.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دادستان مینودشت در پی بروز حادثه سقوط درخت روی دانش آموزان یکی از مدارس این شهرستان در اردوی دانش آموزی، برای ۲ تَن از مدیران آموزش و پرورش اعلام جرم کرد. اعلام جرم برای ۲ مدیر آموزش و پرورش در پی بروز حادثه اردوی دانش آموزی
دادستان مینودشت در پی بروز حادثه سقوط درخت روی دانش آموزان یکی از مدارس این شهرستان در اردوی دانش آموزی، برای ۲ تَن از مدیران آموزش و پرورش اعلام جرم کرد.(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
آتشی که از عصر دیروز به جان جنگل‌های مرزن آباد و تنکابن افتاده بود مهار شد. مهار آتش در جنگل‌های تنکابن و نوشهر
آتشی که از عصر دیروز به جان جنگل‌های مرزن آباد و تنکابن افتاده بود مهار شد.(ادامه)
نشریه نشنال در گزارشی نسبت به تبعات ویرانگر و فاجعه زیست‌محیطی بلندمدت بمب‌های ممنوعه بین‌المللی به کار گرفته شده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان هشدار داد. هشدار نشریه انگلیسی از فاجعه زیست محیطی بمب فسفری در غزه و لبنان
نشریه نشنال در گزارشی نسبت به تبعات ویرانگر و فاجعه زیست‌محیطی بلندمدت بمب‌های ممنوعه بین‌المللی به کار گرفته شده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : انتشار فیلم کوتاهی با عنوان «پرسه ۲ خرس قطبی و سفید رنگ در منطقه آب پری در جنگل های غرب مازندران» در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ سوژه داغ و جدید این روزهای فضای مجازی استان و کشور است .... ماجرای مشاهده خرس قطبی در جنگل‌های مازندران
شمال نیوز : انتشار فیلم کوتاهی با عنوان «پرسه ۲ خرس قطبی و سفید رنگ در منطقه آب پری در جنگل های غرب مازندران» در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ سوژه داغ و جدید این روزهای فضای مجازی استان و کشور است ....(ادامه)
قاچاقیان چوب توسط سلاح سرد داس مامور منابع طبیعی شهرستان نور را از ناحیه سر مصدوم کردند. حمله قاچاقچیان چوب با داس به جنگلبان شهرستان نور
قاچاقیان چوب توسط سلاح سرد داس مامور منابع طبیعی شهرستان نور را از ناحیه سر مصدوم کردند.(ادامه)
"ولیک" یا همان زالزالک وحشی د‌ر مناطق جنگلی ایران به ویژه در مازندران به وفور یافت می‌شود و بسته به رنگ میوه ولیک سیاه و ولیک سرخ در این مناطق دیده می‌شود. "ولیک" هدیه پاپیزی جنگل‌های مازندران
"ولیک" یا همان زالزالک وحشی د‌ر مناطق جنگلی ایران به ویژه در مازندران به وفور یافت می‌شود و بسته به رنگ میوه ولیک سیاه و ولیک سرخ در این مناطق دیده می‌شود.(ادامه)
تصویری از خرس سفید در جنگل‌های مازندران در فضای مجازی منتشر شده است اما آیا این موضوع واقعیت دارد؟ ماجرای پرسه خرس سفید در جنگل های مازندران چیست؟
تصویری از خرس سفید در جنگل‌های مازندران در فضای مجازی منتشر شده است اما آیا این موضوع واقعیت دارد؟(ادامه)
جوانی که پا روی آبرو و اعتبارش گذاشت و ماسک منافق بودن به صورتش زد تا بتونه تو سازمان منافقین نفوذ کنه. طلبه ای که حاضر شد مامومین خودش رو از دست بده تا امامش از او راضی باشه... روایتی عجیب از یک شهیدی که با آبرویش بازی کرد!(يادداشت)
جوانی که پا روی آبرو و اعتبارش گذاشت و ماسک منافق بودن به صورتش زد تا بتونه تو سازمان منافقین نفوذ کنه. طلبه ای که حاضر شد مامومین خودش رو از دست بده تا امامش از او راضی باشه...(ادامه)
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
جنبش حزب الله لبنان از هدف قرار دادن یک نیروی پیاده رژیم صهیونیستی در مجاورت پایگاه شومیرا خبر داد. حزب الله لبنان پایگاه شومیرا اسرائیل را هدف قرار داد
جنبش حزب الله لبنان از هدف قرار دادن یک نیروی پیاده رژیم صهیونیستی در مجاورت پایگاه شومیرا خبر داد.(ادامه)
بازیکن سابق یکی از تیم‌های لیگ برتری با حکم دادگاه به ۱۰ سال حبس محکوم شد. بازیکن سابق لیگ برتری به ۱۰ سال حبس محکوم شد
بازیکن سابق یکی از تیم‌های لیگ برتری با حکم دادگاه به ۱۰ سال حبس محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
شوکا؛ جواهر جنگل‌های هیرکانی +عکس
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از ورود شرکت چوب و کاغذ استان ، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد .

ورود چوب و کاغذ مازندران از آذر ماه به بورس / ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی با اولویت صنایع سلولزی در مازندران
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از ورود شرکت چوب و کاغذ استان ، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد . (ادامه)
شمال نیوز:

نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم. نقش مازندران در دفاع مقدس(يادداشت)
شمال نیوز: نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد.

