.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کندوان یک طرفه می‌شود
برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها محور کندوان امروز و فردا یک طرفه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : انسان‌ها دارای قوا و نیرو‌های بازدارنده و حفاظتی از وجود خود هستند که یکی از آن‌ها، قوه غضب است که از.... شرکای قتل ناموسی/ کدام غیرت، داس را به دست قاتل رومینا داد؟ / مادر رومینا : «قصاص می‌خواهم!»
شمال نیوز : انسان‌ها دارای قوا و نیرو‌های بازدارنده و حفاظتی از وجود خود هستند که یکی از آن‌ها، قوه غضب است که از....(ادامه)
مصدومیت ۲ تن در زلزله دماوند در پی فرار
رییس مرکز اورژانس تهران گفت: زلزله ۴ ریشتری دماوند ۲ نفر مصدوم داشت که هنگام فرار از ناحیه پا دچار مشکل شده بودند.(ادامه)
عکس/ نشست علنی مجلس آغاز شد
نشست علنی مجلس شورای اسلامی امروز ( پنجشنبه، ۸ خرداد) به ریاست سیدرضا تقوی رئیس سنی و با حضور ۲۲۰ نفر از منتخبان مجلس آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز،: در جلسه عصر  روز چهارشنبه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی امیرآبادی، موسوی لارگانی، دبیران هیات رئیسه مجلس انتخاب شدندحاجی‌دلیگانی، دهنوی، متفکر آزاد و ... تعیین شش گزینه دبیری هیات رییسه مجلس/ نام یک نماینده مازندرانی در لیست
شمال نیوز،: در جلسه عصر روز چهارشنبه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی امیرآبادی، موسوی لارگانی، دبیران هیات رئیسه مجلس انتخاب شدندحاجی‌دلیگانی، دهنوی، متفکر آزاد و ...(ادامه)
۲ تصویر مقایسه از حسن روحانی در مجلس
تصاویری از حضور حسن روحانی در مجلس را منتشر کرده است؛ از مجلس اول به عنوان نماینده تا دوره یازدهم به عنوان رئیس جمهور و مهمان مراسم افتتاحیه. (ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عصر تبلیغاتی مجلس یازدهم+ عکس
محسن زنگنه نماینده مجلس یازدهم در توییترش از ارائه طرح‌های نمایندگان برای کرسی ریاست مجلس گفت.(ادامه)
انتصابات قریب الوقوع مدیریتی در استان
شنیده می شود هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان به عنوان فرماندار شهرستان رودبار منصوب خواهد شد. (ادامه)
عکس/ صدیقه کیانفر، ۲۸ سال پیش کنار حمیده خیرآبادی
تصویری از صدیقه کیانفر هنرمند پیشکسوت سینما کنار حمید خیره‌آبادی در فیلم «یک مرد یک خرس» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی ببینید. صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینما در ۸۸ سالگی دار فانی را وداع گفت. او که از بازیگران قدیمی سینما بود، سال ۱۳۷۱ در فیلم «یک مرد یک خرس» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی بازی کرده بود. این فیلم با بازی کیانفر کنار حمید جبلی، محمدعلی کشاورز و حمیده خیرآبادی سال ۱۳۷۱ ساخته شد. تصویری از این فیلم با حضور کیانفر و حمید خیرآبادی ببینید. (ادامه)
عکس | جای خالی «فاطمه رهبر» در مجلس یازدهم
فاطمه رهبر، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم، اسفندماه سال گذشته بر اثر کرونا در گذشت. در جلسه افتتاحیه مجلس قاب عکسی از این نماینده فقید در صحن علنی مجلس و در جایگاه او قرار داده شده است.(ادامه)
ماجرای عجیب پرسپولیس و استوکس؛ هم نامه بده، هم پول!
باشگاه پرسپولیس در ماجرای عدم حضور آنتونی استوکس در تمرینات دچار چالشی جدی شده به طوری که ممکن است با دردسر جدیدی مواجه شود.(ادامه)
بهترین زمان برای خوابیدن در شب
همه ما می‌دانیم که کم‌خوابی تاثیر قابل توجهی بروی کاهش وزن دارد.(ادامه)
عکس/ واکنش مرجانه گلچین به مرگ «رومینا»
مرجانه گلچین در اینستاگرامش با انتشار پست زیر به مرگ «رومینا» واکنش نشان داد.(ادامه)
روایت هاشمی از ماجرای سوءقصد به جان خودش
هاشمی در روایت خود از سوءقصد به جانش، می گوید: وقتی وارد اطاق شدم پاسدار را مرخص کردم و از جوان خواستم نامه را تحویل دهد. من با او فاصله‌ای بیش از یک متر نداشتم. او اول دست در جیب کرد و خواست نامه را به من بدهد، ولی وقتی دست از جیب بیرون آورد گویا از همین اعلامیه (گروه فرقان) بود و گفت: «مثل این‌که در آوردن نامه اشتباه کرده‌ام.» من در این‌جا متوجه شدم که او دستش را به زیر پیراهن برد و در این موقع اسلحه او را دیدم، اما وقتی که اسلحه را بیرون کشید دست او را گرفتم و با او درگیر شدم.(ادامه)
عکس/ حرکت عجیب علیرضا بیرانوند در تمرین پرسپولیس
دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در تمرین سرخپوشان حرکت جالبی را انجام داد و با پرش از روی سر داود فنایی، مربی دروازه بان های سرخپوشان، آمادگی بالای بدنی اش را به رخ کشید.(ادامه)
شهردار : بلندمرتبه سازی قائمشهر را نجات می دهد
شهردار قائمشهر با بیان اینکه بلندمرتبه سازی شهر را نجات می دهد، گفت: از همه سرمایه‌گذاران حوزه ساخت و تولید مسکن حمایت می‌کنیم.(ادامه)
دختر ۱۸ساله در آتش تعصب برادر سوخت
شمال نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: دختر ۱۸ ساله‌ای که بر اثر به آتش کشیدن خانه توسط برادرش دچار جراحات و سوختگی شدید شده بود، شب گذشته جان خود را از دست داد. (ادامه)
باعجله غذا خوردن باعث چه بیماری‌هایی می‌شود؟
مطالعات نشان داده است که سریع غذا خوردن می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی زیادی از جمله افزایش وزن و افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت شود.(ادامه)
مجلس یازدهم ساعت ۸:۳۵ دقیقه روز چهارشنبه با حضور ۲۶۸ نماینده و غیبت هشت نماینده رسما افتتاح شد اینطور نباشد که با او عکس بگیرید اما عکس او عمل کنید !
