.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیشنهاد تیم اروپایی به بیرانوند
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از تیم المپیاکوس یونان پیشنهاد دارد.(ادامه)
پیشگیری از جرم ماموریت اصلی سازمان قضایی نیروهای مسلح است
دادستان نظامی مازندران، اصلاح، تربیت پیشگیری و مبارزه با جرایم را از ماموریت های اصلی سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد.(ادامه)
کشف پیکر سه شهید مدافع حرم ایرانی در تفحص سوریه
پیکر مطهر سه تن از شهدای مدافع حرم ایرانی در سوریه کشف شد.(ادامه)
شمال نیوز:  نمایشگاه مد و لباس پارسی پوش از 4 تا 9 تیرماه در قائم شهر برگزار می شود. مازندران میزبان نمایشگاه مد و لباس پارسی پوش
شمال نیوز: نمایشگاه مد و لباس پارسی پوش از 4 تا 9 تیرماه در قائم شهر برگزار می شود.(ادامه)
جعل امضا مدیر بنیاد مستضعفان در گلستان
شمال نیوز: دادستان مرکز استان از جعل امضا مدیر بنیاد مستضعفان برای واگذاری زمین در استان گلستان خبر داد .(ادامه)
میزان جرایم بین نیروهای مسلح در مازندارن بسیار پایین است
رئیس سازمان قضایی نیرهای مسلح مازندران از نیروهای مسلح به عنوان زینت های جامعه یاد کرد و گفت: شمار جرایم نیروهای مسلح در کشور و استان بسیار پایین است.(ادامه)
جدول/ نرخ ۲۲ ارز در بازار بین بانکی افزایش یافت
بازار بین بانکی ۲۲ ارز با افزایش قیمت روبرو شد و ۱۰ ارز بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کردند.(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از پل خواجو
نمایی زیبا از پل خواجو اصفهان در یک روز بهاری...(ادامه)
سرپرست فرمانداری شهرستان گلوگاه معرفی شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: توسعه متوازن در گرو همگرایی گروههای مختلف سیاسی است و برای افزایش رضایت عمومی جامعه باید توسعه متوازن ایجاد شود. به گزارش مازنی خبر ، حسین حسن نژاد در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری گلوگاه افزود: رضایت عمومی مردم از نیازهای مهم کشور است که باید با افزایش (ادامه)
رأی منفی نمایندگان به ریاست فرهاد تجری بر کمیسیون اصل ۹۰
در جریان نشست علنی امروز مجلسس، فرهاد تجری نماینده قصر شیرین و سرپل ذهاب به عنوان کاندیدا از سوی هیات رئیسه برای ریاست بر کمیسیون اصل ۹۰ معرفی شد و اما نمایندگان مجلس ۸۱ رای به او دادند که با این میزان تجری نتوانست حد نصاب آرا را کسب کند و هیات رئیسه باید فرد دیگری را برای ریاست بر کمیسیون اصل ۹۰ معرفی کند.(ادامه)
عکس/ برزیل جای ایران را گرفت
برزیل با برتری 3 بر صفر مقابل روسیه 30 امتیازی شد و در پایان هفته چهارم در رتبه نخست قرار گرفت. ایران 30 امتیازی به دلیل داشتن یک شکست بیشتر از برزیل (دو شکست) یک رتبه پایین‌تر از این تیم قرار دارد.(ادامه)
نجات ۲۸۰ غریق در ساحل مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات ۲۸۰ غریق و ارائه خدمات درمان سرپایی به هزار نفر در ساحل استان خبر داد.(ادامه)
موسوی: شناسایی 21 هزار بیمار جدید فشار خونی در مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در طرح ملی کنترل فشار خون اطلاعات 180 هزار بیماری فشار خونی جمع‌آوری شده است،گفت: حدود 21 هزار و 330 نفر مشکوک به فشار خون بوده که این افراد باید با دقت بیشتری کنترل شوند و بیش از 21 هزار بیمار جدید فشار خونی شناسایی شدند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز: در ادامه انتصابات جدید در اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، سکان مهمترین معاونت این اداره کل به عادل عالیشان سپرده شد ..... سکان معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران به « عادل عالیشان » سپرده شد
شمال نیوز: در ادامه انتصابات جدید در اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، سکان مهمترین معاونت این اداره کل به عادل عالیشان سپرده شد .....(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۳ تیر ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۳۸۲۰۰ تومان است. (ادامه)
پیش بینی ۲۹ روز بحرانی در مازندران/رشد ۳.۵ برابری مصرف برق
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به شروع زودهنگام گرمای تابستانه در استان گفت: پیش بینی می‌شود ۲۹ روز بحرانی را در پیش داشته باشیم که صرفه جویی در مصرف انرژی الزامی است.(ادامه)
عکس/ ماشین لوکس آلمانی در تهران!
