.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
در ایران فقط در ۳ استان گیلان، مازندران و گلستان می توانیم برنج بکاریم اما آمدند در کرانه زاینده رود و در دشت عباس خوزستان برنج کاشتند و آب اضافه را بردند به شط العرب ریختند!/ با انتقال اشتباه آب، باقلوای یزد طعم پشمک اصفهان گرفت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نرخ تورم سالانه مرداد ماه ١٤٠٠ برای خانوارهای کشور به ٤٥.٢ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، ١.٠ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد. مرکز آمار: روحانی کشور را با تورم ۴۵درصد تحویل داد
شمال نیوز : نرخ تورم سالانه مرداد ماه ١٤٠٠ برای خانوارهای کشور به ٤٥.٢ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، ١.٠ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.(ادامه)
علت ازدحام در مراکز واکسیناسیون مازندران چیست؟
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره علت شلوغی در مراکز واکسیناسیون توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز :  این شهید در سال 1391 و مدتی پس از شروع فتنه تکفیری‌ها در سوریه به طور داوطلبانه به آن کشور عزیمت کرد .... مدافع حرم مازندرانی که در آرزوی نبرد با اسرائیل به شهادت رسید
شمال نیوز : این شهید در سال 1391 و مدتی پس از شروع فتنه تکفیری‌ها در سوریه به طور داوطلبانه به آن کشور عزیمت کرد ....(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : حبیب الله بوربور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» دور هم جمع شدند و انتخاب اعضای کابینه را انجام دادند بنابراین ماحصل کار محفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد. یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» در کابینه رئیسی دور هم جمع شدندومحفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد!
شمال نیوز : حبیب الله بوربور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» دور هم جمع شدند و انتخاب اعضای کابینه را انجام دادند بنابراین ماحصل کار محفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد. (ادامه)
با ۲۰۰ میلیون خودرو کارکرده چی بخریم؟ + جدول
در جدول زیر قیمت خودروهای سال ۱۳۹۷ به بعد با کارکرد بیشتر از ۱۰ هزار کیلومتر را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
عکس/ واکنش خبرساز جهانپور به ادعای واردات فایزر
کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو به خبر واردات ۲۰ میلیون واکسن فایزر به کشور واکشن نشان داد. (ادامه)
رگبارهای پراکنده تا چهارشنبه مهمان ارتفاعات مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گقت: به‌دلیل بارش‌های رگباری احتمال جاری شدن روان آب و وقوع سیلاب محلی و نقطه‌ای، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی وجود دارد.(ادامه)
فواید روغن نارگیل برای سلامت قلب و مغز
اعتقاد بر این است که روغن نارگیل یکی از سالم ترین غذاهایی است که با افزودن مداوم به رژیم غذایی می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر سلامت داشته باشد.(ادامه)
کرونا لامبدا به زبان ساده/ راه‌های مقابله با سویه‌های جدید کرونا
با احتمال بالا توان فرار از واکسن‌های تولید شده تاکنون را دارد. همچنین گفته می‌شود که سویه لامبدا توان سرایت و عفونت‌زایی بالائی دارد. (ادامه)
علم کوه نام کوهی در منطقهٔ تخت سلیمان در استان مازندران است که پس از دماوند دومین قلهٔ مرتفع ایران به شمار می‌رود و به آلپ ایران مشهور است.بیشتر شهرت این قله به خاطر دیواره ایست که در دامنه شمالی آن واقع است و دارای فنّی‌ترین و سخت‌ترین مسیر‌های سنگ نوردی و دیواره نوردی در ایران است. علم کوه به سبب برخورداری از قابلیت‌های مناسب کوهنوردی نظیر قله‌های مرتفع متعدد و یخچال‌ها و دیواره‌های صعب العبور و چشم انداز‌های بی نظیر، هر ساله پذیرای هزاران گردشگر طبیعی، کوهنوردان و صخره نوردان از سراسر کشور و سایر نقاط جهانه.رودبارک و کلاردشت نزدیکترین شهر‌ها به این منطقه در استان مازندران هستند. جبهه جنوبی این کوه نیز مشرف به طالقان است. قله علم کوه (آلپ ایران) در کلاردشت(خبر)
