.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خواص خاص «خرما»
«خرما» به عنوان یک میوه بسیار مفید دارای خواص مختلفی بوده و در درمان بیماری‌های گوارشی، کم‌خونی، سرطان‌های ناحیه شکم، رفع یبوست و اسهال، کاهش کلسترول و جلوگیری از پیری پوست بسیار مؤثر است.(ادامه)
۶ پرونده تخلف انتخاباتی فضای مجازی در مازندران تشکیل شد
رئیس کل دادگستری مازندران از تشکیل شش پرونده تخلف انتخاباتی فضای مجازی در استان خبر داد.(ادامه)
تصویری از سردار دلها در ۸ سال دفاع مقدس
تصویری از سردار دلها در ۸ سال دفاع مقدس.(ادامه)
هوای صاف و نیمه ابری در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز چهارشنبه ۲ بهمن ماه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
 ترکیب “سیر و عسل” یک روش درمانی طبیعی برای رفع بیماری هاست ، شما می توانید این ترکیب فوق العاده را در خانه تهیه کنید و تاثیرات شگفت آور آن را دریابید. این ترکیب 7 روزه در بدن شما معجزه می کند!
ترکیب “سیر و عسل” یک روش درمانی طبیعی برای رفع بیماری هاست ، شما می توانید این ترکیب فوق العاده را در خانه تهیه کنید و تاثیرات شگفت آور آن را دریابید.(ادامه)

 آیت‌الله مکارم شیرازی دفتر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتشار بیانیه‌ای انتساب یک شایعه به ایشان در مورد ملاقات معنوی با پیامبر اکرم (ص) را رد کرد. تکذیب یک شایعه درباره آیت‌الله مکارم‌شیرازی
آیت‌الله مکارم شیرازی دفتر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتشار بیانیه‌ای انتساب یک شایعه به ایشان در مورد ملاقات معنوی با پیامبر اکرم (ص) را رد کرد.(ادامه)
تایید‌ صلاحیت ۱۶‌ داوطلب انتخابات‌ خبرگان
معاون سیاسی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان تهران از تایید صلاحیت ۱۶ داوطلب انتخابات نخستین میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان تهران خبر داد(ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
عکس کمتر دیده شده از سپهبد سلیمانی
مشرق: تصویر کمتر دیده شده از شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه همرزمان در برف را مشاهده کنید. (ادامه)
توضیحات کدخدایی درباره رد صلاحیت ۹۲ نماینده
از افرادی گزارش داشتیم که با بیگانگان در پوشش‌های مختلف ارتباط داشته‌اند و دستگاه‌های امنیتی حساس بودند و طبیعتا باید پاسخ و توضیح دهند و ما توضیحات و مطالب آنها را گرفتیم و در پرونده ضبط است. بخشی از آنها ارتباطات نامتعارف اخلاقی است که گزارش شده است.(ادامه)

نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۹از مصوبه این کمیسیون در مورد افزایش ۱۵درصد حقوق‌ کارمندان در سال ۹۹و تعیین مبلغ دو میلیون و ۸۰۰هزار تومان به عنوان حداقل حقوق در سال آینده خبر داد. تصویب افزایش ۱۵درصدی حقوق سال آینده کارمندان
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۹از مصوبه این کمیسیون در مورد افزایش ۱۵درصد حقوق‌ کارمندان در سال ۹۹و تعیین مبلغ دو میلیون و ۸۰۰هزار تومان به عنوان حداقل حقوق در سال آینده خبر داد.(ادامه)
نظر AFC برای شهرخودرو عوض شد، برای استقلال نه!
