.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انصراف مجیدی از سرمربی گری استقلال
فرهاد مجیدی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که تنها در صورتی پیشنهاد سرمربی‌گری استقلال را قبول می‌کند که هواداران این تیم خواهان حضور او باشند.(ادامه)
جمعی از دوستداران طبیعت و میراث فرهنگی از استان‌های مازندران ، خراسان شمالی ، سمنان، گیلان و گلستان شامگاه پنجشنبه با حضور دو وزیر دولت شمع جشن ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی را در بابلسر روشن کردند. شمع جشن ملی ثبت جنگل‌های هیرکانی در مازندران روشن شد
جمعی از دوستداران طبیعت و میراث فرهنگی از استان‌های مازندران ، خراسان شمالی ، سمنان، گیلان و گلستان شامگاه پنجشنبه با حضور دو وزیر دولت شمع جشن ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی را در بابلسر روشن کردند.(ادامه)
مهار آتش‌سوزی جنگل‌های ۶ شهر مازندران
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران گفت: پنج هکتار از جنگل‌های ۶ شهر مازندران در آتش سوخت.(ادامه)
برف و باران در جاده‌ها؛ ترافیک در هراز و چالوس
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای مواصلاتی شمال کشور خبر داد.(ادامه)


سردار موسی کمالی سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی گفت: در حوزه مهارت آموزی جامعه آماری بالایی داریم و فعلاً برنامه‌ای برای سربازی بانوان نداریم. خانم های ایرانی به سربازی می روند؟
سردار موسی کمالی سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی گفت: در حوزه مهارت آموزی جامعه آماری بالایی داریم و فعلاً برنامه‌ای برای سربازی بانوان نداریم.(ادامه)
تصویری از حضور «سردار حاجی زاده» فرمانده هوافضای سپاه در نماز جمعه امروز تهران منتشر شده است. این اولین تصویر از این مقام بلندپایه سپاه بعد از شایعه به شهادت رسیدنش در سوریه است. اولین عکس از «سردار حاجی زاده» بعد از شایعه شهادتش در حمله هوایی اسرائیل
تصویری از حضور «سردار حاجی زاده» فرمانده هوافضای سپاه در نماز جمعه امروز تهران منتشر شده است. این اولین تصویر از این مقام بلندپایه سپاه بعد از شایعه به شهادت رسیدنش در سوریه است.(ادامه)
واکنش نوبخت به شایعه تهدید روحانی به استعفا
رئیس سازمان برنامه و بودجه: نمی دانم چرا برخی‌ها از نمایندگان مجلس اصرار دارند که هدف ترامپ حتماً در سال آینده محقق خواهد شد! (ادامه)
عوامل سریال پایتخت در بازی پرسپولیس - نساجی
پیش از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی، عوامل سریال پایتخت برای تصویربرداری بخش‌هایی از این سریال در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.(ادامه)
وضعیت مناسب دریای خزر برای فعالیت‌های دریایی
وضعیت دریای خزر امروز و فردا برای فعالیت‌های دریایی آرام و مساعد است.(ادامه)
اتصالی سیم برق دلیل آتش سوزی در هتل رامسر اعلام شد
رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رامسر، اتصالی سیم برق را علت آتش سوزی سالن سینمای هتل بزرگ رامسر اعلام کرد.(ادامه)
۷۰۰ پروژه ورزشی در کشور افتتاح می شود
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سال قبل ۷۰۰ پروژه ورزشی در کشور افتتاح شد گفت: امسال نیز ۷۰۰ پروژه ورزشی افتتاح می شود.(ادامه)
هتل بزرگ رامسر آتش گرفت
سالن سینمای هتل بزرگ رامسر پیش ازظهر پنجشنبه دچار آتش سوزی شد.(ادامه)
شمال نیوز : چرا برخی از نمایندگان در مسائل اساسی حاضر به طرح سؤال یا استیضاح از برخی وزرا نیستند اما نطق‌های به‌ظاهر انتقادی داشته‌اند. آیا این نطق‌ها می‌خواهد مصرف داخلی در حوزه انتخابیه داشته باشد؟ باید از جعبه سیاه عملکرد نمایندگان رمزگشایی شود/ نمایندگان، خود یک‌طرف دعوا هستند/ نطق های به ظاهر انتقادی برخی نمایندگان مصرف داخلی در حوزه انتخابیه دارد
شمال نیوز : چرا برخی از نمایندگان در مسائل اساسی حاضر به طرح سؤال یا استیضاح از برخی وزرا نیستند اما نطق‌های به‌ظاهر انتقادی داشته‌اند. آیا این نطق‌ها می‌خواهد مصرف داخلی در حوزه انتخابیه داشته باشد؟(ادامه)
عیادت مربی تیم ملی فوتبال از تاج +عکس
وحید هاشمیان با حضور در بیمارستان مهر از رئیس فدراسیون فوتبال عیادت کرد.(ادامه)
