.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دیپلماسی اقتدار اینگونه است!
(ادامه)
اغتشاشات سال گذشته، وسیع‌ترین، قوی‌ترین و خطرناک‌ترین پیکار جهانی ضد نظام اسلامی ایران بود اما باز دشمن شکست خورد/ قصد دارند در سالگرد حوادث پاییز ۱۴۰۱ بار دیگر فتنه انگیزی کنند/ با آمادگی و هوشیاری ما نمی‌توانند کاری انجام دهند....(خبر)
(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ وظایف بسیجیان علاوه بر کمک به بنیه نظامی کشور، توجه ویژه به حوزه جنگ نرم و فضای مجازی است که هم‌اکنون طیف وسیعی از مردم را در بر گرفته است. دشمن دنبال انتخاباتی کم‌رمق در ایران است/ باید این نقشه خنثی شود
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ وظایف بسیجیان علاوه بر کمک به بنیه نظامی کشور، توجه ویژه به حوزه جنگ نرم و فضای مجازی است که هم‌اکنون طیف وسیعی از مردم را در بر گرفته است.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: بنده هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست؛ راه حل، برخورد با افراد متخلف است. واکنش وزیر ارتباطات به مسدود شدن طاقچه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: بنده هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست؛ راه حل، برخورد با افراد متخلف است.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. تخریب اشخاص و نهاد‌ها در دستور کار دشمن است؛ هر روز یک شایعه را برای شخصی درست می‌کنند و آن را نشر می‌دهند / هدف شان ایجاد شبهه و تفرقه میان مردم و مسئولان و قواست / باید میان خودی و غیرخودی تمییز قائل شویم / بر مقابله قاطعانه با کسانی که هنجارشکنی می‌کنند، اهتمام و تاکید داریم(خبر)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه گروهگ‌های تروریستی ‌منتظر حملات سخت‌ نیروهای مسلح ایران باشند، گفت: عملکرد افتخارآمیز نیروهای انتظامی در تامین امنیت استان منجر به کینه دشمنان شده است / ما تنها نباید منتظر ورود گروهگ و سپس دفاع در برابر ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره بر اهمیت تلاش برای تامین خواسته‌های مردم و رفع مشکلات با تکیه بر خردمندی، تدبیر، هماهنگی و هم‌افزایی، بر نظارت وزارتخانه‌های ذی‌ربط بر فرآیند زنجیره تولید تا مصرف تاکید کرد / از ظرفیت اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی استفاده شود ....(خبر)
(ادامه)
رئیس‌جمهور، با تأکید بر نقش اثرگذار نیروی انتظامی در برقراری نظم اجتماعی، برخورد مهربانانه و با تدبیر با افراد غافل و همچنین مواجهه هوشمندانه و در عین حال مقتدرانه با ناهنجاری‌های سازمان‌یافته را رمز موفقیت در این عرصه دانست.....(خبر)
(ادامه)
روایت صالحی از موضع دولت درباره حجاب
(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز برخی جرائم، مردم را بیشتر آزار می‌دهد و بیشتر به مردم ضرر می‌رساند که یکی از آنها، جرم سرقت است؛ لذا رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته باشند. برخی کشف حجاب‌ها با انگیزه سیاسی و هدایت معاندان است
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز برخی جرائم، مردم را بیشتر آزار می‌دهد و بیشتر به مردم ضرر می‌رساند که یکی از آنها، جرم سرقت است؛ لذا رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: تعیین مجازات نباید به گونه‌ای باشد که موجب وهن شود و اگر مجازات تعیین‌شده وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود. تعیین مجازات نباید موجب وهن شود / کشف حجاب حتی اگر با انگیزه سیاسی و هدایتگری معاندان هم نباشد، عملی خلاف شرع و قانون است / تا زمانی که لایحه حجاب تبدیل به قانون شود، باید بر اساس قوانین فعلی عمل کرد(خبر)
رئیس قوه قضاییه گفت: تعیین مجازات نباید به گونه‌ای باشد که موجب وهن شود و اگر مجازات تعیین‌شده وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت. نیاز به انقلاب اداری داریم/ برخی دهیاران و شوراها در تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت.(ادامه)
ما در حوزه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قانون داریم/ نباید منتظر لایحه مجلس باشیم/ با همین قوانین موجود می‌توان در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی اقداماتی را انجام داد/ بسیاری از ناهنجاری‌ها، جرم مشهود است/ دادستان‌ها اجازه ندهند امنیت روانی مردم آسیب ببیند(خبر)
(ادامه)
سیره بهشتی و صورت‌بندی رفتار قضایی امروزما به «بهشتی» محتاجیم، حتی بیشتر از دهه ۶۰. گستره امروز و رویداد‌های متنوعی که اتفاق می‌افتد، این نیاز را نوبه‌نو می‌کند. سیره بهشتی و صورت‌بندی رفتار قضایی امروز(يادداشت)
سیره بهشتی و صورت‌بندی رفتار قضایی امروزما به «بهشتی» محتاجیم، حتی بیشتر از دهه ۶۰. گستره امروز و رویداد‌های متنوعی که اتفاق می‌افتد، این نیاز را نوبه‌نو می‌کند.(ادامه)
طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی، ساعت کار خدمت حضوری کارکنان دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و نهاد‌های عمومی تا ۱۳:۰۰ است. ساعت پایان کار کارمندان اعلام شد
طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی، ساعت کار خدمت حضوری کارکنان دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و نهاد‌های عمومی تا ۱۳:۰۰ است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد.

