.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است. وزیر خارجه: احتمال خروج ایران از NPT
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.(ادامه)
رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید این پرسش را مطرح کرده است که چرا وی در مقابل اعدام علمای شیعه و سنی در عربستان سکوت کرده است.


از فرجام آیت‌الله منتظری، «عبرت» بگیرید / چرا درباره جنایات عربستان «سکوت» می‌کنید؟
رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید این پرسش را مطرح کرده است که چرا وی در مقابل اعدام علمای شیعه و سنی در عربستان سکوت کرده است. (ادامه)
مازندران این‌بار در آوردگاه مسابقات کشتی رنکینگ ۲۰۲۳ کرواسی چهار نماینده دارد تا یک‌بار دیگر تسلط این استان به عنوان شاگرد اول کلاس کشتی آزاد ایران برهمگان اثبات شود. پرچمداری کشتی مازندران در مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی
مازندران این‌بار در آوردگاه مسابقات کشتی رنکینگ ۲۰۲۳ کرواسی چهار نماینده دارد تا یک‌بار دیگر تسلط این استان به عنوان شاگرد اول کلاس کشتی آزاد ایران برهمگان اثبات شود.(ادامه)
حیدر آسیابی اظهار داشت: حکم قصاص قاتل شهید سراوانی در دادگاه کیفری یک گنبدکاووس صادر و پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد. صدور حکم قصاص قاتل شهید سروانی
حیدر آسیابی اظهار داشت: حکم قصاص قاتل شهید سراوانی در دادگاه کیفری یک گنبدکاووس صادر و پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.(ادامه)
(تصاویر) زنان خارجی در قم چادری شدند
جمعی از مهمانان کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار در سفری به قم ضمن حضور در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از موزه آستان مقدس بازدید و در حوزه علمیه جامعه الزهرا حضور یافتند.(ادامه)
سکه ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفته است تلاش ما این است که سرویس های مورد نیاز مردم مانند گوگل پلی که مشکل ویژه ای ندارند اما با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت هایی روی آن اعمال شده، باز شود. رفع فیلتر برخی سرویس‌های محدود شده طی روز‌های آینده
وزیر ارتباطات گفته است تلاش ما این است که سرویس های مورد نیاز مردم مانند گوگل پلی که مشکل ویژه ای ندارند اما با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت هایی روی آن اعمال شده، باز شود.(ادامه)
دولت،۹۰ درصد هزینه‌ها را در مرکز درمانی ناباروری حضرت فاطمه الزهرا (س) بابل پرداخت می کند. درمان ناباروری با حمایت دولت
دولت،۹۰ درصد هزینه‌ها را در مرکز درمانی ناباروری حضرت فاطمه الزهرا (س) بابل پرداخت می کند.(ادامه)
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت مازندران از فعال شدت دوباره سامانه ایرانیان اصناف خبر داد. فعال شدت دوباره سامانه ایرانیان اصناف
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت مازندران از فعال شدت دوباره سامانه ایرانیان اصناف خبر داد.(ادامه)
دستگاه‌های خودپرداز طبق روال باید هر سه تا چهار روز شارژ شود اما اکنون در پنج تا هفت ساعت خالی می‌شوند. علت خالی شدن سریع خودپرداز‌ها از اسکناس
دستگاه‌های خودپرداز طبق روال باید هر سه تا چهار روز شارژ شود اما اکنون در پنج تا هفت ساعت خالی می‌شوند.(ادامه)
۱۰ قلم کالای اساسی در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان به‌ صورت اختیاری جایگزین یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی خواهد شد. عملیات اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از چهارشنبه به صورت آزمایشی در استان هرمزگان آغاز شده است ....(خبر)
(ادامه)
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از احتمال وصل شدن گاز برخی جایگاه های سی ان جی‌ در هفته آینده خبر داد. احتمال وصل شدن گاز برخی جایگاه های سی ان جی‌ در هفته آینده
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از احتمال وصل شدن گاز برخی جایگاه های سی ان جی‌ در هفته آینده خبر داد.(ادامه)
گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد از سه شنبه مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ فروش دو محصول خود را آغاز کند. فروش فوق العاده دو محصول سایپا از سه شنبه آغاز خواهد شد
گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد از سه شنبه مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ فروش دو محصول خود را آغاز کند.(ادامه)
طی تفتیش از خانه شخصی بایدن در ایالت دلاور، اسناد طبقه بندی شده جدیدی کشف شد. کشف اسناد محرمانه جدید در خانه شخصی بایدن
طی تفتیش از خانه شخصی بایدن در ایالت دلاور، اسناد طبقه بندی شده جدیدی کشف شد.(ادامه)
عرضه خودرو در بورس کالا که به گفته برخی کارشناسان سبب شفافیت و کشف قیمت واقعی می‌شود، منتقدانی هم دارد که دلایل متعددی برای مخالفت خود با این روش عنوان می‌کنند. چرا برخی با عرضه خودرو در بورس کالا مخالف هستند؟
