.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صدور اطلاعیه دریایی هواشناسی مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: همه فعالان و بهره ‏برداران دریای خزر از امروز تا سه شنبه یکم بهمن ماه از هر گونه فعالیت خودداری کنند.(ادامه)
در حال حاضر پنج کاندیدای بالقوه برای ریاست مجلس مطرح هستند که البته صلاحیت همگی آن‌ها هم تایید شده و احتمال رأی آوری شان هم در حوزه‌هایی که کاندیدا شده اند بالاست. در بین این پنج نفر هم چهره‌های اصولگرا و هم چهره‌های اصلاح طلب حضور دارند که همگی آن‌ها برای تصدی ک پنج اصولگرا و اصلاح‌طلب، مدعی جدی ریاست مجلس یازدهم
در حال حاضر پنج کاندیدای بالقوه برای ریاست مجلس مطرح هستند که البته صلاحیت همگی آن‌ها هم تایید شده و احتمال رأی آوری شان هم در حوزه‌هایی که کاندیدا شده اند بالاست. در بین این پنج نفر هم چهره‌های اصولگرا و هم چهره‌های اصلاح طلب حضور دارند که همگی آن‌ها برای تصدی ک(ادامه)
اظهارات تازه ترامپ درباره ترور سردار سلیمانی
ترامپ در بخشی از سخنانش گفت: « (مقام‌های نظامی آمریکا به من گفتند) قربان! آنها (سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس) با هم هستند. قربان! آنها (فقط) دو دقیقه و 11 ثانیه وقت دارند. قربان! آنها 2 دقیقه و 11 ثانیه برای زنده بودن، زمان دارند. آنها در خودرو هستند، آنها در یک خودروی زرهی هستند اما یک هو بوم (صدای انفجار ناشی از حمله موشکی آمریکا به خودروی حامل سردار سلیمانی و المهندس) شنیده شد».(ادامه)
عکس/ برداشت گل نرگس در مازندران
برداشت گل از نرگس زارهای مازندران، از اواسط آذرماه آغاز و تا آخرین روزهای بهمن ادامه دارد. شهرستان‌های جویبار، نوشهر، چالوس، آمل و ساری، کانون کشت گل نرگس در مازندران هستند.(ادامه)
صید ۱۶۱۵ تن ماهیان استخوانی در مازندران
مدیرکل شیلات مازندران، میزان صید ماهیان استخوانی از ابتدای فصل صید تا ۲۷ دی ماه را هزار و ۶۱۵ تن اعلام کرد و گفت: این میزان دو درصد نسبت به فصل قبل رشد داشته است.(ادامه)
حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران چقدر است؟
نماینده کارگران درشورای عالی کار گفت: حداقل عیدی کارگران ۳ میلیون و ۳۲ هزار تومان و حداکثر ۴میلیون ۵۴۸ هزار تومان است.(ادامه)
نخستین همایش مجمع عالی نخبگان منطقه مرکز مازندران در ساری
دکتر زیار لاریمی گام دوم انقلاب بر نخبگان تاکید دارد(ادامه)
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از تحویل پیکر ۱۳۰ شهید سقوط هواپیمایی اوکراینی به خانواده‌هایشان خبر داد. پیکر ۱۳۰ شهید حادثه هواپیمای اوکراینی به خانواده‌هایشان تحویل شد
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از تحویل پیکر ۱۳۰ شهید سقوط هواپیمایی اوکراینی به خانواده‌هایشان خبر داد.(ادامه)
قیمت طلا،سکه و انواع ارز امروز ۹۸/۱۰/۲۸/ دلار بانکی ارزان شد
قیمت طلای ۱۸عیار در بازار تهران امروز به ۴۹۸ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز ۴ میلیون و ۹۰۹ هزار تومان معامله شد.(ادامه)
تصویر ویژه از شهید سردار سلیمانی
تصویر ویژه از شهید سردار سلیمانی در مناطق عملیاتی علیه داعش را می‌بینید.(ادامه)
تصاویری از ۴۰ سال امامت جمعه رهبر انقلاب
صفحه اینستاگرام به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب مطالب و تصاویری را درباره نماز جمعه‌های ایشان منتشر کرد.(ادامه)
رونمایی شبیه ساز ایرباس ۳۲۰ +عکس
معاون علمی فناوری رئیس جمهور از شبیه ساز ایرباس ۳۲۰ «ایران ساخت» رونمایی کرد.(ادامه)
تمام وجود سردار سلیمانی مردانگی و دشمن‌شناسی بود
ادیب‌یزدی با بیان اینکه سردار سلیمانی، مرد سترگ و قانونی‌ترین چهره تاریخ و مرد قیام و هدف است، گفت: تمام وجودش مردانگی و دشمن‌شناسی بود و تحرکات دشمن را زیر نظر داشت و کیفیت حمله به دشمن را می‌دانست.(ادامه)
علی دایی سرمربی تیم ملی می شود؟
به نظر می آید که علی دایی از شانس بالایی برای هدایت تیم ملی برخوردار است. او در بین بازیکنان ایران هم از محبوبیت بالایی برخوردار است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
جدول/ تازه ترین قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در بازار
(ادامه)
پیش بینی باران زمستانه در غرب مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز شنبه ۲۸ دی ماه نیمه ابری از بعدازظهر ابری به ویژه در مناطق غربی استان همراه با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصویری زیبا از کهکشان راه شیری بر فراز دماوند
