.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
چرا برخی بیماران کووید به "قارچ سیاه" مبتلا می‌شوند؟
"موکورمایکوزیس" نوعی عفونت قارچی مزمن و عامل بیماری "قارچ سیاه" است که منجر به ایجاد رنگ سیاه در مخاط بینی می‌شود و می‌تواند سینوس‌ها، مغز، ریه‌ها و چشم‌ها را آلوده کند.(ادامه)
شمال نیوز : شهرهای ساری، چالوس، کلاردشت و امامزاده عبدالله (ع) آمل که در لیست عدم تأیید صلاحیت میرسلیم قرار داشتند با رویکردی دوگانه روبرو شدند ابهام در ترکیب اعضای شورای 4 شهر مازندران / یک بام و دوهوا در مواجهه با نامه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها
شمال نیوز : شهرهای ساری، چالوس، کلاردشت و امامزاده عبدالله (ع) آمل که در لیست عدم تأیید صلاحیت میرسلیم قرار داشتند با رویکردی دوگانه روبرو شدند(ادامه)
این ۷ماده‌ غذایی کلسترول خون را پایین می آورد
پژوهشگران معتقدند میزان کلسترول افرادی که غلات کامل، میوه و سبزیجات مصرف می‌کنند از حد نرمال کمتر است.(ادامه)


استان مازندران باید فردی بومی، مرد میدان و مرد عمل، دارای برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای استان باشد، دارای سابقه مدیریتی موثر در حوزه استانداری، با دولت مرکزی هماهنگ باشد و قدرت تبدیل پتانسیل‌های بالقوه استان به بالفعل را داشته باشد. شاخص‌های استاندار مازندران در دولت جدید(يادداشت)
استان مازندران باید فردی بومی، مرد میدان و مرد عمل، دارای برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای استان باشد، دارای سابقه مدیریتی موثر در حوزه استانداری، با دولت مرکزی هماهنگ باشد و قدرت تبدیل پتانسیل‌های بالقوه استان به بالفعل را داشته باشد.(ادامه)
 بنیادهای اقتصاد و متغیرهایی که بر نرخ ارز تاثیرگذار هستند، متاسفانه به سمت افزایش نرخ برابری ارزها در برابر ریال پیش رفته‌اند که عمده ترین متغیر، افزایش نرخ تورم است. پیش‌بینی بازار ارز در روزهای آینده / آیا نرخ دلار صعودی خواهد شد؟
بنیادهای اقتصاد و متغیرهایی که بر نرخ ارز تاثیرگذار هستند، متاسفانه به سمت افزایش نرخ برابری ارزها در برابر ریال پیش رفته‌اند که عمده ترین متغیر، افزایش نرخ تورم است.(ادامه)
غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور با صدور حکمی، محمد جمشیدی را به سمت معاون امور سیاسی دفتر رئیس‌جمهور منصوب کرد. محمد جمشیدی به سمت معاون امور سیاسی دفتر رییس جمهور منصوب شد + سوابق
غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور با صدور حکمی، محمد جمشیدی را به سمت معاون امور سیاسی دفتر رئیس‌جمهور منصوب کرد. (ادامه)
احتمال پیک ششم کرونا در پاییز
احتمال وقوع پیک ششم کرونا با رسیدن فصل پاییز زیاد است.(ادامه)
سپاه و راه اندازی ۱۷ مرکز واکسیناسیون
فرمانده سپاه کربلا از راه‌اندازی ۱۷ مرکز واکسیناسیون طرح شهید سلیمانی تا پایان هفته جاری در مازندران خبر داد.(ادامه)
خودداری از تجمع در مراکز واکسیناسیون
گروه‌های سنی مجاز به دریافت واکسن قبل از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.(ادامه)
آمادگی برای بازگشایی مدارس با هر سناریویی
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران بر آمادگی همه جانبه در خصوص بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۰ با هر سناریویی تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، به دنبال پیشتازی کرونای دلتا در کشور، متاسفانه شمار جانباختگان روزانه کرونا مجددا افزایش داشته و در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰۹ تن از این بیماران در کشور جان خود را از دست دادند. رکورد تلفات روزانه بار دیگر شکست؛ مرگ ۷۰۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۳ هزار و ۳۵۷ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، به دنبال پیشتازی کرونای دلتا در کشور، متاسفانه شمار جانباختگان روزانه کرونا مجددا افزایش داشته و در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰۹ تن از این بیماران در کشور جان خود را از دست دادند. (ادامه)
