.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.(ادامه)
اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی
اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی(ادامه)
کشف عرضه خارج از شبکه ۱۴ تن مرغ در قائمشهر
۱۴ تن مرغ که به صورت خارج از شبکه توزیع در قائمشهر عرضه شده بود،کشف شد.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
رئیس جمهور پیشین ایران طی سخنانی تاکید کرد که ایران در آینده با تحولات بزرگ و اصلاحی روبرو خواهد بود. واکنش محمود احمدی نژاد به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری
رئیس جمهور پیشین ایران طی سخنانی تاکید کرد که ایران در آینده با تحولات بزرگ و اصلاحی روبرو خواهد بود.(ادامه)
عکس/ ترانه علیدوستی در ورزشگاه آزادی
ترانه علیدوستی تصویری از حضور در زمین فوتبال استادیوم آزادی منتشر کرد. این روزها فیلمبرداری فیلم «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی در حال انجام است و نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی بازیگران این فیلم هستند. علیدوستی امروز در اینستاگرامش تصویری از حاشیه این فیلم در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی منتشر کرد. ترانه علیدوستی دختر حمید علیدوستی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران است و سالها پس از حضور پدرش در زمین چمن، پایش به استادیوم آزادی باز شد.(ادامه)
غرق شدن ۹ نفر در دریای خزر
۹ نفر از ابتدای خرداد ماه امسال تاکنون در دریای خزر غرق شده اند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
جزئیات برگزاری کنکور اعلام شد/ آغاز توزیع کارت آزمون از ۴ تیر
کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ از روز ۶ تیر ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود.(ادامه)
علائم جدید کرونای هندی معرفی شد
محققان انگلیسی به تازگی علائم جدیدی از کرونای هندی را شناسایی کردند.(ادامه)
جدول/ قیمت گوشی در محدوده ۷ میلیون تومان
جدول گوشی‌های تلفن همراه را در محدوده هفت میلیون تومان منتشر کرد. آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل ۶تا ۷میلیون تومانی در سطح بازار تهران است.(ادامه)
با این مضرات غیرقابل باور شیر موز آشنا شوید
متخصصان تغذیه تاکید دارند از مصرف شیر با هر نوع ماده غذایی مانند موز پرهیز کنید.(ادامه)
بیانیه ابراهیم رئیسی: مردم عزیز ایران؛ به پشتوانه آراء بالا و اعتماد کم‌نظیر شما، دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد تشکیل می دهم
سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب ایران پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: مردم عزیز ایران؛ آنچنان که در این انتخابات مستقل وارد شدم، به پشتوانه آراء بالا و اعتماد کم‌نظیر شما، ان شاء الله دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد را تشکیل می دهم، و به سوی بسط عدالت، به‌عنوان مأموریت محوری انقلاب اسلامی حرکت خواهیم کرد و تمام ظرفیت های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ایرانیان عزیز به کار خواهیم بست.(ادامه)
هفته‌ای داغ در انتظار مازندران
مازندرانی‌ها تا پایان این هفته شاهد هوایی گرم و شرجی خواهند بود.(ادامه)
تاثیر پتاسیم، منیزیم و کلسیم در کاهش فشارخون بالا
در سنین بالاتر، رگ های خونی به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند، بنابراین دیگر به خوبی حالت کشسانی ندارند و عروق سفت شده می توانند منجر به فشار خون شوند.(ادامه)
عکسی از دوران جوانی ابراهیم رئیسی
حجت الاسلام و السلمین سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم پیروز شد.(ادامه)
۴۰ مازندرانی در لیست جدید بیماران کرونایی در مازندران
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۴۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۱۹ نفر رسید.(ادامه)
عضو هیئت رئیسه مجلس:انتخابت آیت الله رئیسی ثمره پیروزی گفتمان خدمت صادقانه است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تبریک انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب گفت: این پیروزی ثمره برتری گفتمان خدمت صادقانه به ملت فهیم است.(ادامه)
علائم سکته گرمایی را بشناسیم
متخصص طب اورژانس، با توجه به گرم شدن هوا، توصیه هایی برای جلوگیری از گرمازدگی مطرح کرد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز:  نماینده ولی‌فقیه در مازندران روز شنبه با ارسال پیامی پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت. هفت پیشنهاد نماینده ولی فقیه در مازندران به رییس جمهوری منتخب
شمال نیوز: نماینده ولی‌فقیه در مازندران روز شنبه با ارسال پیامی پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.(ادامه)
شمال نیوز:  اعضای جدید ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل انتخاب شدند./ با شمارش نهایی آرا و از مجموع ۵۸ هزار و ۶۵۸ رأی داخل صندوق‌ها .... ترکیب جدید اعضای شورای اسلامی شهر آمل تعیین شدند
شمال نیوز: اعضای جدید ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل انتخاب شدند./ با شمارش نهایی آرا و از مجموع ۵۸ هزار و ۶۵۸ رأی داخل صندوق‌ها ....(ادامه)
شمال نیوز:  منتخبین مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهرهای قائمشهر، جویبار و  کوهیخیل با پایان شماره آرا و تجمیع آنها مشخص شدند.