تصویری زیبا از کهکشان راه شیری بر فراز قله دماوند ، مازندران را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
دلیل تصمیم AFC برای فوتبال ایران
کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تنش اخیری که در منطقه به وجود آمد تصمیم گرفت که برگزاری بازی در لیگ قهرمانان آسیا را در ایران منع کند. این ادعای روزنامه اماراتی است.(ادامه)
عکس /روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۸ دی
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر پناهی بیان داشت: بالاترین رکن تصمیم‌گیری و سیاست گزاری صندوق، مجمع عمومی است که تاکنون تمامی مجامع عمومی به‌طور منظم برگزارشده است .... توسعه صندوق موجب ارتقاء بهره‌وری می‌شود/ شفافیت حساب‌های صندوق موجب عملکرد مطلوب آن شده است / رضایتمندی اعضا از شفافیت عملکرد صندوق
شمال نیوز : دکتر پناهی بیان داشت: بالاترین رکن تصمیم‌گیری و سیاست گزاری صندوق، مجمع عمومی است که تاکنون تمامی مجامع عمومی به‌طور منظم برگزارشده است ....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: .براساس آمارهای سازمان ثبت احوال، بیشرین دلایل فوت ایرانیان مربوط به بیماری های قلبی و عروقی با ۳۸.۶ درصد، سرطان ها و تومورها با .... ۵ دلیل اصلی فوت ایرانیان؛ ببشترین مرگ بر اثر سرطان‌ و تومورها مربوط به مازندران است
شمال نیوز : شمال نیوز: .براساس آمارهای سازمان ثبت احوال، بیشرین دلایل فوت ایرانیان مربوط به بیماری های قلبی و عروقی با ۳۸.۶ درصد، سرطان ها و تومورها با ....(ادامه)
شمال نیوز : خودداری از انجام عملیات سم پاشی و محلول پاشی در گیلان و مازندران در روز های پنج شنبه، شنبه و یکشنبه به دلیل بارش باران و در گلستان در روز.... توصیه‌های سازمان هواشناسی به کشاورزان تا ۲۹ دی‌
شمال نیوز : خودداری از انجام عملیات سم پاشی و محلول پاشی در گیلان و مازندران در روز های پنج شنبه، شنبه و یکشنبه به دلیل بارش باران و در گلستان در روز....(ادامه)
مردم شهرستان ساری با شرکت در راهپیمایی از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار حمایت کردند. راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام در ساری(خبر)
مردم شهرستان ساری با شرکت در راهپیمایی از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار حمایت کردند.(ادامه)
بذر کتان سرشار از امگا ۳ لیگنان و فیبر
دانه‌های بذر کتان و روغن بذر کتان، منابع گیاهی معروفی از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند؛ یعنی نوعی از چربی که خاصیت ضدالتهابی دارد. چرا غذاهایی که خاصیت ضدالتهابی دارند مفیدند؟(ادامه)
عکس/ سلاح رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران
رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران از سلاح قناصه (تک تیرانداز) استفاد کردند. این سلاح بیشتر در عملیات های تجسسی کاربرد دارد و برای از کار انداختن نفرات شاخص دشمن در حین عملیات کمین از فاصله‌ دور استفاده می‌شود(ادامه)
محمدیان و زارع به مدال طلا کشتی آزاد دست یافتند
محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع به مدال طلای اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا دست یافتند.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: احمد حسین زادگان؛ در پی درگذشت حاج علی اصغر رمدانی، پدر عباس رمدانی مدییر مسئول شمال نیوز ، نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و رئیس این سازمان در مازندران و از جانبازان دوران دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد. ‎.... پیام تسلیت استاندار مازندران به مدیرمسئول شمال نیوز
شمال نیوز : شمال نیوز: احمد حسین زادگان؛ در پی درگذشت حاج علی اصغر رمدانی، پدر عباس رمدانی مدییر مسئول شمال نیوز ، نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و رئیس این سازمان در مازندران و از جانبازان دوران دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد. ‎....(ادامه)
صعود قائمشهر و جویبار به نیمه نهایی لیگ کشتی نوجوانان مازندران
تیم‌های آکادمی علیرضا حیدری قائمشهر و دارالوکاله شجاعی جویبار به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران صعود کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.429 seconds.