.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حضور سردار سلیمانی در دانشگاه امام حسین (ع) +عکس
صفحه منتسب به سرلشکر قاسم سلیمانی، با تصویری از حضور وی در دانشگاه امام حسین (ع) به روز رسانی شد.(ادامه)
هوای مازندران گرمتر از دیروز
هوای مازندران امروز یکشنبه ۱۰ تیرماه صاف همراه با افزایش دما پیش بینی شده است.(ادامه)
یوسف‌نژاد:امضای قرارداد پروژه برقی کردن راه‌‌آهن گرمسار ـ ساری با حضور وزیر راه
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد پروژه برقی کردن راه‌آهن گرمسار ـ ساری به اینچه‌برون روز دوشنبه باحضور وزیر راه و شهرسازی و مسؤولان شرکت راه آهن با سرمایه‌گذار خارجی بسته می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : شریعت نژاد با بیان اینکه هرکسی مردم را از نظام ناراضی کند صدام است، گفت: در جنگ محسوس یک عده دنبال منافع خودشان بودند و حالا که جنگ اقتصادی و نامحسوس است باید مراقب بود تا آدم‌های فاسد بر سرکار نیایند...... نباید با پسرخاله بازی و رفیق بازی مدیری سرکار بیاید!
شمال نیوز : شریعت نژاد با بیان اینکه هرکسی مردم را از نظام ناراضی کند صدام است، گفت: در جنگ محسوس یک عده دنبال منافع خودشان بودند و حالا که جنگ اقتصادی و نامحسوس است باید مراقب بود تا آدم‌های فاسد بر سرکار نیایند......(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم چالوس در مجلس با تأکید بر ضرورت ترمیم کابینه، گفت: برخی وزرای دولت خسته،‌ بی‌انگیزه و بی‌برنامه هستند اما نمی‌دانیم چرا آقای روحانی اصرار به ماندن آنها دارد. .... احمدی‌لاشکی:برخی وزرا می‌خواهند بروند روحانی نمی‌گذارد
شمال نیوز : نماینده مردم چالوس در مجلس با تأکید بر ضرورت ترمیم کابینه، گفت: برخی وزرای دولت خسته،‌ بی‌انگیزه و بی‌برنامه هستند اما نمی‌دانیم چرا آقای روحانی اصرار به ماندن آنها دارد. ....(ادامه)
عکس/چهره عجیب رونالدو در اعتراض به داور
چهره عجیب رونالدو در اعتراض به داور دیدار با اروگوئه سوژه رسانه‌ها شده است.(ادامه)
عکسی که حرص مسی را در می آورد
روزنامه آس اسپانیا در واکنش به این وداع تلخ لیونل مسی و آرژانتین از جام جهانی تصویری را از مسی را منتشر رکد که دستانش عکس مارادونا و جام قهرمانی را داشت و نوشت: رویای مسی و آرژانتین تمام شد. (ادامه)
باشگاه پرسپولیس از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای ورود به مسئله بین کی‌روش و برانکو درخواستی کرده است. صبر پرسپولیس و برانکو سرآمد!