عرضه خودرو در بورس کالا که به گفته برخی کارشناسان سبب شفافیت و کشف قیمت واقعی می‌شود، منتقدانی هم دارد که دلایل متعددی برای مخالفت خود با این روش عنوان می‌کنند.(ادامه)
زهره و زحل در آسمان ظاهر خواهند شد و با چشم غیرمسلح نیز قابل رویت هستند. مقارنه زهره و زحل / علاقه‌مندان به فضا ۲ بهمن را از دست ندهند
زهره و زحل در آسمان ظاهر خواهند شد و با چشم غیرمسلح نیز قابل رویت هستند.(ادامه)
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت. تکیه کلام‌هایی از فیلم‌ها که معروف شدند
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت.(ادامه)
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم. بزرگترین اختلاس‌گر ایران کیست؟
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم.(ادامه)
منصور سعیدی مشاور آموزشی گفت: داوطلبان پس از کنکور دیگر نباید به آزمون فکر کنند و تا زمان اعلام نتایج هیچ منفی‌بافی از نتیجه نداشته باشند. نگرانی‌ بعد از کنکور را چطور کنترل کنیم؟
منصور سعیدی مشاور آموزشی گفت: داوطلبان پس از کنکور دیگر نباید به آزمون فکر کنند و تا زمان اعلام نتایج هیچ منفی‌بافی از نتیجه نداشته باشند.(ادامه)
فرزین گفت: عامل اصلی نوسان نرخ ارز، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در جامعه است و به‌زودی بازار مبادله طلا و ارز برای مدیریت بازار آزاد راه‌اندازی می‌شود. رئیس بانک مرکزی: عامل اصلی نوسان نرخ ارز عملیات روانی است
فرزین گفت: عامل اصلی نوسان نرخ ارز، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در جامعه است و به‌زودی بازار مبادله طلا و ارز برای مدیریت بازار آزاد راه‌اندازی می‌شود.(ادامه)
تظاهرات مردم فرانسه در اعتراض به اصلاح قانون بازنشستگی در این کشور، به درگیری بین معترضین و نیرو‌های پلیس انجامید. پلیس فرانسه با معترضان به اصلاح قانون بازنشستگی درگیر شد
تظاهرات مردم فرانسه در اعتراض به اصلاح قانون بازنشستگی در این کشور، به درگیری بین معترضین و نیرو‌های پلیس انجامید.(ادامه)
ناامن کردن مازندران برای فعالیت قاچاقچیان
فضا برای فعالیت باند‌های قاچاق مواد مخدر و خرده فروشان حتی در روستا‌ها نیز برای سوداگران مرگ باید ناامن شود.(ادامه)
فرمانده انتظامی سیمرغ از دستگیری اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم عمومی در این شهرستان خبر داد. پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش در سیمرغ
فرمانده انتظامی سیمرغ از دستگیری اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم عمومی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
هوای مازندران در دومین روز بهمن نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود. آسمان نیمه ابری تا ابری مازندران
هوای مازندران در دومین روز بهمن نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پیکار‌های تکواندو آزاد دختران خردسال مازندران، با معرفی بهترین‌ها خاتمه یافت. معرفی برترین‌های تکواندو دختران مازندران
پیکار‌های تکواندو آزاد دختران خردسال مازندران، با معرفی بهترین‌ها خاتمه یافت.(ادامه)
مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی مازندران به ۵۵ نفر رسید. عبور مبتلایان به کرونا در مازندران از مرز ۵۰ نفر
مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی مازندران به ۵۵ نفر رسید.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲ بهمن
روزنامه‌های امروز به افزایش چشمگیر صادرات نفت ایران و اختلاف در اتحادیه اروپا بر سر قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی پرداخته‌اند.(ادامه)
‌۱۲۰ دستگاه خودرو وارداتی دیگر امروز وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شد. ‌۱۲۰ دستگاه خودرو دیگر وارد کشور شد‌
‌۱۲۰ دستگاه خودرو وارداتی دیگر امروز وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شد.(ادامه)
تضعیف رهبر و نیروی نظامی هر کشوری، از رئوس دشمنی‌های بزرگ تاریخ با ملت‌ها بوده است. فرهنگ مردمان هر تمدنی در هرنقطه از جهان با هرایدئولوژی و نوع حکومت متفاوت، در زمان قانونگذاری به مسئله با اهمیت «اقتدار رهبری» توجه نشان داده است. بازی تضعیف ایران قوی(يادداشت)
تضعیف رهبر و نیروی نظامی هر کشوری، از رئوس دشمنی‌های بزرگ تاریخ با ملت‌ها بوده است. فرهنگ مردمان هر تمدنی در هرنقطه از جهان با هرایدئولوژی و نوع حکومت متفاوت، در زمان قانونگذاری به مسئله با اهمیت «اقتدار رهبری» توجه نشان داده است.(ادامه)
«یکی از نکات مهمی که در مورد تنش زایی اخیر پارلمان اروپایی علیه سپاه باید مد نظر داشت این است که نباید این رویداد را به مثابه پدیده ای مستقل و جدا از دیگر تحولات و طرح ها در نظر گرفت. ۳ هدف اروپا از اقدام علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چیست؟
«یکی از نکات مهمی که در مورد تنش زایی اخیر پارلمان اروپایی علیه سپاه باید مد نظر داشت این است که نباید این رویداد را به مثابه پدیده ای مستقل و جدا از دیگر تحولات و طرح ها در نظر گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.