.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
راهکار آيت الله جوادی برای پرهیز از چاپلوسی
(ادامه)
چادر ایرانی برسر توریست های ایتالیایی/عکس
(ادامه)
بازداشت یکی از یاران نزدیک مشایی
(ادامه)
نوشیدنی‌های سرد عامل ابتلا به چاقی
(ادامه)
جزییات سفر 2 روزه روحانی به چین
(ادامه)
واکنش عربستان به پیشنهاد نفتی ایران
(ادامه)
مشکلات زیرساختی مازندران رفع می شود
(ادامه)
ماجرای 2 بازیگر دستگیر شده در پارتی
البته اینکه خیلی از مردم با توجه به علاقه خاصی ما ایرانیان به شایعه‌پردازی برای آگاهی از نام دستگیرشدگان مشتاق باشند را می‌توان به پای جذابیت ذاتی عرصه سینما و تلویزیون و بازیگری نوشت.(ادامه)
معافیت از سربازی به چه قیمت؟
(ادامه)
پاس داشت از محقق و ادب پژوه گیلانی در رشت
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
نگاهی متفاوت به ماجرای جنجالی لیلا حاتمی
حال با چنین مسائلی و با توجه به اینکه خانم حاتمی تمام تلاشش را صورت داد و در رعایت پوشش هم سعی کرد حرمت‌ها را نگاه دارد، لذا مصافحه ایشان با پیرمردی 84 ساله را نباید این قدر با مته به خشخاش گذاشتن بزرگ کر(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
جوان گیلانی که 8 سال نخوابیده است! /تصاویر
متخصص مغز و اعصاب نیز علت بی خوابی این جوان را نرسیدن اکسیژن به مغز و آسیب دیدن سلول های مربوط به خواب او عنوان می کند و ورزش و استفاده نکردن از سیگار، قلیان و قرص را به عطایی توصیه می کند. (ادامه)
 شمال نیوز: مدیران رسانه‌ها باید جلوگیری کنند از اخباری که موجب تشویش اذهان مردم، تضعیف دولت و تخریب برخی از اقدامات می‌شود. باید با نیک سیرتی در همه این زمینه‌ها عمل کنیم که انشاءالله پیش برویم.
ما باید به این رییس جمهور افتخار کنیم و شکرگزار وجود او باشیم (خبر)
شمال نیوز: مدیران رسانه‌ها باید جلوگیری کنند از اخباری که موجب تشویش اذهان مردم، تضعیف دولت و تخریب برخی از اقدامات می‌شود. باید با نیک سیرتی در همه این زمینه‌ها عمل کنیم که انشاءالله پیش برویم. (ادامه)
رکورد شکني مازندران در پخت کباب کوبيده
(ادامه)
روابط عمومی دانشگاه آزاد قائم شهر برتر شد
(ادامه)
تصاویر/ طبیعت بهاری ارتفاعات شهر ماسال
طبیعت بهاری ارتفاعات شهر ماسال گیلان(ادامه)
شمال نیوز: وزارت صنعت نیز موافق انجام قردادهای مستقیم بازرسان است اما چون از احتمال برخورد دستگاه نظارتی واهمه دارد هنوز تصمیم قاطعی در این باره اتخاذ نشده است.


بررسی وضعیت کارگران نساجی مازندران و بازرسان وزارت صنعت در جلسه فراکسیون کارگری
شمال نیوز: وزارت صنعت نیز موافق انجام قردادهای مستقیم بازرسان است اما چون از احتمال برخورد دستگاه نظارتی واهمه دارد هنوز تصمیم قاطعی در این باره اتخاذ نشده است. (ادامه)
باقری‌منش مدیر کل پست گیلان شد
شمال نیوز: در این مراسم از تلاش‌های سیروس رضایتی قدردانی و ابوالفضل باقری‌منش به عنوان مدیر کل پست گیلان منصوب شد.(ادامه)
وزیر کشور: فرماندار بروجرد استعفا داد
وزیر کشور اعلام کرد که فرماندار بروجرد با پذیرش قصور خود در لغو همایش تبیین شخصیت علمی حضرت امام خمینی (ره) از سمتش استعفا داد و استاندار لرستان نیز این استعفا را پذیرفت. (ادامه)
"خبر دستگیری فرزند قالیباف جعلی از کار درآمد"
خبر دستگیری الیاس قالیباف فرزند محمدباقر قالیباف جعلی از کار درآمد.(ادامه)
شمال نيوز: وزیر کشور با اشاره به تغییر 240 فرماندار گفت: فرماندار بروجرد با پذیرش قصور خود در لغو همایش تبیین شخصیت علمی حضرت امام خمینی (ره) از سمتش استعفا داد و استعفا وی نیز پذیرفته شد. خبر وزیر کشور از تغییر 240 فرماندار
شمال نيوز: وزیر کشور با اشاره به تغییر 240 فرماندار گفت: فرماندار بروجرد با پذیرش قصور خود در لغو همایش تبیین شخصیت علمی حضرت امام خمینی (ره) از سمتش استعفا داد و استعفا وی نیز پذیرفته شد.(ادامه)
اکبر عبدی بی حجاب می‌شود!
این پوستر جالب، متعلق به فیلم خوابزده‌ها، تازه‌ترین اثر فریدون جیرانی است که اکبر عبدی در آن در نقش دو پیرزن ظاهر شده است.(ادامه)
چهارشنبه اعلام قیمت جدید خودرو
(ادامه)
اعلام نتایج مرحله اول آزمون دکتری دانشگاه آزاد
(ادامه)
روحانی: انشاءالله با 1+5 به توافق می‌رسیم
رئیس جمهور با اشاره به اینکه مذاکرات ایران با ۱+۵ با وجود دشواری هایی که وجود دارد انشاءالله در نهایت به توافق خواهد رسید ادامه داد: چرا که مصلحت همگان در توافق و بازی برد- برد است، و جمهوری اسلامی ایران هرگز نخواسته به دنیا دروغ بگوید و امروز نیز به دنبال آن نیست.(ادامه)
بانک‌ها از ۲۰ خرداد کارمزد جدید می‌گیرند
(ادامه)
بدهی میلیاردی آقای اسپانسر به یک نهاد!
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندراندر احام جداگانه معاون توسعه مدیریت و منابع،معاون امور صنایع و معادن و معاون امور بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران منصوب کرد. انتصابات جدیددرسازمان صنعت،معدن وتجارت مازندران
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندراندر احام جداگانه معاون توسعه مدیریت و منابع،معاون امور صنایع و معادن و معاون امور بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران منصوب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.