.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مازندران پایلوت کارآزمایی کنژوگه/ ایرانیان در انتظار صادرات
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مازندران از برگزاری مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی کوبایی کنژوگه در مازندران به‌عنوان یکی ۷ استان و ۸ دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.(ادامه)
عکس/ اولین تصویر از مزار بابک خرمدین
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در توئیتی به بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره عملکرد یک ساله مجلس انقلابی و انتخابات پیش رو اشاره کرد. سخنان رهبری درباره مجلس یازدهم مانند همیشه حکیمانه و مشفقانه بود
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در توئیتی به بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره عملکرد یک ساله مجلس انقلابی و انتخابات پیش رو اشاره کرد.(ادامه)
سفر به شمال همچنان ممنوع است
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ممنوعیت ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی در جاده‌های مازندران همچنان ادامه دارد و در آخر هفته‌ها تشدید می‌شود و از ورود خودرو‌های غیر بومی بدون مجوز به استان جلوگیری می‌کنند.(ادامه)
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم. زاکانی: جریان انقلاب باید با یک نامزد در انتخابات حاضر باشد/ امیدوارم روی من اجماع کنند
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم.(ادامه)
شمال نیوز: از ۲۲ شهرستان مازندران ۱۴ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند. ۱۴ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونا
شمال نیوز: از ۲۲ شهرستان مازندران ۱۴ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دربیانیه ای تاکیدکرد انتظار از شورای نگهبان عمل به مرّ قانون و توجه به رسالت اصلی اش می باشد زیرا ایجاد شور انتخابات و افزایش مشارکت وظیفه مجموعه های دیگر نیز هست.
بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره ردصلاحیت‌های شورای نگهبان
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دربیانیه ای تاکیدکرد انتظار از شورای نگهبان عمل به مرّ قانون و توجه به رسالت اصلی اش می باشد زیرا ایجاد شور انتخابات و افزایش مشارکت وظیفه مجموعه های دیگر نیز هست. (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.(ادامه)
صدای آرام امواج دریا در سواحل مازندران
وضعیت دریای خزر تا ۴ روز آینده آرام و مساعد است.(ادامه)
جاده های مازندران همچنان ورود ممنوع است
سرپرست پلیس راه مازندران از تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی در ورودی‌های استان خبر داد. (ادامه)
تداوم روند کاهشی موارد ابتلا و بستری کرونایی در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته شاهد تداوم روند کاهشی موارد ابتلا و بستری کرونایی در مازندران هستیم به‌طوری‌که با شناسایی ۸۳ بیمار جدید شمار بیماران بستری به ۴۶۷ نفر رسید.(ادامه)
عکس/ حضور بهرام افشاری در جشنواره جهانی فیلم فجر
بهرام افشاری در اکران فیلم «صحنه زنی» در جشنواره جهانی فیلم فجر حاضر شد.(ادامه)
نوشیدنی جادویی که عملکرد مغزتان را تقویت می‌کند
محققان معتقدند با مصرف یک نوشیدنی سرشار از نیترات می‌توان عملکرد مغز و رگ‌های خونی را تقویت کرد.(ادامه)
جدول/ قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های موجود در بازار
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A۰۲ SM-A۰۲۲F/DS دو سیم کارت با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت به قیمت ۲ میلیون و ۴۸۹ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:(ادامه)
اقامه نماز جمعه در مازندران
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز،در همه شهر‌ها و مصلا‌های مازندران اقامه می‌شود.(ادامه)
مقام نخست مازندران در ثبت نام نوآموزان
مازندران با ثبت نام بیش از ۹۶ درصد نوآموزان در مقطع پیش دبستانی در میان سایر استان‌های کشور دارای مقام نخست است.(ادامه)
هوای داغ در انتظار مازندران
مازندرانی‌ها امروز شاهد افزایش دمای هوا خواهند بود.(ادامه)
جهانگیری: شب ردصلاحیتم در منزل ما جشن بود
معاون اول رئیس جمهور گفت: شبی که نظر شورای نگهبان به من اعلام شد، در منزل ما بعد از گذشت ده روز از ثبت نام، شب جشن بود زیرا همه احساس کردند که بار بزرگی از دوشم برداشته شد (ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آقای آملی لاریجانی به عنوان یک عضو از اعضای شورای نگهبان، صحبت‌هایی را درمودر دخالت نهاد‌های دیگر در این شورا داشته‌اند. آیا شما تایید می‌کنید؟ گفت: درمورد صحبت‌های آقای آملی لاریجانی، بنده صحبت‌هایی با ایشان داشته‌ام و نکاتی را متذکر شدم، ولی من مسئول صحبت‌های ایشان نیستم. در همه جلسات شورای نگهبان از مراجع امنیتی، گزارش‌هایی دریافت می‌شود و طبق آن، افراد مختلف بررسی می‌شوند، اما نظرات اعضا متفاوت است و تحلیل‌های زیادی بر روی این مسئله وجود دارد.
سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آقای آملی لاریجانی به عنوان یک عضو از اعضای شورای نگهبان، صحبت‌هایی را درمودر دخالت نهاد‌های دیگر در این شورا داشته‌اند. آیا شما تایید می‌کنید؟ گفت: درمورد صحبت‌های آقای آملی لاریجانی، بنده صحبت‌هایی با ایشان داشته‌ام و نکاتی را متذکر شدم، ولی من مسئول صحبت‌های ایشان نیستم. در همه جلسات شورای نگهبان از مراجع امنیتی، گزارش‌هایی دریافت می‌شود و طبق آن، افراد مختلف بررسی می‌شوند، اما نظرات اعضا متفاوت است و تحلیل‌های زیادی بر روی این مسئله وجود دارد. (ادامه)
۱۴ گل ایران به کامبوج حذف می‌شود؟
فیفا تصمیم نهایی خود برای حذف کره‌شمالی و جلوگیری از تاثیرگذاری این اتفاق بر سرنوشت بازی‌های برگزار شده و تیم‌های صعود کننده را اعلام کرد.(ادامه)

علی لاریجانی گفت:  ایرانِ قدرتمند نیاز به وفاق دارد؛ نه اینکه چند نفر بگویند جبهه انقلاب هستیم؛ یعنی بقیه نیستند؛ غلط است. واقعا متاسفم، مشکل‌شان چیز دیگری است/ خوشحالم از این اتفاق
علی لاریجانی گفت: ایرانِ قدرتمند نیاز به وفاق دارد؛ نه اینکه چند نفر بگویند جبهه انقلاب هستیم؛ یعنی بقیه نیستند؛ غلط است.(ادامه)

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نظر شورای نگهبان برای همه ما فصل الخطاب و لازم الاجراست از آمادگی تقدیم برنامه‌هایم به نامزدهای جبهه انقلاب خود خبر داد. بیانیه سردار سعید محمد بعد از ردصلاحیت شدن
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نظر شورای نگهبان برای همه ما فصل الخطاب و لازم الاجراست از آمادگی تقدیم برنامه‌هایم به نامزدهای جبهه انقلاب خود خبر داد.(ادامه)
خدا، خمینی، خرمشهر(يادداشت)
(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند. اگر نامزدها مردم را قانع کنند قادر به حل مشکلات اقتصادی هستند مشارکت بالا می‌رود/ کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند دلسوز مردم نیستند/ از افرادی که نجیبانه با تشخیص شورای نگهبان برخورد کردند تشکر می‌کنم(خبر)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند.(ادامه)
بستری ۳۳ بدحال کرونایی در بابل
۳۳ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
شمال نیوز:بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۹۹۴ مورد جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۶۵ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند. فوت ۱۶۵ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۹ هزار و ۳۸۴ نفر رسید
شمال نیوز:بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۹۹۴ مورد جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۶۵ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.(ادامه)
افراد مبتلا به کرونا واکسن نزنند!
نایب رئیس انجمن داروسازان با بیان این‌که واکسن کرونا نباید به افراد مبتلا به بیماری تزریق شود، گفت: تزریق واکسن کرونا باعث درگیری ریوی افراد نمی‌شود.(ادامه)
ملاقات علی دایی با سفیر لبنان در تهران + عکس
علی دایی اسطوره فوتبال ایران با سفیر لبنان در تهران ملاقات کرد.(ادامه)
تخلفات انتخاباتی را به شماره همراه دادستان اطلاع دهید
دادستان بابل شماره تلفن همراه خود را برای ارائه گزارش های مردمی در خصوص تخلفات انتخاباتی رسانه ای کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.