مجلس یازدهم ساعت ۸:۳۵ دقیقه روز چهارشنبه با حضور ۲۶۸ نماینده و غیبت هشت نماینده رسما افتتاح شد (ادامه)
هوای گرم در راه است
هوای مازندران امروز پنجشنبه ۸ خرداد ماه همراه با افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۸ خرداد
(ادامه)
شمال نیوز : بدون تردید اقداماتی اینچنینی که غیر قانونی و با چاشنی لج بازی های مضحک همراه است ، آنهم در در آستانه چهلمین سالروز حماسه دفاع مقدس ملت شریف ایران ، سئوالات و ابهامات زیادی را به همراه دارد ..... تجلیل از ایثارگران به سبک و روش شرکت گاز استان مازندران !
شمال نیوز : بدون تردید اقداماتی اینچنینی که غیر قانونی و با چاشنی لج بازی های مضحک همراه است ، آنهم در در آستانه چهلمین سالروز حماسه دفاع مقدس ملت شریف ایران ، سئوالات و ابهامات زیادی را به همراه دارد .....(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۱۴ میلیارد ریال طلاجات و جواهرات مسروقه در قائم شهر خبر داد. دستگیری سارقان طلاجات میلیاردی در قائم شهر
شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۱۴ میلیارد ریال طلاجات و جواهرات مسروقه در قائم شهر خبر داد.(ادامه)
ابهامات حذف برگه فیزیکی بیمه شخص ثالث
شمال نیوز: بعد از حذف برگه فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث و اعتراض‌هایی که در این زمینه مطرح است، بیمه مرکزی اعلام کرده که قرار نیست واحدهای صدور بیمه حذف یا متوقف شوند. همچنین هر زمان که بیمه‌گذار بخواهد بیمه‌نامه چاپی در اختیار وی قرار خواهد گرفت.(ادامه)
گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است !
هفته آینده موج جدیدی از افزایش محسوس دما وارد کشور خواهد شد !این موج گرما موجب افزایش محسوس دما نسبت به حالت نرمال در تمام نقاط کشور خواهد شد(ادامه)
روایت خواهر بهمن از ماجرای رومینا
بهمن خاوری درباره فرار با رومینا اشرفی در ادامه گفت: رومینا به من گفت که به دنبالش بروم، چون دیگر تحمل ماندن در خانه پدرش را نداشت و در اصل به من پناه آورده بود یکبار هم من یکی از اقوام را نزد پدر رومینا فرستادم تا رومینا را برایم خواستگاری کند، اما پدر رومینا تهدید کرده بود که ما را با شلیک گلوله می‌کشد و دخترش را به من نمی‌دهد.(ادامه)

رخداد تاسف‌برانگیز قتل «رومینا» دختر 14 ساله به دست پدر خود، کانون توجهات رسانه‌ها و فعالان حوزه‌های مختلف را به خود معطوف کرده است. شش نکته در مورد قتل دلخراش رومینا اشرفی(ديدگاه)
رخداد تاسف‌برانگیز قتل «رومینا» دختر 14 ساله به دست پدر خود، کانون توجهات رسانه‌ها و فعالان حوزه‌های مختلف را به خود معطوف کرده است.(ادامه)
(عکس) قیمت ماشین سردار آزمون چقدر است؟
مهاجم تیم ملی ایران که یکی از نام‌های مطرح اینروز‌های فوتبال اروپا است عکسی در اینستاگرامش با یک لامبورگینی زرد و جمله‌ای انگیزشی منتشر کرده است. (ادامه)
روایت خواهر بهمن از ماجرای رومینا
بهمن خاوری درباره فرار با رومینا اشرفی در ادامه گفت: رومینا به من گفت که به دنبالش بروم، چون دیگر تحمل ماندن در خانه پدرش را نداشت و در اصل به من پناه آورده بود یکبار هم من یکی از اقوام را نزد پدر رومینا فرستادم تا رومینا را برایم خواستگاری کند، اما پدر رومینا تهدید کرده بود که ما را با شلیک گلوله می‌کشد و دخترش را به من نمی‌دهد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.