.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مصاف پهلوانان مازندران در رقابت هاى «لوچو»
(ادامه)
دستگيري 2 برادر قاچاقچي مواد مخدر درانزلي
(ادامه)
دستگيري مهماندار خيانتكار
(ادامه)
محمد رحمتي در واكنش به انعكاس برخي خبرها مبني بر طرح سوال از سوي نمايندگان به خاطر تاخير در اجراي پروژه آزاد راه تهران ـ شمال گفت:" آزادراه تهران – شمال بايد از نظر.... دفاع وزیر !!
محمد رحمتي در واكنش به انعكاس برخي خبرها مبني بر طرح سوال از سوي نمايندگان به خاطر تاخير در اجراي پروژه آزاد راه تهران ـ شمال گفت:" آزادراه تهران – شمال بايد از نظر....(ادامه)
پرورش تمساح در استان گلستان
(ادامه)
حال و هواي تازه در جلسه شوراي اداري
کیهان(ادامه)
در پی انعکاس خبر استعفای شاعری معاون وزیر کشور از طریق رسانه ها و سایت های خبری ،دکتر شاعری صبح امروز در تماس خبرنگار شمال نیوز با وی خبر استعفای خود را برای حضور در مجلس هشتم تکذیب... شاعری به مجلس نمی رود
در پی انعکاس خبر استعفای شاعری معاون وزیر کشور از طریق رسانه ها و سایت های خبری ،دکتر شاعری صبح امروز در تماس خبرنگار شمال نیوز با وی خبر استعفای خود را برای حضور در مجلس هشتم تکذیب...(ادامه)
ر. اشکوری نام ها و نشان ها در گيلان و مازندران(ديدگاه)
ر. اشکوری(ادامه)
حسینی سرپرست سازمان آموزش و پرورش گیلان
(ادامه)
گلستان قهرمان کبدی بانوان ایران شد
(ادامه)
17 نفر در دریای مازندران غرق شدند
(ادامه)
تساوی تیم فوتبال پیکان مقابل شموشک نوشهر
(ادامه)
بررسی فساد مالی عضو ارشد اتاق بازرگانی
(ادامه)
قتل پدر در مقابل كودك ۱۱ ساله
(ادامه)
سهميه بندى بنزين و کاهش گردشگران به گيلان
(ادامه)
تعيين نقاط گردشگرى جزیره آشوراده
(ادامه)
تأسيس موزه بلديه در رشت
(ادامه)
كشف 900 كيلوگرم ترياك در رشت
(ادامه)
آخرين گزارش ها از استان گيلان حاكي است: تعدادي ازمديران كل ادارات و معاونانشان براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استعفاءداده اند كه  جبار كوچكي نژاد، محمد زارع، علي محرر،  بابك شعبانژاد و  كاظم كسرايي ،سردار آقازاده و... استعفاء مديران گيلانی و رقابت جدی...
آخرين گزارش ها از استان گيلان حاكي است: تعدادي ازمديران كل ادارات و معاونانشان براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استعفاءداده اند كه جبار كوچكي نژاد، محمد زارع، علي محرر، بابك شعبانژاد و كاظم كسرايي ،سردار آقازاده و...(ادامه)
بیش از ‪ ۱۰۰‬نفر از سفيران و نمايندگان كشورهاي مختلف اسلامي، اروپايي، آسيايي و آفريقايي كه از شامگاه روز پنجشنبه به گيلان سفر كرده‌اند طي سه روز اقامت در اين استان از مراكز اقتصادي، تفريحي و گردشگري شهرهاي ... ديدار استاندار گيلان با سفرا و نمايندگان ‪ ۳۳‬كشور
بیش از ‪ ۱۰۰‬نفر از سفيران و نمايندگان كشورهاي مختلف اسلامي، اروپايي، آسيايي و آفريقايي كه از شامگاه روز پنجشنبه به گيلان سفر كرده‌اند طي سه روز اقامت در اين استان از مراكز اقتصادي، تفريحي و گردشگري شهرهاي ...(ادامه)
معرفی معاونین جدید استانداری مازندران
(ادامه)
منابع آب مازندران در معرض آلودگي
(ادامه)
توسعه تكفا در مازنداران
(ادامه)
افزایش فعالیت حزب اعتماد ملی در گیلان
(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست در پي اتمام مهلت قانوني استعفاي مديران و روسا جهت شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، منابع موثق خبر از حضور دكتر شاعري معاون وزير كشور جهت شركت در ... شاعري مي آيد...
