.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کنایه به مجلس با تصویر ساخت دیوار مرزی ترکیه
پدرام‌سلطانی؛ فعال‌اقتصادی با انتشار تصویری از ساخت دیوار مرزی بین ایران و ترکیه به طرح صیانت از فضای مجازی واکنش نشان داد. (ادامه)
اقدام سناتور‌های آمریکایی علیه ابراهیم رئیسی
شماری از سناتورهای جمهوریخواه ایالات متحده از رئیس جمهور این کشور خواستند تا ورود رئیس جمهور منتخب ایران به خاک ایالات متحده جهت شرکت در نشستهای مجمع عمومی سازمان ملل را ممنوع کند. (ادامه)
گرمای آزاردهنده در گلستان سبب شده تا سفر به ییلاقات اوج بگیرد. ساکنین و گردشگران فراری از گرما به نواحی سردسیر پناه ببرند. منطقه حفاظت شده جهان نما با آب و هوای مطبوع و خنک و جاذبه‌های فراوان همه ساله شاهد خیل گردشگرانی است که از نقاط مختلف در آن جا حضور می‌یابند. بومیان منطقه ماه‌های گرم سال را در جهان نما سپری کرده و در فصل سرد به پایین دست کوچ می‌کنند.این منطقه در ارتفاعی بین ۶۰۰ تا ۲۳۰۰ متری از سطح دریا و در جنوب شرقی شهرستان کردکوی استان گلستان واقع شده و حدود ۳۸ هزار هکتار مساحت دارد. بهشت پنهان گلستان (خبر)
گرمای آزاردهنده در گلستان سبب شده تا سفر به ییلاقات اوج بگیرد. ساکنین و گردشگران فراری از گرما به نواحی سردسیر پناه ببرند. منطقه حفاظت شده جهان نما با آب و هوای مطبوع و خنک و جاذبه‌های فراوان همه ساله شاهد خیل گردشگرانی است که از نقاط مختلف در آن جا حضور می‌یابند. بومیان منطقه ماه‌های گرم سال را در جهان نما سپری کرده و در فصل سرد به پایین دست کوچ می‌کنند.این منطقه در ارتفاعی بین ۶۰۰ تا ۲۳۰۰ متری از سطح دریا و در جنوب شرقی شهرستان کردکوی استان گلستان واقع شده و حدود ۳۸ هزار هکتار مساحت دارد. (ادامه)
کشاورزان و شالیکاران عاشقانه برنج می‌کارند اما هنوز پایشان به مزرعه برای برداشت نرسیده، دلالان و واسطه‌ها دسترنج آنها را درو می‌کنند و سودها را به جیب می‌زنند.
شالیکار می‌کارد و دلال درو می‌کند/قصه پرغصه هر سال برنجکاران شمال
کشاورزان و شالیکاران عاشقانه برنج می‌کارند اما هنوز پایشان به مزرعه برای برداشت نرسیده، دلالان و واسطه‌ها دسترنج آنها را درو می‌کنند و سودها را به جیب می‌زنند. (ادامه)
رودخانه چالوس خشک شد
هادی کیادلیری عضو هیأت علمی دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه علوم تحقیقات از خشک شدن رودخانه چالوس خبر داد و گفت: سدهای انحرافی انتقال آب که به منظور تأمین آب مورد نیاز کشاورزی در شرق مازندران ایجاد شده‌اند، باعث مرگ یکی از خروشان‌ترین رودخانه‌های کشور شده‌اند.این استاد دانشگاه گفت: در شمال کشور به اندازه کافی جنگل‌ها تخریب شده‌اند، و از بین بردن منابع آبی آن دیگر شوخی بردار نیست.(ادامه)
واکنش سیدحسن خمینی به طرح صیانت کاربران
برترین‌ها: سیدحسن خمینی ضمن انتشار فیلمی از سخنان خود در خصوص بی اثر بودن برخوردهای سلبی با تکنولوژی و فضای مجازی، نوشت: «بزرگ ترین شرط توفیق یک قانون آن است که عموم مردم آن را یک «هنجار لازم» بدانند؛ در غیر این صورت جامعه آن را «تحمیل غیر لازم» می‌داند. (ادامه)
یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران از وزیر کشور خواست که جلوی ورود مردم به استانهای شمالی را گرفته و اجازه برگزاری هرگونه مراسمی حتی در فضای باز را ندهد چون وضعیت استان مازندران سرخ هست. وزارت کشور ورود مردم به استانهای شمالی را ممنوع کند
یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران از وزیر کشور خواست که جلوی ورود مردم به استانهای شمالی را گرفته و اجازه برگزاری هرگونه مراسمی حتی در فضای باز را ندهد چون وضعیت استان مازندران سرخ هست.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم رئیس‌جمهور در آخرین روزهای دولت دوازدهم، سیدحسن هاشمی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد. رئیس جدید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منصوب شد
شمال نیوز: با حکم رئیس‌جمهور در آخرین روزهای دولت دوازدهم، سیدحسن هاشمی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد.(ادامه)
بهترین شروع تاریخ استقلال برابر پرسپولیس+ تصویر
(ادامه)
مراسم تحلیف رییس جمهوری منتخب ساعت ۱۷ چهاردهم مرداد برگزار می‌شود
نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مراسم تحلیف رییس جمهوری منتخب ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه برگزار می‌شود.(ادامه)

