.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
توريست كره اي: عاشق موسيقي سنتي ايران هستم
داريوش با بيان اينكه رشته تحصيلي ام در كره موسيقي بوده، گفت: عاشق موسيقي سنتي ايران هستم.(ادامه)
درخواست وزیر نیرو از مسافران نوروزی
(ادامه)
خدمات امدادي هلال احمر مازندران به 30حادثه در 48ساعت گذشته
(ادامه)
اسامی ۳۸ بازیکن دعوت شده به تیم ملی والیبال
اسلوبودان کواچ روزچهارشنبه اسامی 38 نفر از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی والیبال بزرگسالان را در دو گروه الف و ب اعلام کرد که نام های جدیدی در آن به چشم می خورد.(ادامه)
سال نیمه ابری برای دکتر حسن روحانی
در روزهایی که طرح حمایت از امر به معروف و نهی از منکر تیتر یک رسانه‌ها شده بود. حسن روحانی اینگونه واکنش نشان داد اینقدر در زندگی مردم دخالت نکنیم، بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند، نمی‌توان به زور و شلاق مردم را به بهشت برد.(ادامه)
سبزی پلوی شب عید، با کدام ماهی؟
ماهی‌هایی که در آب شالیزارها پرورش داده می‌شوند به طور معمول از خانواده ماهی‌های گرم‌آبی مانند کپورماهیان و آنهایی که در استخرها پرورش داده می‌شوند معمولا از انواع سردآبی مانند قزل‌آلا هستند و هر کدام از این دو گروه ماهی‌ها طرفداران خاص خود را دارد.(ادامه)
مهم‌ترین جمله رهبر انقلاب در سال 93
دومین جمله منتخب مخاطبان، واکنش رهبر انقلاب به گره زدن «مسئله امنیت اسرائیل» به مذاکرات هسته‌ای توسط یکی از طرف‌های مذاکره بود: «امنیت اسرائیل تأمین نخواهد شد؛ چه توافق هسته‌ای بشود و چه نشود.» (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
درخواست ۶ نماینده اقتصاددان از روحانی
چرا باید اجازه داد برخی دستگاهها به اقتضاي منابع مالي در اختيار، درآمدهاي اختصاصي و توان جذب اعتبارات عمومي، با استفاده از سازوكارهاي قانوني و حتي غيرقانوني به دسته ای از کارکنان خود حقوق و مزايا ویژه بپردازند؟ کاری که مردم را روبروی هم قرار میدهد وکشور را در معرض معضلات قرار خواهد داد. این پدیده عمدتا به این خاطر رخ میدهدکه پزشکان متخصص قوی ترین لابی کشور را در اختیار دارند که وجود درآمد اختصاصي، جمعيت كم و غيرمحسوس بودن تغييرات دستمزدي آنها در كل سرجمع اعتبارات بودجه، امکان این امتیازطلبی را برایشان فراهم میکند .(ادامه)
شمال نیوز : کارشناسان معتقدند دخالت های صورت گرفته که در برخی از دیگر نقاط استان نیز دیده می شود ، در سایه ضعف در تصمیم گیری مدیران ارشد استان است که اجازه دخالت به صاحب نفوذان و برخی گروههای ستادی و انتخاباتی را در عزل و نصب های استان می دهند ..... تودیع و معارفه معاون فرماندار آمل با فشار یک مسئول لغو شد!