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست در پي اتمام مهلت قانوني استعفاي مديران و روسا جهت شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، منابع موثق خبر از حضور دكتر شاعري معاون وزير كشور جهت شركت در ...(ادامه)
بسياري از شهرهاي كشور قطعه‌اي از گورستان شهر را به هنرمندان اختصاص دادند كه هنرمندان متوفي در رشته‌هاي گوناگون در كنار هم قرار گرفته باشند تا اين خود شناسنامه‌اي از اين افراد براي مراجعه... هنرمندان ساروي بدنبال گورستان
بسياري از شهرهاي كشور قطعه‌اي از گورستان شهر را به هنرمندان اختصاص دادند كه هنرمندان متوفي در رشته‌هاي گوناگون در كنار هم قرار گرفته باشند تا اين خود شناسنامه‌اي از اين افراد براي مراجعه...(ادامه)
تجمع اصولگرايان گلستان با حضور الياس نادران
(ادامه)
اعلام آمادگی چینی ها برای ساخت سد در آمل
سرپرست شرکت چینی سد سازی گفت: با بررسی نهایی مشاوران فنی و نتایج حاصل شده از نشست های مختلف، این شرکت آمادگی کامل برای ساخت سد منگل در آمل را دارد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ظهر امروز پیمانکاران چینی برای آغاز عملیات اجرائی بزرگترین سد برق آبی و کشاورزی شمال کشور از سد منگل آمل بازدید کردند. سرپرست این شرکت چینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این بازدید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از سد منگل و عملیات اجرائی آن انجام شد. " تان شین " خاطرنشان کرد: سد منگل در بهترین مکان زمین شناسی قرار گرفته است و نتایج حاصله و تاییدیه فنی نیز این امر را تایید می کند به همین دلیل پیمانکاران چینی آمادگی کامل برای ساخت و سرمایه گذاری در این زمینه را دارند. وی با بیان این که تمامی مراحل ساخت این سد با استفاده از اعتبارات خارجی هزینه خواهد شد، مدت زمان ساخت این سد را چهار سال اعلام کرد. تان شین تصریح کرد: " گروه پیمانکاری چینی " بزرگترین شرکت سد سازی دولتی در چین است که 70 درصد ساخت سد در این کشور را انجام می دهد. مجری سد منگل نیز در این مراسم اظهار داشت: تا مراحل پایانی مطالعات زمین شناسی سد منگل، نتایج این مطالعات رضایت بخش بود و هیچ مشکل فنی برای ساخت سد وجود نداشته است.(ادامه)
معرفی سرمربي جديد شموشك نوشهر
(ادامه)
همزمان با افزايش گرماي هوا و رطوبت نسبي، حمله شبانه «دراكولا» صدها نفر از مردم مناطق مختلف استان گيلان را مجروح كرد.دراين فصل بسياري از ساكنان استان گيلان، از حمله خاموش غافلگيرانه اين موجود وحشتناك مجروح ... حمله «دراكولا» به مردم گيلان
همزمان با افزايش گرماي هوا و رطوبت نسبي، حمله شبانه «دراكولا» صدها نفر از مردم مناطق مختلف استان گيلان را مجروح كرد.دراين فصل بسياري از ساكنان استان گيلان، از حمله خاموش غافلگيرانه اين موجود وحشتناك مجروح ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.