قیمت بالای جوجه های یکروزه دغدغه مرغداران است
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران با اشاره به اینکه میزان جوجه ریزی در استان بیش از ۱۲ میلیون قطعه است، قیمت بالای جوجه را از جمله دغدغه ها و نگرانی ها ذکر کرد.(ادامه)
قیمت 20 محصول ایران خودرو برای شهریور اعلام شد
قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو برای اعمال در شهریورماه اعلام شد. (ادامه)
توضیح مدیرعامل استقلال در خصوص قایدی، حضور نکونام و دستیار مجیدی
مدیر عامل باشگاه در خصوص چگونگی و نحوه ترانسفر مهدی قایدی، شایعه مذاکره با نکونام و احتمال حضور گابریل پین در ایران توضیحاتی داد. (ادامه)
خلوت شدن سواحل مازندران/شناگاه‌ها ورود ممنوع است
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: طی ماه‌های اخیر حضور افراد درسواحل مازندران به‌گونه‌ای بود که توجهی به هشدارها و توصیه‌ها نداشتند که در هفته‌های اخیر شاهد روند کاهشی حضور مردم در سواحل بودیم که اکنون کرونای دلتا ساحل مازندران را خلوت کرد. (ادامه)
معاون اول قوه قضاییه: موضوع انتشار تصاویر زندان اوین در حال بررسی است / هنوز قضیه خیلی روشن نیست
معاون اول قوه قضاییه درباره انتشار دوربین‌های مداربسته امنیتی زندان اوین گفت: موضوع در حال بررسی است. او افزود: هنوز قضیه خیلی روشن نیست فکر می‌کنم تا فردا (چهارشنبه) اطلاع رسانی شود. (ادامه)
راه اندازی ۳ مرکز واکسیناسیون از سوی هلال احمر مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از راه اندازی ۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت در شهرستان‌های ساری، بهشهر و آمل خبرداد.(ادامه)
زمان جلسه رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی رئیسی
حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی: با توجه به شرایطی که تا روز گذشته (دوشنبه ۱ شهریور) در مجلس سپری شد جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی امروز سه شنبه ۲ شهریور برگزار نمی‌شود. (ادامه)
فرهاد مجیدی سه سرپرست استقلال را برکنار کرد
سرمربی استقلال با حضور زرینجه روی نیمکت آبی‌ها هم مخالفت کرد. (ادامه)
عکس/ هفتمین جلسه رای اعتماد مجلس به دولت سیزدهم
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم صبح امروز سه‌شنبه دوم شهریور ۱۴۰۰به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. (ادامه)
عکس/ پیکر مرحوم علامه حکیمی در حرم مطهر رضوی
صبح امروز تشییع پیکر عالم ربانی محمدرضا حکیمی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.(ادامه)
ابراهیم شکوری از پرسپولیس رفت
معاون اجرایی و ورزشی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس از سمتش کناره‌گیری کرد. (ادامه)
انهدام باند بزرگ فساد اقتصادی در مازندران
کارگاهان پلیس امنیت اقتصادی مازندران موفق به کشف باند بزرگ فساد اقتصادی در استان شدند.(ادامه)
عبور شمار مبتلایان به کرونا از ۲۱۳ میلیون نفر +جدول
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۵۵۶۰۰۰ نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۱۳ میلیون و ۳۲۱ هزار نفر رسید.(ادامه)
واکسیناسیون ۹۰ درصد از فرهنگیان مازندران
۹۰ درصد از فرهنگیان مازندران دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.(ادامه)
بهترین خوراکی‌ها برای بهبودیافتگان کرونایی
اشتهای بسیاری از بیماران کرونایی در دوران نقاهت کاهش می‌یابد، به همین دلیل مراقبت‌های تغذیه‌ای در این دوران بسیار ضروری است. (ادامه)
عکس/ بز کوهی در ارتفاعات مازندران
تصویری زیبا از بز کوهی در ارتفاعات مازندران.(ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
کندوان بسته شد
محور کندوان صبح امروز برای تعمیرات بسته شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.