علم کوه نام کوهی در منطقهٔ تخت سلیمان در استان مازندران است که پس از دماوند دومین قلهٔ مرتفع ایران به شمار می‌رود و به آلپ ایران مشهور است.بیشتر شهرت این قله به خاطر دیواره ایست که در دامنه شمالی آن واقع است و دارای فنّی‌ترین و سخت‌ترین مسیر‌های سنگ نوردی و دیواره نوردی در ایران است. علم کوه به سبب برخورداری از قابلیت‌های مناسب کوهنوردی نظیر قله‌های مرتفع متعدد و یخچال‌ها و دیواره‌های صعب العبور و چشم انداز‌های بی نظیر، هر ساله پذیرای هزاران گردشگر طبیعی، کوهنوردان و صخره نوردان از سراسر کشور و سایر نقاط جهانه.رودبارک و کلاردشت نزدیکترین شهر‌ها به این منطقه در استان مازندران هستند. جبهه جنوبی این کوه نیز مشرف به طالقان است.(ادامه)
قیمت پراید دست دوم چقدر شد؟
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید کارکرده در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
فرودگاه رامسر مرز هوایی شد
فرماندار رامسر گفت: فرودگاه شهدای این شهرستان به عنوان مرز هوایی در شمال کشور تعیین شده است.(ادامه)
نساجی مازندران در تب و تاب خرید‌های جدید
نساجی مازندران با دو بازیکن جدید قرارداد بست و قرارداد هفت بازیکن را نیز تمدید کرد.(ادامه)
شمار بستری‌شدگان کرونایی در مازندران به ۳ هزار نفر رسید
در شبانه‌روز گذشته با اضافه شدن ۴۱۵ بیمار جدید کرونایی، شمار بستری‌شدگان در مازندران به حدود ۳ هزار نفر رسید. (ادامه)
ویتامین D بر سلامت عضلات تأثیر ندارد
بر اساس تجزیه و تحلیل همه داده های موجود، مکمل ویتامین D بر عملکرد، قدرت یا توده عضلات تأثیر مفیدی ندارد.(ادامه)
عکس/ نوبت عصر روز سوم بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس
پنجمین جلسه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم عصر دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰، در مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.(ادامه)
۸۳ دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در میاندرود کشف شد
جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۸۳ دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۸ میلیارد ریال در شهرستان میاندرود خبر داد. (ادامه)
سیدحسین حسینی در آستانه تمدید قرارداد با استقلال
دروازه‌بان شماره یک آبی پوشان قراردادش را با استقلال نهایی کرد و برای امضا آن در باشگاه حضور یافت. (ادامه)
تزریق واکسن کرونا در کشور از مرز ۲۳ میلیون دوز عبور کرد
تاکنون بیش از ۲۳ میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.(ادامه)
قیمت خودرو در بازار آزاد؛ یکم شهریور ۱۴۰۰
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش همراه است. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت منتهی به ۱ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۱۰۸ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۷۷۱ نفر رسید. ۶۱۰ فوتی جدید / ۷۶۹۵ تن در شرایط شدید بیماری/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۲ هزار و ۶۴۸ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت منتهی به ۱ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۱۰۸ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۷۷۱ نفر رسید.(ادامه)
جانشین قایدی مشخص شد
طبق شنیده‌ها مهاجم فصل گذشته پدیده مشهد در روزهای آتی جانشین قایدی در استقلال می‌شود. (ادامه)
رکورد خدمات دهی در بیمارستان ولایت ساری شکسته شد
فرمانده سپاه کربلا گفت: طی ماه گذشته رکورد خدمات دهی در بیمارستان ولایت وابسته به سپاه در ساری شکسته شد و هشت هزار نفر خدمات درمانی دریافت کردند.(ادامه)
خداحافظی قایدی با استقلالی‌ها +عکس
مهدی قایدی، مهاجم استقلال که این روزها در صدر اخبار ورزشی ایران قرار گرفته است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از استقلالی‌ها خداحافظی و به نوعی توافق با شباب الاهلی امارات را تایید کرد.(ادامه)
بی توجهی نسبت به احیای باغ ملی ۳۳ هکتاری رامسر
فرماندار رامسر از بی توجهی متولیان امر برای احیای باغ ملی ۳۳ هکتاری انتقاد کرد.(ادامه)
تزریق ۱۹۳ هزار دُز واکسن کرونا در بابل
حدود ۱۹۳ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در بابل تزریق شده است.(ادامه)
امانت سپاری کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ارائه رایگان کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن سازبه طور امانی، به بیماران نیازمند خبر داد.(ادامه)
چرا برخی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند؟
جامعه شناس در مورد اینکه چرا برخی از مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند؟توضیحاتی داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.117 seconds.