(ادامه)
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که از سرگیری آزمایش های هسته ای از سوی آمریکا، با پاسخ متقابل مسکو مواجه خواهد شد. خط و نشان هسته‌ای روسیه در برابر آمریکا
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که از سرگیری آزمایش های هسته ای از سوی آمریکا، با پاسخ متقابل مسکو مواجه خواهد شد.(ادامه)
دو چهره‌ای که سخنرانی روحانی را بهم ریختند، چه پست و مقامی گرفتند؟
دو تن از کسانی که روز دانشجوی سال ۹۴ سخنرانی حسن روحانی را در دانشگاه شریف بهم ریختند توانسته‌اند به پست و مقام برسند.(ادامه)
بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در اطلاعیه‌ای، با اشاره به کشف موضوع به وسیله نهاد‌های نظارتی درون دولت تأکید کرد که در این دولت هیچ خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد. فساد در واردات چای/ مدیران مربوطه برکنار شدند
بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در اطلاعیه‌ای، با اشاره به کشف موضوع به وسیله نهاد‌های نظارتی درون دولت تأکید کرد که در این دولت هیچ خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد.(ادامه)
لحظاتی از دیدار مادر شهید الداغی با رهبر انقلاب
مادر شهید الداغی در دیدار با رهبر انقلاب: چند سال پیش به عنوان دبیر نمونه خدمت شما رسیدم، امسال به عنوان مادر شهید.(ادامه)
سامانه مالی انتخابات در راستای اجرای قانون جدید وعدالت تبلیغات انتخاباتی، در وزارت کشور رونمایی شد. سامانه مالی انتخابات رونمایی شد+ جزئیات
سامانه مالی انتخابات در راستای اجرای قانون جدید وعدالت تبلیغات انتخاباتی، در وزارت کشور رونمایی شد.(ادامه)
در پی شکایت دبیر مبنی بر توهین و نشر اکاذیب رایانه‌ای؛ دادگاه مجموع رفتار ارتکابی را با بزه توهین مطابق دانسته و عباس جدیدی را به پرداخت 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و حذف تمام محتوای مجرمانه از صفحه اینستاگرام محکوم کرد. حکم دادگاه علیرضا دبیر علیه عباس جدیدی
در پی شکایت دبیر مبنی بر توهین و نشر اکاذیب رایانه‌ای؛ دادگاه مجموع رفتار ارتکابی را با بزه توهین مطابق دانسته و عباس جدیدی را به پرداخت 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و حذف تمام محتوای مجرمانه از صفحه اینستاگرام محکوم کرد.(ادامه)
کسب رتبه برتر(شایسته تقدیر ویژه) شرکت گاز استان مازندران در ارزیابی ستاد اقامه نماز + تصاویر
شمال نیوز : با حضور محمد حسین رضایی مشاور رییس جمهور در امر نماز ، نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران کسب رتبه برتر(شایسته تقدیر ویژه) در ارزیابی ستاد اقامه نماز به شرکت گاز استان مازندران رسید .(ادامه)
توافق آتش‌بس انسانی ۴ روزه بین اسرائیل و حماس با استقبال سران برخی از کشور‌ها همراه بود. واکنش‌ها به توافق آتش‌بس ۴ روزه بین اسرائیل و حماس
توافق آتش‌بس انسانی ۴ روزه بین اسرائیل و حماس با استقبال سران برخی از کشور‌ها همراه بود.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر ورزش و جوانان گفت : در انزلی و قائم شهر که مهد فوتبال است، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نداریم، اما در کاشان که فوتبال نداریم، ورزشگاه ساخته شده است. باید تعارف‌ها را کنار بگذاریم تا سرمایه‌های‌مان هدر نرود . وزیر ورزش : در انزلی و قائم شهر که مهد فوتبال است، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نداریم، اما در کاشان که فوتبال نداریم، ورزشگاه ساخته شده است !
