.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : وی افزود :  در این مسابقات که به مدت ۲ روز و در سه گروه نوجوانان، بانوان و آقایان از سوی انجمن جت اسکی کشور برگزار شد، مینا سلیمان نژاد و مریم امیری  از مازندران  و پانته آ خوئینی پور از کیش به ترتیب مقام های اول تا سوم بانوان را کسب کردند..... مازنی ها مدال های مسابقات جت اسکی جام کاسپین را درو کردند
شمال نیوز : وی افزود : در این مسابقات که به مدت ۲ روز و در سه گروه نوجوانان، بانوان و آقایان از سوی انجمن جت اسکی کشور برگزار شد، مینا سلیمان نژاد و مریم امیری از مازندران و پانته آ خوئینی پور از کیش به ترتیب مقام های اول تا سوم بانوان را کسب کردند.....(ادامه)
دبه جدید اوباما درمورد برجام
رئیس جمهور آمریکا در نامه ای که برای اعضای دموکرات کنگره ایالات متحده نوشته، اعلام کرده که تحریم هایی که فعالیت های غیر هسته ای ایران را هدف قرار گرفته همچنان درجای خود باقی خواهند ماند. (ادامه)
بوسه حاج قاسم برمقبره شهید+عکس
تصویر زیر در اینستاگرام منتسب به طرفداران سردار سلیمانی منتشر شده است. (ادامه)
ظریف و فرزندانش در چه سنی ازدواج کردند؟
در شب‌های احیاء در اصفهان آقایی به اسم آشیخ مهدی مظاهری، دعای ابوحمزه ثمالی می‌خواند و هنوز هم می‌خواند. ما به همراه خواهر همسرم به دعای ابوحمزه می‌رفتیم و این نامزد بازی ما بود. (ادامه)
تیتر معنادار سایت باشگاه پرسپولیس پس از شکست +عکس
سایت باشگاه پرسپولیس با تیتری کنایه‌دار به گزارش دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن پرداخته است. (ادامه)
عاقبت سخت زنی که دولت مصدق را ساقط کرد+تصاویر
«پری بلنده» که نقش مهمی در سرنگون کردن دولت محمد مصدق ایران داشت، پس از دو دهه از وقوع کودتای 28 مرداد و با وقوع انقلاب اسلامی، به حکم قاضی شرع انقلاب،به جرم فساد فی الارض اعدام شد.(ادامه)
عکس: کار پسندیده یک ساندویچی در رشت
شخصی روی دیوار رستورانش نوشته با خرید فیش ۲ هزار تومانی یک همبرگر به افرادی که توان مالی تهیه غذا ندارند داده می شود.(ادامه)
تمدید مهلت ثبت نام علمی کاربردی
مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون دوره کاردانی دانشگاه علمی- کاربردی تا 4 شهریور ماه تمدید شد. (ادامه)
واکنش فرمانده سپاه به اظهارات روحانی
وی تصریح کرد: این اولین آثار زیر سؤال بردن عزت نظام و شور و شعور جامعه انقلابی و ملت مقاوم ما است که در اوج قدرت باید بر اساس این دیدگاه، رفتار خود را با عمل دشمن تنظیم کنیم!! و به تعبیری صریح تر این یعنی آغاز فرسایش استقلال و عزت نظام اسلامی و انقلابی ایران. (ادامه)
دو فرماندار در گیلان جا به جا می شوند
گفتنی است این دو فرماندار از زمان دولت دهم به سمت فرمانداری منصوب شدند. (ادامه)
پیکر دو شهید غواص گمنام در نور تشییع شد
شمال نیوز: پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام غواص دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در شهر رویان از توابع شهرستان نور تشییع و به خاک سپرده شد. (ادامه)
حاج قاسم همچنان و همانند یک سال اخیر، محور گزارش های خبری منطقه و جهان است؛ سردار سپاهی که پس از اقدامات موفقیت آمیزش در مقابله با داعش در عراق، اکنون به نظر می رسد که وارد فاز دیگری از رایزنی های و تحولات منطقه ای شده است.
