.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : دکتر گوهردهی از فعالان سیاسی اجتماعی استان است که مسئولیت هایی چون رئیس هیئت پزشکی ، ورزشی مازندران و رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان را در رزومه خود دارد ..... « دکتر فرزاد گوهر دهی » مدیرکل بهزیستی مازندران شد
شمال نیوز : دکتر گوهردهی از فعالان سیاسی اجتماعی استان است که مسئولیت هایی چون رئیس هیئت پزشکی ، ورزشی مازندران و رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان را در رزومه خود دارد .....(ادامه)
تصویری از حاج قاسم سلیمانی و سردار قاآنی
تصویری از سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و جانشین وی در فرماندهی سپاه قدس، سردار اسماعیل قاآنی را می بینید.(ادامه)
آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال صادر شد
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاهها اعلام کرد.(ادامه)
مبلغ قرارداد بیرانوند با تیم بلژیکی مشخص شد
مبلغ قرارداد دروازه‌بان پرسپولیس با تیم آینده‌اش در بلژیک مشخص شد.(ادامه)
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۱۱/۰۶
قیمت طلای ۱۸عیار در بازار تهران امروز به ۵۰۳ هزارو ۷۰۰ تومان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۷۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز ۴ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان معامله شد.(ادامه)
وضعیت مناسب دریای خزر برای فعالیت های دریایی
وضعیت دریای خزر امروز یکشنبه ۶ بهمن ماه برای فعالیت‌های دریایی آرام و مساعد است.(ادامه)
شمال نیوز : احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، با صدور حکمی؛ سرپرست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان را منصوب کرد..... سرپرست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منصوب شد
شمال نیوز : احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، با صدور حکمی؛ سرپرست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان را منصوب کرد.....(ادامه)
نرخ ارز‌های رسمی در ۶ بهمن ۹۸ +جدول
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر این اساس قیمت تمامی آن‌ها ثابت بوده است(ادامه)
یک نماینده مجلس استعفا داد
تقاضای استعفای داریوش اسماعیلی نماینده سروستان اعلام وصول شد.(ادامه)
بیرانوند شاگرد ویلموتس می‌شود
یک رسانه بلژیکی خبر داد که دروازه بان تیم ملی ایران احتمال دارد بار دیگر زیرنظر ویلموتس کار کند.(ادامه)
استارت الریان برای رویارویی با استقلال
حریف استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خود را آماده این دیدار حساس می کند.(ادامه)
چشم‌انتظاری صیادان مازندران برای کاهش نرخ بیمه
مدیرکل شیلات مازندران گفت: بحث کاهش نرخ بیمه از 27 به 17درصد در ارتباط با بیمه صیادان مازندرانی باوجود پیگیری‌های انجام شده هنوز محقق نشده که پیگیر هستیم.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
مصدومیت ۷۱۸ کارگر براثر حوادث کار در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۷۸ نفر و مصدومیت ۷۱۸ نفر سال جاری براثر حوادث کار در استان خبر داد.(ادامه)
جانباز قائمشهری به همرزمان شهیدش پیوست
حجت الاسلام «نورالدین رضایی» جانباز 65 درصد دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
تصویری دیده نشده از حاج قاسم و ابومهدی در نبرد علیه داعش
تصویر منتشر نشده از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس در میدان نبرد علیه تروریست های تکفیری را می بینید.(ادامه)
پیکر ۲ شهید گمنام در آمل تشییع شد
