.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اجرای قانون یارانه‌ها‌ از دی ماه ؟
(ادامه)
سید محمد خاتمی در دیداری که با برخی از استانداران دوران اصلاحات داشته ضمن تاکید بر انسجام اصلاح طلبان گفته است:من امیدوارم تا 6-5 ماه آینده برای اصلاح طلبان تغییراتی در فضای سیاسی کشور بوجود آید.

فراخوان خاتمي به استانداران براي مجلس نهم
سید محمد خاتمی در دیداری که با برخی از استانداران دوران اصلاحات داشته ضمن تاکید بر انسجام اصلاح طلبان گفته است:من امیدوارم تا 6-5 ماه آینده برای اصلاح طلبان تغییراتی در فضای سیاسی کشور بوجود آید. (ادامه)
به آقای استاندار محترم  این مطلب را تذکر دادم که اگر خدای ناکرده حرکتی در این زمینه صورت بپذیرد .شاهد واکنش شدید مردم شهرستان خواهیم بود. مردم این شهرستان به نسبت دیگر شهرستانها خدمت چندانی را ندیده اند.جای تاسف است کسانی راه بیافتند و برای آینده خود بنا بر برخی بابل را گوشت قربانی نكنيد !
به آقای استاندار محترم این مطلب را تذکر دادم که اگر خدای ناکرده حرکتی در این زمینه صورت بپذیرد .شاهد واکنش شدید مردم شهرستان خواهیم بود. مردم این شهرستان به نسبت دیگر شهرستانها خدمت چندانی را ندیده اند.جای تاسف است کسانی راه بیافتند و برای آینده خود بنا بر برخی(ادامه)
توصیه های آیت الله خزعلی به احمدی نژاد
(ادامه)
عکس/ محمدعلی شاه قاجار در اواخر عمر
(ادامه)
نتايج هفته ششم / برد نساجی و شکست صنعت ساري
(ادامه)
بازداشت یک وکیل مرتبط با مهدی هاشمی
(ادامه)
تثبیت قیمت خودرو با هدفمندی یارانه‌ها
(ادامه)
ویترین اخبار ويژه شنبه
(ادامه)
جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی شنبه
(ادامه)
محاسبه نرخ نان در استان‌ها به صورت محلي
(ادامه)
چرا آیت الله وحید خراسانی به دیدار رهبرمعظم انقلاب نرفت؟
(ادامه)
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرحوم کردان شخصیت مظلومی است که خدمات ارزنده‌ای انجام دادند، گفت: بزرگداشت مرحوم کردان باید به عنوان نماد و سمبلی باشد تا مردم خدمتگزار خود را ... مازنی ها، فرزند شایسته خود را فراموش نمی کنند
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرحوم کردان شخصیت مظلومی است که خدمات ارزنده‌ای انجام دادند، گفت: بزرگداشت مرحوم کردان باید به عنوان نماد و سمبلی باشد تا مردم خدمتگزار خود را ... (ادامه)
لغو جلسه اصلاح طلبان با موسوی
(ادامه)
بهداد سليمي پس از كسب عنوان قهرماني اظهار داشت: خيلي خوشحال هستم كه بعد از 9 ماه تلاش مضاعف و شبانه روزي توانستم مدال طلاي فوق سنگين وزنه‌برداري آسيا را به دست آورم و دل مردم عزيز ايران و خانواده خودم را شاد كنم...... 
سليمي: مدال ناقابلم را تقديم مردم ايران مي كنم
بهداد سليمي پس از كسب عنوان قهرماني اظهار داشت: خيلي خوشحال هستم كه بعد از 9 ماه تلاش مضاعف و شبانه روزي توانستم مدال طلاي فوق سنگين وزنه‌برداري آسيا را به دست آورم و دل مردم عزيز ايران و خانواده خودم را شاد كنم...... (ادامه)
قهرمان مازندراني بر بام آسيا + عكس
(ادامه)
جشنواره تخصصی ایران بانک 2010 صبح فردا با حضور مدیران ارشد نظام بانکی ، مدیران عامل بانک های سراسر کشور واستاندار مازندران در ساری گشایش می‌یابد. افتتاح اولین جشنواره ایران بانک 2010
جشنواره تخصصی ایران بانک 2010 صبح فردا با حضور مدیران ارشد نظام بانکی ، مدیران عامل بانک های سراسر کشور واستاندار مازندران در ساری گشایش می‌یابد.(ادامه)
دلاور مرد مازندرانی نمونه درخشاني ست از جوانان مومن،مستعد و ولايي كه با همت و پشتكاري استوار و سترگ و ايماني عميق ومتانتي ستودني، نام زيبا و پرغرور ايران اسلامي را در رفيع ترين سكوهاي قهرماني و افتخار، بلند آوازه ساخت و ... 
سلیمی، نمونه ای از جوانان مومن و پرتلاش است
دلاور مرد مازندرانی نمونه درخشاني ست از جوانان مومن،مستعد و ولايي كه با همت و پشتكاري استوار و سترگ و ايماني عميق ومتانتي ستودني، نام زيبا و پرغرور ايران اسلامي را در رفيع ترين سكوهاي قهرماني و افتخار، بلند آوازه ساخت و ... (ادامه)
فردا تکلیف بنزین مشخص می‌شود
(ادامه)
بهداد سلیمی دلاور مرد مازندرانی و  وزنه بردار فوق سنگین كشورمان امروز هشتمین مدال طلا را برای كشورمان به ارمغان آورد.
هشتمین طلای ایران با درخشش دلاور مرد مازندرانی
بهداد سلیمی دلاور مرد مازندرانی و وزنه بردار فوق سنگین كشورمان امروز هشتمین مدال طلا را برای كشورمان به ارمغان آورد. (ادامه)
باقری معتمد هفتمین طلای ایران را گرفت
(ادامه)
چند خبر از شبکه طبرستان
(ادامه)
دو خبر از شورای شهر ساری
(ادامه)
صدور بيش از 500 پروانه ساختماني در بافت فرسوده آمل
(ادامه)
مودم GSM چیست ؟
(ادامه)
مینیاتورهای زیبا از استاد محمود فرشچیان
(ادامه)
عکس های شگفت انگیز ناسا از زمین
(ادامه)
كامل ترین اطلاعات از نابغه ایرانی + عکس
(ادامه)
چرا روزهای ابری غمگینیم ؟
(ادامه)
اسامی مشاهير و رجال مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.