.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ماجرای انتشار عکسی از «مهران مدیری» که خبرساز شد! /عکس
عصر امروز انتشار عکسی از مهران مدیری در فضای مجازی خبرساز شد. (ادامه)
آغاز توزیع کارت آزمون سراسری از امروز
داوطلبان تمام گروه‌های آزمایشی آزمون سراسری سال ۹۸ از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای دریافت کارت آزمون اقدام کنند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: مشمولان فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی مکلف به ارائه اظهارنامه مالیاتی ارزش افزوده دوره بهار سال جاری تا 15 تیر ماه جاری هستند. 15 تیرماه آخرین فرصت ارائه اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: مشمولان فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی مکلف به ارائه اظهارنامه مالیاتی ارزش افزوده دوره بهار سال جاری تا 15 تیر ماه جاری هستند.(ادامه)
خواص چغندر برای افزایش گردش خون
تحقیقات اخیری که به تازگی منتشر شده پتانسیل جدیدی از چغندر را کشف نموده و نشان می‌دهد که این ماده غذایی تاثیر شگرفی بر بهبود نارسایی‌های قلبی دارد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ تیر
(ادامه)
سرمربی تیم شهریار ساری استعفا داد
سرمربی تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی شهریار ساری، در پی کسب نتایج ضعیف با این تیم از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
ریزش سنگ در جاده هراز یک کشته بر جای گذاشت
رئیس اداره راه و شهرسازی هراز شهرستان آمل گفت: ریزش سنگ های معلق در جاده هراز باعث کشته شدن یک نفر و خسارت جدی به یک خودروی عبوری شد.(ادامه)
عکس/ سلفی هوادار بلغار با سید محمد موسوی
سلفی هوادار بلغار با سید محمد موسوی پیش از ورود به سالن محل برگزاری دیدار بلغارستان - ایران که در پایان با برتری ۳-۰ ملی پوشان کشورمان همراه بود.(ادامه)
نخستین اسکناس جعلی ایران! +عکس
نخستین جعل اسکناس در سال 1292 هجری شمسی توسط فردی به نام میرزا آقاخان صورت گرفت. اما اشتباه او در هنگام جعل منجر به شناسایی و دستگیری او شد.(ادامه)
عصر امروز هوای مازندران بارانی می‌شود
سامانه خنک بارشی، رعدو برق و وزش باد عصر امروز از سمت غرب وارد مازندران می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: «نورعلی رضایی» جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. جانباز 70 درصد نکایی به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: «نورعلی رضایی» جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
مجری معروف صدا و سیما در کنار همسر و پسرش
احسان کرمی در کنار همسر و پسرش(ادامه)
 وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: ترامپ و پوتین درباره حل دیپلماتیک موضوع ایران توافق کردند. توافق مهم ترامپ و پوتین درباره ایران
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: ترامپ و پوتین درباره حل دیپلماتیک موضوع ایران توافق کردند.(ادامه)
هنوز سه سال هم از پیروزی انقلاب نگذشته بود که حذفش کردند . دشمنان قسم خورده این انقلاب ، همواره برای حذف مهره هایی تلاش میکردند که حضورشان تاثیرگذار و نافع ملت بود. مظلومی که خدا خریدار آبروی او شد!(يادداشت)
هنوز سه سال هم از پیروزی انقلاب نگذشته بود که حذفش کردند . دشمنان قسم خورده این انقلاب ، همواره برای حذف مهره هایی تلاش میکردند که حضورشان تاثیرگذار و نافع ملت بود.(ادامه)
چطور چربی کبد را از بین ببریم؟
مطالعه جدید انجام شده توسط پروفسور لوییس و همکارانش نشان می‌دهد نوع روغنی که ما در رژیم غذایی خود مصرف می‌کنیم می‌تواند بعدها بر روی کیفیت زندگیمان تاثیر بگذارد.(ادامه)
رهبری، هاشمی و بهشتی در اینستاگرام واعظی
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم بهشتی در پستی اینستاگرامی نوشت: به امید آن روز که ایران عزیزمان پر از بهشتی‌ها باشد.(ادامه)
والیبال ایران با ذخیره‌هایش بلغارستان را شکست داد
تیم ملی والیبال ایران در روزی که به تمام بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود، مقابل بلغارستان به پیروزی رسید.(ادامه)
نخستین تصاویر واقعی گلکسی نوت ۱۰ پلاس فاش شد
نخستین تصاویر واقعی گلکسی نوت ۱۰ پلاس، شایعات اخیر پیرامون طراحی آن را تأیید می‌کنند.(ادامه)
پروژه چادری‌هایِ سیگاری برای تخریب محجبه‌ها؟!
انتشار یک عکس در فضای مجازی، باعث شد که بحث درباره پروژه های ضد حجاب آغاز شود.(ادامه)
بازداشت مدیر «فن پیج» بازیگر معروف
رئیس پلیس فتا پایتخت، گفت: با شکایت یکی از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون، مدیر یک فن پیج که در فضای مجازی به نشر اکاذیب پرداخته بود، دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون یکی از مدیران کل استان به اتهام فساد اخلاقی و اشاعه فحشا حین رابطه‌ نامشروع دستگیر گردید. دستگیری معاون یکی از مدیران کل به اتهام فساد اخلاقی!+ جزئیات
شمال نیوز: معاون یکی از مدیران کل استان به اتهام فساد اخلاقی و اشاعه فحشا حین رابطه‌ نامشروع دستگیر گردید.(ادامه)
با توجه به اظهارات دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو، عمده مشکل قطعه سازان در تولید خودرو پژو ۳۰۱، قطعات الکترونیکی است که برای این منظور باید صنایع زیرساختی اصلاح شوند. در این زمینه می‌توان از صنایع دفاعی کشور که از زیرساخت‌های خوبی برای ساخت قطعات الکترونیکی دارند، بهره گرفت. آخرین اخبار از تولید پژو ۳۰۱ در ایران
با توجه به اظهارات دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو، عمده مشکل قطعه سازان در تولید خودرو پژو ۳۰۱، قطعات الکترونیکی است که برای این منظور باید صنایع زیرساختی اصلاح شوند. در این زمینه می‌توان از صنایع دفاعی کشور که از زیرساخت‌های خوبی برای ساخت قطعات الکترونیکی دارند، بهره گرفت.(ادامه)

