.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دستگيري ۴ هزار بدحجاب در گيلان
(ادامه)
استاددانشگاه مازندران و تهیه آب گرم بهداشتی از گرماي اگزوز
(ادامه)
مسئولان ارشد اين ستاد به اين نتيجه رسيدند كه بايد كار تشكيلاتي كنند و به طور يقين در استان مازندران نيز اين ستاد به محوري كردن كارهاي انتخاباتي به ائتلاف نزديك خواهد شد ...



مازندران و ائتلاف خوش خدمت
مسئولان ارشد اين ستاد به اين نتيجه رسيدند كه بايد كار تشكيلاتي كنند و به طور يقين در استان مازندران نيز اين ستاد به محوري كردن كارهاي انتخاباتي به ائتلاف نزديك خواهد شد ... (ادامه)
در جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران که صبح امروز با شرکت مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، دانشگاه ها و فرمانداریها در استانداری مازندران به منظور انتخاب اعضای شورای روابط عمومی استان برگزار شد پس از معرفی ... پیام مهم رای اول مظفری !!
در جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران که صبح امروز با شرکت مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، دانشگاه ها و فرمانداریها در استانداری مازندران به منظور انتخاب اعضای شورای روابط عمومی استان برگزار شد پس از معرفی ...(ادامه)
زلزله بخش كجور را لرزاند
(ادامه)
نامه‌اي كه با امضاي 5 تن از اعضاي شورا مبني بر اينكه به صلاح شهر نيست نامه پراكني شود و بهتر است نامه خود را از هيئت حل اختلاف پس گرفته و گزينه ديگري را انتخاب كنيم، تقديم رئيس شورا شد كه قرار بود وي روز... ماجراي پيچيده‌ شهردار رشت !
نامه‌اي كه با امضاي 5 تن از اعضاي شورا مبني بر اينكه به صلاح شهر نيست نامه پراكني شود و بهتر است نامه خود را از هيئت حل اختلاف پس گرفته و گزينه ديگري را انتخاب كنيم، تقديم رئيس شورا شد كه قرار بود وي روز...(ادامه)
قاسم جند دايره خالي توريسم مجازي(يادداشت)
قاسم جند(ادامه)
معاون سياسي، امنيتي استانداري گيلان گفت: ابلاغ حكم شهردار رشت از سوي شوراي اين شهر خلاف قانون است و از آنجا كه حكم شهردار توسط وزير كشور امضا مي‌شود، شورا حق استفاده غيرقانوني از رفتار خود .... غيرقانوني بودن حكم شهردار رشت
معاون سياسي، امنيتي استانداري گيلان گفت: ابلاغ حكم شهردار رشت از سوي شوراي اين شهر خلاف قانون است و از آنجا كه حكم شهردار توسط وزير كشور امضا مي‌شود، شورا حق استفاده غيرقانوني از رفتار خود ....(ادامه)
معدوم سازی بیش از چهار هزار قطعه طیور در آمل
(ادامه)
مازندران توان تيمداري در كشتي را ندارد
(ادامه)
عضو شوراي منطقه‌اي جبهه مشاركت مازندران حضور چهره‌هاي تكراري را در انتخابات نوعي دلزدگي سياسي دانست و اين موضوع را يكي از انتقادهاي مهم در استان مازندران به جريان اصلاح‌طلبي ... تكراري نمي خواهيم !!!