شمال نیوز : کارشناسان معتقدند دخالت های صورت گرفته که در برخی از دیگر نقاط استان نیز دیده می شود ، در سایه ضعف در تصمیم گیری مدیران ارشد استان است که اجازه دخالت به صاحب نفوذان و برخی گروههای ستادی و انتخاباتی را در عزل و نصب های استان می دهند .....(ادامه)
محمد اصفهانی عزادار شد
محمد اصفهانى خواننده شناخته شده موسيقى ايران و عليرضا رضاداد دبير سى و سومين جشنواره بين المللى فيلم فجر در آستانه فرا رسیدن سال نو به سوگ مادرانشان نشستند. (ادامه)
تبلت‌های پرفروش بازار ایران/جدول قیمت
تبلت‌های پرفروش بازار ایران/جدول(ادامه)
مهدی فضائلی سه رویداد مهم سال 94(يادداشت)
مهدی فضائلی(ادامه)
دلنوشته نوروزی هاشمی رفسنجانی برای مردم
آیت الله هاشمی رفسنجانی در دلنوشته ای نوروزی برای مردم ایران نوشت: هرگاه به نظر اکثریت مردم عمل کردیم به اعتدال نزدیکتر شدیم، و انقلابمان را به پیش بردیم. و هرگاه در جایگاه "خویش رأیی" نشستیم و میزان مان، رأی ملّت نبود از قافله پیشرفت عقب افتادیم و در باتلاق شعارهای پوچ و عوامفریبانه گرفتار آمدیم.اکنون روزدیگری است جملگی بالغ تر شده ایم، زخم افراط خورده ایم امّا روئین تن شده ایم... (ادامه)
نامه همسر آیت الله خاتمی به رهبر معظم انقلاب
فاطمه خاتمی فرزند آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی و صدور پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به همسر مکرمه آیت‌‌الله خاتمی و خاندان ایشان، بانو سکینه ضیایی(خاتمی) طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از پیام ایشان تشکر کردند. (ادامه)
شمال نیوز: از آنجایی که در صورت موفق شدن قاچاقچیان، امنیت روانی خانواده‌های جوانان ساکن در غرب استان با خطر جدی روبه‌رو می‌شد، پلیس از همه توان خود برای به دام انداختن این گروه بهره‌گیری کرد..... دستگیری خانواده قاچاقچی در پلیس راه ساری ـ نکا
شمال نیوز: از آنجایی که در صورت موفق شدن قاچاقچیان، امنیت روانی خانواده‌های جوانان ساکن در غرب استان با خطر جدی روبه‌رو می‌شد، پلیس از همه توان خود برای به دام انداختن این گروه بهره‌گیری کرد.....(ادامه)
نظر غرضی درباره هاشمی و احمدی‌نژاد
غرضی معتقد است که هاشمی هنری که دارند این است که همیشه تا جایی که امکان دارد پای حرف خود می ایستد و استعداد خاصی هم دارند.(ادامه)
تکلیف برخی از موسسات و بانک‌ها روشن شد
بانک مرکزی در روزهای پایانی سال بالاخره جمعی از موسسات و بانکها را تعیین تکلیف کرد.(ادامه)
پرداخت حقوق اسفند بازنشستگان صندوق فولاد
(ادامه)
سخنگوی قالی‌باف در کنار روحانی +عکس
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور پس از مدت ها قهر، در روز آخر کاری سال 93، در حضور دوربین های متعدد، ناگهان دوشادوش روحانی مشاهده شد.(ادامه)
عکس/تبلیغ قدیمی از اتومبیل پیکان
(ادامه)
شمال نیوز :ربیع فلاح جلودار درباره ساماندهی پسماند، ادامه داد: آغاز طرح‌های اجرای پسماند در استان در سال 94 در دستور کار است و اقداماتی خوبی در این زمینه انجام شد و در ماه‌های آینده نیز قراردادهای ما نهایی می‌شود و سال آینده سال بسیار خوبی در زمینه ساماندهی پسماند است.
استاندار: میزان تورم در مازندران پایین تر از ميانگين كشوري است!
شمال نیوز :ربیع فلاح جلودار درباره ساماندهی پسماند، ادامه داد: آغاز طرح‌های اجرای پسماند در استان در سال 94 در دستور کار است و اقداماتی خوبی در این زمینه انجام شد و در ماه‌های آینده نیز قراردادهای ما نهایی می‌شود و سال آینده سال بسیار خوبی در زمینه ساماندهی پسماند است. (ادامه)
به قلم شهروند ساروی ما همه برادران تو هستیم ؛ عبوری .... (يادداشت)
به قلم شهروند ساروی(ادامه)
تلویزیون اپل با ۲۵ کانال راه‌اندازی می‌شود
اپل با شبکه های مختلف در حال مذاکره است تا بتواند سرویس تلویزیونی خود را با ۲۵ کانال راه‌اندازی کند.(ادامه)
پاسخ فرمانداری نکا به یک خبر شمال نیوز
(ادامه)
عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی 27 اسفند
روزنامه‌های‌‌‌ چهارشنبه 27 اسفند(ادامه)
احضار یک خواننده زن به قوه قضائیه
در پی این شکایت، دستگاه قضایی مهدیه محمدخانی و مجید درخشانی را برای بیان توضیحات احضار کرده است(ادامه)
خورشید گرفتگی در 19 شهر ایران
19 شهر کشور در آخرین روز سال -جمعه 29 اسفند - شاهد خورشید گرفتگی جزئی هستند. این خورشید گرفتگی پدیده ای کلی است که در بخشی از دنیا نیز به صورت جزئی قابل رویت است.(ادامه)
پیام مردم به روحانی چه بود؟
(ادامه)
آیت‌الله‌جوادی‌آملی: عقل و نقل صراط‌ساز نیست
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: آنچه را که معصوم(ع) می گوید راه است؛ اما چه و کجا فرموده را باید با عقل و نقل متوجه شویم؛ عقل و نقل صراط ساز نیستند و فقط چراغ هستند و از چراغ هیچ کاری ساخته نیست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.906 seconds.