.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سفر رئیس قوه قضائیه امروز به مازندران
آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه امروز به مازندران سفر کرد.(ادامه)
تداوم هوای گرم در آسمان مازندران
(ادامه)
ترافیک در کندوان و هراز سنگین است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران، ترافیک در محور کندوان و هراز را سنگین و پرحجم اعلام کرد.(ادامه)
یک خبر بد برای پرسپولیس
بازیکن عراقی مورد علاقه پرسپولیس در دیدار برابر افغانستان بعد از آنکه گلزنی کرد دچار مصدومیت شد. (ادامه)
چمران: اعتبارنامه اعضای شورای شهر پنجم را باطل می‌کنیم
(ادامه)
در جلسه منتخبان شورای شهر پنجم که در یکی از سالن‌های شورای شهر برگزار شد محسن هاشمی با وجود برخی درخواست‌ها برای داوطلب شدن وی برای سمت شهرداری تهران، به تصمیم جمعی اعضای شورا احترام گذاشته و اعلام کرد که منتخبین ....

انتخاب 7 نفر از 24 گزینه شهرداری تهران در جلسه منتخبین شورا / 2 مازنی هم کاندیدای پیشنهادی
در جلسه منتخبان شورای شهر پنجم که در یکی از سالن‌های شورای شهر برگزار شد محسن هاشمی با وجود برخی درخواست‌ها برای داوطلب شدن وی برای سمت شهرداری تهران، به تصمیم جمعی اعضای شورا احترام گذاشته و اعلام کرد که منتخبین .... (ادامه)
طبع شاعری نماینده شمالی برای نایب رییس مجلس
(ادامه)

وی در ادامه تصریح کرد : اگر امریکا بخواهد موضوع تحریم دفاعی و تحریم سپاه را دنبال کند قبل از آن باید پایگاه های منطقه ای خود را تا عمق هزار کیلومتر در اطراف ایران جمع آوری کرده و بداند اشتباه محاسباتی خود را با هزینه بالایی باید تصحیح کند . در صورت اعمال تحریم‌های جدید، آمریکا باید پایگاه‌های خود را تا عمق 1000 کیلومتری ایران جمع کند/ موشک‌های نقطه زن سپاه در حال توسعه کمی است(خبر)
وی در ادامه تصریح کرد : اگر امریکا بخواهد موضوع تحریم دفاعی و تحریم سپاه را دنبال کند قبل از آن باید پایگاه های منطقه ای خود را تا عمق هزار کیلومتر در اطراف ایران جمع آوری کرده و بداند اشتباه محاسباتی خود را با هزینه بالایی باید تصحیح کند .(ادامه)
مدیر عامل کاسپین برکنار شد!
مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین که چندی پیش به این سمت منصوب شده بود، برکنار شد. (ادامه)
خرید ۷۸ هزار تن برگ سبز چای
۷۸ هزار تن برگ سبز چای، در پایان مرحله اول چین دوم برداشت برگ سبز چای از چایکاران گیلان و مازندران خریداری شد.(ادامه)
دو هزار و ۳۴۴ عملیات نجات غریق در سواحل مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از دو هزار و ۳۴۴ عملیات نجات غریق تاکنون در سواحل این استان خبر داد.(ادامه)
۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۲۵۰ کیلو گرم انواع موادمخدر در تیرماه سال جاری خبر داد.(ادامه)
در کابینه دولت دوازدهم سهمیه وزرای ترک افزایش یابد
نماینده مردم ارومیه گفت: در معرفی وزرا، سهمیه وزرای ترک باید افزایش یابد و چناچه که از وزیران ترک زبان، کاردان، متخصص و متعهد معرفی نشوند، دولت اصلا از فراکسیون مناطق ترک نشین که ۱۱۰ عضو دارد انتظار رای دادن به وزرای معرفی شده را نداشته باشد.(ادامه)
حاکم بودن امواج در دریای مازندران/ شنا در محدوده طرح‌‏های دریا مجاز است
رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: وضعیت دریا طی 72 ساعت آینده تغییر چندانی نخواهد داشت و همچنان امواج کوتاه در دریا حاکم خواهند بود.(ادامه)
8 دلیل بیماری و نارسایی کبد