منتخبین شورای شهرهای قائمشهر، جویبار و کوهیخیل معرفی شدند
شمال نیوز: منتخبین مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهرهای قائمشهر، جویبار و کوهیخیل با پایان شماره آرا و تجمیع آنها مشخص شدند. (ادامه)
تأخیر طولانی در اعلام نتیجه انتخابات تمام‌الکترونیک ساری در حالی که نتیجه انتخابات بسیاری از شهرهای هم‌تراز با این شهر چه در استان و چه خارج از استان اعلام شده، سبب بروز شایعاتی در فضای مجازی و همچنین دست به دست شدن ... لیست منتخبین شورای شهر ساری روی میز هیات نظارت / شائبه‌سازی تاخیر اعلام نتیجه انتخابات
تأخیر طولانی در اعلام نتیجه انتخابات تمام‌الکترونیک ساری در حالی که نتیجه انتخابات بسیاری از شهرهای هم‌تراز با این شهر چه در استان و چه خارج از استان اعلام شده، سبب بروز شایعاتی در فضای مجازی و همچنین دست به دست شدن ...(ادامه)
اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی ۶ شهر مازندران
نتایج انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شش شهر مختلف در استان مازندران از سوی فرمانداری ها اعلام شد.(ادامه)
در پی حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند و با تأکید بر اینکه نه گلایه از دشواری معیشت، نه مخالف‌خوانی‌ها با انگیزه دلسرد کردن مردم و نه عواملی مانند تهدید بیماری فراگیر و برخی اختلال ها در آغاز ساعات اخذ رأی نتوانست بر عزم ملت فائق بیاید، خطاب به منتخبان مردم در مسئولیت والای ریاست جمهوری یا عضویت شوراها، گفتند: فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه‌های خدایی را همواره مدّ نظر داشته باشید. پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران است؛ به مردم تبریک می‌گویم/ فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید/ دشورای معیشت، کرونا و بدخواهان نتوانستند مردم را دلسرد کنند(خبر)
در پی حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند و با تأکید بر اینکه نه گلایه از دشواری معیشت، نه مخالف‌خوانی‌ها با انگیزه دلسرد کردن مردم و نه عواملی مانند تهدید بیماری فراگیر و برخی اختلال ها در آغاز ساعات اخذ رأی نتوانست بر عزم ملت فائق بیاید، خطاب به منتخبان مردم در مسئولیت والای ریاست جمهوری یا عضویت شوراها، گفتند: فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه‌های خدایی را همواره مدّ نظر داشته باشید.(ادامه)
شمال نیوز: اعضای ششمین دوره  انتخابات شوراهای اسلامی در شهر بابل برگزیده شدند  براساس شمارش نهایی آرا، ...
اعضای دور ششم شورای ‌اسلامی شهر بابل مشخص شدند‌
شمال نیوز: اعضای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهر بابل برگزیده شدند براساس شمارش نهایی آرا، ... (ادامه)
مجلس خبرگان از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد
مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای از مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.(ادامه)
عکس/ ستاره استقلال در معروف‌ترین رستوران دبی
با پایان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در دور دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 ، مهدی قایدی مهاجم بوشهری استقلال راهی امارات شد تا با کسب اجازه از فرهاد مجیدی، تعطیلات چند روزه خود را به همراه سردار آزمون در دبی سپری کند. نکته جالب توجه درخصوص دبی گردی باشوی کوچک، حضور او در یکی از معروف ترین رستوران های این شهر بود. چف بوراک که یکی از رستوران دارهای مشهور ترکیه و ساکن دبی است، روز گذشته میزبان مهدی قایدی بود و مهاجم استقلال نیز یکی از پیش بندهای معروف این رستوران را بر تن کرد.(ادامه)
پیام تبریک روحانی به سید ابراهیم رئیسی
حسن روحانی، رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: بی شک بهره گیری از هم ظرفیت های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.