دبیر کمیته علمی کشوری کووید۱۹ با بیان اینکه همچنان بر روی بازوی صعودی بیماری در کشور قرار داریم و هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم، گفت: فکر می‌کنم که در روزهای آینده همچنان هم افزایش تعداد مبتلایان و هم افزایش میزان مرگ و میر را شاهد خواهیم بود.

سفرها و فاجعه کرونایی در مازندران/ خطری جدید به نام «لامبدا»
دبیر کمیته علمی کشوری کووید۱۹ با بیان اینکه همچنان بر روی بازوی صعودی بیماری در کشور قرار داریم و هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم، گفت: فکر می‌کنم که در روزهای آینده همچنان هم افزایش تعداد مبتلایان و هم افزایش میزان مرگ و میر را شاهد خواهیم بود. (ادامه)
سرپرست پلیس راه مازندران تایید کرد که با توجه به هجوم مسافران بومی و غیربومی برای سفر به مازندران ، هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی سوادکوه و هراز در ورودی به حوزه استحفاطی این استان پرحجم و در برخی نقاط نیز سنگین است.

ازدحام خودروهای غیربومی، ترافیک در جاده هراز و سوادکوه را قفل کرد
سرپرست پلیس راه مازندران تایید کرد که با توجه به هجوم مسافران بومی و غیربومی برای سفر به مازندران ، هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی سوادکوه و هراز در ورودی به حوزه استحفاطی این استان پرحجم و در برخی نقاط نیز سنگین است. (ادامه)
بررسی برنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از ۱۶ مرداد در مجلس
می‌شود یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت ارائه لیست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم بعد از مراسم تحلیف، مجلس شورای اسلامی از روز شنبه ۱۶ مردادماه رسیدگی به برنامه‌های وزرای پیشنهادی را در دستور کار قرار می‌دهد.(ادامه)
افشاگری جدید علیه احمدی نژاد/ چه کسی جلوی تصمیم اشتباه رئیس جمهور سابق ایستاد؟
(ادامه)
موافقت مجلس با طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز با طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی موافقت کردند.(ادامه)
رسوایی کارمند فاسد در بانک / دستگیری در آستانه اشرفیه
رسوایی کارمند فاسد در یکی از بانک های آستانه اشرفیه سبب شد تا راهی زندان شود.(ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)
محسن رضایی از طرح مجلس انتقاد کرد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم، نوشت: مردم عزیز ایران حق دارند بپرسند در حالی که جامعه با انواع مشکلات و مصائب اقتصادی مواجه است، تصویب طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران اینترنت، چه ضرورتی داشته است.(ادامه)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند. اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی چیست؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.(ادامه)
طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام مصدق، معاون اول قوه قضاییه آیین تکریم و معارفه رئیس دیوان عدالت اداری و معاون قضایی قوه قضاییه برگزار شد.