همانند بسیاری دیگر از بیماری ها، ژنتیک نقش چشمگیری در احتمال ابتلا به مشکلاتی که می توانند بر کبد تاثیرگذار باشند، ایفا می کند. در حقیقت، این امکان وجود دارد که یک ژن معیوب به ارث رسیده از والدین به شکل گیری نارسایی حاد کبد یا مزمن منجر شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هیچ‌گاه مردم استان‌های مازندران، گلستان و گیلان اجازه انتقال آب دریای خزر به سمنان را نخواهند داد و بنابراین مسؤولان استان سمنان باید از هم‌اکنون به فکر راهکاری برای برون رفت از این مشکلات برای استان خود باشند...... استاندار سمنان فقط درباره استان خودش اظهار نظر کند
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هیچ‌گاه مردم استان‌های مازندران، گلستان و گیلان اجازه انتقال آب دریای خزر به سمنان را نخواهند داد و بنابراین مسؤولان استان سمنان باید از هم‌اکنون به فکر راهکاری برای برون رفت از این مشکلات برای استان خود باشند......(ادامه)
عکس: روزی که رضاشاه استعفا کرد
خبر داغ روزنامه شهریور ۱۳۲۰ از استعغای رضاشاه را مشاهده می کنید.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، سه شنبه 28 تیر + جدول
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار: (ادامه)
دفترچه های بیمه کارآ شده است/ رشد ۹ درصدی بیمه شدگان در مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه در دولت تدبیر وامید، دفترچه های بیکه کارا و ارزشمند شده است گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت های تامین اجتماعی هزینه شده است.(ادامه)
«آیت‌الله جنتی» دبیر شورای نگهبان ماند
آیت‌الله جنتی با رأی اکثریت اعضای شورای نگهبان دوباره دبیر شورای نگهبان شد. (ادامه)
تصویری حیرت‌انگیز از رعد و برق
(ادامه)
تمام خواص قیسی؛ این میوه خوشمزه
مصرف ۳عدد قیسی انرژی حدود ۵۰ کالری را فراهم می‌آورد. میوه‌های خشک شده ماندگاری طولانی‌مدت دارند و در تمام سال در دسترس هستند. این امر باعث شده تا مصرف میوه‌ خشک در بین مردم عمومیت پیدا کند.(ادامه)
قیمت انواع خودرو داخلی در بازار
قیمت برخی خودروهای داخلی به شرح زیر است: (ادامه)
عکس: آمبولانسی که تا بحال ندیده بودید!
آمبولانس مدرن راه درازی را طی کرده است. در شهرهای صنعتی و بزرگ از آمبولانس دوچرخه‌ای استفاده می‌شد. بیماران آن را راحت و سریع توصیف می‌کردند!(ادامه)
علل خون دماغ
عضو انجمن صنفی جراحان عمومی گفت: دلایل بسیار زیاد و متنوعی برای بروز خون دماغ وجود دارد که گاهی اشکال در عملکرد خود بینی است. (ادامه)
ترافیک پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران از جنوب به شمال مازندران به‌صورت پرحجم و روان است.(ادامه)
کاهش 70 درصدی آورده رودخانه‌ها در مازندران/ پرهیز از روشن کردن آتش در جنگل
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه برابر گزارش‌ها شاهد کاهش قابل ملاحظه بارش امسال در مازندران بودیم و همچنین آورده رودخانه‌ها نیز ۷۰ درصد کاهش یافت که زنگ خطر جدی محسوب می‌شود، گفت: با توجه به گرمای هوا خطر آتش‌سوزی در جنگل‌های استان افزایش می‌یابد که در این شرایط دشوار اطفا و مهار حریق بسیار دشوار است.(ادامه)
رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس +عکس
از پیراهن سرخپوشان برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر رسماً رونمایی شد.(ادامه)
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است. کدام دولت‌ها بیشترین و کمترین تغییر را در کابینه‌های دوم خود اعمال کردند+ جداول
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران، با بیان اینکه بسیاری از مشاغل در جامعه اشباع شده است گفت: جامعه از بیکاری ساختاری و بیسوادی مهارتی رنج می‌برد..... گرزین : جامعه از بیسوادی مهارتی رنج می برد
شمال نیوز : مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران، با بیان اینکه بسیاری از مشاغل در جامعه اشباع شده است گفت: جامعه از بیکاری ساختاری و بیسوادی مهارتی رنج می‌برد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.