سایت AFC لحظاتی قبل محل بازی شهرخودرو را از شهر شارجه امارات به مشهد تغییر داد تا میزبانی این تیم ایرانی در مرحله دوم پلی‌آف....(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد  تا پایان هفته مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.... مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران بزودی معرفی می شود
شمال نیوز : به نظر می رسد تا پایان هفته مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش برگزار خواهد شد....(ادامه)
شمال نیوز : هیچ‌ یک از نمایندگان مازندران در کمیسیون تلفیق بودجه حضور نیافته  در حالی‌ که نماینده سمنان در مجلس یک‌ تنه پای انتقال آب به سمنان ایستاده و نمایندگان مازندران هم به قهر از خانه ملت روی آورده‌اند..... حسینی : مجلس کنونی، ضعیف‌ترین مجلس در طول سال های گذشته بود/ کارخانه‌های نساجی را به تعطیلی کشاندند و به‌غلط فروختند ، معادن را بستند و اشتغال را ذبح کردند / اگر آرای دو سید هادی حسینی هم نام به نام من نوشته می‌شد نماینده مجلس دهم بودم / به بهانه فرسودگی دستگاههای نساجی را فروختند اما الان همین دستگاهها در یزد و اصفهان کار می کنند
شمال نیوز : هیچ‌ یک از نمایندگان مازندران در کمیسیون تلفیق بودجه حضور نیافته در حالی‌ که نماینده سمنان در مجلس یک‌ تنه پای انتقال آب به سمنان ایستاده و نمایندگان مازندران هم به قهر از خانه ملت روی آورده‌اند.....(ادامه)
شمال نیوز : عباسی تصریح کرد: طبق آمار مراکز پزشکی قانونی استان آذر با ۸ و فروردین با ۵ نفر بیشترین ماه و مهر با یک فوتی کمترین فوتی ناشی از مسمومیت با گاز در آن ثبت شده است..... مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان 24 مازندرانی را گرفت
شمال نیوز : عباسی تصریح کرد: طبق آمار مراکز پزشکی قانونی استان آذر با ۸ و فروردین با ۵ نفر بیشترین ماه و مهر با یک فوتی کمترین فوتی ناشی از مسمومیت با گاز در آن ثبت شده است.....(ادامه)
سهمیه بنزین بهمن‌ماه واریز شد+جدول
در بامداد امروز (اول بهمن‌ماه) سهمیه بنزین بهمن‌ماه در کارت‌های سوخت شخصی شارژ شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شکایت چهار باشگاه ایرانی از AFC
مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و توسعه وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا به CAS ارسال خواهد شد.(ادامه)
عکس/ روز برفی پل ورسک
هم‌نشینی برف با جنگل، جاده و زمین تصاویری به یادماندنی را به یادگار می‌گذارد.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: گرچه دشمنان سردار سلیمانی را ناجوانمردانه زدند، اما به لطف الهی و به همت همه آزادمردانی که در سرتاسر عالم خونخواه او هستند انشالله جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد. .... سردار قاآنی : راه و مسیر «حاج قاسم» با قدرت استمرار خواهد داشت
شمال نیوز : فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: گرچه دشمنان سردار سلیمانی را ناجوانمردانه زدند، اما به لطف الهی و به همت همه آزادمردانی که در سرتاسر عالم خونخواه او هستند انشالله جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد. ....(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
هدیه جالب سفیر یمن در ایران به فرزند حاج قاسم +عکس
سفیر یمن در ایران به منزل سردار سلیمانی رفت.ابراهیم الدیلمی در این دیدار شهادت حاج قاسم سلیمانی را به خانواده او تبریک و تسلیت گفت و پیام تسلیت و همدردی «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله و «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن را ابلاغ کرد.سفیر یمن همچنین یک خنجر یمنی به فرزند سردار سلیمانی اهدا کرد.(ادامه)
تصویری از گرامافون عجیب در کنار مظفرالدین شاه قاجار
تصویری از فونوگراف در حضور مظفرالدین شاه قاجار - ارائه شده در نمایشگاه فتوغرافخانه در فرهنگستان هنر ایران(ادامه)
عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱ بهمن
(ادامه)
شمال نیوز : جایگزین مدیر فعلی باید یک سر و گردن بالاتر بوده و تا در یکی ، دوسال پایانی دولت دوازدهم و دوره مهم گذار به دولت آینده بتواند شرایط مطلوبی را در دستگاه تعلیم و تربیت استان حکمفرما کند ...... تغییر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ؛ حالا چرا ؟! این ها چرا ؟!
شمال نیوز : جایگزین مدیر فعلی باید یک سر و گردن بالاتر بوده و تا در یکی ، دوسال پایانی دولت دوازدهم و دوره مهم گذار به دولت آینده بتواند شرایط مطلوبی را در دستگاه تعلیم و تربیت استان حکمفرما کند ......(ادامه)
جدول/ قیمت انواع لپ تاپ ۱۵ اینچ در بازار؟
آنچه در زیر می‌آید قیمت روز انواع لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچ در سطح بازار تهران است.(ادامه)
تاکید نماینده ولی فقیه در مازندران بر تربیت اسلامی در مدارس
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ترویج همه جانبه تربیت اسلامی در مدارس استان تاکید کرد.(ادامه)
امتیاز سوزی مدعیان به نفع صدرنشین شکست خورده
در روز پایانی هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته اول، سه بازی باقی مانده با نتیجه مساوی به اتمام رسید.(ادامه)
نقش نمک در مقابله با سرطان
محققان در مطالعه جدید خود بر روی موش ها توانستند با موفقیت از نانوذرات سدیم کلرید (نمک) برای نابودی سلول های سرطانی استفاده نمایند.(ادامه)
عکس/ مردم تحریم کنندگان فجر را مات کردند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.