چرا غرب از سفر احتمالی حاج قاسم به روسیه نگران است؟(خبر)
حاج قاسم همچنان و همانند یک سال اخیر، محور گزارش های خبری منطقه و جهان است؛ سردار سپاهی که پس از اقدامات موفقیت آمیزش در مقابله با داعش در عراق، اکنون به نظر می رسد که وارد فاز دیگری از رایزنی های و تحولات منطقه ای شده است. (ادامه)
نظر لاریجانی درباره مشاجرات سیاسی
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مخالف مشاجرات سیاسی نیستم اما باید در قالب عقلانی باشد.(ادامه)
رحیم اف معاون اول استاندار مانگستائو قزاقستان در رأس هیاتی بلند پایه از امکانات و مزایای بنادر و دریانوردی استان گلستان بازدید کرد وطی نشستی با مدیر بنادر استان گلستان در خصوص همکاری های بین المللی دو استان گفتگو و تبادل نظر کرد علاقه مند به توسعه ارتباطات تجاری از طریق این منطقه هستیم
رحیم اف معاون اول استاندار مانگستائو قزاقستان در رأس هیاتی بلند پایه از امکانات و مزایای بنادر و دریانوردی استان گلستان بازدید کرد وطی نشستی با مدیر بنادر استان گلستان در خصوص همکاری های بین المللی دو استان گفتگو و تبادل نظر کرد(ادامه)
شمال نیوز : جابه‌جایی معاون فرمانداری آمل از دیگر حاشیه‌های دوره تصدی شفیع‌زاده بود که وی را به مرخصی همراه با دلخوری فرستاد تا آمل به عنوان تنها شهری باشد که دارای دو معاونت در فرمانداری است.... داستانی جدید برای فرمانداری ویژه آمل با خداحافظی فرماندار بازنشسته !
شمال نیوز : جابه‌جایی معاون فرمانداری آمل از دیگر حاشیه‌های دوره تصدی شفیع‌زاده بود که وی را به مرخصی همراه با دلخوری فرستاد تا آمل به عنوان تنها شهری باشد که دارای دو معاونت در فرمانداری است....(ادامه)
داستان زن تاجیکی فراری‌ از داعش
جمبلی حمیدووا از شهروندان تاجیکی که اخیرا از دست داعش فرار کرده، می گوید: من اوج وحشت و رذالت را در داعشی ها دیدم. شوهر من آدم زودباور و ساده‌لوحی بود، داعشی ها به‌سادگی تمام او را قربانی مقاصد شیطانی خود کردند. (ادامه)
اعتراض تامین اجتماعی به حکم سعید مرتضوی
وکیل سازمان تأمین اجتماعی در خصوص حکم صادره اظهارکرد: این حکم مربوط به عدم تمکین مرتضوی به قانون و آرای صادره از سوی دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم صلاحیت نام برده جهت تصدی سمت مدیر عاملی سازمان تأمین اجتماعی می باشد؛ از نظر این سازمان، کل ایام تصدی نامبرده می بایست مورد حکم قرار می گرفت و کلیه حقوق و مزایای نامبرده مسترد می گشت اما رأی صادره فقط بخشی از ایام تصدی را موضوع حکم قرار داده است. (ادامه)
واکنش هاشمی به زندانی شدن مهدی
(ادامه)
افشاگری جنجال برانگیز علیه محمدرضا گلزار
پس از آن‌که محمدرضا گلزار علت جدایی خودش از گروه سازنده‌ی سریال «عشق تعطیل است» را ضعف متن این سریال دانست، بیژن بیرنگ از پشت‌صحنه این سریال و ماجراهایی سخن گفته که این بازیگر به وجود آورده است. (ادامه)
نقش صبحانه مفصل در مدیریت وزن بدن
(ادامه)
حمایت ارشاد از طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مازندران
(ادامه)
توصیه رهبری به مردم دراینستاگرام+عکس
صفحه اینستاگرام منتسب به رهبری طرح زیر را در پست اخیر خود منتشر کرد.(ادامه)
رسانه‎ها جلوی رانت‎خواری را بگیرند
(ادامه)
به مناسبت روز جهانی مساجد (عکس)
(ادامه)
خبرنگار جوان روزنامه شرق درگذشت
(ادامه)
کسری 5 هزار میلیاردی آموزش و پرورش
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سهم آموزش و پرورش از بودجه دولت در دو سال اخیر از 9.1 درصد به 11.2 درصد افزایش یافته است از کسری پنج هزار میلیاردی این نهاد خبر داد.(ادامه)
اوباما به10 رای دیگر نیاز دارد
سناتور دموکرات «جو دانلی» اعلام کرد که از توافق هسته‌ای با ایران حمایت می‌کنند و به طرح عدم حمایت از برجام رأی منفی می‌دهند.(ادامه)
بارش باران در 7 استان
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در استان‌های شمالی و احتمال وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط غرب و جنوب غرب کشور در روزهای آینده خبر داد.(ادامه)
کنایه انتخاباتی روحانی به شورای نگهبان
(ادامه)
چرا سیدحسن‌خمینی کاندیدا نمی‌شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.