.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بهترین زمان خوردن میوه
افرادی که دارای اهداف کاهش وزن و یا مبتلا به دیابت هستند می‌توانند برای خوردن میوه از زمان بندی خاصی استفاده کنند.(ادامه)
درخواست فوری شناسنامه فقط تا فردا امکان پذیر است
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: افرادی که به هر دلیل فاقد شناسنامه هستند می‌توانند تا فردا برای ثبت‌نام شناسنامه جدید و شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آغاز اعزام زمینی به کربلا از مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: سفرهای زمینی به عتبات عالیات از روز گذشته در مازندران از سر گرفته شد و یک گروه زمینی به این سفر معنوی مشرف شدند.(ادامه)
جدول/ تازه ترین قیمت خودرو داخلی در بازار
(ادامه)
زمان واریز سود سهام عدالت
رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت اوایل اسفند ماه امسال به حساب افراد واریز خواهد شد.(ادامه)
پیش بینی ۲۹۴ شعبه اخذ رای در شرق مازندران
۲۹۴ شعبه اخذ رای در ۵ شهر و ۳ بخشداری شرق مازندران مهیای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
آمار نهایی ثبت نام کنکور سراسری
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت مجدد ثبت نام برای جاماندگان کنکور سراسری، جزئیات آماری ثبت نام کنکور را اعلام کرد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۹ بهمن
(ادامه)
آواز خوانی آقای کاندیدا سوار بر پشت هواداران + فیلم
در حقیقت این نماینده می‌تواند بهترین تور خنده سال را در این هفته برگزار کند. (ادامه)
شمال نیوز : به‌نظر می‌رسد ستاد‌های اصلی ۵۰ میلیون و ستاد‌های فرعی حدود ۲۰ میلیون تومان برای چنین کارهایی هزینه کنند؛یعنی حدود ۲۱۰ میلیون تومان. البته این تبلیغات فقط شامل ستادهاست..... کاندیداها برای انتخابات چقدر هزینه می کنند ؟ / چشم انتظار اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی
شمال نیوز : به‌نظر می‌رسد ستاد‌های اصلی ۵۰ میلیون و ستاد‌های فرعی حدود ۲۰ میلیون تومان برای چنین کارهایی هزینه کنند؛یعنی حدود ۲۱۰ میلیون تومان. البته این تبلیغات فقط شامل ستادهاست.....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد..... چرا به سید شمس الدین حسینی رای دهیم؟
شمال نیوز : نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد.....(ادامه)
عکس/ منشا در اردوی پرسپولیس حاضر شد
گادوین منشا، مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال و حال حاضر گل گهر، با استفاده از تعطیلات تمرین تیمش در دبی حضور یافته و سری هم به اردوی پرسپولیس پیش از جدال با الشارجه زد.(ادامه)
شمال نیوز : شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران با حکم وزیر نیرو و در راستای ارتقاء راندمان کار و سرعت بخشیدن به فعالیت های آب رسانی به صورت رسمی یکپارچه و در هم ادغام شدند..... مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران معرفی شد
شمال نیوز : شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران با حکم وزیر نیرو و در راستای ارتقاء راندمان کار و سرعت بخشیدن به فعالیت های آب رسانی به صورت رسمی یکپارچه و در هم ادغام شدند.....(ادامه)
با چای سبز دندان هایتان را بشویید
یکی از مطالعات علمی نشان می‌دهد که شست‌وشوی دهان با استفاده از چای سبز می‌تواند مانع از فرسودگی و ساییدگی دندان‌ها شود. یکی از مطالعات دیگر هم نشان می‌دهد که چای سبز می‌تواند فعالیت مخرب مواد غذایی نشاسته‌ای (مانند کراکرها و کیک‌ها) را متوقف کند و مانع از پوسیدگی دندان‌ها شود.(ادامه)
اعزام با تاخیر سربازان به دلیل انتخابات
معاون وظیفه عمومی مازندران از تغییر زمان اعزام مشمولان خدمت وظیفه عمومی در اسفندماه سال جاری خبر داد.(ادامه)
تغییر ظاهر خانم مجری پس از استعفا از صداوسیما +عکس
صبا راد، مجری برنامه "به خانه برمی‌گردیم" که چندی پیش از صداوسیما خداحافظی کرد و به همکاری خود با رسانه ملی پایان داد، تصویری از خود با ظاهر متفاوت منتشر کرد. (ادامه)
