.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
استاندار: ۴۲۰۰ پروژه عمرانی در مازندران نیمه کاره است
استاندار مازندران شمار پروژه های نیمه کاره استان را چهار هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی اعلام کرد.(ادامه)
جدول/ تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار
(ادامه)
عکس/ کاروانسرایی زیبا در دل جنگل‌های گیلان
تی تی کاروانسرا در ۲۵ کیلومتری شهر لاهیجان و ۷۵ کیلومتری شهر رشت و در سمت راست ساحل شیم رود و محل تلاقی آب شیم رود و بابا کوه قرار دارد.(ادامه)
سنگ پرانی به سمت اتوبوس حجاج گنبدی
جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان گفت: دو راکب موتورسیکلت به اتوبوس حامل حجاج گنبدی سنگ پرتاب کردند که مشکلی خاصی برای حجاج پیش نیامد و آن ها هم اکنون در جده به سر می برند. (ادامه)
تصاویر: عید مردگان در مازندران
مردم مازندران روز ۲۶ عید ماه طبری را که برابر ۲۸ تیرماه است، روز مردگان می‌دانند و هر سال در این روز، در مناطق روستایی استان مراسم ویژه ای برپا می‌شود. در روستاهای مازندران از دیرباز رسم بر این است که مردم از چند روز مانده به ۲۶ عَید ماه، مقدمات مراسم را تدارک می‌بینند و غذای مفصلی می‌پزند، شیرینی و میوه تهیه می‌نند و صبح زود راهی زیارتگاه‌ها و گورستان‌ها می‌شوند.(ادامه)
افزایش نسبی دما در مازندران
آسمان مازندران نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.(ادامه)
نفتکش انگلیسی شب گذشته با هدایت نیروی دریایی سپاه پاسداران وارد لنگرگاه بندرعباس و تحویل اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شد.
توقیف یک فروند نفتکش انگلیسی توسط نیروی دریایی سپاه / آغاز بررسی تخلفات نفتکش انگلیسی / جلسه اضطراری دولت انگلیس +عکس و واکنش‌ها(خبر)
نفتکش انگلیسی شب گذشته با هدایت نیروی دریایی سپاه پاسداران وارد لنگرگاه بندرعباس و تحویل اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شد. (ادامه)
حمایت احمدی‌نژاد از مذاکره با ترامپ!
برای آغاز گفتگو آمریکا باید پیش‌قدم باشد و رویکرد (فشار حداکثری) خود را نسبت به ایران تغییر دهد. او گفته است: این درست نیست که شما گلوی کسی را محکم بفشارید و همزمان خواهان گفتگو با او شوید. مذاکره باید در شرایط آرام‌تر و محترمانه‌تری انجام شود.(ادامه)
شمال نیوز :  در این جلسه اعضای شورا به نتیجه رسیدند تا به منظور انتخاب نهایی شهردار ساری در جلسه روز سه شنبه این هفته ، دو گزینه تعیین تا پس از بحث و تبادل نظر ، شهردار ساری از میان این دو گزینه نهایی انتخاب شود ..... دو گزینه نهایی تصدی سمت شهرداری ساری مشخص شد
شمال نیوز : در این جلسه اعضای شورا به نتیجه رسیدند تا به منظور انتخاب نهایی شهردار ساری در جلسه روز سه شنبه این هفته ، دو گزینه تعیین تا پس از بحث و تبادل نظر ، شهردار ساری از میان این دو گزینه نهایی انتخاب شود .....(ادامه)
شمال نیوز:تمامی کاندیداهای نظام مهندسی ساختمان استان مازندران موفق شدند در لیست ۶۴ نفره جهت معرفی به وزیر قرار بگیرند.
اعلام نتایج انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور/ 6 مازندرانی در ترکیب این شورا
شمال نیوز:تمامی کاندیداهای نظام مهندسی ساختمان استان مازندران موفق شدند در لیست ۶۴ نفره جهت معرفی به وزیر قرار بگیرند. (ادامه)
شوک به قرمزها؛ پرسپولیس از آسیا محروم می‌شود؟!