حمله با تبر ۲ جنگلبان بابلی را روانه بیمارستان کرد
رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد. (ادامه)
روزی برای گرامیداشت گرگان
۲۰ شهریور سالروز تغییر نام این شهر از استرآباد به گرگان به عنوان «روز گرگان» نامگذاری شده است. ۸۴ سال قبل در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۱۶ نام شهر استرآباد به گرگان تغییر کرد. گرگان از شهرهای شمالی ایران است، آب و هوای معتدل دارد.این شهرستان در بخش جنوبی استان گلستان واقع شده است که از شمال به شهرستان‌های آق‌قلا و ترکمن و از جنوب به استان سمنان و از شرق به شهرستان علی آباد و از غرب به شهرستان کردکوی محدود می‌شود.شهرستان گرگان در دل کوه‌ها و جنگل‌های زیبا واقع شده است، رشته کوه البرز و جنگل‌های هیرکانی در جنوب آن و در فاصله نزدیک زیبایی منحصر به فردی به این شهرستان داده است، مانند جنگل ناهارخوران و النگدره.(ادامه)
اسامی متوفیان به نام های رحیم مطلبی ، رامین و امیر شیریان که پسرعمو و دایی خواهرزاده هم بودند که متاسفانه هر سه نفر با تیر تفنگ شکاری در اطراف روستای شیخعلی محله ساری به قتل رسیدند.


مرموزترین صحنه قتل هولناک سه جوان ساروی/ کدام قاتل است کدام خودکشی کرده است؟ + عکس
اسامی متوفیان به نام های رحیم مطلبی ، رامین و امیر شیریان که پسرعمو و دایی خواهرزاده هم بودند که متاسفانه هر سه نفر با تیر تفنگ شکاری در اطراف روستای شیخعلی محله ساری به قتل رسیدند. (ادامه)
جسد سه جوان در روستای شیخ علی محله شهرستان ساری کشف شد کشف جسد سه جوان در ساری
جسد سه جوان در روستای شیخ علی محله شهرستان ساری کشف شد(ادامه)
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است. زیبای شلخته؛ نابسمانی جنگل‌های «دوهزار» و «سه‌هزار» در دل طبیعت تنکابن
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه  گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود. لزوم توسعه صنعت در مازندران/ محیط زیست نباید مانع صنعتی‌شدن استان شود/ فرایند صادرات تسهیل شود
نماینده ولی فقیه گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود.(ادامه)
آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های غرب ترکیه به مسافت تخمینی ۱۵ کیلومتر باعث تخلیه ۶ روستا شد. آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های غرب ترکیه
آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های غرب ترکیه به مسافت تخمینی ۱۵ کیلومتر باعث تخلیه ۶ روستا شد.(ادامه)
آمریکا اعلام کرد تاکنون در آتش سوزی جنگل‌های هاوایی، ۱۱۴ نفر جان خود را از دست داده و ۸۵۰ نفر دیگر ناپدید شده‌اند. ۱۱۴ کشته و ۸۵۰ مفقود در آتش سوزی هاوایی
آمریکا اعلام کرد تاکنون در آتش سوزی جنگل‌های هاوایی، ۱۱۴ نفر جان خود را از دست داده و ۸۵۰ نفر دیگر ناپدید شده‌اند.(ادامه)
پارک جنگلی سراوان رشت، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق جنگلی گیلان است که چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبا و سحرانگیزی دارد. این پارک جنگلی یکی از بزرگ‌ترین جنگل‌های رشت است و البته بزرگ‌ترین پارک جنگلی نزدیک بندر انزلی هم هست. البته آزولا که نوعی سرخس آبزی کوچک است، سطح تمام دریاچه سراوان را گرفته است. تصاویر جالب از سراوان؛ «گیلان کوچک»(خبر)
پارک جنگلی سراوان رشت، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق جنگلی گیلان است که چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبا و سحرانگیزی دارد. این پارک جنگلی یکی از بزرگ‌ترین جنگل‌های رشت است و البته بزرگ‌ترین پارک جنگلی نزدیک بندر انزلی هم هست. البته آزولا که نوعی سرخس آبزی کوچک است، سطح تمام دریاچه سراوان را گرفته است.(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
با نزدیک شدن به شهریور و آغاز سفرهای تابستانی، بسیاری از خانواده، گروه ها و دوستان راهی شمال کشور می شوند. اقامت و کمپ زدن در جنگل ها و کوه های گیلان و مازندران می تواند سبب آرامش خاطر مسافران شود اما نباید از خاطر خطرناک ترین مارهای شمال/ در کدام شهر گیلان و مازندران احتمال مارگزیدگی بیشتر است؟/ مارهای سمی این ویژگی های ظاهری را دارند
با نزدیک شدن به شهریور و آغاز سفرهای تابستانی، بسیاری از خانواده، گروه ها و دوستان راهی شمال کشور می شوند. اقامت و کمپ زدن در جنگل ها و کوه های گیلان و مازندران می تواند سبب آرامش خاطر مسافران شود اما نباید از خاطر(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.