.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در امامزاده ابوطالب محمد (ع) زیرآب +تصاویر
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به زیارت امامزاده ابوطالب محمد(ع)زیرآب شهرستان سوادکوه شمالی رفت.(ادامه)
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه 4 دقیقه پیش از سقوط هواپیما مکالمه‌ تلفنی یکی از مسافران وجود دارد، افزود: این مکالمه بسیار عادی بوده و نشان می‌دهد که شرایط هواپیما پیش از سقوط عادی بوده و مشکلی وجود نداشته است. هواپیما ۴ دقیقه قبل از سقوط وضعیت عادی داشت
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه 4 دقیقه پیش از سقوط هواپیما مکالمه‌ تلفنی یکی از مسافران وجود دارد، افزود: این مکالمه بسیار عادی بوده و نشان می‌دهد که شرایط هواپیما پیش از سقوط عادی بوده و مشکلی وجود نداشته است.(ادامه)
رفتار نیروی انتظامی در برابر اخلال‌گران اخیر سنجیده بود
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه در فتنه اخیر در خیابان پاسداران تهران کسانی که جز مخالفان و منتقدان نظام بودند رفتار نیروی انتظامی را سنجیده برشمردند که سعی در حفظ آرامش داشتند، گفت: این مسأله نباید سبب سوء‌استفاده شود و حاکمیت باید اقتدار خود را حفظ کند. (ادامه)
سوم اسفند تولد ۹۱ سالگی آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان بود. بسیاری از ما حداقل برای یک بار پیامک‌ یا طنزهایی را در تلگرام در مورد سن او شنیده‌ایم؛ پیامک‌هایی که حتی بنا بر روایت مرحوم شجونی، زمینه خنده خود دبیر شورای نگهبان را هم فراهم آورده است. این پیامک‌ها معمولا در ایام انتخابات و یا فوت یکی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی به اوج خود می‌رسد. آیت‌الله جنتی 91 ساله شد/ کدام روحانیون از ایشان بزرگتر هستند؟
سوم اسفند تولد ۹۱ سالگی آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان بود. بسیاری از ما حداقل برای یک بار پیامک‌ یا طنزهایی را در تلگرام در مورد سن او شنیده‌ایم؛ پیامک‌هایی که حتی بنا بر روایت مرحوم شجونی، زمینه خنده خود دبیر شورای نگهبان را هم فراهم آورده است. این پیامک‌ها معمولا در ایام انتخابات و یا فوت یکی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی به اوج خود می‌رسد.(ادامه)
چه زمانی بدن به پروتئین نیاز دارد؟
افراد به دلایل گوناگونی از مکمل پروتئین استفاده می‌کنند؛ از عضله سازی و کاهش وزن گرفته تا صرفا تقویت سلامت عمومی.(ادامه)
متلک تصویری یک روزنامه به ولایتی و حدادعادل!
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
پیش بینی بارش برف و باران در مازندران
آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و در ارتفاعات با بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.(ادامه)
کسانی بودند که با اخلاص کامل، تا پای شهادت هم رفتند، اما آرام، آرام برگشتند! چطور چنین چیزی می‌شود؟ برخی افراد پست‌های مهمی داشتند، کارهای مهمی می‌کردند،‌ اما امروز با خودشان می‌گویند: «پس سهم ما چه شد؟!»‌ کنایه ی آیت الله مصباح یزدی به احمدی نژاد؟
کسانی بودند که با اخلاص کامل، تا پای شهادت هم رفتند، اما آرام، آرام برگشتند! چطور چنین چیزی می‌شود؟ برخی افراد پست‌های مهمی داشتند، کارهای مهمی می‌کردند،‌ اما امروز با خودشان می‌گویند: «پس سهم ما چه شد؟!»‌(ادامه)



سرپرستی سپاه توسط آیت الله خامنه‌ای ۴ ماه به طول انجامید و ایشان در اسفندماه ۱۳۵۸ برای شرکت در انتخابات مجلس اول از این سمت استعفا دادند. استعفای آیت الله خامنه‌ای از سرپرستی سپاه پاسداران
سرپرستی سپاه توسط آیت الله خامنه‌ای ۴ ماه به طول انجامید و ایشان در اسفندماه ۱۳۵۸ برای شرکت در انتخابات مجلس اول از این سمت استعفا دادند.(ادامه)
7 درصد از معتادان کشور زن هستند
شفافیت پوست، لاغری و بهینه سازی وضعیت ظاهری از جمله باورهای غلطی بود که بسیاری از زنان ایرانی را در سال‌های گذشته به دام مصرف شیشه انداخته بود.(ادامه)
مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري، مهمان مركز سامد سيد محمد محمدي تاكامي، مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري مازندران، روز يكشنبه، ششم اسفند از ساعت 9 الي 11 صبح، مهمان مركز ارتباطات مردمي استان خواهد بود. مديركل دفتر امور شهري استانداري مازندران، مهمان مركز سامد
مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري، مهمان مركز سامد سيد محمد محمدي تاكامي، مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري مازندران، روز يكشنبه، ششم اسفند از ساعت 9 الي 11 صبح، مهمان مركز ارتباطات مردمي استان خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران در حکمی مدیرکل جدید بانوان و خانواده استانداری مازندران را منصوب کرد. مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: استاندار مازندران در حکمی مدیرکل جدید بانوان و خانواده استانداری مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: در حوزه فرمانداران نیز تغییراتی خواهیم داشت و چند فرماندار دیگر در سطح استان تغییر می‌کنند و جابجا می‌شوند.