عضو شوراي منطقه‌اي جبهه مشاركت مازندران حضور چهره‌هاي تكراري را در انتخابات نوعي دلزدگي سياسي دانست و اين موضوع را يكي از انتقادهاي مهم در استان مازندران به جريان اصلاح‌طلبي ...(ادامه)
خاكسار شهردار قانوني رشت
(ادامه)
گروههای سیاسی گلستان از جمله حزب کارگزاران خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم آماده می کنند و مهیمنی درصدد جلب حمایتهای حزب کارگزاران استان به عنوان یک حزب بانفوذ در این انتخابات برای نزدیکان خود... تلاش براي تصاحب سكان حزب کارگزاران درگلستان
گروههای سیاسی گلستان از جمله حزب کارگزاران خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم آماده می کنند و مهیمنی درصدد جلب حمایتهای حزب کارگزاران استان به عنوان یک حزب بانفوذ در این انتخابات برای نزدیکان خود...(ادامه)
پيش از اين نيز اين مركز مورد توجه ويژه يونسكو و بانك جهانى قرار گرفته بود. همچنين يونسكو يك طرح علمى در حوزه تأثيرات اقتصادى و اجتماعى اين مركز در روستاى قرن آباد انجام داده است تا بتواند دستاوردهاى آن را به كشورهاى ... جايزه آسيايى براى روستاى اينترنتى قرن آباد گرگان
پيش از اين نيز اين مركز مورد توجه ويژه يونسكو و بانك جهانى قرار گرفته بود. همچنين يونسكو يك طرح علمى در حوزه تأثيرات اقتصادى و اجتماعى اين مركز در روستاى قرن آباد انجام داده است تا بتواند دستاوردهاى آن را به كشورهاى ...(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
تدوین قانون مطالبات دانشجویان در شمال كشور
(ادامه)
تلاش عباسي براي حكم فرماندار گرگان
(ادامه)
از هم اكنون نام برخى از افراد براى احراز مسئوليت دو وزارت صنايع و نفت مطرح شده‌است.در اين ميان نام علي كردان رئيس مازندراني سازمان فني وحرفه اي كشور در ميان گزينه هاي احتمالي براي احراز پست وزارت ... كردان درميان گزينه هاي احتمالي وزارت نفت
از هم اكنون نام برخى از افراد براى احراز مسئوليت دو وزارت صنايع و نفت مطرح شده‌است.در اين ميان نام علي كردان رئيس مازندراني سازمان فني وحرفه اي كشور در ميان گزينه هاي احتمالي براي احراز پست وزارت ...(ادامه)
راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس در اتاق بازرگانی مازندران
(ادامه)
مازندران به صدر جدول مدال ها صعود کرد
(ادامه)
در پي مصوبه هيات دولت مبني بر احداث پايانه گل و گياه در مازندران،كه با هماهنگيهاي صورت گرفته زمين مورد نظر جهت احداث اين واحد در اختيار سرمايه گذار در منطقه چپكرود جويبار قرار گرفته است، اما شنيده هاي ... اخذ تسهيلات و امتناع ازساخت پايانه گل وگياه
در پي مصوبه هيات دولت مبني بر احداث پايانه گل و گياه در مازندران،كه با هماهنگيهاي صورت گرفته زمين مورد نظر جهت احداث اين واحد در اختيار سرمايه گذار در منطقه چپكرود جويبار قرار گرفته است، اما شنيده هاي ...(ادامه)
8 معاون وزير در راه مازندران
(ادامه)
شفقت خواستار تزريق روحيه اميد در بين جامعه از طريق رسانه‌ها شد و گفت: مازندران در سايت‌هاي خبري و نمايندگي‌هاي خبرگزاري‌ها خبرنگاران فعالي دارد كه از اين فرصت استثنايي بايد استفاده بهينه... استاندار وتاكيد بر استفاده ازظرفيت سايتهاي خبري
شفقت خواستار تزريق روحيه اميد در بين جامعه از طريق رسانه‌ها شد و گفت: مازندران در سايت‌هاي خبري و نمايندگي‌هاي خبرگزاري‌ها خبرنگاران فعالي دارد كه از اين فرصت استثنايي بايد استفاده بهينه...(ادامه)
تشکیل شورای آي تي در دادگستری مازندران
(ادامه)
همايش بزرگ فرهيختگان مديريت شهر ساري
(ادامه)
استاندار:سرمايه گذاري چینی ها در مازندران
(ادامه)
متلاشي شدن 14 باند فساد وفحشا در قائمشهر
(ادامه)
محراب ايرانى تغييرات در دولت و چند نكته(ديدگاه)
محراب ايرانى(ادامه)
در اين حادثه اسفناك 9 نفر از اعضاي يك خانواده در منطقه رستم رود شهرستان نور در محدوده خارج از طرح دريا و منطقه ممنوعه در حال شنا بودند كه 7 نفر از آنان غرق شدند. تاكنون جسد چهار نفر ... درياي مازندران خانواده 7 نفري را بلعيد
در اين حادثه اسفناك 9 نفر از اعضاي يك خانواده در منطقه رستم رود شهرستان نور در محدوده خارج از طرح دريا و منطقه ممنوعه در حال شنا بودند كه 7 نفر از آنان غرق شدند. تاكنون جسد چهار نفر ...(ادامه)
15 درصد مازندرانيها بی سوادند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.