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از قیمت پایین محصولات کشاورزی در استان
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد. (ادامه)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند. قطار انقلاب کجا می‌رود؟(يادداشت)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند.(ادامه)
نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و برخی مقامات کشوری و لشکری برگزار شد. نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد
نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و برخی مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.(ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیر کشور گفت: آقای غلامرضا، معاون سیاسی جنابعالی که آن را به عنوان رئیس ستاد انتخابات انتخاب کرده اید را هر چه سریع‌تر عزل کنید وگرنه مجلس آن را عزل خواهد کرد. هر چه سریعتر معاون سیاسی‌تان را عزل کنید؛ وگرنه مجلس اینکار را می‌کند
عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیر کشور گفت: آقای غلامرضا، معاون سیاسی جنابعالی که آن را به عنوان رئیس ستاد انتخابات انتخاب کرده اید را هر چه سریع‌تر عزل کنید وگرنه مجلس آن را عزل خواهد کرد.(ادامه)
براساس بخشنامه جدید ابلاغی از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها، مجموع حساب‌های مجاز مشتریان بانک‌ها و تعداد کارت‌هایی که هر مشتری در یک بانک می‌تواند داشته باشد، تعیین شده است. افتتاح حساب بانکی محدود شد+ بخشنامه
براساس بخشنامه جدید ابلاغی از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها، مجموع حساب‌های مجاز مشتریان بانک‌ها و تعداد کارت‌هایی که هر مشتری در یک بانک می‌تواند داشته باشد، تعیین شده است.(ادامه)
آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران
(ادامه)
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه امسال قطعی برق در تابستان نداریم، گفت:‌ در مازندران روزانه ۳ بار قطع برق داشتیم ولی با تدبیر دولت سیزدهم طرح پاداش برای همه مشترکان اختصاص یافت. ادعای مدیرعامل شرکت توزیع برق ‌مازندران: تابستان ‌قطعی برق ‌نداریم
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه امسال قطعی برق در تابستان نداریم، گفت:‌ در مازندران روزانه ۳ بار قطع برق داشتیم ولی با تدبیر دولت سیزدهم طرح پاداش برای همه مشترکان اختصاص یافت.(ادامه)
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. رهبر انقلاب اسلامی : رژیم صهیونیستی اکنون در موضع انفعال قرار دارد/ سران رژیم صهیونیستی حق دارند نگران ندیدن هشتاد سالگی باشند/ کلید اصلی مبارزه، اقتدار روز افزون در کرانه باختری است(خبر)
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.(ادامه)
شمال نیوز: دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: استان مازندران در عرصه مبارزه با مواد مخدر رتبه برتر كشور را به خود اختصاص داد. کسب رتبه برتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در کشور
شمال نیوز: دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: استان مازندران در عرصه مبارزه با مواد مخدر رتبه برتر كشور را به خود اختصاص داد.(ادامه)
هنوز انتصابات مشکوک و تأمل برانگیز در قسمت های مختلف ستادی و ادارات تابعه شرکت توزیع برق غرب مازندران به فراموشی سپرده نشده که اقدامات دیگری رخ داده یا در دست اقدام است. مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران و قصه هایش / پشت پرده انتصابات دقیقا چیست؟!
هنوز انتصابات مشکوک و تأمل برانگیز در قسمت های مختلف ستادی و ادارات تابعه شرکت توزیع برق غرب مازندران به فراموشی سپرده نشده که اقدامات دیگری رخ داده یا در دست اقدام است.(ادامه)
در روزگاری آشنا، مردی غریب است. من فکر می‌کنم دوستان اغلب -به قول مولانا- زحمت اویند و دشمنان، دوستی چون او را آرزو می‌کنند.
چند کلمه درباره آیت‌الله خامنه‌ای(يادداشت)
در روزگاری آشنا، مردی غریب است. من فکر می‌کنم دوستان اغلب -به قول مولانا- زحمت اویند و دشمنان، دوستی چون او را آرزو می‌کنند. (ادامه)
محور مقاومتی که از لبنان تا فلسطین، تبدیل به بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل در منطقه شده، بارزترین ثمره انقلاب اسلامی ایران در روند مبارزه با اشغالگری محسوب می‌شود. امام خمینی و انقلابی که بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل شد(يادداشت)
محور مقاومتی که از لبنان تا فلسطین، تبدیل به بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل در منطقه شده، بارزترین ثمره انقلاب اسلامی ایران در روند مبارزه با اشغالگری محسوب می‌شود.(ادامه)
وزیر کشور با اشاره به اینکه اوضاع مرزی کشور کاملا آرام است گفت: به مسئولین طالبان و مسئولین حاکم در افغانستان توصیه می کنیم که دقت کرده و مرزبانانشان را توجیه کنند تا برخی اتفاقات مرزی رخ ندهد. وحیدی: طالبان مرزبانانشان را توجیه کنند تا برخی اتفاقات مرزی رخ ندهد
وزیر کشور با اشاره به اینکه اوضاع مرزی کشور کاملا آرام است گفت: به مسئولین طالبان و مسئولین حاکم در افغانستان توصیه می کنیم که دقت کرده و مرزبانانشان را توجیه کنند تا برخی اتفاقات مرزی رخ ندهد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.