روند جابه‌جایی فرمانداران در مازندران ادامه دارد
شمال نیوز: در حوزه فرمانداران نیز تغییراتی خواهیم داشت و چند فرماندار دیگر در سطح استان تغییر می‌کنند و جابجا می‌شوند. (ادامه)
رئیس مجلس با بیان اینکه تضعیف ریشه‌های انقلاب خیانت است، گفت: ایجاد پایگاه از سوی آمریکا و ورود روزانه هزاران تریلی سلاح نشان می‌دهد که نمی‌خواهند تروریسم در منطقه پایان یابد. ما به دنبال امپراطوری نیستیم/ عده‌ای هنرمندانه در پی تخریب، اختلاف‌اندازی و مسئله‌سازی هستند/تضعیف ریشه‌های انقلاب خیانت است(خبر)
رئیس مجلس با بیان اینکه تضعیف ریشه‌های انقلاب خیانت است، گفت: ایجاد پایگاه از سوی آمریکا و ورود روزانه هزاران تریلی سلاح نشان می‌دهد که نمی‌خواهند تروریسم در منطقه پایان یابد. (ادامه)
شمال نیوز : بخشداران گیلخواران جویبار ، محمدحسین فقیه گفت: طی تلاش‌های صیادان شرکت‌های تعاونی پره شهرستان جویبار جسد علی مسلمی پیدا شد..... دومین جسد صیاد مفقودشده جویباری پیدا شد
شمال نیوز : بخشداران گیلخواران جویبار ، محمدحسین فقیه گفت: طی تلاش‌های صیادان شرکت‌های تعاونی پره شهرستان جویبار جسد علی مسلمی پیدا شد.....(ادامه)
این نوشیدنی قاتل کلسیم است
قهوه در سراسر دنیا محبوبیت دارد اما آیا می‌دانید که در صورت رعایت نشدن مواردی خاص هنگام تهیه آن، آثار جبران‌ناپذیری برای بدن ایجاد می‌شود؟(ادامه)
کدام خودروهای وارداتی گران شدند؟ +جدول
قیمت یک مدل خودروی وارداتی کاهش و دو مدل افزایش یافته است.(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از پل ورسک در زمستان
تصویری زیبا از پل ورسک در زمستان را ببینید(ادامه)
ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده های هزار و سوادکوه
پلیس راه مازندران ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین را از ساعت ۸ صبح امروز در جاده‌های هراز و سوادکوه اعمال کرده است.(ادامه)
هوای مازندران نیمه ابری همراه با بارش پراکنده
آسمان مازندران امروز جمعه ۴ اسفند نیمه ابری بتدریج ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
انتقاد تند محمدعلی رامین از نامه احمدی‌ نژاد
محمدعلی رامین درباره نامه ‌احمدی‌نژاد به رهبر انقلاب معتقد است: احمدی‌نژاد به وعده فروپاشی نظام اسلامی و حمایت شیطان دل خوش کرده است. او فقط یک شیطان حقیر و ابله است که خودش را ناپلئون بناپارت پنداشته تا میوه انقلاب را بچیند.(ادامه)
مسافران کیش‌ایر با تاکسی به کاشان رفتند
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز 7458 هواپیمایی کیش ایر به علت شکستن شیشه جلوی هواپیما درخواست فرود در فرودگاه اصفهان کرده و به منظور حفظ ایمنی پرواز با تایید درخواست، در شرایط عادی در اصفهان فرود آمد.(ادامه)
آخرین‌شب عزاداری حضرت‌زهرا(س) با حضور رهبری
آخرین شب عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله برگزار شد.(ادامه)
بارش خفیف برف در محور کندوان
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران گفت: وضعیت جوی محور کندوان حوالی تونل و پل زنگوله با بارش خفیف برف همراه است.(ادامه)
۲۵ تن کود شیمیایی قاچاق در آمل کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲۵ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال در شهرستان آمل خبر داد.(ادامه)
پیکر دومین صیاد مفقود شده جویباری کشف شد
پیکر دومین صیاد مفقود شده جویباری در منطقه چپکرود این شهرستان پیدا شد.(ادامه)
مراسم ترحیم حاج حسن عبوری در شاهزاده حسین ساری
(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی وارد مازندران شد
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی وارد مازندران شد.(ادامه)
ریزش کوه در محور کیاسر
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: در محدوده تاکام محور کیاسر کوه ریزش کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.