مردم مؤمن وانقلابی آمل همزمان با سی وهشتمین سالگرد حماسه ششم بهمن سال ۶۰ ، پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس را در مصلی این شهر تشییع کردند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به رد‌صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس از سوی شورای نگهبان، ادامه داد: شورای نگهبان حتما اسنادی داشته که حکم به رد صلاحیت این افراد داده است البته خود شورا به این نمایندگان اعلام کرده است که می‌توانند بروند و مستندات را مشاهده کنند..... بررسی پرونده برخی از نمایندگان در قوه قضائیه / شورای نگهبان بدون مستندات شخصی را رد صلاحیت نمی‌کند
شمال نیوز : وی با اشاره به رد‌صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس از سوی شورای نگهبان، ادامه داد: شورای نگهبان حتما اسنادی داشته که حکم به رد صلاحیت این افراد داده است البته خود شورا به این نمایندگان اعلام کرده است که می‌توانند بروند و مستندات را مشاهده کنند.....(ادامه)
شمال نیوز : عباس رجبی شهردار مرکز استان با بیان اینکه ساری، به عنوان پیشانی استان مازندران در انجام امور نوآورانه باید پیشتاز باشد، از مدیریت خلاقانه سازمان و انجام پروژه ای متعدد قدردانی کرد..... برگزاری آئین رونمایی از خودرو های زائربر برقی در آرامستان ساری
شمال نیوز : عباس رجبی شهردار مرکز استان با بیان اینکه ساری، به عنوان پیشانی استان مازندران در انجام امور نوآورانه باید پیشتاز باشد، از مدیریت خلاقانه سازمان و انجام پروژه ای متعدد قدردانی کرد.....(ادامه)
چه عواملی باعث ابتلا به "سکته مغزی" می‌شوند؟
رئیس کنگره سکته مغزی ایران گفت: سکته مغزی دومین عامل مرگ‌ومیر در کشورهای در حال توسعه است؛ شناسایی عوامل خطر این بیماری، هزینه‌های کمتری نسبت به درمان آن دارد.(ادامه)
عکس دیده نشده از سفر سپهبد شهید سلیمانی به پاکستان
عکس دیده نشده از سپهبد شهید قاسم سلیمانی در پاکستان ۳۰ سال قبل/ ژنرال اسلم بیگ(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۶ بهمن
(ادامه)
شمال نیوز : کدخدایی نوشت : مثلاً فردی که ۲۷۰ میلیارد تومان در یک پروژه ساختمانی در یک شهر سرمایه‌گذاری کرده و امتیاز تأسیس یک کارخانه آب معدنی را از طریق اعمال نفوذ برای برادر کوچکش که زیر سی سال سن دارد گرفته، چنین فردی باید تأیید شود؟.... فردی که در عزل و نصب مدیران و نفوذ برای انتصاب لیدرهای انتخاباتی خود تلاش کرده شایسته نمایندگی است ؟
شمال نیوز : کدخدایی نوشت : مثلاً فردی که ۲۷۰ میلیارد تومان در یک پروژه ساختمانی در یک شهر سرمایه‌گذاری کرده و امتیاز تأسیس یک کارخانه آب معدنی را از طریق اعمال نفوذ برای برادر کوچکش که زیر سی سال سن دارد گرفته، چنین فردی باید تأیید شود؟....(ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
واکنش AFC به برد قاطع استقلال+عکس
سایت و توییتر رسمیAFC با اشاره کوتاه به نتیجه، حریف بعدی استقلال را معرفی کرد.(ادامه)
عکس/ این وریاست یا دل پیرو؟
وریا غفوری در یکی از بهتری فصل های دوران فوتبالش، تا اینجا 3 ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل کرده، آن هم در فاصله 100 روز! (ادامه)
شمال نیوز : مسئول دفتر مقام معظم رهبری افزود: به برکت این نظام و این حکومت و شهدایی مثل شهید «قاسم سلیمانی» و یاران باوفایش و نیروهای مسلح، جوانان پاکباخته برای حفظ نظام آماده شهادت هستند..... آیت‌الله محمدی گلپایگانی: مردم آمل در ششم بهمن سال 60 ریشه فساد را از بین بردند
شمال نیوز : مسئول دفتر مقام معظم رهبری افزود: به برکت این نظام و این حکومت و شهدایی مثل شهید «قاسم سلیمانی» و یاران باوفایش و نیروهای مسلح، جوانان پاکباخته برای حفظ نظام آماده شهادت هستند.....(ادامه)
ورزشگاه بازی الریان و استقلال مشخص شد
ورزشگاه بازی تیم‌های الریان قطر و استقلال ایران در مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.(ادامه)
عکس/ قرارداد استوکس با پرسپولیس امضا شد
با اعلام مرتاض، مدیربرنامه‌ های بشار رسن و استوکس این مهاجم ایرلندی به پرسپولیس پیوست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.