رییس جدید دیوان عدالت اداری و معاون قضایی قوه قضاییه منصوب شدند
طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام مصدق، معاون اول قوه قضاییه آیین تکریم و معارفه رئیس دیوان عدالت اداری و معاون قضایی قوه قضاییه برگزار شد. (ادامه)
عکس/ حرم رضوی در آستانه عید سعید غدیر
همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم و آخرین روز از دهه امامت و ولایت ، شهر مشهد و حرم مطهرامام رضا (ع) غرق در نور و شادی شد و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با آذین‌بندی معابر این عید بزرگ را جشن می‌گیرند.(ادامه)
بابایی کارنامی: جهرمی دنبال قهرمان‌سازی از خودش می باشد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای با بیان اینکه به هیچ وجه بحث فیلترینگ اینترنت مطرح نیست و با اجرای این طرح منافع جریان‌های باندی به خطر افتاده است و تلاش دارند که اصل موضوع را زیر سؤال ببرند، گفت: کشور و مردم ما نباید تاوان قهرمان‌سازی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را بدهند (ادامه)
وزارت بهداشت: آبان ماه هم که شد مدارس را باز کنید
معاون وزارت بهداشت: انباشت ویروس در بدن اطفال بسیار پایین است چون سیستم ایمنی کودکان بسیار قوی است بر این اساس انتقال هم کم است. (ادامه)
وضعیت فوق بحرانی کرونا در رامسر + تصاویر
نمازخانه بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر به علت افزایش چشم‌گیر مبتلایان تبدیل به بخش کرونا شد.(ادامه)
پلمب ۲۴ واحد صنفی متخلف در مازندران
رئیس سازمان صمت مازندران از تشکیل ۷۵ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف در استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: ۲۴ واحد نیز پلمب شدند.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۳۳هزار و ۸۱۷ ابتلای جدید کووید ۱۹ شناسایی شد و متاسفانه ۳۰۳ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. فوت ۳۰۳ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۹ هزار و ۷۸۲ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۳۳هزار و ۸۱۷ ابتلای جدید کووید ۱۹ شناسایی شد و متاسفانه ۳۰۳ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. (ادامه)
سخنگوی ستاد کرونا: ۵۰۰ هزار نفر در تعطیلات، با خودرو از تهران و البرز خارج شدند
سخنگوی ستاد کرونا گفت: طبق آمار از تهران و البرز که بیشترین جمعیت را دارند، حدود ۱۷۰ هزار خودرو خارج شدند؛ این تعداد با احتساب ۳ سرنشین، حدود ۵۰۰ هزار نفر می‌شود، این تعداد افراد می‌توانند به تنهایی ۱۰ نفر را به کرونا مبتلا کنند. (ادامه)
رهبر انقلاب، صبح امروز در آخرین دیدار دولت دوازدهم با ایشان گفتند: دیگران باید از تجربه‌های شما استفاده کنند. یک تجربه را من به خصوص یادداشت کرده‌ام. حرفی است که من مکرر با شما و مردم تکرار کردم حالا هم همان حرف را تکرار میکنم. این تجربه عبارت است از بی‌اعتمادی به غرب. آیندگان باید از این تجربه استفاده کنند. در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمیدهد. 

در این دولت معلوم شد اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد / آمریکایی‌ها تحریم‌ها را برنداشتند و برنمی‌دارند / اکنون که به امریکایی‌ها گفته می‌شود، تضمین دهید که توافق را در آینده نقض نخواهید کرد، می‌گویند تضمین نمی‌دهیم(خبر)
رهبر انقلاب، صبح امروز در آخرین دیدار دولت دوازدهم با ایشان گفتند: دیگران باید از تجربه‌های شما استفاده کنند. یک تجربه را من به خصوص یادداشت کرده‌ام. حرفی است که من مکرر با شما و مردم تکرار کردم حالا هم همان حرف را تکرار میکنم. این تجربه عبارت است از بی‌اعتمادی به غرب. آیندگان باید از این تجربه استفاده کنند. در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمیدهد. (ادامه)
راه اندازی سامانه هوشمند توزین به زودی در مازندران
سامانه هوشمند توزین کننده خودرو‌های در حال حرکت در آینده‌ای نزدیک در مازندران راه اندازی می‌شود.(ادامه)
زمان اعلام لیست کابینه رئیسی
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر در زمان مراسم تحلیف لیست وزرای پیشنهادی دولت آینده اعلام شود که احتمالا این کار صورت می‌پذیرد کمیسیون‌ها از ۱۶ مرداد برنامه وزرای پیشنهادی را بررسی خواهند کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.