.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مدير مسوول سايت البرز كناره گيري كرد
(ادامه)
نامه 200 نماينده به احمدی‏نژاد علیه مشایی
(ادامه)
صلح و سازش برای سه پرونده قتل عمد درمازندران
(ادامه)
داود احمدی نژاد مسئول بازرسی ویژه دفتر رییس جمهور و برادر دکتر احمدی نژاد بعلت بروز پاره ای از اختلافات در روزهای اخیر باحکم رییس جمهورتغییر کرد  به گفته منابع آگاه بزودی شیخ الاسلام جایگزین وی خواهد شد. داوود احمدی نژاد از بازرسی ریاست جمهوری کناره گیری کرد
داود احمدی نژاد مسئول بازرسی ویژه دفتر رییس جمهور و برادر دکتر احمدی نژاد بعلت بروز پاره ای از اختلافات در روزهای اخیر باحکم رییس جمهورتغییر کرد به گفته منابع آگاه بزودی شیخ الاسلام جایگزین وی خواهد شد.(ادامه)
گزارشی از كاهش قيمت خودروهاي خارجي
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4شنبه
(ادامه)
احضار مشایی به کمیسیون ویژه در مجلس
(ادامه)
واکنش بی‌سابقه توکلی به فیلتر سایت الف
(ادامه)
سايت "الف" فیلتر شد
(ادامه)
در پی فشارهای برخی افراد پر نفوذ در محافل سیاسی و مذهبی بر دکتر احمدی نژاد بخاطر عملکرد مشایی در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این اقدام صورت گرفت... استعفای غیر منتظره مشایی !
در پی فشارهای برخی افراد پر نفوذ در محافل سیاسی و مذهبی بر دکتر احمدی نژاد بخاطر عملکرد مشایی در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این اقدام صورت گرفت...(ادامه)
سايت الف وابسته به دکتر احمد توکلي به مرور در حال تبديل شدن به سايتي است که تمام قد در مقابل دولت دکتر احمدي نژاد ايستاده است.اين سايت بويژه پس از طرح کردان به عنوان وزير کشور؛که احمد توکلي و يارانش در موضعي شديد در مجلس ابتدا خواهان غير علني شدن جلسه شده و سپس مخالفت شديدي را با وزارت کشور ... احمد تمام قد مقابل محمود !!
سايت الف وابسته به دکتر احمد توکلي به مرور در حال تبديل شدن به سايتي است که تمام قد در مقابل دولت دکتر احمدي نژاد ايستاده است.اين سايت بويژه پس از طرح کردان به عنوان وزير کشور؛که احمد توکلي و يارانش در موضعي شديد در مجلس ابتدا خواهان غير علني شدن جلسه شده و سپس مخالفت شديدي را با وزارت کشور ...(ادامه)
اتوبوس هوايي و مسافران تهران - شمال
(ادامه)
دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس‌جمهور در احكام جداگانه‌اي بر اساس راي اعتماد مجلس، آقايان دكتر سيد شمس‌الدين حسيني، دكتر حميد بهبهاني و علي كردان را به عنوان وزراي امور اقتصاد و دارايي، راه و ترابري و كشور منصوب كرد... رييس‌جمهور احكام انتصاب سه وزير را صادر كرد
دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس‌جمهور در احكام جداگانه‌اي بر اساس راي اعتماد مجلس، آقايان دكتر سيد شمس‌الدين حسيني، دكتر حميد بهبهاني و علي كردان را به عنوان وزراي امور اقتصاد و دارايي، راه و ترابري و كشور منصوب كرد...(ادامه)
دستگیری قاچاقچيان گل لاله تالابي در انزلي
(ادامه)
بدهی 12 ميليارد تومانی گيلانیها به شركت برق
(ادامه)
علی اکبر سبزیان مهارت های جوانی در کلام مقام معظم رهبری/به مناسبت روز جوان(ديدگاه)
علی اکبر سبزیان(ادامه)
نيمه ‌شعبان و خودروي رايگان به زوجهاي جوان
(ادامه)
نگاه جوانفکر به ماجرای دکترای علی کردان
بعضی از آقایان که دکترایشان را به برکت بورس دولتی از فرنگ دریافت کرده اند، به مثابه یک متخصص کارشناس اکسفورد با تکیه بر یک ویرگول کم یا اضافه در این مدرک ، مجدانه در تلاش هستند تا آن را ساختگی و جعلی وانمود سازند.(ادامه)
دستور دادستان کل کشور برای پیگیری تخریب پارک ملی گلستان
(ادامه)
تصميم‌گيري اصولگرايان برادرانه به جاي پدرانه
(ادامه)
به نوشته همدمي، مشايي در دو هفته اخير ناچار شد در يك سلسله اظهارات ضد اسرائيلي گزنده، از شدت حملات عليه خويش بكاهد و سخنان خود را كمرنگ جلوه گر سازد و معلوم نيست چه شده كه روز گذشته دوباره آنها را تكرار كرد... استقبال رسانه‌هاي صهيونيستي از اظهارات مشايي
به نوشته همدمي، مشايي در دو هفته اخير ناچار شد در يك سلسله اظهارات ضد اسرائيلي گزنده، از شدت حملات عليه خويش بكاهد و سخنان خود را كمرنگ جلوه گر سازد و معلوم نيست چه شده كه روز گذشته دوباره آنها را تكرار كرد...(ادامه)
جشن فردينه ماشو در كندلوس مازندران/عکس
(ادامه)
سخنگوی شورای شهر ساری با اشاره به بروز روزمرگی در کارکرد برخی اعضای شورای شهر مرکز استان اظهار داشت: متاسفانه نوع برخورد برخی از این اعضای شورا با شهردار جهت نظارت بر پروژه ها محافظه کارانه است... انتقاد از محافظه کاری برخی اعضای شورای شهر ساری
سخنگوی شورای شهر ساری با اشاره به بروز روزمرگی در کارکرد برخی اعضای شورای شهر مرکز استان اظهار داشت: متاسفانه نوع برخورد برخی از این اعضای شورا با شهردار جهت نظارت بر پروژه ها محافظه کارانه است...(ادامه)
تعیین حداقل قیمت برنج توسط جهاد کشاورزی مازندران
(ادامه)
بررسی اصالت مدرک کردان در مجلس
(ادامه)
رحیم مشایی حرف هایش را تکرار کرد
(ادامه)
شنبه هفته بعد عملاً تعطیل شد
(ادامه)
جشن واگذاری راه آهن
(ادامه)
طرح جدید کردان: تبدیل فرمانداری‌ها به «کانون محبت» میان مردم و دولت
(ادامه)
جاي خالي صمصامي در مراسم توديع خود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.