"Audi A8 "سدان فوق لوکس آئودی در تهران...(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۳/۰۳ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۳/۰۳
قیمت دلار امروز ۳ تیر ۹۸ به ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز : رتبه اول تا سوم مربوط به سرقت مستوجب تعزیر با ۷۱۶ هزار و ۲۶۴ پرونده، ضرب و جرح عمدی با ۵۵۲ هزار پرونده، توهین به اشخاص عادی نیز ۸/۲ درصد پرونده‌ها را تشکیل می‌دهد. تصادفات رانندگی منجر به صدمه بدنی، تهدید و تخریب.... « استان مازندران » رتبه سوم تنش های اجتماعی کشور ؛ تهران اول و خوزستان دوم
شمال نیوز : رتبه اول تا سوم مربوط به سرقت مستوجب تعزیر با ۷۱۶ هزار و ۲۶۴ پرونده، ضرب و جرح عمدی با ۵۵۲ هزار پرونده، توهین به اشخاص عادی نیز ۸/۲ درصد پرونده‌ها را تشکیل می‌دهد. تصادفات رانندگی منجر به صدمه بدنی، تهدید و تخریب....(ادامه)
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند . جای خالی نظارت بانک مرکزی و نگرانی از تکرار تراژدی بحران در موسسات مالی، اینبار در بانک ایران زمین !
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند .(ادامه)
شمال نیوز : حبیب حسین زادگان در احکام جداگانه ای ، محمدرضا ییلاقی اشرفی را بعنوان سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان و حسین دلیری را به عنوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران منصوب کرد ..... انتصابات جدید در اداره کل ورزش و جوانان مازندران / ییلاقی و دلیری معاون شدند
شمال نیوز : حبیب حسین زادگان در احکام جداگانه ای ، محمدرضا ییلاقی اشرفی را بعنوان سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان و حسین دلیری را به عنوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران منصوب کرد .....(ادامه)
فرماندار نکا: نقاط رانشی هزارجریب نکا نیازمند بهسازی هستند
فرماندار نکا گفت: باتوجه به شرایط کوهستانی ومه گیر بودن مناطق هزار جریب باید نقاط رانشی هر چه سریع‌تر بهسازی و بازسازی شوند.(ادامه)
حمل و نقل نجیب زاده ها در زمان قدیم +عکس
سال 1920 : حمل و نقل نجیب زاده های کره ای(ادامه)
نقدینگی چگونه ۶۸۳۷ برابر شد؟
سونامی نقدینگی در اقتصاد ایران در یک سال اخیر ثبات بازارهای مختلف از ارز گرفته تا طلا و مسکن را برهم ریخت و در نهایت این سونامی به تورمی عمومی و شدید تبدیل شد که حتی به مایحتاج غذایی مردم نیز سرایت کرد. این سونامی چگونه در طی سال‌ها شکل گرفته و در وضعیت فعلی چه مخاطراتی ممکن است داشته باشد؟ موضوع عجیب اما واقعی این است که از سال ۱۳۵۷ تاکنون، حجم کل نقدینگی حداقل ۶۸۳۷ برابر شده است!(ادامه)
چگونه بعد از مرگ اکانتمان در گوگل را از بین ببریم؟!
گوگل به کاربران دارنده حساب‌های کاربردی امکان بهره‌مندی از قابلیتی را داده است تا بتوانند با استفاده از آن، بعد از آنکه دیگر در قید حیات نیستند به دوستان و اعضای خانواده خود اجازه دهند تا با دسترسی به اکانت وی به گوگل اطلاع دهند و حساب کاربری مربوطه را ببندند.(ادامه)
داماد روحانی وعادل فردوسی پور ،کاندیداهای مجلس بعدی؟
(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۳ تیر
(ادامه)
کارت کنکور ۹۸ کی صادر می‌شود؟
جزئیات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال ۹۸ به همراه توضیحات رفع نقص کارت آزمون امروز سوم تیرماه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.(ادامه)
همسر و فرزند سرمربی جدید استقلال +عکس
همسر و فرزند استراماچونی ایتالیایی سرمربی جدید تیم استقلال تهران را می بینید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.