مهریه زنان ایرانی در ۲۸۰ سال پیش چه بود؟ +عکس
مدیر کل خدمات آرشیوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی به تبیین وضعیت اقتصادی، اجتماعی و مردم شناسی ایران از منظر عقدنامه‌های ازدواج به عنوان سندهای تاریخی پرداخت.نوع و میزان مهریه‌ها در این عقدنامه‌ها که گذر تاریخی ۲۸۰ سال پیش ازدواج‌های ایرانی را دربر می‌گیرد، اشاره کرد و افزود: مهریه‌ها در این عقدنامه‌ها بیشتر شامل زمین، احشام، وجه نقد و سکه طلا بوده است.(ادامه)
تماشاگر ویژه دیدار استقلال و الاهلی +عکس
دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران دیدار تیم های استقلال و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا خواهد کرد.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات کشور تازه‌ترین آمار و اطلاعات از سن و میزان تحصیلات نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد. میانگین سنی و میزان تحصیلات نامزدهای مجلس اعلام شد /چند کاندیدای زن در انتخابات حضور دارند؟
سخنگوی ستاد انتخابات کشور تازه‌ترین آمار و اطلاعات از سن و میزان تحصیلات نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.(ادامه)
تصویری دیده نشده از حاج قاسم در منزل نخست وزیر سابق عراق
تصویری دیده نشده از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل نوری المالکی نخست وزیر سابق عراق در بغداد.(ادامه)
گزارشگر جوان دیدار استقلال و الاهلی +عکس
از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا استقلال در کویت به مصاف الاهلی عربستان می‌رود و بر اساس اعلام کنداکتور شبکه سه، این بازی را شایان مرادی‌نسب از ساعت ۱۹ گزارش خواهد کرد.(ادامه)
کلاهبردار میلیاردی در ساری دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۲ میلیارد و۷۰۰ میلیون ریالی در ساری که اقدام به کلاهبرداری سریالی با خرید و فروش طلا و سکه می‌کرد، خبر داد.(ادامه)
پیش بینی هوای ابری در آسمان مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز ابری بتدریج با کاهش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحدقائم شهر نوشت : اجازه نخواهیم داد دانشگاه سیاست‌زده بشود! ولی مجلس آینده بداند که باید پاسخگوی نخبگان دانشگاهی باشد!.... مجلس آینده بداند که باید پاسخگوی نخبگان دانشگاهی باشد / دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد انقلابی و متعلق به مردم است / تنها به خون شهدا مدیون بوده و همواره در خط ولایت و رهبری گام برخواهیم داشت
شمال نیوز : سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحدقائم شهر نوشت : اجازه نخواهیم داد دانشگاه سیاست‌زده بشود! ولی مجلس آینده بداند که باید پاسخگوی نخبگان دانشگاهی باشد!....(ادامه)
عکس/ خاطره بازی اسطوره آلمانی با خداداد عزیزی
کاپیتان اسطوره ای بایرن مونیخ پیش از دیدار شاگردان هانس فلیک با تیم کلن عکس جالبی را به اشتراک گذاشت.(ادامه)
کارگرانی که کمتر از یک سال کار کرده اند چقدر عیدی میگیرند؟ +جدول
طبق قانون کار تمام کارگاه‌های مشمول قانون کار مکلفند به هر یک از کارگران معادل ۶۰ روز عیدی و پاداش پرداخت کنند. اما کارگر‌هایی که کمتر از یک سال کار کرده اند شرایطشان متفاوت است.(ادامه)
تشکیل ۳۰ پرونده جرائم انتخاباتی در مازندران
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران گفت: تاکنون ۳۰ پرونده در خصوص جرائم انتخاباتی در مازندران تشکیل شد.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر مجمع نمایندگان کارگری مازندران از معرفی نامزدهای مورد نظر این مجمع برای انتخابات یانزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه سراسر استان خبر داد . فهرست نامزدهای مورد حمایت "مجمع کارگران مازندارن" اعلام شد
شمال نیوز: دبیر مجمع نمایندگان کارگری مازندران از معرفی نامزدهای مورد نظر این مجمع برای انتخابات یانزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه سراسر استان خبر داد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.