.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تا پایان دوره مجلس استیضاح نداریم
بر اساس آئین نامه داخلی مجلس هر گاه 10 نماینده خواستار استیضاح یک وزیر شوند، این موضوع با ارائه به هیئت رئیسه در دستور کار مجلس قرار می گیرد.(ادامه)
آزادراه تهران ـ شمال از ابتدا «كج» بود
(ادامه)
الهام: احمدی نژاد فعلاً برنامه‌ای برای انتخابات ندارد
یکی از نزدیکان احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد فعلاً برنامه‌ای برای انتخابات ندارد.(ادامه)
انتقاد از وزیرکشور نسبت به یک جلسه موهن
(ادامه)
واکنش رامبدجوان به حواشی خندوانه+عکس
رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نوشت، بابت موضع‌گیرى اون دوستانى که رقابت فوق دوستانه مسابقه خنداننده برتر(امین حیایى عزیز و امیرمهدى ژوله عزیز) رو دارن چرک و تلخ مى کنن، متأسفم.(ادامه)
بامیه‌فروشی ضرغامی+عکس
عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : در تعطیلات تابستان، از فروش بادبادک، فرفره و یا گوش‌فیل و بامیه، هم لذت می‌بردیم، هم پولی به جیب می‌زدیم! هیچ وقت هم کسی به ما خرده نگرفت! ... کارکردن به ما شخصیت می‌داد. احساس بزرگی می‌کردیم.(ادامه)
تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از تغییر نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی خبر داد.(ادامه)
صنعت جوان ساری و شهدا جویبار حریفان خود را شناختند
در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های صنعت جوان ساری و شهدای جویبار به عنوان دو نماینده مازندران حریفان خود را شناختند. (ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی، علیرضا قلی‌زاده رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان مازندران، عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های رزمی منصوب شد.

علیرضا قلی زاده عضو شورای راهبردی فدراسیون شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی، علیرضا قلی‌زاده رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان مازندران، عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های رزمی منصوب شد. (ادامه)
30 ویژگی یک استاد دانشگاه
محمود سریع‌القلم، استاد دانشگاه شهید بهشتی، در ادامه سلسله مباحث «سی ویژگی»، این بار 30 ویژگی یک استاد دانشگاه را برشمرده است که می‌خوانید:(ادامه)
آلو بخورید، به هزار و یک دلیل!
وقتی دچار یبوست می‌شویم و از سختی دفع شکایت داریم، اغلب افراد آلو را به‌عنوان مسهل و ملین قوی و سریع‌الاثر معرفی می‌کنند، اما باید بدانید آلو علاوه‌بر این خاصیت درمانی، ویژگی‌های منحصر به‌فرد دیگری هم دارد.(ادامه)
پیام دکتر باقرزاده به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی وضعیت اصلاح‌طلبان را در سراسر کشور مطلوب توصیف کرد و گفت: در مراکز استان وضعیت از تهران بهتر است و در شهرستان‌ها وضعیت از مراکز استان هم بهتر است...... هرکس از تکرار احمدی نژاد تنش نلرزد، شرف ندارد!
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی وضعیت اصلاح‌طلبان را در سراسر کشور مطلوب توصیف کرد و گفت: در مراکز استان وضعیت از تهران بهتر است و در شهرستان‌ها وضعیت از مراکز استان هم بهتر است......(ادامه)
بنیامین با بهاره افشاری ازدواج کرد؟!+تصاویر
چند روزی است که خبر ازدواج بنیامین با بهاره افشاری روی خط یرخی رسانه ها و شبکه های مجازی رفته است. (ادامه)
آیت الله جنتی و فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس
مراسم ترحیم پدر رییس پلیس کشور با حضور چهره‌ها و شخصیت‌های دولتی، سیاسی و نظامی برگزار شد. (ادامه)
تصاویر/ حواشی حضور آمانو در کمیسیون ویژه برجام
یوکیا آمانو با حضور در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام حضور یافت.(ادامه)
کاریکاتور/ آمانو در خیابان‌های تهران!