باشگاه پرسپولیس از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای ورود به مسئله بین کی‌روش و برانکو درخواستی کرده است.(ادامه)
ابلاغیه‌ای مهم جهانگیری به دستگاه‌های اجرایی
با ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور فرصت بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور از ۶ ماه به ۲ ماه کاهش یافت.(ادامه)
قالیباف معاون اول روحانی می شود
(ادامه)
کدامیک از مسئولان سیاسی و فرزندانشان سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری گرفتند؟+ اسامی
با نگاهی گذرا به اسامی منتشر شده در سامانه سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران، با اسامی مواجه می‌شویم که به نظر قرابتی با کار رسانه‌ای ندارند.(ادامه)
اگر چه که خربزه، طالبی و گرمک به دلیل آب فراوان برای تامین آب بدن در تابستان بسیار کمک کننده هستند اما باید بدانید کی و چه موقع آن ها را استفاده کنیم هرگز این میوه را ناشتا نخورید
اگر چه که خربزه، طالبی و گرمک به دلیل آب فراوان برای تامین آب بدن در تابستان بسیار کمک کننده هستند اما باید بدانید کی و چه موقع آن ها را استفاده کنیم(ادامه)
نماینده مردم آمل گفت: اگر رئیس جمهور نسبت به ناکارآمدی افراد اقدام نکند مجلس برای استیضاح وزرا به صورت جدی اقدام خواهد کرد. از رئیس جمهور خواستیم وزرای ناموفق را برکنار کند/ اگر اقدامی نشود مجلس استیضاح وزرا را کلید می‌زند
نماینده مردم آمل گفت: اگر رئیس جمهور نسبت به ناکارآمدی افراد اقدام نکند مجلس برای استیضاح وزرا به صورت جدی اقدام خواهد کرد.(ادامه)
مسئولان استقلال پیشنهاد قابل توجهی به هافبک ملی‌پوش و مازندرانی خود داده‌اند که در آن آپشن‌های زیادی هم دیده می‌شود. بمب خبری استقلال در آستانه انفجار قرار گرفت + عکس
مسئولان استقلال پیشنهاد قابل توجهی به هافبک ملی‌پوش و مازندرانی خود داده‌اند که در آن آپشن‌های زیادی هم دیده می‌شود.(ادامه)
جنگ قطعی است فقط زمان مشخص نیست/ یکی از راه ها انجام ترور موردی است
رئیس سابق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" روز جمعه اعلام کرد، جنگ در غزه حتمی است ولی زمان آن هنوز مشخص نیست.(ادامه)
شاه‌ ماهی از دست استقلال پرید
بازیکن مورد نظر استقلال به تیم بشیکتاش پیوست.(ادامه)
روسیه شروط انتقال سفارتش به قدس را اعلام کرد
معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با تلویزیون اسرائیل (رژیم صهیونیستی) گفت که روسیه در صورتی با انتقال سفارت خود از تل آویو به اورشلیم (قدس شریف) موافقت می کند که تمامی مسائل بین اسرائیل و فلسطین حل شود.(ادامه)
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱.۵ میلیون تومان ارزان شد (جدول)
گزارش امروز قیمت خودرو حاکی است، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت ۷۳ میلیون تومان به فروش می رسد.(ادامه)
همسر دروازه‌بان لرستانی تیم ملی گفت: علی‌رضا در آسیا فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند. همسر بیرانوند تکلیف دروازبان "پرسپولیس" را مشخص کرد
همسر دروازه‌بان لرستانی تیم ملی گفت: علی‌رضا در آسیا فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند.(ادامه)
 القصه محمود احمدی نژاد روز پنج شنبه با اشاره به فشار اقتصادی بر مردم و با بیان این‌که می شود در بازار ارز ثبات ایجاد کرد ، افزوده است: «من اعلام کردم. راه دارد، می شود. می شود با ۳ ـ ۴ تا حرکت این فضا را سریع عوض کرد.» آقای احمدی نژاد گویا قصد ... مردم اینقدرها هم آلزایمر ندارند/ اول عذرخواهی کن بعدا رهنمود بده!
