.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
12 گیاه و ادویه مفید برای دیابتی ها
اگرچه بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 نیاز به پیگیری های متعدد میزان قند خون و ادامه روند دارودرمانی دارند، اما در کنار داشتن یک شیوه زندگی مناسب، ثابت شده است که برخی ادویه جات می توانند در درمان و یا کنترل قندخون در افراد دیابتی مفید واقع شوند.(ادامه)
گمشدهِ معروفِ ایران در منا، زنده دیده شد
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آقای رکن‌آبادی در حالی که در قید حیات بوده، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. (ادامه)
معمر قذافی، سرهنگ دیوانه بادیه نشین
معمر محمد عبدالسلام أبو منیار القذافی در سال ۱۹۴۲ در شطیب الکرعیه در وادی جارف در استان سرت، تریپولی تانیا به دنیا آمد. (ادامه)
تلگرام فیلتر شد؟
شرکت مخابرات درخدمات اینترنتی خود سرویس پیام رسان تلگرام را در برخی از نقاط استان تهران و برخی استانها بدون اطلاع قبلی مسدود و از دسترس کاربران خود خارج کرد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای چهارشنبه 29 و پنج‌شنبه 30 مهرماه امسال با تقویت جریانات شمالی و عبور موج ضعیف از منطقه انتظار داریم در برخی ساعات...
پیش بینی هوای مازندران در روز تاسوعا و عاشورا
شمال نیوز: رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای چهارشنبه 29 و پنج‌شنبه 30 مهرماه امسال با تقویت جریانات شمالی و عبور موج ضعیف از منطقه انتظار داریم در برخی ساعات... (ادامه)
تقدیر از 3 واحد صادراتی مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در مراسم روز ملی صادرات از سه واحد صادراتی استان تقدیر شد. (ادامه)
خبر خوش فانی برای کنکوری‌ها
وزیر آموزش و پرورش گفت: دیپلم های سال ۸۴ به بعد برای تغییر و افزایش معدل و تاثیر بهتر آن در کنکور می توانند امسال در امتحانات نهایی ثبت نام کنند. (ادامه)
شهردار جدید هادی‌شهر منصوب شد
با حکم استاندار مازندران، محمد جواد اسماعیل‌تبار به عنوان شهردار جدید هادی‌شهر منصوب شد. (ادامه)
 شمال نیوز:  رئیس سازمان پزشکی قانونی علت قطعی مرگ هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس را اعلام کرد. اعلام علت قطعی مرگ «هادی نوروزی»
شمال نیوز: رئیس سازمان پزشکی قانونی علت قطعی مرگ هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس را اعلام کرد. (ادامه)
چراغ سبز WTO به ایران
(ادامه)
چرا نباید آی‌فون خود را جیلبریک کنیم؟
همان طور که می‌دانید سیستم عامل اختصاصی کمپانی اپل، با نام iOS دارای محدودیت‌های بسیاری است که برخی برای رهایی از این محدودیت، دستگاه خود را جیلبریک یا شاید بتوان گفت قفل گشایی می‌کنند. با وجود اینکه با جیلبریک کردن، بسیاری از محدودیت‌ها از بین می‌رود، اما در مقابل برخی مشکلات جدید به سوی شما خواهد آمد.(ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تاسوعا و عاشورای حسینی
پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در پایان هفته و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.(ادامه)
تقدیر از3واحد صادراتی مازندرانی در مراسم روز ملی صادرات
(ادامه)
بغض افخم در تشییع جنازه همکارش‬/ عکس
در حاشیه مراسم تشییع پیکر احمد فهیما معاون اداره تشریفات نمایندگی های خارجی وزارت امور خارجه از جانباختگان فاجعه مناصبح امروز سه شنبه باحضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار شد.(ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی
هفته جاری قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار آزاد کاهش و برخی نیز افزایش یافته است.(ادامه)
واکنش سرد بازار به وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو+ قيمت ها
(ادامه)
برای 70درصدموقوفات مازندران سندمالکیت صادر نشد
(ادامه)
درجه‌بندی نانوایی‌های مازندران براساس کیفیت نان
مسئول نمایندگی شرکت غله سیمرغ و قائم‌شهر با بیان اینکه درجه‌بندی نانوایی‌ها براساس کیفیت نان است، گفت: در حال حاضر، باکیفیت‌ترین نان در مازندران و شهرستان‎های زیرپوشش این اداره، سنگک است.(ادامه)
عکس/ تشییع پیکر یکی از دیپلمات‌های جانباخته منا
مراسم تشییع پیکر احمد فهیما معاون اداره تشریفات نمایندگی های خارجی وزارت امور خارجه از جانباختگان فاجعه مناصبح امروز سه شنبه باحضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار شد.(ادامه)
ظریف: رکن آبادی همچنان مفقود است
(ادامه)
شورا مانع پرداخت بدهی پیمانکاران نیست
(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که تنها حدود 10 ماه از حضور فیروز صادق در سمت فرمانداری کلاردشت می‌گذرد شنیده می شود امروز صادق فرماندار کلاردشت از سمت خود برکنار و  فرماندار جدید این شهرستان  معارفه می شود.... فرماندار کلاردشت برکنار شد !