شمال نیوز : وزیر ورزش و جوانان گفت : در انزلی و قائم شهر که مهد فوتبال است، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نداریم، اما در کاشان که فوتبال نداریم، ورزشگاه ساخته شده است. باید تعارف‌ها را کنار بگذاریم تا سرمایه‌های‌مان هدر نرود .(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
شمال نیوز:

ستاد انتخابات کشور بررسی‌هایی را درباره داوطلبانی که صلاحیت‌ آنها احراز نشده انجام داده که نتایج قابل توجهی دارد. بیشترین دلیل عدم احرازِ صلاحیت‌‌های داوطلبان انتخابات مجلس چیست؟
شمال نیوز: ستاد انتخابات کشور بررسی‌هایی را درباره داوطلبانی که صلاحیت‌ آنها احراز نشده انجام داده که نتایج قابل توجهی دارد.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر امور سیاسی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای فعالیت دو تشکل را غیرقانونی اعلام کرد. اطلاعیه وزارت کشور درباره فعالیت دو تشکل سیاسی
شمال نیوز: دفتر امور سیاسی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای فعالیت دو تشکل را غیرقانونی اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان، برای انتخابات ششمین دوره‌ مجلس خبرگان ثبت‌نام نکرد. اتفاق مهم در مجلس خبرگان / آیت‌الله جنتی نامزد نشد
شمال نیوز: رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان، برای انتخابات ششمین دوره‌ مجلس خبرگان ثبت‌نام نکرد.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
صحبت‌های دبیر درباره کتف آسیب دیده حسن یزدانی سؤالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرد و این موضوع مطرح می‌شود که آیا قرار است قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی بگیرد. آیا قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی می‎گیرد؟
صحبت‌های دبیر درباره کتف آسیب دیده حسن یزدانی سؤالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرد و این موضوع مطرح می‌شود که آیا قرار است قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی بگیرد.(ادامه)
غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان دبیر کل حزب‌الله لبنان مورد تاکید قرار گرفته است. حقایق میدان نبرد با دشمن صهیونیستی
غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان دبیر کل حزب‌الله لبنان مورد تاکید قرار گرفته است.(ادامه)
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است. پایان حسن یزدانی؟
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است.(ادامه)
داور بین‌المللی و حرفه‌ای رشته پرورش اندام با بررسی آنچه در فینال مستر المپیا ۲۰۲۳ اتفاق افتاد به بررسی قضاوت داوران این مسابقه پرداخت. نتیجه داوری در فینال مستر المپیا برای هادی چوپان چه خواهد بود؟
داور بین‌المللی و حرفه‌ای رشته پرورش اندام با بررسی آنچه در فینال مستر المپیا ۲۰۲۳ اتفاق افتاد به بررسی قضاوت داوران این مسابقه پرداخت.(ادامه)
زمان ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری و آزمون رشته‌های پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی سال ۱۴۰۳ تغییر کرد. زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور تغییر کرد
زمان ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری و آزمون رشته‌های پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی سال ۱۴۰۳ تغییر کرد.(ادامه)
همسر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

همسر آیت‌الله جنتی درگذشت
همسر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری به علت بیماری دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
 خبرنگار بی‌بی‌سی: نصرالله همه را در برزخ نگه داشت!
(ادامه)
سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد که واشنگتن تمایلی به اینکه درگیری‌های غزه به لبنان تسری پیدا کند ندارد. کاخ سفید: تمایلی به گسترش درگیری‌ها به لبنان نداریم
سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد که واشنگتن تمایلی به اینکه درگیری‌های غزه به لبنان تسری پیدا کند ندارد.(ادامه)
گفته می شود وزیر خارجه آمریکا در سفر به تل‌آویو طرح ۵ بندی این کشور برای آتش‌بس موقت در غزه را با مقامات رژیم صهیونیستی مطرح خواهد کرد. طرح ۵ بندی آمریکا برای آتش‌بس موقت در غزه
گفته می شود وزیر خارجه آمریکا در سفر به تل‌آویو طرح ۵ بندی این کشور برای آتش‌بس موقت در غزه را با مقامات رژیم صهیونیستی مطرح خواهد کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.