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از سفر قریب الوقوع «یوکیا آمانو»، مدیرکل آژانس نرژی اتمی به تهران خبر داده و در عین حال، رییس کمیسیون برجام هم در اقدامی جالب خواستار حضور او در مجلس و پاسخ به سوالات خود شده است!(ادامه)
تشییع 2 شهید دفاع مقدس در مازندران
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تشییع دو شهید خوشنام دفاع مقدس در مرکز استان در تاریخ پنج مهرماه جاری خبر داد. (ادامه)
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در سال تحصیلی جدید زنگ ایثار در 72 مدرسه شاهد و ایثارگر استان نواخته می‌شود.
نواخته شدن زنگ ایثار در 72 مدرسه شاهد مازندران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در سال تحصیلی جدید زنگ ایثار در 72 مدرسه شاهد و ایثارگر استان نواخته می‌شود. (ادامه)
انتخاب 3 مازندرانی در کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران
در انتخابات کمیسیون‌های 19گانه تخصصی اتاق ایران سه نفر از اعضای هیئت نمایندگان اتاق مازندران توانستند حائز کرسی‌هایی در اتاق ایران شوند. (ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه هفته دفاع مقدس، به مدت دو ساعت و نیم، با جمعی از جانبازان قطع نخاع و جانبازان بالای هفتاد درصد که همزمان چشمان و یک یا دو عضو بدن خود را از دست داده اند و همچنین خانواده های آنان، از نزدیک دیدار و در فضایی صمیمی آنان را مورد تفقد قرار دادند. جانبازان تابلو و تصويري از دوران ابتلاء بزرگ ملت ايران در دوران دفاع مقدس هستند(خبر)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه هفته دفاع مقدس، به مدت دو ساعت و نیم، با جمعی از جانبازان قطع نخاع و جانبازان بالای هفتاد درصد که همزمان چشمان و یک یا دو عضو بدن خود را از دست داده اند و همچنین خانواده های آنان، از نزدیک دیدار و در فضایی صمیمی آنان را مورد تفقد قرار دادند.(ادامه)
واکنش رامبد جوان به حواشی خندوانه+عکس
رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بابت موضع‌گیرى اون دوستانى که رقابت فوق دوستانه مسابقه خنداننده برتر(امین حیایى عزیز و امیرمهدى ژوله عزیز) رو دارن چرک و تلخ مى کنن، متأسفم. (ادامه)
طلایی به بخش منتقل شد+عکس
مرتضی طلایی که این روزها به دلیل حادثه آتش سوزی در بیمارستان به سر می برد... (ادامه)
ختم پدر شهید جهان‌آرا/ تصاویر
مجلس ترحیم هدایت جهان آرا، پدر شهیدان جهان آرا در مسجد ولیعصر (عج) تهران برگزار شد.(ادامه)
ماشین ۲میلیاردی عروس در تهران /عکس
یک بی‌ام‌دبلیو گران‌قیمت در تهران، به عنوان ماشین عروسی تزئین شده و سایت‌های خبری آن را گران‌ترین ماشین عروس ایران معرفی می‌کنند. این بی ام و i8 در ایران بیش 2 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.(ادامه)
دوپینگ انتخاباتی برای سعید جلیلی
(ادامه)
محسنی اژه ای: قرار بازداشت موقت «بقایی» تمدید شد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: علنی برگزار شدن یا نشدن دادگاه بابک زنجانی بر عهده قاضی است و حتی اگر دادگاه علنی باشد انتشار حکم تا قبل از قطعیت آن ممکن نیست.(ادامه)
شمال نیوز: وی در این برنامه که به عنوان «غسل التماسی پترُس » معرفی شده با الگو گرفتن از افسانه پترس نوجوان هلندی که سعی کرد با فرو کردن انگشت خود در روزنه سد،مردم شهر را نجات دهد ،خود را در برابر لوله پرفشار فاضلاب ورودی به دریا قرار داد.

عضو شورای شهر خود را به فاضلاب انداخت!+تصاویر
شمال نیوز: وی در این برنامه که به عنوان «غسل التماسی پترُس » معرفی شده با الگو گرفتن از افسانه پترس نوجوان هلندی که سعی کرد با فرو کردن انگشت خود در روزنه سد،مردم شهر را نجات دهد ،خود را در برابر لوله پرفشار فاضلاب ورودی به دریا قرار داد. (ادامه)
اعتراض به زندانی بودن معاونان احمدی نژاد
مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهوری سابق گفت: ما به زندانی بودن آقایان بقایی و رحیمی به عنوان معاونان رئیس جمهوری سابق و نحوه محاکمه آنها اعتراض داریم، البته هنوز آقای بقایی محاکمه نشده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.