شمال نیوز : در حالی که تنها حدود 10 ماه از حضور فیروز صادق در سمت فرمانداری کلاردشت می‌گذرد شنیده می شود امروز صادق فرماندار کلاردشت از سمت خود برکنار و فرماندار جدید این شهرستان معارفه می شود....(ادامه)
2 دستور چیت‌چیان برای مقابله با زمستان سخت 94 + سند
وزیر نیرو در نامه‌ای به معاون برق و انرژی با اعلام هشدار نسبت به زمستان بسیار سرد در سال جاری و بارش‌های زیاد 2 دستور مهم صادر کرد و سازمان مدیریت بحران کشور نیز با صدور نامه‌ای به همه دستگاه‌های مسئول اعلام آماده‌باش کرد. (ادامه)
مانور مشترک ایران و روسیه در دریای خزر
مسکو در دو هفته گذشته طوری رفتار کرده است که می خواهد به طور یکجانبه از این دریا استفاده کند. کشورهای ساحلی از این حرکت مسکو به خشم آمده اند اما پیامدهای بیشتری در سطح منطقه ای و بین المللی وجود دارد.(ادامه)
پیام شیث رضایی برای سردار سلیمانی
پیام شیث رضایی برای سردار سلیمانی بازیکن سابق پرسپولیس در پیامی خطاب به سردار خط مقدم جبهه حق علیه باطل آمادگی جوانان ایرانی برای یاری رساندن را اعلام کرد.(ادامه)
آمادگی انتقال خون مازندران برای اجرای طرح نذر خون
مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به آمادگی پایگاه‌های انتقال خون مازندران از عزاداران حسینی خواست از ابتدای محرم تا اربعین حسینی به طرح بزرگ نذر خون بپیوندند.(ادامه)
شناسایی یک زائر دیگر از قربانیان مازندرانی فاجعه منا
مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به شناسایی یک تن دیگر از قربانیان مازندرانی فاجعه منا، گفت: پیکر هفت تن از جان‌باختگان مازندرانی این فاجعه همچنان نامشخص است.(ادامه)
چهره جدی اقای رئیس!
پنجمین نشست جلسه هیأت نمایندگان دوره هشتم اتاق ایران صبح امروز دوشنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد(ادامه)
شمال نیوز : مسابقات دراگون بوت قهرمانی کشور به میزبانی تهران در دریاچه آزادی برگزار شد و ورزشکاران، در دو ماده ۵۰۰ متر و ۲۰۰۰ متر، در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت پرداختند..... سکوهای قهرمانی در چنگ اژدهاسواران مازنی!
شمال نیوز : مسابقات دراگون بوت قهرمانی کشور به میزبانی تهران در دریاچه آزادی برگزار شد و ورزشکاران، در دو ماده ۵۰۰ متر و ۲۰۰۰ متر، در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت پرداختند.....(ادامه)
گلایه وزیر بهداشت از پول ندادن بیمه ها
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.