رکنا نوشت: خانواده و بستگان نجفی در تلاش هستند که شاید بتوانند با گرفتن رضایت خانواده مقتول از قصاص او جلوگیری کنند. نجفی به مادر میترا استاد چه گفت؟/ سکوت عجیب پدر میترا استاد
رکنا نوشت: خانواده و بستگان نجفی در تلاش هستند که شاید بتوانند با گرفتن رضایت خانواده مقتول از قصاص او جلوگیری کنند.(ادامه)
ماجرای عصبانی شدن شهید بهشتی از دستگیر کردن همسر و دختر بنی صدر
(ادامه)

اگرچه همکان بر شفافیت مالی هزینه های انتخاباتی تاکید دارند اما خبرها حکایت از زد و بندهای اقتصادی پس پرده دارد و برخی با پرداخت هزینه‌های انتخاباتی به دنبال گرفتن امتیازات مادی کلان‌تر از کاندیداهایی هستند که به عنوان نماینده راهی پارلمان می کنند. میلیاردرهایی که نماینده‌ به‌ مجلس می‌فرستند/ دلال‌ها در بازی‌ انتخابات
اگرچه همکان بر شفافیت مالی هزینه های انتخاباتی تاکید دارند اما خبرها حکایت از زد و بندهای اقتصادی پس پرده دارد و برخی با پرداخت هزینه‌های انتخاباتی به دنبال گرفتن امتیازات مادی کلان‌تر از کاندیداهایی هستند که به عنوان نماینده راهی پارلمان می کنند.(ادامه)
با آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که ۷۰ درصد از پارگی همسترینگ بازیکن پرسپولیس بهبود پیدا کرده است. خبری خوش برای پرسپولیسی ها/ بازگشت ستاره قرمزپوشان
با آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که ۷۰ درصد از پارگی همسترینگ بازیکن پرسپولیس بهبود پیدا کرده است.(ادامه)

چادر مشکی یکی از اقلامی است که بسیاری از خانواده های ایرانی متدین و مذهبی به عنوان کالای ضروری به حساب می آید، کالایی که در استفاده از آن تعریف ها و تمجیدهای بسیاری به همراه دارد اما این روز ها با گران شدن آن اعتراضی از سوی نهادهای دولتی و نظارتی صورت نمی گیرد. چادری که مظلوم است/ افزایش قیمت چادر مشکی و دغدغه مردم
چادر مشکی یکی از اقلامی است که بسیاری از خانواده های ایرانی متدین و مذهبی به عنوان کالای ضروری به حساب می آید، کالایی که در استفاده از آن تعریف ها و تمجیدهای بسیاری به همراه دارد اما این روز ها با گران شدن آن اعتراضی از سوی نهادهای دولتی و نظارتی صورت نمی گیرد.(ادامه)
هشدار هواشناسی به استان های شمالی
سازمان هواشناسی در اطلاعیه دیگری هشدار داده است که از بعد ازظهر فردا (۹ تیر) و طی روز دوشنبه (۱۰ تیر) در گیلان، مازندران و غرب گلستان به سبب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت، احتمال آب گرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌هادر این استان‌ها وجود دارد.(ادامه)
۸ ماده غذایی مفید برای کاهش کلسترول
میزان کلسترول بالا در نتیجه رژیم غذایی مملو از چربی‌های اشباع شده و چربی‌های اشباع نشده پدیدار می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.