القصه محمود احمدی نژاد روز پنج شنبه با اشاره به فشار اقتصادی بر مردم و با بیان این‌که می شود در بازار ارز ثبات ایجاد کرد ، افزوده است: «من اعلام کردم. راه دارد، می شود. می شود با ۳ ـ ۴ تا حرکت این فضا را سریع عوض کرد.» آقای احمدی نژاد گویا قصد ...(ادامه)
مقاومت جانانه مردم شافعی مذهب حدیده در برابر هجوم سنگین پنج ارتش متجاوز، ضمن آنکه مانع آن شد که این جنگ ضدانسانی، رنگ و بوی طایفه‌ای و مذهبی به خود بگیرد، ثابت کرد که انصارالله از نفوذ بسیار بالایی در بین شافعی‌ها برخوردار است. حدیده، شکست پنج ارتش از یک ملت(ديدگاه)
مقاومت جانانه مردم شافعی مذهب حدیده در برابر هجوم سنگین پنج ارتش متجاوز، ضمن آنکه مانع آن شد که این جنگ ضدانسانی، رنگ و بوی طایفه‌ای و مذهبی به خود بگیرد، ثابت کرد که انصارالله از نفوذ بسیار بالایی در بین شافعی‌ها برخوردار است.(ادامه)
ما به دنیا بهر مالیات دادن آمده ایم
(ادامه)
ماجرای پیامک خیابانی به فردوسی‌پور چه بود؟
ببینید چه نوشته شده است؛ جواد خیابانی این جمله را می‌گوید و متن پیامک‌هایی را که بین او و عادل فردوسی‌پور رد و بدل شده است: «عادل! برای من موفقیت سازمان صداوسیما مهم است؛ با کاپیتانی خودت». با این مجری و گزارشگر ورزشی در پشت صحنه «فصل داغ فوتبال» همراه می‌شویم که تاکید می‌کند، هیج رقابتی بین او و گزارشگران دیگر وجود ندارد و با هم رابطه‌ی خوبی دارند.(ادامه)
با نزدیک شدن به اتمام حکم ریاست کلی ولی‌الله سیف در بانک مرکزی، رئیس جمهور تصمیم گرفته جانشین وی را انتخاب کند. «سیف» رفتنی شد/ رئیس‌کل بعدی بانک مرکزی کیست؟
با نزدیک شدن به اتمام حکم ریاست کلی ولی‌الله سیف در بانک مرکزی، رئیس جمهور تصمیم گرفته جانشین وی را انتخاب کند.(ادامه)
۹ عامل پیری زودرس + اینفوگرافیک
اینفوگرافیک زیر به عواملی می پردازد که وجود آن ها در زندگی افراد می تواند عامل پیری زودرس در انسان منجر شود.(ادامه)
عکس: سردار آزمون در دوران کودکی
عکس زیر کودکی سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال را نشان می‌دهد.(ادامه)
ایستادگی کردن هزینه‌هایی دارد اما دستاوردهای آن صدها برابرِ هزینه‌ها فایده دارد/ از سهل‌انگاری، اشرافیگری و تکبر نسبت به آحاد مردم پرهیز کنیم

هزینه تسلیم به مراتب بیش از ایستادگی و فایده ایستادگی صدها برابر تسلیم است/مسئولان از تنبلی، اشرافی‌گری و تکبر با مردم اجتناب کنند (خبر)
ایستادگی کردن هزینه‌هایی دارد اما دستاوردهای آن صدها برابرِ هزینه‌ها فایده دارد/ از سهل‌انگاری، اشرافیگری و تکبر نسبت به آحاد مردم پرهیز کنیم (ادامه)
عکس/ماشین لاکچری نوه امام
ماشین لاکچری نوه امام +عکس نعیمه اشراقی سومین فرزند شهاب‌الدین اشراقی و صدیقه خمینی و هفتمین نوه امام خمینی (ره) است. نعیه اشراقی که چندی پیش با انتشار تصاویری و اظهار نظرهای جنجالی خبر ساز شده بود این بار عکسی از خود منتشر کرده است که سوار بر خودروی گران قیمت و لاچکری بی ام و شده است.(ادامه)
شوک به تیم‌ملی/ کی‌روش با دستیارانش خداحافظی کرد
این طور که گفته می‌شود کی‌روش شب گذشته با برخی از دستیارانش خداحافظی کرده و آماده استعفا است.فدراسیون فوتبال هنوز واکنشی به این موضوع نداشته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.