مسئول کمیتۀ صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس هشدار داد، احتمال محرومیت این تیم از لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.(ادامه)
اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها درباره انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر سکته مغزی حمید بقایی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، نامبرده از روز شنبه هفته گذشته در مرخصی هشت روزه به سر می‌برد و امروز مرخصی وی تمام می‌شود. بقایی از ۸ روز پیش در اوین نیست
اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها درباره انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر سکته مغزی حمید بقایی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، نامبرده از روز شنبه هفته گذشته در مرخصی هشت روزه به سر می‌برد و امروز مرخصی وی تمام می‌شود.(ادامه)
خوراکی‌هایی که کلید سرطان را غیرفعال می کنند
اشاره به چای سبز جای شگفتی ندارد زیرا هرگاه که پژوهشگران پلی فنول های قدرتمند موجود در این نوشیدنی که به نام کاتچین ها شناخته می شوند را برای مبارزه با سرطان مورد بررسی قرار می دهند، آنها را شگفت زده می کند.(ادامه)
وکیل نجفی امروز با او ملاقات کرد
وکیل محمدعلی نجفی که پرونده او به جرم قتل میترا استاد در دادگاه کیفری یک تهران در حال رسیدگی است در خصوص روند دفاع از موکل خود توضیح داد.(ادامه)
پایان تلخ ماه عسل در دریا
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: جسد تازه داماد غرق شده در آب‌های ساحلی بابلسر کشف شد.(ادامه)
حضور آقای گل در پرسپولیس منتفی شد
حضور آقای گل صربستان در جمع سرخپوشان پایتخت منتفی شد.(ادامه)
پیکر استوار یکم شهید امیر مختار جعفری صبح امروز در شهر ساری، تشییع شد. شهید امیر مختار جعفری هفته گذشته در درگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید. عکس/ تشییع پیکر شهید جعفری در ساری‎(خبر)
پیکر استوار یکم شهید امیر مختار جعفری صبح امروز در شهر ساری، تشییع شد. شهید امیر مختار جعفری هفته گذشته در درگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.(ادامه)
شانس قبولی کمتر در گروه علوم تجربی
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: در گروه علوم تجربی فقط ۲۷/۲۴ درصدِ شرکت کنندگان پذیرفته خواهند شد.(ادامه)
عکس/ بالا کشیده شدن پرده کعبه برای موسم حج
به گفته مقامات سعودی این اقدام از باب پیشگیری و جلوگیری از آسیب رسیدن به پرده کعبه مشرفه با توجه به فرا رسیدن موسم حج و خیل عظیم جمعیت حجاج اتخاذ شده است.(ادامه)
چند توصیه برای پیشگیری از بیماری کلیوی
بیماری‌های کلیوی گاهی ممکن است منجر به از کار افتادگی کامل کلیه‌ها شوند و پیامدهای جدی به دنبال داشته باشند در حالی که می‌توان تنها با چند تغییر ساده و کوچک در رژیم غذایی روزانه، سلامت این عضو حیاتی و مهم را بهبود بخشید.(ادامه)
بقایی در اوین سکته مغزی کرد
معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم در زندان دچار سکته مغزی شد.(ادامه)
برقراری تردد دوطرفه در محور کندوان
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در محور کندوان به‌صورت دوطرفه برقرار است.(ادامه)
۱۲۸ میلیارد ریال مطالبات بانکی در مازندران وصول شد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: در سه ماه اول سال جاری بیش از ۱۲۸ میلیارد ریال از مطالبات بانکی در استان وصول شد.(ادامه)
اعزام آخرین گروه زائران مازندرانی به حج تمتع از امشب
جانشین مدیر حج و زیارت مازندران گفت: آخرین پرواز زائران مازندرانی به حج تمتع ساعت ۲۳:۵۵ امشب انجام می‌شود.(ادامه)
استاندار : ضرورت اولویت بندی اتمام پروژه ها در مازندران
استاندار مازندران با اشاره به مشکلات بودجه ای خواستار اولویت بندی طرح ها برای اجرا و تکمیل شد.(ادامه)
یک میلیارد یورو ارز دولتی گم شد
(ادامه)
شمال نیوز : خوشروان یادآور شد: برای نخستین بار است که ملخ‌ها به سواحل دریای خزر هجوم آوردند که باید شناسایی شوند و در این زمینه اگر مطالعه صورت گیرد قابل ردیابی است..... هجوم ملخ‌ها به سواحل مازندران / نگرانی کشاورزان مناطق ساحلی
شمال نیوز : خوشروان یادآور شد: برای نخستین بار است که ملخ‌ها به سواحل دریای خزر هجوم آوردند که باید شناسایی شوند و در این زمینه اگر مطالعه صورت گیرد قابل ردیابی است.....(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۹ تیر ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۵ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۳۹۳۲۰۰تومان است.(ادامه)
آشوری رفت و برگشت!
علی اصغر آشوری هافبک فصل قبل نساجی که گفته می‌شد از این تیم جدا شده است، قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.