خوراکی‌هایی که بمب چربی‌سوزی هستند
متخصص تغذیه یادآوری کرد: یک از ضرورت های برنامه غذایی خوردن صبحانه است زیرا باعث ثابت ماندن قند خون و جلوگیری از افزایش وزن می‌شود.(ادامه)
عکس/ اولین تصاویر از ماشین جدید ایران خودرو
رانا پلاس به احتمال بسیار زیاد در آینده ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو نسبت به نمونه های قبلی در کنار تغییرات ظاهری به استاندارد جدید یورو ۵ مجهز است و تا حدی نیز تغییرات فنی نسبت به گذشته بر روی آن اعمال شده است.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی: موانع و گلوگاه های مواصلاتی شمال رفع می شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: گلوگاه ها و موانع موصلاتی شمال با فعال شدن و تکمیل پروژه های حوزه راه رفع می شود.(ادامه)
تصاویر/ روزنامه های ورزشی پنجشنبه، ۵ دی
(ادامه)
عیادت علی‌نژاد و انصاری‌فرد از تاج +عکس
مدیران وزارت ورزش وجوانان و باشگاه پرسپولیس از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عیادت کردند.(ادامه)
شمال نیوز: آئین کلنگ زنی دو هزار و ۳۰۹ واحد مسکن طرح اقدام ملی با حضور وزیر راه و شهرسازی در مازندران برگزار شد.

کلنگ طرح اقدام ملی مسکن در مازندران به زمین زده شد
شمال نیوز: آئین کلنگ زنی دو هزار و ۳۰۹ واحد مسکن طرح اقدام ملی با حضور وزیر راه و شهرسازی در مازندران برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : دهمین سالگرد درگذشت مرحوم علی کردان وزیر فقید کشور با حضور مسئولان ملی ، استانی و مردم ساری برگزار می‌شود..... دهمین سالگرد وزیر فقید کشور برگزار می‌شود
شمال نیوز : دهمین سالگرد درگذشت مرحوم علی کردان وزیر فقید کشور با حضور مسئولان ملی ، استانی و مردم ساری برگزار می‌شود.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مخالفت هیات مدیره باشگاه استقلال با استعفای فتح‌الله‌زاده
هیات مدیره باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای استعفای علی فتح‌الله‌زاده را نپذیرفت.(ادامه)
اولین تصاویر جهانی از خورشیدگرفتگی
در تهران، ماه حداکثر ۶۱ درصد از قرص خورشید را می‌پوشاند که زمان طلوع آفتاب ساعت ۷:۱۲ است و گرفتگی در ساعت ۸:۲۳ دقیقه پایان می‌یابد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
محور‌های چالوس و هراز فردا یک طرفه می‌شوند
رئیس پلس راه مازندران گفت:برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها، محور‌های چالوس و هراز فردا جمعه ۶ دی ماه یک طرفه می‌شوند.(ادامه)
این آمار غلوآمیز است؛ به شدت تکذیب می‌کنم / شاید اشکال از ماست که باید به سرعت آمار تفکیک شده و اسامی را اعلام کنیم / تاخیر بیش از حد در ارائه آمار؟ من در جریان تفکیک آمار نیستم و نمی‌دانم چه مشکلی وجود دارد / ما دولتی نیستیم که مسائل داخلی خود را....(خبر)
(ادامه)
هوای مازندران در پنجمین روز دی ماه صاف و نیمه ابری است
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز پنجشنبه ۵ دی ماه، صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : واقعیت این است درسالهای اخیر رکود و پسرفتی که دراستان مازندران روی داده بیش از هرعامل بازدارنده و محدود کننده ای، متاثر از حضور مدیران بی تخصص ، کم هوش و بی برنامه بوده است..... مدیریت درمازندران؛ صندلی های بزرگ با آدمهای کوچک !
شمال نیوز : واقعیت این است درسالهای اخیر رکود و پسرفتی که دراستان مازندران روی داده بیش از هرعامل بازدارنده و محدود کننده ای، متاثر از حضور مدیران بی تخصص ، کم هوش و بی برنامه بوده است.....(ادامه)
عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست می گوید: در انتقال آب خزر به سمنان، دو تا مسأله برای ما مهم است که وزارت نیرو باید آنهارا انجام بدهد تا از نظر اجرا… پروژه انتقال آب خزر اقتصادی نیست / برای انتقال آب فقط ۴۰ هکتاردرخت قطع می شود !
عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست می گوید: در انتقال آب خزر به سمنان، دو تا مسأله برای ما مهم است که وزارت نیرو باید آنهارا انجام بدهد تا از نظر اجرا…(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.