.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
طنز / خواهری با کفش‌های کتانی
(ادامه)
طنز کیهان درباره موسوی
(ادامه)
احتمال تجدیدنظر در کاهش سهمیه بنزین
(ادامه)
وای اگر اصلاح طلبان این کارها را می کردند!
(ادامه)
اخبار ويژه قدس
(ادامه)
پيدا و پنهان اعتماد
(ادامه)
نرخ خودروهاي داخلي در بازار
(ادامه)
محمد رضا رحیمی معاون اول رییس جمهور ؛ مرحوم کردان را شخصیتی مظلوم و خدمتگزار معرفی کرد و اظهارداشت:  خدمات بی منت مرحوم کردان به مردم مایه علو درجات ایشان در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود... کردان شخصیتی مظلوم و خدمتگزار
محمد رضا رحیمی معاون اول رییس جمهور ؛ مرحوم کردان را شخصیتی مظلوم و خدمتگزار معرفی کرد و اظهارداشت: خدمات بی منت مرحوم کردان به مردم مایه علو درجات ایشان در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود...(ادامه)
تورم: 22.5% ؛ بدهی خارجی: 21.5میلیارد دلار
(ادامه)
حتما دست همسرتان را بگیرید!
(ادامه)
اخبار ویژه جمهوری اسلامی 2 شنبه
(ادامه)
عکسی منتشر نشده از جوانی مرحوم کردان
(ادامه)
مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون نمود و در تمام مسئوليت‌هاي خود از جمله دوران تصدي وزارت كشور در دولت نهم همواره منشا اثر و زمينه‌ساز خدمات بي‌منت و صادقانه به مردم بود... بيانيه‌ هيئت دولت به مناسبت درگذشت مرحوم كردان
مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون نمود و در تمام مسئوليت‌هاي خود از جمله دوران تصدي وزارت كشور در دولت نهم همواره منشا اثر و زمينه‌ساز خدمات بي‌منت و صادقانه به مردم بود...(ادامه)
علی کریمی‌فیروزجایی وزیر تازه از راه رسیده و این همه مشکل(يادداشت)
علی کریمی‌فیروزجایی(ادامه)
عباس خميري بازرس ويژه صندوق مهر رضا كشور شد
(ادامه)
نامه محسن رضایی به لاریجانی
(ادامه)
اقدام شایسته استاندار مازندران در مراسم تودیع
(ادامه)
گفتنی است، علي كردان از نزدیک سه هفته قبل به دلیل اثرات ناشی از مواد شیمیایی ـ یادگاری از دوران جنگ در منطقه شلمچه ـ و ابتلا به سرطان خون ساعت 18 و 30 دقيقه امروز در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستري شده بود.


فرزند شایسته مازندرانیها به رحمت خدا پیوست
گفتنی است، علي كردان از نزدیک سه هفته قبل به دلیل اثرات ناشی از مواد شیمیایی ـ یادگاری از دوران جنگ در منطقه شلمچه ـ و ابتلا به سرطان خون ساعت 18 و 30 دقيقه امروز در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستري شده بود. (ادامه)
شركت ايساكو ، بنگاه كار آفرين برتر خدمات پس از فروش
(ادامه)
همایش شعر و موسیقی اقوام شمال در مازندران
(ادامه)
درگذشت "خاله زینت" پزشک سنتی خطه شمال
(ادامه)
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست با توجه به انتصاب جواد قناعت به سمت استاندار جدید گلستان، گروه های سیاسی و فعال اصولگرای مازنداران افراد مختلفی را برای سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران معرفی کردند. از مهمترین افرادی که دراین بین مطرح شدند ... گزینه احتمالی معاونت سیاسی استانداری مازندران
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست با توجه به انتصاب جواد قناعت به سمت استاندار جدید گلستان، گروه های سیاسی و فعال اصولگرای مازنداران افراد مختلفی را برای سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران معرفی کردند. از مهمترین افرادی که دراین بین مطرح شدند ...(ادامه)
طوفان شب گذشته مازندران و تلف شدن 40 هزار مرغ در قائم شهر
طوفان شب گذشته در مازندران موجب تلف شدن مرغهای یک مرغداری 40 هزارتایی در قائم شهر شد. به گزارش خبرنگار مهر در قائم شهر، طوفان شب گذشته علاوه بر وارد کردن خسارتهایی به اموال شهری، خسارتهایی را بر اموال شهروندان شهرستان قائم شهر نیز بر جای گذاشت. تا کنون با توجه به پیگیری های مکرر خبرنگار مهر در قائم شهر منابع رسمی از جمله فرمانداری و ستاد حوادث غیر مترقبه شهرستان، از ارائه میزان دقیق خسارتهای مالی و جانی خودداری کرده اند. بر اساس اعلام منابع غیر رسمی بزرگترین و گسترده ترین خسارت این طوفان دامن گیر یک تولید کننده شد و وی را به سبب از بین رفتن 40 هزار مرغ دچار خسارت مالی 200 میلیون تومانی کرده است. شهردار قائم شهر نیز میزان خسارت شهری طوفان شب گذشته را 100 میلیون تومان اعلام کرده و از تشکیل کمیته ها و ستادهای مختلف در شهر خبر داده است. قطع شدن درختان و خسارت به اموال عمومی و آبگرفتگی معابر و روستاها از جمله بزرگترین مشکلات به وجود آمده از طریق طوفان گذشته بوده است. (ادامه)
دکترغلامعلی رنجبر هديه اي ناقابل به استاندار قابل(يادداشت)
دکترغلامعلی رنجبر(ادامه)
دریافت نشان عالي مهرورزي و فداكاري توسط جوان مازندرانی
(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر استقبال مشروط از استانداري گرانقدر
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشيه نشست مشورتي جشنواره بزرگ اميري‌خواني شمال كشور گفت: در راستاي تقويت فرهنگ بومي و فرهنگ خطه اقوام شمال، مركز پژوهش‌هاي فرهنگ بومي در مازندران تشکیل می شود ... تاسیس مرکز پژوهش های بومی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشيه نشست مشورتي جشنواره بزرگ اميري‌خواني شمال كشور گفت: در راستاي تقويت فرهنگ بومي و فرهنگ خطه اقوام شمال، مركز پژوهش‌هاي فرهنگ بومي در مازندران تشکیل می شود ...(ادامه)
مديران دستگاه هاي اجرايي با منتخبان مردم اين استان در مجلس شوراي اسلامي بايد ارتباط تنگاتنگي داشته باشند تا از تمام ظرفيت ها به مطلوبترين شکل ممکن استفاده کرد... افق هاي روشن فراروي صنعت مازندران
مديران دستگاه هاي اجرايي با منتخبان مردم اين استان در مجلس شوراي اسلامي بايد ارتباط تنگاتنگي داشته باشند تا از تمام ظرفيت ها به مطلوبترين شکل ممکن استفاده کرد...(ادامه)
ارتباط نزديك استاندار گلستان با دولت رفع مشكلات را تسريع مي‌كند
(ادامه)
بیانیه سپاه نینوای گلستان به مناسبت هفته بسیج
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.